W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych na pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń oraz prowadzenie obsługi księgowej w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel. tel.: (059) 86 24 825 , faks: (059) 86 21 406,  adres  www.powiat-lebork.com , NIP: 841-16-09-072, REGON: 770979648 na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami)

OGŁASZA

przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych na pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń oraz prowadzenie obsługi księgowej w ramach projektu „Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim"

 (CPV 75112100-5 Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu

79211000-6 Usługi księgowe)

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej:
http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń oraz prowadzenie obsługi księgowej

w ramach projektu „Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 listopada 2010 r.

 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu
o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Kryteria oceny ofert:

1. Cena - 100%

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 19.05.2009r. do godz.12.00 w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5,  84-300 Lębork

Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Numer ogłoszenia: 73909 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009


 

Zawiadomienie o wyniku postępowania




(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)

 



 
 
 
 
Lębork, 2009-05 -22

               (miejscowość)            (data)
 
.............................................................

(oznaczenie zamawiającego)
 
 
 
 
 

Wg rozdzielnika

Zawiadomienie

Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

¾ pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń

¾ prowadzenie obsługi księgowej

w zakresie projektu „Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim"
numer WND-POKL.09.04.00-22-014/08 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 


 (wpisać oznaczenie postępowania)

prowadzonym przez Powiat Lęborski............................................................................................

(wpisać oznaczenie zamawiającego)

w trybie przetargu nieograniczonego............................................................................................

(wpisać zastosowany tryb)

 

za ofertę najkorzystniejszą w części A pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń została uznana oferta złożona przez :

Beatę Młynarczyk, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 23/16

Oferta uzyskała największą ilość punktów 100

 

za ofertę najkorzystniejszą w części B prowadzenie obsługi księgowej została uznana oferta złożona przez :

Grażyna Dubicka, 84-300 Lębork, ul. Kossaka 13/7

Oferta uzyskała największą ilość punktów 100

 (wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)Uzasadnienie

(wpisać uzasadnienie, czyli dokładnie opisać ocenę oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem poszczególnych kryteriów oraz podaniem punktacji oferty zwycięskiej oraz nazwy (firmy), adresy oraz siedziby wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną każdej ofercie w każdym kryterium oraz punktację łączną)
 

Jednocześnie zamawiający w trakcie postępowania odrzucił następujące oferty:

Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy oznaczoną 1B w trybie art.89.ust.1 pkt.2 „ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiocie ceny, która wykracza poza określony czas realizacji projektu tj. 15.11.2009 r.  

 (wpisać wykonawców, których oferty zostały odrzucone, wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, czyli przywołaniem konkretnych wad złożonych ofert i przepisów prawa lub postanowień siwz uzasadniających odrzucenie)


Wykonawców wykluczonych - 0

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:31
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:31
Liczba pobrań: 1
umowa obsługa księgowa.doc
doc, 75 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:31
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:31
Liczba pobrań: 1
SIWZ obsługa04052009.doc
doc, 345 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:31
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:31
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 22.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 22.06.2016 12:30
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF