W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania.

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Dom Pomocy Społecznej nr 2 , ul. I Armii W.P. 43, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 8621141, faks 59 8621141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:dps2.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów unijnych ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach nie większych niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 03.31.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ), - zaparafowany projekt umowy (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.leborski.samorzody.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -Sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. I Armii WP 43; 84-300 Lębork, -Stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzody.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. I Armii WP 43; 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Mięso drobiowe i podroby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Produkty wędliniarskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: Warzywa, owoce i produkty podobne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.30.00.00-1, 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:5 NAZWA: Produkty mleczarskie, tłuszcze zwierzęce i roślinne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:6 NAZWA: Produkty piekarskie i ciastkarskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.81.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:7 NAZWA: Różne produkty spożywcze (artykuły sypkie, produkty przemiału ziarna, owoce i warzywa przetworzone, oleje roślinne)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:8 NAZWA: Ryby świeże, przetworzone i konserwowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15.20.00.00-0, 03.31.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:9 NAZWA: Jaja kurze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 14:33
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 3_umowa.pdf
pdf, 164 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 14:33
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 14:33
Liczba pobrań: 1
żywność SIWZ_2014.pdf
pdf, 289 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 14:33
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 28.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 28.06.2016 14:32
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF