W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI

RSS

W dniu 30.01.2012 r. dokonano zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

Zmiana spowodowana jest modyfikacją parametrów projektora.

 





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) Część 1 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek 1. Laptop - 3 szt. 2. Laptop - 6 szt. 3. Oprogramowanie biurowe Office 2010 - 9 szt. 4. Oprogramowanie antywirusowe - 9 szt. 5. Projektory - 6 szt 6. Umocowanie do projektorów - 6 szt. 7. Tablice multimedialne z podstawowym oprogramowaniem - 6 szt 8. Akcesoria: a) pióro do obsługi tablicy multimedialnej - 2 szt. b) wskaźnik do tablic multimedialnych - 2 szt. c) kabel do laptopa minimum 10 m - 6 szt. d) kabel do projektora co najmniej 5m - 6 szt. 9. Drukarka kolorowa - 1 szt. 10. Oryginalne komplety tonerów do drukarki - 3 szt. b) Część 2 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic - Laminator - 1 szt. - Bindownica - 1 szt. - Bindownica - 2 szt c) Część 3 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - tablice suchościeralne w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - 4 szt. d) Część 4 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety tonerów -kserokopiarka - 2 szt -oryginalne tonery - 6 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu z ew. wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: -Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt; - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego; -w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; -Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia -Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 42.99.42.30-1, 30.10.00.00-2, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.19.54.00-6, 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga: W części nr 1: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 1 dostawy tablic multimedialnych lub sprzętu podobnego rodzaju (lub z podziałem na części) o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. W części nr.2: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W części nr 3: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W części nr 4: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W części nr 5: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ -oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru w związku z art. 44 Pzp- zał. nr 3 do SIWZ - dla Części 1: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o nie gorszych parametrach w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 10:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop 64 bit - 3 szt. Laptop - 6 szt Microsoft Office 2010 PL - 9 szt. F-Secure Anti-Virus Client Security - z licencją na okres 1 roku - 9 szt. Projektory - 6 szt Umocowania do projektorów - 6 szt Tablice multimedialne - 6 szt Pióro do obsługi ww. tablicy multimedialnej - 2 szt. Wskaźnik do ww. tablic multimedialnych - 2 szt. Przedłużacz aktywny USB o długości nie mniej niż 5 m - 6 szt. Kabel do projektorów (co najmniej 10 m) - 6 szt. Drukarka kolorowa - 1 szt. Oryginalne tonery do ww. drukarki - kolor żółty - 1 toner o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron - kolor czerwony - 1 toner o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron - kolor niebieski - 2 tonery o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki - kolor czarny - 2 tonery o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bindownica - 1 szt. Laminator - 1 szt. Bindownica - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.42.30-1, 30.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice suchościeralne w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.54.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka - 2szt. Tonery do kserokopiarki - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Numer ogłoszenia: 24901 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 18881 - 2012 data 20.01.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 10:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork..



W dniu 26.01.2012 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie: 

W nawiązaniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu  nieograniczonego na „Dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI" firma prosi o ustosunkowanie się do poniższego zapytania:


Czy Zamawiający wyraża
zgodę na zaoferowanie projektora o jasności 2600 ANSI lumenów?


W odpowiedzi na fax z dnia 26.01.2012 r. w sprawie zapytania czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie
projektora o jasności 2600 ANSI lumenów zawartego w zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu 
Społecznego PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach DZIAŁANIE  9.1
Wyrównywanie  szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. PODDZIAŁANIE 9.1.2.  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych,  informuje iż Zamawiający w Załączniku Nr 1 do SIWZ część I, pkt. 5 Projektory Specyfikacja techniczna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SIWZ, część I, Formularz ofertowy pkt. 5 Projektory zmienia minimalne wymagania, parametry i funkcje jakie ma spełniać projektor. Nastąpiła również zmiana terminu składania ofert.

Prosimy o zapoznanie się z powyższym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku:  http://powiat-lebork.com/


 
w dniu 03.02.2012 r. wpłynęło zapytanie do Zamawiającego

nr ogłoszenia 18881-2012 - po zmianie 24901-2012 z 30 stycznia 2012

PYTANIE

Dotyczy: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOSCI

W związku z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ prosimy o ustosunkowanie się do pytania dotyczącego części 1 - zadania numer 5 (Projektory):

Czy zamawiający dopuści parametr o odległość od ekranu, od 0,55m zamiast od 0,5m?

ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA

W zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu  Społecznego PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach DZIAŁANIE  9.1 Wyrównywanie  szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług  edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. PODDZIAŁANIE 9.1.2.  Wyrównywanie  szans edukacyjnych uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych,  w części 1 - zadanie numer 5 (projektory)

Zamawiający dopuszcza parametr - odległość od ekranu  0,55m.





INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.4.2012 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest
 

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów 

Część I - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek

Część II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic

Część III - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem

Część IV - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu ;kserokopiarki, oryginalne komplety tonerów

w ramach projektu p.n. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
 

Zamawiający
Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

w części II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic

Wybrany Wykonawca:
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32, 84 - 300 Lębork                                          
 



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II

ul. Czołgistów 32, 84 - 300 Lębork  
 
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 100,00 pkt.

 
 

Data wysłania do Wykonawcy informacji o wyborze oferty 10.02.2012 r.

w części III - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem

Wybrany Wykonawca:
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84 - 300 Lębork                                          



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Komputronik S.A.

ul. Wołczyńska 37, 60 - 003 Poznań
 
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 93,08 pkt
 
INFOS Systemy Komputerowe

ul. Bursztynowa 23, 80 - 342 Gdańsk
 
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 72,57 pkt.
 
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II

ul. Czołgistów 32, 84 - 300 Lębork  
 
Liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA - 100,00 pkt.

 
 

Data wysłania do Wykonawcy informacji o wyborze oferty 10.02.2012 r.




 
INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.4.2012.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są
 

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów

 w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty" Podziałanie 9.1.2.  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych"


Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl



informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

część I             Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych,  drukarki kolorowej, tonerów do drukarek
 

Wybrany Wykonawca:
Infos Systemy Komputerowe                                                           80-342 Gdańsk, ul. Bursztynowa 23



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
PPHU ELDOM
Dorota Pałubicka
84-300 Lębork, ul. Batalionów Chłopskich 1A/2
 
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE
 
Yamo sp. z o.o
Oddział Piaseczno,
05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 6
 
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE
 
MATCOM Marcin Sebastian Ziółek
12-100 Szczytno, ul. Fryderyka Leyka 45/14
 
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE
 
Prodesign Janusz Grabara
41-933 Bytom ul. Tysiąclecia 12 A/5
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 76,99 pkt
 
Komputronik S.A.
60-003 Poznań, ul. Wołczyńska 37
 
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE
 

 

część IV          Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety  tonerów

Wybrany Wykonawca:
Infos Systemy Komputerowe
80-342 Gdańsk, ul. Bursztynowa 23



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Przedsiębiorstwo Techniki Biurowej SERVICE
81-015 Gdynia, ul. Botnicka 3/3
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 71,48 pkt
 
Art. Serwis
81-586 Gdynia
Ul. W. Królewicza 30
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 81,35 pkt
 
Komputronik S.A.
60-003 Poznań, ul. Wołczyńska 37
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 64,26 pkt
 

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty                                  2012-02-15




Lębork, 2012-02-15

Zamawiający                                                                                                          
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
 



ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.4.2012.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest



Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów

w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty" Podziałanie 9.1.2.  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych"
 

część I             Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych,  drukarki kolorowej, tonerów do drukarek

Zarząd Powiatu Lęborskiego, działając zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 ze zm) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w części I.

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa cena przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, ze zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oceny.
 



UZASADNIENIE

            W związku z tym, że do terminu składania ofert tj. 07-02-2012 r. do godziny 10.45 wpłynęło siedem ofert, a cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
  
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.




Lębork: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI
Numer ogłoszenia: 46401 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18881 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i tonerów w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) Część 1 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania systemowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoria do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarek 1. Laptop - 3 szt. 2. Laptop - 6 szt. 3. Oprogramowanie biurowe Office 2010 - 9 szt. 4. Oprogramowanie antywirusowe - 9 szt. 5. Projektory - 6 szt 6. Umocowanie do projektorów - 6 szt. 7. Tablice multimedialne z podstawowym oprogramowaniem - 6 szt 8. Akcesoria: a) pióro do obsługi tablicy multimedialnej - 2 szt. b) wskaźnik do tablic multimedialnych - 2 szt. c) kabel do laptopa minimum 10 m - 6 szt. d) kabel do projektora co najmniej 5m - 6 szt. 9. Drukarka kolorowa - 1 szt. 10. Oryginalne komplety tonerów do drukarki - 3 szt. b) Część 2 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic - Laminator - 1 szt. - Bindownica - 1 szt. - Bindownica - 2 szt c) Część 3 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - tablice suchościeralne w komplecie z półką, gąbką, pisakiem - 4 szt. d) Część 4 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety tonerów -kserokopiarka - 2 szt -oryginalne tonery - 6 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu z ew. wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: -Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt; - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego; -w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; -Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia -Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 42.99.42.30-1, 30.10.00.00-2, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.19.54.00-6, 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laminatora i bindownic.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, Czołgistów 32, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2764,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1579,32

  • Oferta z najniższą ceną: 1579,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1579,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: tablic suchościeralnych w komplecie z półką, gąbką, pisakiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, Czołgistów 32, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3439,08

  • Oferta z najniższą ceną: 3439,08 / Oferta z najwyższą ceną: 4723,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: kserokopiarek, oryginalne komplety tonerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infos Systemy Komputerowe, ul. Bursztynowa 23, 80-342 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5967,96

  • Oferta z najniższą ceną: 5967,96 / Oferta z najwyższą ceną: 9286,50

  • Waluta: PLN.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 07:52
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 07:52
Liczba pobrań: 2
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 27.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 27.06.2016 07:51
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF