Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lęborku
RSSZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lęborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe mieszanką mineralno-bitumiczną wytwarzaną i wbudowywaną na gorąco w ilości 400Mg, wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiajacego, na każde wezwanie Zamawiającego w okresie 1 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3)dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - lekki walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - skrapiarka do emulsji asfaltowej, - narzędzia do oczyszczania miejsc remontowanych - samochód samowyładowczy z plandeką min 6 Mg - otaczarka mas bitumicznych 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują potencjałem kadrowym odpowiednim pod względem kwalifikacji, niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającym niżej wymienione wymagania: Wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, w tym jedną o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę: spełnia- nie spełnia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wraz z aktualnymi zaświadczeniami: 2)aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia 4)Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a)stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b)zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; c)zaświadczenie o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 5)Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach,przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6)Wyceniony przedmiar robót 7) Wykaz stawek i narzutów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Pionierów 10, Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lęborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty cząstkowe mieszanką mineralno-bitumiczną wytwarzaną i wbudowywaną na gorąco w ilości 400Mg, wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na każde wezwanie zamawiającego w okresie 1 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 200.000,00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
POL-DRÓG LĘBORK S.A., ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
· Cena wybranej oferty: 200.000.00
· Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 22.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 22.06.2016 11:52 |
Liczba wyświetleń: | 2 |