W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 4 600 000 PLN

RSS

FB - 3431/1 /2009                                                          

 
 

OGŁOSZENIE    O  ZAMÓWIENIU

 
Powiat Lęborski ,ul. Czołgistów 5 ,84-300 Lębork, Tel.: (0-59) 86 32 810,faks:(0-59)86 32 850,adres http://www.powiat-lebork.com/,NIP:841-16-09-072.REGON:770979648 na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz.U. z 2007r.Nr 223,poz.1655 z późniejszymi zmianami)
 



OGŁASZA

 przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych na  udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 4 600 000 PLN.

 
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 66113000 -5 - usługi udzielania kredytu

 

1.       Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
2.       Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
3.       Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia złożenia oferty.
4.       Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5.       Termin realizacji zamówienia:


      1)  Wykorzystanie kredytu w dwóch transzach w miesiącach :

             a)  wrzesień 2009 r.     w kwocie        2 900 000 zł
             b)  listopad   2009 r.     w kwocie         1 700 000 zł


      2)  Spłata kredytu w 60 miesięcznych ratach - od 31 stycznia 2010 roku, ostatnia rata do 31 grudnia 2014 roku.


6.       Kryteria oceny ofert:

- wysokość oprocentowania kredytu    80 %
-wysokość  jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu  20%


7.       W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający  wymagania art. 22 i art. 24  ustawy Prawo Zamówień Publicznych  oraz  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


8.       Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia  można pobrać ze strony internetowej  www.powiat-lebork.com lub na pisemny wniosek Wykonawcy  za pośrednictwem poczty.


9.       Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.08.2009r.


10.    Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym,  ul. Czołgistów 5 w sekretariacie pokój nr 16  do dnia 01 września  2009 r.  godz. 13.00


11.    Uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

- Grażyna Janik  - Skarbnik Powiatu     - w zakresie merytorycznym
- Urszula Płotka  -  Gł. Księgowy             - w zakresie merytorycznym
- Jan Suchodolski - Naczelnik OR         - w zakresie zamówień publicznych

 e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
 

12.    Otwarcie ofert nastąpi 01 września 2009 roku  godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9.

Numer ogłoszenia: 133659 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009






FB-3431/1/2009
Lębork, dnia  18-08-2009 r.

 

Dotyczy: wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „ na udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 4 600 000 PLN"

 

1. W związku z przygotowaniami Wykonawców do udziału w przetargu przekazujemy następujące  

    dokumenty:
 

1)      zaświadczenie o nadaniu numeru REGON;
2)      decyzja w sprawie nadania numeru NIP;
3)      zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek;
4)      zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach;
5)      Uchwała Nr II/7/06 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 24 listopada 2006 roku w sprawie wyboru Starosty Lęborskiego;
6)      Uchwała Nr II/9/06 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 24 listopada 2006 roku w sprawie wyboru Wicestarosty oraz pozostałych członków Zarządu Powiatu Lęborskiego;
7)      Uchwała Nr XXXIII/240/05 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 1 lipca 2005 roku w sprawie powołania Skarbnika Powiatu Lęborskiego;
8)      Uchwała Nr XXX/220/09 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 24 kwietnia 2009 roku w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Lęborskiego;
9)      Uchwała Nr 098/p118/R/II/08 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej                      w Gdańsku z dnia 14 kwietnia 2008 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za 2007 rok;
10)   Uchwała Nr 022/p118/R/II/09 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej                      w Gdańsku z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Lęborskiego za 2008 rok;
11)   Uchwała Nr 220/p118/P/II/08 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej                                          w Gdańsku z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie opinii o projekcie budżetu Powiatu Lęborskiego na 2009 rok wraz z objaśnieniami i informacją o stanie mienia komunalnego;
12)   Uchwała Nr 221/p118/D/II/08 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej                        w Gdańsku z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego oraz prawidłowości prognozy długu publicznego Powiatu Lęborskiego;
13)   Uchwała Nr 099/p118/K/II/09 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej                      w Gdańsku z dnia 6 sierpnia 2009 r. w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu                      w kwocie 4 600 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego                 w roku 2009;
14)   Uchwała Nr XXVI/191/08 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 22 grudnia 2009 roku w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Lęborskiego na 2009 rok, w której określone zostały kwoty kredytu, cel kredytu oraz źródła spłaty;
15)   prognoza długu na okres kredytowania zgodnie z załącznikiem nr 3 do Uchwały Zarządu Powiatu Lęborskiego nr 178/2008 z dnia 14 listopada 2008 r.
16)   zestawienie zaciągniętych kredytów - zadłużenie Powiatu Lęborskiego wg stanu na 30.06.2009 roku;
17)   sprawozdanie  Rb NDS za 2007 rok;
18)   sprawozdanie Rb Z za 2007 rok;
19)   wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Lęborskiego z uwzględnieniem nazwy, numeru REGON i NIP;
20)   informacja o stanie mienia komunalnego zgodnie z Tabelą nr 2 do Uchwały Zarządu Powiatu Lęborskiego nr 178/08 z dnia 14-11-2008 roku wraz z skonsolidowanym bilansem Powiatu Lęborskiego wg stanu na 31-12-2008 rok.


2. Informujemy, że:

     1) sprawozdania z wykonania budżetu, tj. Rb 27s i Rb 28s za 2007 i 2008 rok oraz II kwartał 2009 roku są do wglądu w siedzibie jednostki;

     2) informację z przebiegu wykonania budżetu za I półrocze bieżącego roku organ wykonawczy JST godnie z ustawą o finansach publicznych przedkłada do 31 sierpnia 2009 roku, w związku z powyższym nie ma możliwości przedłożenia opinii RIO;

    3)  aktualne zaświadczenia z ZUS i US oraz opinie bankowe zostaną dostarczone po wyborze Wykonawcy.



3. W związku z dodatkowymi pytaniami odpowiadamy, że:

     1) Zarząd Powiatu Lęborskiego wyraża zgodę na złożenie kontrasygnaty przez Skarbnika na wekslu, deklaracji i umowie;

      2) Zarząd Powiatu Lęborskiego wyraża zgodę na złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji;

      3) informacja o posiadanych udziałach w spółkach prawa handlowego - nie dotyczy Powiatu Lęborskiego.





FB-3431/1/2009                                              Lębork, dnia  19-08-2009 r.


Dotyczy: wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „ na udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 4 600 000 PLN"

 

1. W związku z zapytaniem dotyczącym wydłużenia okresu składania ofert do 07 września 2009 r.

informujemy, że termin składania ofert, jaki został zawarty w specyfikacji nie zostanie przedłużony.

 
2. Informujemy, że planowany na dzisiaj deficyt budżetowy wynosi 3 526 813 zł, co nie stanowi o tym, że nie ulegnie on zwiększeniu w trakcie roku budżetowego do przedstawionej kwoty planowanego kredytu. Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu. Biorąc pod uwagę powyższe nie widzę podstaw do zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia.




FB - 3431/1/2009


Lębork, 03-09-2009 r.

 
 



OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWNIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


 

 

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

Powiat Lęborski
 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Lęborskiego
ul. Czołgistów 5
84 - 300 Lębork

www.powiat-lebork.com.pl
starostwo_lebork@poczta.onet.pl

tel. 059 - 8632 810, fax 059 - 8632 860

 

2.      OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 4 600 000 PLN"

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655) zawiadamiamy, że:

 

W dniu 03-09-2009r.  unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 4 600 000 PLN.
 

Powód  unieważnienia : cena oferty przewyższyła kwotę, którą  przeznaczyliśmy na sfinansowanie zamówienia.  


3.      OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO

Załączniki:

2.pdf
pdf, 429 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
1.pdf
pdf, 514 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
3.pdf
pdf, 745 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
4.pdf
pdf, 984 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
5.pdf
pdf, 308 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
6.pdf
pdf, 478 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
7.pdf
pdf, 281 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
8.pdf
pdf, 283 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
11.pdf
pdf, 579 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
10.pdf
pdf, 894 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
9.pdf
pdf, 681 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
12.pdf
pdf, 594 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
14.pdf
pdf, 1.22 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
15.pdf
pdf, 546 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
13.pdf
pdf, 1.3 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:45
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:45
Liczba pobrań: 1
16.pdf
pdf, 231 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
17.pdf
pdf, 711 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
18.pdf
pdf, 839 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
19.pdf
pdf, 472 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Rb-NDS_r_2008r.pdf
pdf, 360 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
20b.pdf
pdf, 600 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 2
Rb-NDS_r_CZERW 2009r.pdf
pdf, 872 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Rb-Z_r_2008r.pdf
pdf, 1.33 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Rb-Z_r_CZERW 2009r.pdf
pdf, 944 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
SIWZ .doc
doc, 139 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
20a.pdf
pdf, 4.72 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
URPL zal nr 1 dochody.pdf
pdf, 23 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
URPL zal nr 2 wydatki.pdf
pdf, 21 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
URPL zal nr 3 przychody.pdf
pdf, 21 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zal 06 plan FGZGK.pdf
pdf, 22 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zal 07 plan FOSi GW.pdf
pdf, 20 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zal 10 dot pod i cel.pdf
pdf, 31 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zal nr 9 porozumienia.pdf
pdf, 35 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Zał. Nr 2 - do SIWZ.doc
doc, 30 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zał 11 - WPI.pdf
pdf, 25 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zał nr 1 dochody.pdf
pdf, 39 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zał nr 2 wydatki.pdf
pdf, 75 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zał nr 4 dochod zlecone.pdf
pdf, 28 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
zał nr 5 wydatki zlecone.pdf
pdf, 39 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 13:46
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 13:46
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 22.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 22.06.2016 13:41
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF