Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku. Przedsięwzięcie stanowi element projektu p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego.
RSSLębork: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku. Przedsięwzięcie stanowi element projektu p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 124837 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101797 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku. Przedsięwzięcie stanowi element projektu p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego tj.: Sala gimnastyczna: drabina gimnastyczna wys.2,56m podwójna (szer.1,8m) szt. 12; ławka gimnastyczna dł. 3,0m szt. 8; ławka gimnastyczna dł. 2,0m szt. 10; kozioł gimnastyczny; skrzynia gimnastyczna, z wózkiem; słupki do siatkówki (kpl.); siatka do siatkówki turniejowa; tablica do koszykówki LAMINAT-EXTRA z ramą metalową szt. 2; wysięgnik stalowy naścienny do tablic koszykówki szt. 2; bramka do piłki ręcznej aluminiowa szt. 2; siatki do bramek p. ręcznej, z łapaczem szt. 2; stół na kółkach Tajfun Plus turniejowy szt. 4; odskocznia gimnastyczna - treningowa szt.2; materac gimnastyczno-asekuracyjny 10 szt. 10; obręcz do koszykówki stała wzmocniona (bez siatki) szt. 2; siatka na obręcz sznurowa turniejowa PP 5 szt. 2; słupki do badmintona z przeciwwagą na kółkach szt. 2; stojak do skoku wzwyż aluminiowo-stalowy (kpl.); poprzeczka do skoku wzwyż aluminiowa; płotek lekkoatletyczny aluminiowy samo wstający szt. 4; siatka klipsowa Serw 01 treningowa szt.4; HUCK siatka ochronna zabezpieczająca okna, drzwi m2 80; wózek na piłki metal.-siatkowy szt. 4; tablica wyników wisząca ręczna. Gabinety do rehabilitacji ruchowej: rower treningowy szt. 4; drabinka sznurowa do wspinania 5m szt. 2; stepper szt. 4; wioślarz szt. 4; stolik do ćwiczeń manualnych Stolik aktywności szt. 4; trampolina szt. 2; piłka rehabilitacyjna z kolcami szt. 12; piłka duża (wielkie) szt. 20; Piłka miękka szt. 10; ławeczka gimnastyczna 2m, szt. 4; kosz na piłki szt. 4; materac gimnastyczno -asekuracyjny 5 szt. 12; drabinka pojedyncza 2.56x0,9m szt. 12; zestaw uniwersalny do rozwoju zdolności motorycznych szt. 2; zestaw do rozwoju zdolności manualnych szt. 4; bieżnia szt. 4; wysięgnik stalowy naścienny - konstrukcja drabiny sznurowej szt. 2; lustro korekcyjne z siatką posturograficzną, przyścienne, z podwójnymi poręczami szt. 2; urządzenie rehabilitacyjno - siłowe Mocarz szt. 2; przyrząd do leczenia płaskostopia UFO-JEŻ szt. 4; przyrząd do rozwijania koordynacji ruchowej UFO szt. 4; oraz szafki ubraniowe szt. 40, w ramach projektu pn. p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka. Zakres dostawy obejmuje: - dostarczenie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, - rozładunek, rozpakowanie, montaż (skręcenie, umocowanie) oraz ustawienie i wypoziomowanie we wskazanych pomieszczeniach, - uprzątnięcie i wywiezienia z terenu Zamawiającego wszelkich opakowań (kartony, folie, itp.) Wszystkie produkty muszą spełniać normy polskie i unijne (UE) i posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 2) Jakiekolwiek podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji liczonej od daty obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego przekazanie wyposażenia do użytkowania na okres 24 miesięcy. 4) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. 5) Zamawiający zaleca przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do zamontowania przedmiotowego wyposażenia w obecności przedstawicieli Zamawiającego. 6) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonać szczegółowy obmiar z natury w miejscach, w których ma być zamontowany przedmiot zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.44.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU PROFI-SPORT Szymański Andrzej, Szymańska Edyta, ul. Bardowskiego 1, 35-005 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70354,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 87819,54
-
Oferta z najniższą ceną: 87819,54 / Oferta z najwyższą ceną: 115620,00
-
Waluta: PLN.
