Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu „Lider wiejski"
RSSPowiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel. tel.: (059) 86 24 825 , faks: (059) 86 21 406, adres http://www.powiat-lebork.com/ , NIP: 841-16-09-072, REGON: 770979648 na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami)
przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych na przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu „Lider wiejski" współfinansowanego ze Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL
(CPV 80500000-9 Usługi szkoleniowe)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: http://http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie cyklu szkoleń dla liderów wiejskich ujętych w projekcie „Lider wiejski" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 października 2009 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert: Cena - 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 26.08.2009 roku do godz.12.30 w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie zostało wysłane do Biuletynu Zamówień Publicznych z numerem: 133725-2009
ZMIANA
W RAMACH PROJEKTU PN. "Lider wiejski"
WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
W RAMACH PO KL
kategoria: USŁUGI
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Zatwierdził:
21 SIERPNIA 2009
W specyfikacji istotnych warunków zamówienia na organizację i przeprowadzenie cyklu szkoleń
w ramach projektu pn. "Lider wiejski" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach PO KL, kategoria: usługi wspólny słownik zamówień (cpv): 80500000-9 usługi szkoleniowe, zatwierdzonej przez Zarząd Powiatu Lęborskiego w dniu 13 sierpnia 2009, wprowadza się następujące zmiany:
1. W pkt 3 lit. b SIWZ dodaje się zdania w brzmieniu:
„Za minimalne wymogi dotyczące miejsca zorganizowania weekendowego spotkania wyjazdowego w formie zajęć warsztatowych w ramach integracji społeczności lokalnych Zamawiający uważa miejsce , dysponujące pokojami dwu, trzy osobowymi z łazienkami , w którym znajdzie zakwaterowanie cała 30 osobowa grupa uczestników, w którym dodatkowo znajduje się sala jadalna i sala konferencyjna , na minimum 30 osób".
„Transport uczestników szkolenia wyjazdowego będzie miał miejsce z 3 miejscowości: Wicko, Cewice i Nowa Wieś Lęborska"
2. W pkt 3 ust. 6 SIWZ dodaje się zdanie w brzmieniu"
Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych z udostępnieniem pomieszczeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
3. W pkt 3 ust. 11 SIWZ dodaje się zdanie w brzmieniu:
„Za odpowiednio wyposażoną salę konferencyjną Zamawiający uważa salę , na której minimum swobodnie pomieści się 30 uczestników w pozycji siedzącej przy stołach , wyposażoną w urządzenia multimedialne służące do prezentacji materiału szkoleniowego (rzutnik, laptop, mikrofon) o ile Wykonawca nie będzie dysponował własnym sprzętem
4. W § 1 pkt 2 lit d Załącznika nr 7 do SIWZ dodaje się zdanie:
„Sala konferencyjna musi spełniać minimalne wymagania określone w SIWZ"
5. W § 3 Załącznika nr 7 do SIWZ skreśla się pkt 4
6. § 3 pkt 12 Załącznika nr 7 SIWZ otrzymuje brzmienie „ W przypadku braku środków o jakich mowa w ust. 11 na rachunku Zamawiającego, płatność z tytułu niniejszej umowy nie będzie uznana za opóźniona"
7. Zdanie 2 w § 7 pkt 1 Załącznika nr 7 SIWZ otrzymuje brzmienie : „ W takich przypadkach Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy oraz zwrot poniesionych kosztów za wykonanie zadania w zakresie określonym w § 1 ust. 2 lit. b-d
W związku z zapytaniami dotyczącymi wątpliwości związanych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia na organizację i przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu „Lider wiejski" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL - znak postępowania 80500000-9 usługi szkoleniowe , przedstawiamy pytania stawiane przez Oferentów wraz z udzielonymi im informacjami:
Pyt. 1 zgodnie z pkt 3 llt.b SIWZ - " Miejsce szkolenia podlega uzgodnieniu z Zamawiającym"
Zamawiający nie podał Jednak żadnych wytycznych lub wymogów minimalnych dotyczących miejsca szkolenia, co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia.
Odp. Zamawiającego:
Za minimalne wymogi dotyczące miejsca zorganizowania weekendowego spotkania wyjazdowego w formie zajęć warsztatowych w ramach integracji społeczności lokalnych Zamawiający uważa miejsce , dysponujące pokojami dwu, trzy osobowymi z łazienkami , w którym znajdzie zakwaterowanie cała 30 osobowa grupa uczestników , w którym dodatkowo znajduje się sala jadalna i sala konferencyjna , na minimum 30 osób.
Pyt. 2 zgodnie z pkt 3 lIt.b SIWZ - "Wykonawca zapewni transport wszystkich uczestników szkolenia wyjazdowego odpowiednio z miejsc wskazanych przez Zamawiającego do miejsca spotkania i 'l powrotem" - Zamawiający nie podał Jednak żadnych wytycznych dotyczących określenia miejsca odbioru uczestników, co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia w aspekcie wyceny kosztów transportu, które należy uwzględnić w cenie.
Odp. Zamawiającego:
Transport uczestników szkolenia wyjazdowego będzie miał miejsce z 3 miejscowości: Wicko, Cewice i Nowa Wieś Lęborska.
Pyt. 3 .zgodnie 1. pkt 3 ust. 6 SIWZ wskazano, że Powiat Lęborski udostępni pomieszczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Nie określono jednak, czy udostępnienie będzie łączyło się z koniecznością ponoszenia kosztów związanych z salą, co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia,
Odp. Zamawiającego:
Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych z udostępnieniem pomieszczeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
Pyt. 4 zgodnie z pkt 3 ust. 11 SIWZ wskazano, że Wykonawca powinien w ramach weekendowego spotkania wyjazdowego zapewnić "odpowiednio wyposażoną salę konferencyjną", Zamawiający nie podał jednak żadnych wytycznych lub wymogów minimalnych dotyczących wyposażenia sali. co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia.
Odp. Zamawiającego:
Za odpowiednio wyposażoną salę konferencyjną Zamawiający uważa salę , na której minimum swobodnie pomieści się 30 uczestników w pozycji siedzącej przy stołach , wyposażoną w urządzenia multimedialne służące do prezentacji materiału szkoleniowego (rzutnik, laptop, mikrofon) o ile Wykonawca nie będzie dysponował własnym sprzętem
Pyt. 5 w Załączniku Nr 1· do SIWZ pkt 1 zapisano oświadczenie, które w świetle powyższych pytań może budzić wątpliwości co do właściwego wykonania zamówienia.
Odp. Zamawiającego:
Wobec powyższych wyjaśnień pytanie uznano za bezprzedmiotowe
Pyt. 6 między zapisem pkt 3 ust.11 SIWZ a zapisem § 1 pkt 2 litera d) Załącznika nr 7 do SIWZ istnieje rozbieżność :
a) W zakresie Sali konferencyjnej , gdyż w projekcie umowy nie wykazano „odpowiedniego wyposażenia"
b) W zakresie wyżywienia, gdyż istnieje wątpliwość co do ilości obiadów, które należy zapewnić uczestnikom szkolenia.
Odp. Zamawiającego:
Sala konferencyjna musi spełniać minimalne wymagania określone w pkt 4 niniejszych wyjaśnień.
Wykonawca zapewni 30 uczestnikom obiad w pierwszym dniu spotkania oraz w drugim dniu. Łącznie Wykonawca zapewni 60 obiadów.
Pyt. 7 między zapisem pkt 15 SIWZ a zapisem § 3 ust. 1 i 4 Załącznika nr 7 do SIWZ istnieje nie dająca się usunąć w drodze wykładni sprzeczność. Zgodnie z SIWZ cena może być tylko jedna ( nie dopuszcza się wariantowości cen) - obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia podczas, gdy zgodnie z wskazanym paragrafem Załącznika nr 7 do SIWZ „Zamawiający będzie płacił tylko za zrealizowane godziny szkoleń oraz za pozostałe elementy umowy określone w § 1 „ Brak jest podstaw do ustalenia wysokości godziny szkoleniowej i pozostałych elementów skoro wynagrodzenie jest jedno i jest ryczałtowe.
Odp. Zamawiającego:
Zamawiający wykreślił z § 3 załącznika ust. 7 do SIWZ ust. 4
Pyt. 8 odnośnie § 3 ust.4 Załącznika nr 7 do SIWZ nie określono warunków ustalenia cen częściowych, skoro szkolenie obejmuje też wyposażenie w materiały, transport, catering i pozostałe elementy określone w § 1 Załącznika nr 7 do SIWZ.
Odp. Zamawiającego:
Zamawiający wykreślił z § 3 załącznika ust. 7 do SIWZ ust. 4
Pyt. 9 w § 3 ust.11 Załącznika nr 7 do SIWZ nie określono w żaden sposób ostatecznego terminu wymagalności roszczenia za wykonane usługi.
Odp. Zamawiającego:
Warunkiem wymagalności roszczenia jest dysponowanie przez Zamawiającego środkami przekazanymi na wyodrębniony rachunek bankowy Zamawiającego przez Instytucję Pośredniczącą.
Pyt. 10 w § 3 ust.12 Załącznika nr 7 odwołuje się do ust. 14, którego brak w niniejszym paragrafie.
Odp. Zamawiającego:
§ 3 ust. 12 Załącznika nr 7 do SIWZ zawiera oczywista omyłkę pisarską : zamiast zapisu „ W przypadku braku środków o jakich mowa w ust. 14 na rachunku Zamawiającego, płatność z tytułu niniejszej umowy nie będzie uznana za opóźniona" winno być : „ W przypadku braku środków o jakich mowa w ust. 11 na rachunku Zamawiającego, płatność z tytułu niniejszej umowy nie będzie uznana za opóźniona"
Pyt. 11 w § 5 pkt 4 Załącznika nr 7 SIWZ pojawia się zobowiązanie do wykonania przedmiotu umowy przy udziale osób wskazanych w „Ofercie umowy" - zapis ten jest niejasny
Odp. Zamawiającego:
Zapis dotyczący zobowiązania Wykonawcy do wykonania przedmiotu umowy przy udziale osób wskazanych w ofercie umowy dotyczy osób ujętych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykazanych w załączniku nr 5 do SIWZ.
Pyt. 12 w § 7 pkt 1 Załącznika nr 7 SIWZ nie odwołuje się do pozostałych obowiązków określonych w § 1 Załącznika nr 7 do SIWZ.
Odp. Zamawiającego:
Zamawiający poprawił brzmienie zdania 2 w § 7 pkt 1 Załącznika nr 7 SIWZ : „ W takich przypadkach Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy oraz zwrot poniesionych kosztów za wykonanie zadania w zakresie określonym w § 1 ust. 2 lit. b-d Załącznika nr 7 SIWZ
Pyt. 13 w § 7 pkt 5 Załącznika nr 7 SIWZ należy kropkę zastąpić przecinkiem i dodać zapis: „ z tym zastrzeżeniem, że całkowita odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy nie przekroczy wartości wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy
Odp. Zamawiającego:
Zamawiający nie widzimy możliwości zmiany treści § 7 ust.5 Załącznika nr 7
Pyt. 14 jakie wymagania Zamawiającego dotyczące miejsca organizacji części wyjazdowej szkolenia w ramach projektu oraz czy Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczestników w pokojach 2-osobowych.
Odp. Zamawiającego:
Za minimalne wymogi dotyczące miejsca zorganizowania weekendowego spotkania wyjazdowego w formie zajęć warsztatowych w ramach integracji społeczności lokalnych Zamawiający uważa miejsce , dysponujące pokojami dwu, trzy osobowymi z łazienkami , w którym znajdzie zakwaterowanie cała 30 osobowa grupa uczestników , w którym dodatkowo znajduje się sala jadalna i sala konferencyjna , na minimum 30 osób.
Lębork, 2009.08.21
PO. 3431-10/09 |
Lębork, 2009-08 -31 |
Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego organizację i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla liderów wiejskich ujętych w projekcie „Lider wiejski" w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL
prowadzonym przez Powiat Lęborski
w trybie przetargu nieograniczonego
za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 2 złożona przez :
Centrum Tłumaczeń Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC
25-516 Kielce, ul. Nowy Świat 52
Oferta uzyskała największą ilość punktów 100 wg jedynego kryterium jakim była cena.
(wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)Uzasadnienie
(wpisać uzasadnienie, czyli dokładnie opisać ocenę oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem poszczególnych kryteriów oraz podaniem punktacji oferty zwycięskiej oraz nazwy (firmy), adresy oraz siedziby wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną każdej ofercie w każdym kryterium oraz punktację łączną)
Pozostałe oferty uzyskały następująca ilość punktów:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Ilość uzyskanych pkt.* |
4 |
Zachodniopomorskie Centrum Szkoleń i Wspierania Przedsiębiorczości ul. Łopuskiego 19A/6, 78-100 Kołobrzeg |
69,20 |
7 |
DWCom Dorota Wołosiuk-Kondratowicz Waldemar Tabaka Aleja Wolności 30 84-300 Lębork |
90,91 |
9 |
Ogólnopolskie Centrum Edukacji SiA sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa |
35,11 |
10 |
Grupa Ergo Radosław Siejka ul. Mały Buczek 3 63-630 Rychtal |
23,09 |
Jednocześnie zamawiający w trakcie postępowania odrzucił następujące oferty:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty |
1 |
RCS sp. z o.o. ul. Spółdzielcza 8 15-441 Białystok |
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) nie wymienia jako składnika ceny ofertowej ceny zakwaterowania uczestników szkolenia wyjazdowego 2) Program szkolenia ( załącznik nr 6 do SIWZ) uwzględnia zamiast wymaganych 62 godzin szkoleniowych na każdego uczestnika jedynie 50. |
3 |
Biuro Consultingowo-Handlowe „Gwarancja" ul. Szeherezady 27 60-195 Poznań |
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Niespełnienie wymogu określonego w pkt.9 lit. f SIWZ - brak wymaganych wykonanych co najmniej 2 usług łącznie dla co najmniej 30 osób , odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. |
5 |
IDEA! Management Consulting Poznań sp. z o.o. ul. Łąkowa 21/17 61-879 Poznań |
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Niespełnienie wymogu określonego w pkt.9 lit. f SIWZ - brak wymaganych wykonanych co najmniej 2 usług łącznie dla co najmniej 30 osób , odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. |
6 |
Biuro Obsługi Projektów Europejskich EUROPROGRES ul. Marszałka Focha 24/4 85-070 Bydgoszcz |
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Program szkolenia ( załącznik nr 6 do SIWZ) uwzględnia zamiast wymaganych 62 godzin szkoleniowych na każdego uczestnika jedynie 56 |
8 |
Ośrodek Kształcenia Ustawicznego „EUR" ul. Mickiewicza 10 84-200 Wejherowo |
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Niespełnienie wymogu określonego w pkt.9 lit. f SIWZ - brak wymaganych wykonanych co najmniej 2 usług łącznie dla co najmniej 30 osób , odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. |
Wykonawców wykluczonych - 0
Lider wiejski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133725 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu Lider wiejski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń obejmujących łącznie 162 godziny dla liderów wiejskich ujętych w projekcie Lider wiejski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Lider wiejski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC, ul. Nowy Świat 52, 25-516 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30000
- Oferta z najniższą ceną: 30000 oferta z najwyższą ceną: 129900
- Waluta: PLN.
Numer ogłoszenia: 164255 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 22.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 22.06.2016 13:47 |
Liczba wyświetleń: | 2 |