W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania

RSS

Zawiadomienie o wynikach postępowania
na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych
do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku.
Zadanie nr IX

Wybrana została jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ zadanie Nr 9.
„Mlekpol” Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 21
84-200 Wejherowo

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i przedstawił najkorzystniejszą ofertę, uzyskując najwyższą ocenę po uchyleniu się wykonawcy od zawarcia umowy –oferta nr 14 „Hurtownia Artykułów Rolno-Spożywczych „MIC” S.C. (art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)




Zawiadomienia o wynikach postępowania na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku są do pobrania poniżej w załączniki.







OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 2 , ul. I Armii W.P. 43, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 8621141, faks 59 8621141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyna nie posiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów unijnych ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asotrymecie i ilościach nie większych niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakaładają obowiązek ich posiadania.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamóweinia mogą ubiegać się Wykonawcy, mktórzy spełniaja warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiedznim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniją warunki, dotyczące sytauacji finansowej i ekonomicznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonania zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z zapisami SIWZ: - wypełniony fomularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do siwz), - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (stanowiący załącznik nr 2 do siwz), - zaparfowany projekt umowy (stanowiący załącznk nr 3 do siwz),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.leborski.samorzody.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ul. I Armii W.P. 43 84-300 Lębork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ul. I Armii W.P. 43 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso drobiowe i podroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty wędliniarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa, owoce i produkty podobne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-0, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty mleczarskie, tłuszcze zwierzęce i roślinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różne produkty spożywcze (artykuły sypkie, produkty przemiału ziarna, owoce i warzywa przetworzone, oleje roślinne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja kurze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
żywność SIWZ_2012.pdf
pdf, 320 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 3_umowa.pdf
pdf, 196 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 27.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 27.06.2016 08:30
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF