W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Uchwała Nr 66/2007 Zarządu Powiatu Lęborskiego 18.09

RSS

18.09.2007
66/2007
Wdrożenie obiegu elektronicznego dokumentów i zarządzania informacją E-obieg oraz transakcyjnego portalu E-powiat
 

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz art. 32 ust. 1 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1592 z późn. zm.)


Zarząd Powiatu Lęborskiego
uchwala co następuje:


§ 1
Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego na „Wdrożenie obiegu elektronicznego dokumentów i zarządzania informacją E-obieg oraz transakcyjnego portalu E-powiat” realizowanego w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 „E-powiat – budowa społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lęborskim – etap I” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

1. Przewodniczący komisji - Jan Suchodolski
2. Sekretarz komisji - Anita Pirycka
3. Członek komisji - Rafał Sakowicz
4. Członek komisji - Andrzej Kubiak
5. Członek komisji - Eliza Kruk
6. Członek komisji - Jarosław Lipski
7. Członek komisji - Paweł Lis
8. Członek komisji - Tomasz Styn



§ 2
Komisja dokona badania i oceny ofert w trybie i na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

§ 3
Do zadań Komisji należy:
1. Sporządzenie i przedstawienie do zatwierdzenia Zarządowi Powiatu Lęborskiego:
- ogłoszenia o przetargu,
- specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniej dokumentacji.
4. Dokonanie oceny, czy oferenci spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dokonanie badania i oceny ofert i przedstawienie propozycji wyboru oferty
najkorzystniejszej, bądź wystąpienie o unieważnienie postępowania, bądź odrzucenie
ofert, bądź wykluczenie wykonawcy.


§ 4
Komisja Przetargowa rozpoczyna pracę z dniem powołania.

§ 5
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Zarząd Powiatu Lęborskiego.

§ 6
Wykonanie uchwały powierza się Staroście Lęborskiemu.

§ 7
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 24.03.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.03.2016 10:34
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF