W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Przetarg nieograniczony na zakup mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej na gorąco

RSS

Lębork: Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej
Numer ogłoszenia: 141422 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAkup mieszanki mineralno-asfaltowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wytworzenie i załadunek bezpośrednio na samochody mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 500 Mg w okresie 18 miesięcy w miare potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zwiększenie zakresu o 20%

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia wytwórnia mas bitumicznych oraz zapleczem laboratoryjnym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork, ul.Pionierów 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba ZDP pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

Oferta -zał.I.docx
doc, 13 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
SIWZ.docx
doc, 38 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
ST-Opis.doc
doc, 118 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
Zał. 4.docx
doc, 12 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
Zał.1.docx
doc, 12 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
Zał.2.docx
doc, 16 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
Zał.3.docx
doc, 13 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
Zał.5.docx
doc, 12 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
Zał.6.docx
doc, 12 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 10:56
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 10:56
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 23.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 23.06.2016 10:54
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF