W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

PRZEPROWADZENIE KURSU PROGRAMY FINANSOWO – KSIĘGOWE W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”

RSS

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.119.2017 w formieogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - przeprowadzenie kursu Programy finansowo-księgowe w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648


 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umów w częściach 1,2,3,4:

Część 1- Przeprowadzenie kursu Płatnik dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”,

Część 2-  Przeprowadzenie kursu Rachmistrz GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego",

Część 3 - Przeprowadzenie kursu Rewizor GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”,

Część 4- Przeprowadzenie kursu Subiekt GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

 

Umowa na realizację Części 1 została zawarta w dniu 06.12.2017 roku z Wykonawcą:

O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

ul. Sobieskiego 217

84-200 Wejherowo

 

Umowy na realizację Części 2, 3, 4 zostały zawarte w dniu 11.12.2017 roku z Wykonawcą:


CSW DELTA Jakub Błaszczyk

ul. Sandomierska 26 a

27-400 Ostrowiec Św.


Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.119.2017 w formieogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi Przeprowadzenie kursu „Programy finansowo-księgowe” w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacjizawodowej)” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w następujących częściach:

Część 1- Przeprowadzenie kursu Płatnik dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

 

O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

ul. Sobieskiego 217

84-200 Wejherowo

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

ul. Sobieskiego 217

84-200 Wejherowo

CENA – 42,25 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCÓW – 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 82,25 pkt

CSW DELTA Jakub Błaszczyk

ul. Sandomierska 26 a

27-400 Ostrowiec Św.

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCÓW – 20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 80,00 pkt

 

 

Część 2-  Przeprowadzenie kursu Rachmistrz GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

Część 3 - Przeprowadzenie kursu Rewizor GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

 

CSW DELTA Jakub Błaszczyk

ul. Sandomierska 26 a

27-400 Ostrowiec Św.

 

Była to jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu złożona w w/w częściach.

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

CSW DELTA Jakub Błaszczyk

ul. Sandomierska 26 a

27-400 Ostrowiec Św.

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCÓW – 20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 80,00 pkt

 

 

Część 4- Przeprowadzenie kursu Subiekt GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

 

CSW DELTA Jakub Błaszczyk

ul. Sandomierska 26 a

27-400 Ostrowiec Św.

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

CSW DELTA Jakub Błaszczyk

ul. Sandomierska 26 a

27-400 Ostrowiec Św.

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCÓW – 0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 60,00 pkt

 

 

Uzasadnienie:

1.       W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęła 3 oferty złożone na część 1. Oferta złożona przez O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217 84-200 Wejherowo na realizację części 1spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Oferta nr 3 złożona przez BTCH HAP Krzysztof Jagodziński, ul. „Dywizjonu 303” nr 23 80-462 Gdańsk w części 1przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia (tj. 2400,00 zł). W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 i ust.1 oferta podlega odrzuceniu.

2.       W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły oferty złożone przez 2 Wykonawców na część 2 i 3 zamówienia.

Oferta złożona przez CSW DELTA Jakub Błaszczyk, ul. Sandomierska 26 a 27-400 Ostrowiec Św. na realizację części 2 i 3spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Oferta nr 3 złożona przez BTCH HAP Krzysztof Jagodziński, ul. „Dywizjonu 303” nr 23 80-462 Gdańsk w części 2 i 3przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia (tj. część 2 - 2400,00 zł, część 3 – 2400,00 zł). W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 i ust.1 oferta podlega odrzuceniu.

3.       W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły oferty złożone przez 3 Wykonawców na część 4 zamówienia.

Oferta złożona przez CSW DELTA Jakub Błaszczyk, ul. Sandomierska 26 a 27-400 Ostrowiec Św. na realizację części 4spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

Oferta nr 1 złożona przez O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217 84-200 Wejherowo oraz oferta nr 3 złożona przez BTCH HAP Krzysztof Jagodziński, ul. „Dywizjonu 303” nr 23 80-462 Gdańsk w części 2 i 3przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia (tj. 1 200,00 zł). W związku z powyższym zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 i ust.1 oferta podlega odrzuceniu.

 

 

 

 


PO.272.3.119.2017

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –
PRZEPROWADZENIE KURSU PROGRAMY FINANSOWO – KSIĘGOWE
W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ
W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje przeprowadzenie kursu Programy finansowo – księgowe w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).


I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów Magdalena Bogucka, Katarzyna Miłosz
Nr fax:  59 8632 850
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej BIP: http://powiatleborski.bip.gov.pl/


II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.


III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu Programy finansowo – księgowe w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe
na jedną lub więcej części zamówienia, albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 następujące części:

 

Część 1 - Przeprowadzenie kursu Płatnik dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

a) Adresaci / liczba uczestników
W kursie weźmie udział 3 uczestników projektu – nauczycieli Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej
i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego (szkoły ponadgimnazjalnej) w Lęborku.

b) Czas trwania:
Czas trwania kursu  to 16 godzin. Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.

c) Miejsce realizacji:
Miejsce realizacji kursu to sale Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego
do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę
do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.

a) Program kursu powinien zawierać m. in. :
a) wprowadzenie danych ubezpieczonych do bazy programu Płatnik,
b) zgłoszenie i wyrejestrowania członków rodzin ubezpieczonych do i z ubezpieczeń zdrowotnych,
c) obsługę dokumentów rozliczeniowych w Płatniku,
d) wysyłanie dokumentów do ZUS za pośrednictwem programu Płatnik,
e) tworzenie raportów RMUA dla ubezpieczonych,

 

Część 2 -  Przeprowadzenie kursu Rachmistrz GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

a) Adresaci / liczba uczestników
W kursie weźmie udział 5 uczestników projektu – nauczycieli Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej
i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego (szkoły ponadgimnazjalnej) w Lęborku.

b) Czas trwania:
Czas trwania kursu  to 16 godzin. Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.

c) Miejsce realizacji:
Miejsce realizacji kursu to sale Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego
do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę
do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.

a) Program kursu powinien zawierać m. in. :
a) prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
b) prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży;
c) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie
i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia
i remanentów;
d) prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu (w PIT-5) składek ZUS i innych funduszy);
e) wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych: PIT-4, PIT-5, PIT-8A, PIT-8B, PIT-11, PIT-36, PIT-37, VAT-7;
f) wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;

 

Część 3 - Przeprowadzenie kursu Rewizor GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

a) Adresaci / liczba uczestników
W kursie weźmie udział 5 uczestników projektu – nauczycieli Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej
i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego (szkoły ponadgimnazjalnej) w Lęborku.

b) Czas trwania:
Czas trwania kursu  to 16 godzin. Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.

c) Miejsce realizacji:
Miejsce realizacji kursu to sale Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego
do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę
do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.

d) Program kursu powinien zawierać m. in. :
a) prowadzenie księgowości za pośrednictwem kont bilansowych,
b) ewidencja i rozliczanie podatku VAT,
c) ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT
i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne,
d) automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT,
e) ewidencję środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych,
f) zarządzanie planami kont; automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
g) podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzację wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT).

Część 4 - Przeprowadzenie kursu Subiekt GT dla zaawansowanych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”.

a) Adresaci / liczba uczestników
W kursie weźmie udział 7 uczestników projektu – nauczycieli Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej
i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego (szkoły ponadgimnazjalnej) w Lęborku.

b) Czas trwania:
Czas trwania kursu  to 8 godzin. Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.

c) Miejsce realizacji:
Miejsce realizacji kursu to sale Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego
do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę
do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.

d) Program kursu powinien zawierać m. in. :
a) pełną obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych,
b) prowadzenia kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM,
c) prowadzenia kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen,
d) pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.
e) rozbudowaną obsługę rachunków bankowych,
f) pełną obsługę rozrachunków.

W KOSZT KURSU NALEŻY WKALKULOWAĆ (dotyczy wszystkich części):
- koszt materiałów dydaktycznych, zaświadczeń, ewaluacji kursu;
- koszt przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego nabycie przez uczestnika kursu, kwalifikacji zawodowych w zakresie zgodnym z przedmiotem kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów;
-  koszt egzaminu zewnętrznego ponosi Wykonawca.
- koszt dojazdu uczestnika na egzamin (lub zapewnienia transportu) z Lęborka do miejsca egzaminu
i z powrotem (jeśli dotyczy);
- koszt polisy ubezpieczeniowej (uczestnik kursu musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż  10 000 zł;

CEL KURSU:
Celem uczestnictwa nauczycieli w zajęciach jest zwiększenie oferty kształcenia zawodowego szkół ponadgimnazjalnych oraz dostosowanie kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego do dynamicznie zmieniającego się rynku i technologii.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI (dotyczy wszystkich części):
Obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązuje się do:
a)  posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania kursów objętych niniejszym zamówieniem
w danej części zamówienia, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;
b) opracowania: wstępnego programu kursu oraz wstępnego harmonogramu zajęć w terminie 4 dni od daty podpisania umowy;
c) zapewnienie wszystkim uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych (np. skrypt, książka);
d) przeprowadzenia kursu w sposób należyty, ze szczególną starannością i posiadaną wiedzą merytoryczną
w danej części zamówienia, według własnego wyboru;
e) przeprowadzenia kursu w danej części zamówienia, według własnego wyboru do dnia 30 marca 2018 roku. Uczestnik kursu powinien otrzymać certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (dotyczy wszystkich części):
1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

Dodatkowe informacje / wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego (dotyczy wszystkich części):
1. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z Zespołem Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku oraz uczestnikami kursu, co do zasady w weekendy oraz
w godzinach popołudniowych.
Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników zajęć.
7. Wykonawca zapewnia ekspertów – wykładowców, niezbędnych do przeprowadzenia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć będących przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;


Wykonawca zobowiązany jest również do:
• zapewnienia wykładowców/ekspertów/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.;
• opracowania w ciągu 4 dni od podpisania umowy, wstępnego harmonogramu zajęć w ramach prowadzonego kursu. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę kursu, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego
i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany
do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników zajęć;
• opracowania ostatecznego harmonogramu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;
• opracowania ostatecznego programu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;
• bieżącego monitorowania obecności uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zleceniobiorcy niezwłocznie
po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego);
• zapewnienie uczestnikowi kursu/szkolenia materiałów szkoleniowych (np. skrypt, książka);
• umożliwienia odpracowania uczestnikowi kursu godzin, na których nie był obecny;
• sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć;
• odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
• przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;
• zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu;
• dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia;
• rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć;
• posiadania uprawnień do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji
i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;
• przekazania uczestnikowi kursu, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;
• zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi kursu, w tym uczestnik kursu musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż  10 000 zł;
• przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie od uczestnika wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;
• umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;
• wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;
• rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
• przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922);
• realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie
z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

Po zakończeniu realizacji kursu Wykonawcy (za wykonanie przedmiotu umowy) przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przeprowadzenie kursu.  W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w kursie na początku jego
trwania, istnieje możliwość odpracowania odbytych godzin przez kolejnego uczestnika, który wszedł w miejsce osoby rezygnującej. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:
• dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć,
• protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgody z Zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego.
• dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć z całości,
• 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej)
• harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone
w harmonogramie początkowym),
• kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursów, np. zaświadczeń /certyfikatów/ świadectw potwierdzających ukończenie kursu/szkolenia i inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje
i uprawnienia,
• jeśli dotyczy - imienny wykaz osób, które:
- ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym,
- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),
- nie ukończyły kursu,
- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),
- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),
- nie zdały egzaminu,
• zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników kursu: materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,
• kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
• ankiety oceniające realizację kursu wraz z ich analizą,
• protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursu:
Zamawiający:
a) przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,
b) zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji,
c) może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,
d) zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym
do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy
e) zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.
Źródło finansowania zamówienia:
Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

2. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV
80.50.00.00-9   Usługi szkoleniowe
80.51.00.00-2   Usługi szkolenia specjalistycznego
80.53.00.00-8   Usługi szkolenia zawodowego

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Część 1 - od dnia podpisania umowy do 30 marca 2018 roku
Część 2 - od dnia podpisania umowy do 30 marca 2018 roku
Część 3 - od dnia podpisania umowy do 30 marca 2018 roku
Część 4 - od dnia podpisania umowy do 30 marca 2018 roku

IV.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunek:
a)      Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą na daną część zamówienia, która będzie prowadziła kurs w tej części, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech wykonanych należycie kursów/szkoleń/zajęć/wykładów w wymiarze co najmniej 16 godzin zegarowych o tematyce zbliżonej do tematyki poszczególnych części.
2. Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.


Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.119.2017
na przeprowadzenie kursu Programy finansowo – księgowe w ramach projektu
„Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
(Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa,
Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

NIE OTWIERAĆ PRZED 23 listopada 2017 roku  godz. 8:15”

9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.


VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku w terminie do dnia 23 listopada 2017 r. do godziny 8:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 23 listopada 2017 roku.
o godzinie 8:15.

VII. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.


VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
     Cena przedstawiona w ofercie


2. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 40%

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykładowcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów)

• Przeprowadzenie min. 3 kursu w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.
• Przeprowadzenie 4 – 5 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.
• Przeprowadzenie 6 – 7 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.
• Przeprowadzenie 8- 10 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 30 pkt.
• Przeprowadzenie 11 kursów i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 40 pkt.

Punkty za kryterium „doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1)  wg skali podanej powyżej.
Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda
ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
• O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
• K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
• K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)"
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie
100 pkt.

Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów)

Oferty będą ocenianie w każdej części osobno.

Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa
Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


IX. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.


X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)
4. Wzór umowy

Załączniki:

Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 06.11.2017 13:56
Data ostatniej aktualizacji: 06.11.2017 13:56
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 06.11.2017 13:56
Data ostatniej aktualizacji: 06.11.2017 13:56
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 06.11.2017
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.11.2017 13:55
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF