W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Uchwała Nr 176/08 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 07.11

RSS

UCHWAŁA NR 176/08

ZARZĄDU POWIATU LĘBORSKIEGO

z dnia 07.11.2008 r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do wyboru ofert na „Wykonanie dokumentacji projektowych termomodernizacji szkół ponadgimnazjalnych i placówek oświatowych".


Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1165 z późń. zm.) oraz art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z późn. zm.)



Zarząd Powiatu Lęborskiego

uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych w składzie:


1. Przewodniczący komisji                - Andrzej Kubiak

2. Sekretarz komisji                           - Jan Suchodolski

3. Członek komisji                             - Mirosława Okrój

4. Członek komisji                             - Katarzyna Dampc


§ 2

 

Komisja Przetargowa działać będzie zgodnie z regulaminem pracy, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Starosty Lęborskiego Nr 3/2005 z dnia 4 lutego 2005 r.


§ 3


Do zadań Komisji należy:

1.   Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2.   Przygotowanie organizacyjne części jawnej przetargu i jej przeprowadzenie.

3.   Publiczne otwarcie ofert, odczytanie nazw firm, adresu wykonawców i informacji dotyczących  ceny.

4.   Sporządzenie dokumentacji z przebiegu czynności przetargowych wraz z załącznikami.

5.   Przedstawienie wyników postępowania przetargowego Zarządowi Powiatu i zaproponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty.

6.   Dokonanie ponownej oceny ofert w przypadku nie podpisania umowy przez poprzedniego wykonawcę.



§ 4

 

Komisja Przetargowa rozpoczyna pracę z dniem powołania i zakończy z dniem podpisania umowy.

§ 5

 

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Zarząd Powiatu Lęborskiego.


§ 6

 

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Lęborskiemu.


§ 7

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 21.03.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 21.03.2016 09:42
Liczba wyświetleń: 4
Drukuj Zapisz do PDF