SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI
RSSW dniu 30.01.2012 r. dokonano zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Zmiana spowodowana jest modyfikacją parametrów projektora.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) Część 1 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek 1. Laptop - 3 szt. 2. Laptop - 6 szt. 3. Oprogramowanie biurowe Office 2010 - 9 szt. 4. Oprogramowanie antywirusowe - 9 szt. 5. Projektory - 6 szt 6. Umocowanie do projektorów - 6 szt. 7. Tablice multimedialne z podstawowym oprogramowaniem - 6 szt 8. Akcesoria: a) pióro do obsługi tablicy multimedialnej - 2 szt. b) wskaźnik do tablic multimedialnych - 2 szt. c) kabel do laptopa minimum 10 m - 6 szt. d) kabel do projektora co najmniej 5m - 6 szt. 9. Drukarka kolorowa - 1 szt. 10. Oryginalne komplety tonerów do drukarki - 3 szt. b) Część 2 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic - Laminator - 1 szt. - Bindownica - 1 szt. - Bindownica - 2 szt c) Część 3 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - tablice suchościeralne w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - 4 szt. d) Część 4 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety tonerów -kserokopiarka - 2 szt -oryginalne tonery - 6 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu z ew. wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: -Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt; - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego; -w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; -Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia -Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 42.99.42.30-1, 30.10.00.00-2, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.19.54.00-6, 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga: W części nr 1: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 1 dostawy tablic multimedialnych lub sprzętu podobnego rodzaju (lub z podziałem na części) o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. W części nr.2: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W części nr 3: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W części nr 4: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W części nr 5: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ -oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru w związku z art. 44 Pzp- zał. nr 3 do SIWZ - dla Części 1: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o nie gorszych parametrach w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 10:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop 64 bit - 3 szt. Laptop - 6 szt Microsoft Office 2010 PL - 9 szt. F-Secure Anti-Virus Client Security - z licencją na okres 1 roku - 9 szt. Projektory - 6 szt Umocowania do projektorów - 6 szt Tablice multimedialne - 6 szt Pióro do obsługi ww. tablicy multimedialnej - 2 szt. Wskaźnik do ww. tablic multimedialnych - 2 szt. Przedłużacz aktywny USB o długości nie mniej niż 5 m - 6 szt. Kabel do projektorów (co najmniej 10 m) - 6 szt. Drukarka kolorowa - 1 szt. Oryginalne tonery do ww. drukarki - kolor żółty - 1 toner o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron - kolor czerwony - 1 toner o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron - kolor niebieski - 2 tonery o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki - kolor czarny - 2 tonery o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bindownica - 1 szt. Laminator - 1 szt. Bindownica - 2 szt.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.42.30-1, 30.10.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice suchościeralne w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - 4 szt..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.54.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarki..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka - 2szt. Tonery do kserokopiarki - 6 szt.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 24901 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 18881 - 2012 data 20.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 10:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork..
W dniu 26.01.2012 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie:
W nawiązaniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego na „Dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI" firma prosi o ustosunkowanie się do poniższego zapytania:
Czy Zamawiający wyraża
zgodę na zaoferowanie projektora o jasności 2600 ANSI lumenów?
W odpowiedzi na fax z dnia 26.01.2012 r. w sprawie zapytania czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie
projektora o jasności 2600 ANSI lumenów zawartego w zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach DZIAŁANIE 9.1
Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. PODDZIAŁANIE 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, informuje iż Zamawiający w Załączniku Nr 1 do SIWZ część I, pkt. 5 Projektory Specyfikacja techniczna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SIWZ, część I, Formularz ofertowy pkt. 5 Projektory zmienia minimalne wymagania, parametry i funkcje jakie ma spełniać projektor. Nastąpiła również zmiana terminu składania ofert.
Prosimy o zapoznanie się z powyższym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku: http://powiat-lebork.com/
w dniu 03.02.2012 r. wpłynęło zapytanie do Zamawiającego
nr ogłoszenia 18881-2012 - po zmianie 24901-2012 z 30 stycznia 2012
PYTANIE
Dotyczy: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOSCI
W związku z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ prosimy o ustosunkowanie się do pytania dotyczącego części 1 - zadania numer 5 (Projektory):
Czy zamawiający dopuści parametr o odległość od ekranu, od 0,55m zamiast od 0,5m?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA
W zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. PODDZIAŁANIE 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w części 1 - zadanie numer 5 (projektory)
Zamawiający dopuszcza parametr - odległość od ekranu 0,55m.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.4.2012 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów
Część I - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek
Część II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic
Część III - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem
Część IV - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu ;kserokopiarki, oryginalne komplety tonerów
w ramach projektu p.n. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
Zamawiający
Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
w części II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic
Wybrany Wykonawca:
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32, 84 - 300 Lębork
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II ul. Czołgistów 32, 84 - 300 Lębork |
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 100,00 pkt. |
Data wysłania do Wykonawcy informacji o wyborze oferty 10.02.2012 r.
w części III - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem
Wybrany Wykonawca:
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84 - 300 Lębork
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
Komputronik S.A. ul. Wołczyńska 37, 60 - 003 Poznań |
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 93,08 pkt |
INFOS Systemy Komputerowe ul. Bursztynowa 23, 80 - 342 Gdańsk |
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 72,57 pkt. |
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II ul. Czołgistów 32, 84 - 300 Lębork |
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 100,00 pkt. |
Data wysłania do Wykonawcy informacji o wyborze oferty 10.02.2012 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.4.2012.
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów
w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty" Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych"
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
część I Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek
Wybrany Wykonawca:
Infos Systemy Komputerowe 80-342 Gdańsk, ul. Bursztynowa 23
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
PPHU ELDOM Dorota Pałubicka 84-300 Lębork, ul. Batalionów Chłopskich 1A/2 |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
Yamo sp. z o.o Oddział Piaseczno, 05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 6 |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
MATCOM Marcin Sebastian Ziółek 12-100 Szczytno, ul. Fryderyka Leyka 45/14 |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
Prodesign Janusz Grabara 41-933 Bytom ul. Tysiąclecia 12 A/5 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 76,99 pkt |
|
Komputronik S.A. 60-003 Poznań, ul. Wołczyńska 37 |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
część IV Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety tonerów
Wybrany Wykonawca:
Infos Systemy Komputerowe
80-342 Gdańsk, ul. Bursztynowa 23
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Przedsiębiorstwo Techniki Biurowej SERVICE 81-015 Gdynia, ul. Botnicka 3/3 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 71,48 pkt |
|
Art. Serwis 81-586 Gdynia Ul. W. Królewicza 30 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 81,35 pkt |
|
Komputronik S.A. 60-003 Poznań, ul. Wołczyńska 37 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 64,26 pkt |
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 2012-02-15
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.4.2012.
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest
w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty" Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych"
część I Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek
Zarząd Powiatu Lęborskiego, działając zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 ze zm) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w części I.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa cena przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, ze zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oceny.
W związku z tym, że do terminu składania ofert tj. 07-02-2012 r. do godziny 10.45 wpłynęło siedem ofert, a cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Lębork: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI
Numer ogłoszenia: 46401 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18881 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) Część 1 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek 1. Laptop - 3 szt. 2. Laptop - 6 szt. 3. Oprogramowanie biurowe Office 2010 - 9 szt. 4. Oprogramowanie antywirusowe - 9 szt. 5. Projektory - 6 szt 6. Umocowanie do projektorów - 6 szt. 7. Tablice multimedialne z podstawowym oprogramowaniem - 6 szt 8. Akcesoria: a) pióro do obsługi tablicy multimedialnej - 2 szt. b) wskaźnik do tablic multimedialnych - 2 szt. c) kabel do laptopa minimum 10 m - 6 szt. d) kabel do projektora co najmniej 5m - 6 szt. 9. Drukarka kolorowa - 1 szt. 10. Oryginalne komplety tonerów do drukarki - 3 szt. b) Część 2 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic - Laminator - 1 szt. - Bindownica - 1 szt. - Bindownica - 2 szt c) Część 3 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - tablice suchościeralne w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - 4 szt. d) Część 4 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety tonerów -kserokopiarka - 2 szt -oryginalne tonery - 6 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu z ew. wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: -Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt; - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego; -w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; -Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia -Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 42.99.42.30-1, 30.10.00.00-2, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.19.54.00-6, 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, Czołgistów 32, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 1579,32
-
Oferta z najniższą ceną: 1579,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1579,32
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, Czołgistów 32, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 3439,08
-
Oferta z najniższą ceną: 3439,08 / Oferta z najwyższą ceną: 4723,20
-
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety tonerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infos Systemy Komputerowe, ul. Bursztynowa 23, 80-342 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 5967,96
-
Oferta z najniższą ceną: 5967,96 / Oferta z najwyższą ceną: 9286,50
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 27.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 27.06.2016 07:51 |
Liczba wyświetleń: | 3 |