W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Przetarg nieograniczony na zakup piaskarek

RSS

Lębork: Zakup piaskarek do usuwania śliskości zimowej i gołoledzi mieszanką piaskowo-solną na drogach powiatowych Powiatu Lęborskiego - sztuk 2
Numer ogłoszenia: 380114 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup piaskarek do usuwania śliskości zimowej i gołoledzi mieszanką piaskowo-solną na drogach powiatowych Powiatu Lęborskiego - sztuk 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup dwóch fabrycznie nowych piaskarek, z dostawą do zamawiającego i przeszkoleniem operatorów na miejscu. Pojemność zasobnika min 4m3, szerokość posypywania od 2 do 6m. Dostosowane do montażu na podwoziu samochodu ciężarowego. Zasobnik i konstrukcja wykonane ze stali nierdzewnej i pokryta powłoką lakierniczą Szczegółowy opis zamówienia w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wg art. 22 ust. 1 wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1,2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy oraz formularz cenowy. 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) W przypadku składania oferty wspólnej, tylko formularz ofertowy i formularz cenowy (pkt. 1) są składane przez Wykonawców wspólnie, natomiast wszystkie pozostałe dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 2 - 7 składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dla ustanowionego pełnomocnika do oferty powinni załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9) Wykonawca zapewni świadectwo Kontroli Technicznej oraz atesty i certyfikaty dopuszczania niezbędne do eksploatacji na polskich drogach publicznych oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork ul. Pionierów 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10 pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:

Oferta i załączniki.doc
doc, 11 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 14:16
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 14:16
Liczba pobrań: 1
Pytanie i odpowiedź.pdf
pdf, 13 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 14:16
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 14:16
Liczba pobrań: 1
SIWZ.pdf
pdf, 130 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 14:16
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 14:16
Liczba pobrań: 1
unieważnienie.pdf
pdf, 24 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 14:16
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 14:16
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 22.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 22.06.2016 14:15
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF