W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 EURO

RSS

Lębork: udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN
Numer ogłoszenia: 294705 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN dwa miliony sześćset tysięcy złotych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; w szczególności wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe tekst jednolity Dz. U. z 2002, Nr 72, poz. 665 z póżn. zm,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze złożeniem wszystkich zawartych w nim oświadczeń i zobowiązań w sposób zgodny z warunkami zamówienia - załącznik Nr 1 specyfikacji. 2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy załącznik nr2 do specyfikacji oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 do specyfikacji. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Projekt umowy projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w specyfikacji i ze złożoną ofertą oraz winien być sporządzony zgodnie z art. 69 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późń. zm.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, 229.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Lęborku: Biuro Obsługi klienta pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Lębork dnia 22.10.2010r.


Dotyczy: wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "na udzielenie kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN".

W związku z pytaniami dotyczącymi przetargu „na udzielenie kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000PL" przekazujemy następujące informacje i dokumenty :

1.    Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie "oświadczenia o poddaniu się egzekucji"?

Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie "oświadczenia o poddaniu się egzekucji".


2.    Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika?

Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika.
 

3.    Czy Zamawiający może przedstawić Uchwałę RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu?

Uchwała Nr 133/p118/K/II/10 Składu Orzekającego RIO z dnia 19.10.2010r. w sprawie możliwości spłaty kredytu stanowi załącznik do SIWZ i została zamieszczona na stronie internetowej: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/,

 
4.        Czy Zamawiający może przedstawić Uchwałę w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego?

Brak odrębnej Uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu.

W Uchwale Rady Powiatu Lęborskiego Nr XXXVIII/289/09 z dnia 22 grudnia 2009 roku w sprawie uchwalenia budżetu powiatu Lęborskiego na 2010rok określone zostały kwoty kredytu, cel kredytu oraz upoważnienie dla Zarządu Powiatu do zawarcia umowy kredytowej.


5.        Czy Zamawiający może przedstawić sprawozdanie RB-Z- za 2009rok oraz II kwartał 2010r.?

Sprawozdanie RB-Z za 2009r. oraz za II kwartał 2010roku stanowi załącznik do SIWZ i zostały zamieszczone na stronie internetowej: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/,

 
6.        Czy Zamawiający może przedstawić prognozę długu na okres kredytowania wg. załączonej tabeli?

Informacja o sytuacji finansowej Powiatu Lęborskiego w okresie spłaty zobowiązań stanowi załącznik do SIWZ i została zamieszczona na stronie internetowej: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/,

 
7.        Czy Zamawiający powiązany jest kapitałowo lub organizacyjnie z innymi podmiotami/jeżeli tak to prosimy o podanie nazw wraz z REGON?

Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Lęborskiego z uwzględnieniem nazwy i numeru REGON stanowi załącznik do powyższych wyjaśnień.


8.        Czy Zamawiający może przedstawić aktualne zaświadczenie z ZUS i US?
 
Aktualne zaświadczenie z ZUS i US stanowią załącznik do powyższych wyjaśnień.


9.        Czy Zamawiający może przedstawić dokumenty rejestrowe NIP, REGON?

Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i REGON stanowi załącznik do powyższych wyjaśnień. 


 Lębork dnia 25.10.2010r.

Dotyczy: wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "na udzielenie kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN".

W związku z pytaniami dotyczącymi przetargu „na udzielenie kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000PL" przekazujemy następujące informacje i dokumenty :

 

1.    Czy Zamawiający może przedstawić sprawozdania: RB-Z; RB-N; RB-NDS za 2008 rok i III kwartał 2010roku?

Sprawozdania: RB-Z; RB-N; RB-NDS za 2008 rok i III kwartał 2010roku stanowią załącznik do wyjaśnień i zostały zamieszczone na stronie internetowej: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/,

 
2.    Czy Zamawiający po 17.09.2010 r. dokonał zmian do uchwały budżetowej na 2010 rok, jeżeli tak to prosimy  o ich przedstawienie?

Zamawiający dokonał zmian do uchwały budżetowej na 2010rok tj:

1)      Uchwała Nr 362/10 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 17.09.2010r.
2)      Uchwała Nr 367/10 Zarządu Powiatu lęborskiego z dnia 30.09.2010r.
3)      Uchwała Nr 369/10 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 08.10.2010r.

Powyższe Uchwały stanowią załącznik do wyjaśnień i zostały zamieszczone na stronie internetowej: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/,

 

3.    Czy Zamawiający może przedstawić informacje o udzielonych poręczeniach, zaciągniętych kredytach i innych zobowiązaniach/jeżeli były?

Zestawienie zadłużenia Powiatu Lęborskiego na dzień 30.09.2010r. stanowi załącznik do wyjaśnień i zostało zamieszczone na stronie internetowej: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/,

Zadłużenie powiatu wg stanu na 30.09.2010rok



LP
 
Nazwa banku
 
Kwota zadłużenia na

30.09.2010r.
Termin końcowy spłata wg. umowy
 
1
 
Bank Millenium
umowa nr48/2002
 
140 385,77
 
27.10.2011r.
 
2
 
Bank Spółdzielczy w Łebie
umowa nr 98/2007
 
196 875,00
 
31.12.2011r.
 
3
 
Bank Spółdzielczy w Łebie
 umowa nr 92/2008
 
2 902 500,00
 
31.12.2012r.
 
4
 
Nordea Bank Polska S.A
Umowa nrBKI-PLN-CBKGD-09-000024
 
3 909 999,97
 
31.12.2014r.
 
RAZEM
 
        7 149 760,74
 

 

Dnia  09.11.2005r. Powiat Lęborski  z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 udzielił   BRE Bankowi Hipotecznemu S.A. z siedzibą w Warszawie  poręczenia za zobowiązania  z tytułu kredytu udzielonego Samodzielnemu Publicznemu Specjalistycznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej z siedziba w Lęborku ul Zwycięstwa 12 w wysokości 10.000.000 zł .

Poręczenie jest udzielone do kwoty kredytu wraz z odsetkami, prowizjami, i wszelkimi innymi kwotami należnymi Bankowi z tytułu umowy kredytu, nie więcej jednak niż do kwoty 13 000 000 zł.

Termin spłaty  w/w kredytu przypada na dzień 29.11.2025 r.





FB.IX-3431/1/2010                               Lębork, 02-11-2010 r.

 



OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWNIA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

Powiat Lęborski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu Lęborskiego
ul. Czołgistów 5
84 - 300 Lębork
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/,
tel. 059 - 8632 810, fax 059 - 8632 850

2.      OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Udzielenie kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN

3.      OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO I W BIP-ie POWIATU LĘBORSKIEGO

4.      DANE O OFERTACH

- Liczba złożonych ofert :  3
- Liczba odrzuconych ofert:  0
-Liczba wykonawców wykluczonych : 0

OFERTA Nr 1

NORDEA BANK POLSKA S.A.
ul. Kielecka 2
81-303 Gdynia
uzyskana ilość punktów: 89,47wysokośc oprocentowania:4,94%

OFERTA Nr 2

BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁEBIE
ul.1Maja 1B
84-360 Łeba
uzyskana ilość punktów: 71,64 wysokość oprocentowania:6,17%

OFERTA Nr 3

BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A.
ul. Śląska 23/25
81-319 Gdynia

uzyskana ilość punktów: 100 wysokość oprocentowania: 4,42%

5.      KRYTERIA OCENY OFERT:
      - Wysokość oprocentowania kredytu: 100 %

6.      NAJKORZYSTNIEJSZA OFERTA:

BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A.
ul. Śląska 23/25
81-319 Gdynia
wysokość oprocentowania kredytu:  4,42%

7.      UZASADNIENIE WYBORU
Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów tj100.

8.      Termin podpisania umowy zgodnie z art.94 ust1pkt.2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty





Lębork: Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN
Numer ogłoszenia: 318145 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294705 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lęborskiego w kwocie 2 600 000 PLN dwa miliony sześćset tysięcy złotych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Pomorskie Centrum Korporacyjne, Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 433670,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 303292,00

  • Oferta z najniższą ceną: 303292,00 / Oferta z najwyższą ceną: 423375,00

  • Waluta: PLN.


Uchwała Nr XXXVIII/289/09 Rady Powiatu Lęborskiego 

Załączniki:

1 Specyf -SIWZ.doc
doc, 131 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
3 Zał. Nr 2 - do SIWZ.doc
doc, 29 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
4 Zał. Nr 3 - do SIWZ.doc
doc, 28 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
NIP.pdf
pdf, 215 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
rb_n do dnia 31_12_2008.pdf
pdf, 1.17 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
rb_nds do dnia 31_12_2008.pdf
pdf, 630 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
rb_n koniec III kw 2010.pdf
pdf, 1.3 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Rb_nds do dnia 30_09_2010.pdf
pdf, 708 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
RB_z do dnia 31_12_2008.pdf
pdf, 1.45 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
rb_z koniec III kw 2010.pdf
pdf, 988 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
zaświadczenie z US.pdf
pdf, 521 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
zaświadczenie z ZUS.pdf
pdf, 209 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 14:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 14:43
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 23.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 23.06.2016 14:42
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF