W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI CATERINGU PODCZAS PIKNIKU NAUKOWO-INTEGRACYJNEGO „FESTIWALU OTWARTYCH UMYSŁÓW” W 2018 ROKU W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY”

RSS

PO.272.3.49.2018

Informacja o udzieleniu zamówienia

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.49.2018 w formieogłoszenia na „Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas pikniku naukowo-integracyjnego  „Festiwalu otwartych umysłów” w 2018 rokuw ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy.

 

Umowa została zawarta w dniu 24.07.2018 roku z Wykonawcą:

Stowarzyszenie EDUQ

ul. Krzywoustego 1

84-300 Lębork

 


PO.272.3.49.2018

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.49.2018 w formie zamówienia na usługi społecznei inne szczególne usługi - Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas pikniku naukowo-integracyjnego  „Festiwalu otwartych umysłów” w 2018 rokuw ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)

 

Zamawiający:                                                              

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:

Stowarzyszenie EDUQ

Centrum Integracji Społecznej w Lęborku

ul. Krzywoustego 1

84-300 Lębork

 

l.p.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

1

Firma Cateringowa „Pankowski”

Bogusław Pankowski

ul. Fordońska 430

85-790 Bydgoszcz

CENA – 60,00 pkt
KLAUZULA SPOŁECZNA - 0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 60,00 pkt

2

„TAX” s.c.

Jakub Rutkiewicz, Marta Rutkiewicz

Runowo 23

76-230 Potęgowo

CENA – 37,05 pkt
KLAUZULA SPOŁECZNA - 0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 37,05 pkt

3

Stowarzyszenie EDUQ

Centrum Integracji Społecznej w Lęborku

ul. Krzywoustego 1

84-300 Lębork

CENA – 45,80 pkt
KLAUZULA SPOŁECZNA - 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 85,80 pkt

 

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta  złożona przez Stowarzyszenie EDUQ Centrum Integracji Społecznej w Lęborku spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała 85,80 punktów w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów społecznych, określonych przez Zamawiającego.

 

 


Referat Programów Pomocowych (PO)    
PO.272.3.49.2018            
Symbol wnioskodawcy      

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI CATERINGU PODCZAS PIKNIKU NAUKOWO-INTEGRACYJNEGO „FESTIWALU OTWARTYCH UMYSŁÓW” W 2018 ROKU W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY”

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów: Ewelina Obolewska
Nr faksu: 59 8632-850
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej: http://powiatleborski.bip.gov.pl/

II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringu podczas pikniku naukowo-integracyjnego „Festiwalu otwartych umysłów” w 2018 roku w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).
W jednodniowym pikniku udział weźmie około 800 osób, dla których należy zabezpieczyć poczęstunek w odpowiedniej ilości w trakcie jego trwania (czas trwania do 5 godzin). Piknik odbędzie się na terenie miasta Lęborka (stadion szkolny) – dokładne miejsce realizacji wskazuje Zamawiający na co najmniej 14 dni przed planowaną datą jego odbycia. Piknik planuje się zorganizować w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), w miesiącu wrześniu lub październiku 2018 roku,.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację usługi polegającej na:
- przygotowaniu i dostarczaniu produktów, potraw, dodatków oraz wszystkich niezbędnych do ich podania/przechowywania naczyń, pojemników, termosów/warników i innego niezbędnego sprzętu oraz pojemników na resztki po spożytym posiłku;
- podaniu ww. oraz zapewnieniu odpowiedniej obsługi do ilości osób (średnio na godzinę trwania pikniku przypada około 160 osób);
- przygotowywaniu na bieżąco podczas pikniku dań z grilla, zapewnieniu na bieżąco odpowiedniej temperatury do spożycia wydawanych dań;
- serwowaniu poczęstunku w formie szwedzkiego stołu obok grilla w naczyniach zapewniających temperaturę odpowiednią do ich spożycia oraz bieżącą obsługę stołu podczas trwania pikniku;
- dostarczeniu naczyń dla uczestników niezbędnych do spożycia posiłku (po 800 szt. każdego niżej wymienionego rodzaju), w tym:
• miseczki do zupy
• talerzyki papierowe lub plastikowe
• kubeczki/filiżanki do ciepłych napoi
• mieszadełka
• łyżeczki
• widelce
• noże
Dopuszczalne są naczynia jednorazowe (plastikowe oraz papierowe podstawki). Ich wymiar musi być dostosowany do rozmiaru podawanej porcji;
- zapewnieniu co najmniej 4 długich stołów z ławkami do degustacji na siedząco, w celu dostosowania usługi do potrzeb osób biorących udział w wydarzeniu, w tym osób niepełnosprawnych;
- przygotowaniu miejsca do spożycia, tj. zapewnienia obrusów, dekoracji;
- dbaniu na bieżąco o czystość w miejscu świadczenia usługi;
- posprzątaniu po zakończeniu wydarzenia i wywozu odpadków oraz wszystkich urządzeń w ciągu 1 godziny od zakończenia pikniku;
- usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze i doprowadzenia go do stanu pierwotnego (w tym usunięcia i utylizacji odpadów powstałych w związku ze świadczeniem usług, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa).

Wykonawca zapewnić musi w ramach poczęstunku co najmniej:
1. „Serwis kawowy” dla uczestników. W skład serwisu kawowego wchodzić musi:
- kawa – min. 6 opakowań po 100g,
- herbata – min. 500 saszetek,
- śmietanka do kawy w pojedynczych pojemnikach np. 10g/1 szt. – min. 400 sztuk,
- cukier w pojedynczych saszetkach – min. 1200 sztuk
- cytryna – min. 3 kg
2. Wodę niegazowaną oraz gazowaną (w 0,5 l butelkach) - łącznie 600 sztuk (400 szt. niegazowanej, 200 szt. gazowanej)
3. Pieczywo:
- chleb krojony – po 2 rodzaje – łącznie min. 50 sztuk
- bułka pszenna – 600 sztuk
4. Posiłek ciepły:
a) zupa „grochówka” - minimum 150 l
b) minimum kiełbaski na grilla – min. 80 kg
c) minimum dwa rodzaje sosów w saszetkach min. 10g/1 szt. do wyboru (dopuszczalny keczup, musztarda, etc.) – min. po 400 sztuk każdego
Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go w odpowiedni sposób i przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Wykonawca musi posiadać odpowiednie zezwolenia oraz prawo do świadczenia ww. usług (np. wpis do KRS) będących przedmiotem oferty.
W ramach świadczenia usług cateringu Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do:
1) świadczenia usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
2) dostaw żywności oraz podania w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników,
3) zapewnienia, aby przygotowanie, dostarczenie (transport) oraz podanie cateringu odbywało się zgodnie z  obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego (w tym wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi, miejsc przygotowania posiłków oraz środków transportu wykorzystywanych przy realizacji usługi),
4) zapewnienia, aby podanie cateringu odbyło się w sposób estetyczny, a obsługa przebiegała na właściwym poziomie
5) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z późn.zm.),
6) odpowiedniego przygotowania miejsca, w którym będzie świadczona usługa, w zakresie niezbędnym do jej prawidłowej realizacji, także dla osób niepełnosprawnych;
Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi – na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy.
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy
Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna

Źródło finansowania zamówienia
Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).
2. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 Usługi podawania posiłków

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Catering planuje się zrealizować podczas pikniku naukowo-integracyjnego „Festiwalu otwartych umysłów”, którego termin realizacji przewiduje się na wrzesień lub październik 2018 roku. Dokładny termin realizacji wskazuje Zamawiający na co najmniej 14 dni przed planowaną datą jego odbycia. Zleceniobiorca wykona przedmiot umowy najpóźniej do 20 października 2018 roku.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:
a) Wiedzy i doświadczenia Wykonawcy
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie w świadczeniu usług cateringowych dla zorganizowanych grup.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:
1. Złożyć na formularz ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 1 do Ogłoszenia formularz ofertowy.

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4 do Ogłoszenia.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.


V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
Nr PO.272.3.49.2018 na ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI CATERINGU PODCZAS
PIKNIKU NAUKOWO-INTEGRACYJNEGO „FESTIWALU OTWARTYCH UMYSŁÓW” w 2018 roku
w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).
NIE OTWIERAĆ PRZED 30 maja 2018r. godz. 12.15

9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 30 maja 2018r. do godz. 12.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 30 maja 2018r. o godz. 12.15.

VII. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
     Cena przedstawiona w ofercie

2. Pozostałe kryteria: Klauzula społeczna - 40% Kryterium 2 (K2)
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: posiadanego statusu podmiotu ekonomii społecznej przez podmiot składający ofertę.
Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:
• nie zostanie zaznaczona żadna kategoria lub zostanie zaznaczona kategoria, że podmiot składający ofertę nie posiada statusu podmiotu ekonomii społecznej – 0 pkt.
• zostanie zaznaczona kategoria, świadcząca o posiadanym przez podmiot statusie podmiotu ekonomii społecznej – 40 pkt.
Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.
Jako Podmiot ekonomii społecznej zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz Wytycznymi w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020 należy rozumieć:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych;
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym:
i) centrum integracji społecznej i klub integracji społecznej;
ii) zakład aktywności zawodowej i warsztat terapii zajęciowej, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie lub spółka non-profit, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt 4 tej ustawy, o ile udział sektora publicznego w tej spółce wynosi nie więcej niż 50%;
d) spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnia pracy lub spółdzielnia inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia16 września1982 r. - Prawo spółdzielcze.

SPOSÓB OCENY OFERT:
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzula społeczna”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert
z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

IX. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Wzór umowy – załącznik nr 2
3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3
4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4

Załączniki:

Ogłoszenie-catering.docx
doc, 248 kB
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 18.05.2018 13:42
Data ostatniej aktualizacji: 18.05.2018 13:42
Liczba pobrań: 1
zał. 1 Formularz ofertowy.docx
doc, 258 kB
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 18.05.2018 13:42
Data ostatniej aktualizacji: 18.05.2018 13:42
Liczba pobrań: 1
zał. 2 Wzór umowy.doc
doc, 322 kB
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 18.05.2018 13:43
Data ostatniej aktualizacji: 18.05.2018 13:43
Liczba pobrań: 1
zał. 3 Oświadczenie.docx
doc, 243 kB
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 18.05.2018 13:43
Data ostatniej aktualizacji: 18.05.2018 13:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 18.05.2018 13:43
Data ostatniej aktualizacji: 18.05.2018 13:43
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 18.05.2018
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 18.05.2018 13:40
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.