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
Wybrany Wykonawca:
FHU PROFI-SPORT
Szymański Andrzej, Szymańska Edyta
35-005 Rzeszów
ul. Bardowskiego 1
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
KAL SPORT Hurtownia Sportowa 35-310 Rzeszów Al. Rejtana 8 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 75,96 pkt |
|
PESMENPOL FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA inż. Edward Niepsuj 32-425 Trzemeśnia 53 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 91,54 pkt |
|
PWU MAGSPORT Tadeusz Rotkiel 03-839 Warszawa ul. Grochowska 316/320 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 89,70 pkt |
|
INTERPLASTIC Roger Żółtowski Tuchom 146 80-209 Chwaszczyno |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 90,28 pkt |
|
POLSPORT SA 43-300 Bielsko Biała ul. Wyzwolenia 59 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 86,50 pkt |
|
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania |
||
BRAK |
||
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone |
||
BRAK |
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 18-05-2012
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia 23-05-2012
Dotyczy: zapytań do SIWZ w przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku, zgodnie z projektem „Rewitalizacja Centrum Lęborka", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego.
Starosta Lęborski, działając na postawie art. 38 ust 1 pkt. 3 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 - tekst jednolity ze zm.) wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Pytanie 1. Ze względu na wysoki koszt szafek ubraniowych jednodrzwiowych możemy zaproponować tańsze rozwiązanie w postaci 39 szafek 3 drzwiowych / 11-drzwiową lub 20 sztuk 2-drzwiowych? Czy zamawiający dopuszcza taką zmianę w specyfikacji.
Odpowiedź. Zamawiający nie dopuszcza zmiany szafek ubraniowych.
Pytanie 2. Drabiny gimnastyczne w standardzie mają wysokość 2,5m lub 3,0m - czy zamawiający dopuszcza pełny wymiar drabiny.
Odpowiedź. Zamawiający nie dopuszcza zmiany wysokości drabiny gimnastycznej.
Pytanie 3. Proszę o zamieszczenie rysunków hali tj. rzutów z góry, przekroju poprzecznego.
Odpowiedź. Zamawiający zamieszcza rysunki sali gimnastycznej. (załącznik do pobrania - Odpowiedź na pytania Oferentów.doc)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku. Przedsięwzięcie stanowi element projektu p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego tj.: Sala gimnastyczna: drabina gimnastyczna wys.2,56m podwójna (szer.1,8m) szt. 12; ławka gimnastyczna dł. 3,0m szt. 8; ławka gimnastyczna dł. 2,0m szt. 10; kozioł gimnastyczny; skrzynia gimnastyczna, z wózkiem; słupki do siatkówki (kpl.); siatka do siatkówki turniejowa; tablica do koszykówki LAMINAT-EXTRA z ramą metalową szt. 2; wysięgnik stalowy naścienny do tablic koszykówki szt. 2; bramka do piłki ręcznej aluminiowa szt. 2; siatki do bramek p. ręcznej, z łapaczem szt. 2; stół na kółkach Tajfun Plus turniejowy szt. 4; odskocznia gimnastyczna - treningowa szt.2; materac gimnastyczno-asekuracyjny 10 szt. 10; obręcz do koszykówki stała wzmocniona (bez siatki) szt. 2; siatka na obręcz sznurowa turniejowa PP 5 szt. 2; słupki do badmintona z przeciwwagą na kółkach szt. 2; stojak do skoku wzwyż aluminiowo-stalowy (kpl.); poprzeczka do skoku wzwyż aluminiowa; płotek lekkoatletyczny aluminiowy samo wstający szt. 4; siatka klipsowa Serw 01 treningowa szt.4; HUCK siatka ochronna zabezpieczająca okna, drzwi m2 80; wózek na piłki metal.-siatkowy szt. 4; tablica wyników wisząca ręczna. Gabinety do rehabilitacji ruchowej: rower treningowy szt. 4; drabinka sznurowa do wspinania 5m szt. 2; stepper szt. 4; wioślarz szt. 4; stolik do ćwiczeń manualnych Stolik aktywności szt. 4; trampolina szt. 2; piłka rehabilitacyjna z kolcami szt. 12; piłka duża (wielkie) szt. 20; Piłka miękka szt. 10; ławeczka gimnastyczna 2m, szt. 4; kosz na piłki szt. 4; materac gimnastyczno -asekuracyjny 5 szt. 12; drabinka pojedyncza 2.56x0,9m szt. 12; zestaw uniwersalny do rozwoju zdolności motorycznych szt. 2; zestaw do rozwoju zdolności manualnych szt. 4; bieżnia szt. 4; wysięgnik stalowy naścienny - konstrukcja drabiny sznurowej szt. 2; lustro korekcyjne z siatką posturograficzną, przyścienne, z podwójnymi poręczami szt. 2; urządzenie rehabilitacyjno - siłowe Mocarz szt. 2; przyrząd do leczenia płaskostopia UFO-JEŻ szt. 4; przyrząd do rozwijania koordynacji ruchowej UFO szt. 4; oraz szafki ubraniowe szt. 40, w ramach projektu pn. p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka. Zakres dostawy obejmuje: - dostarczenie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, - rozładunek, rozpakowanie, montaż (skręcenie, umocowanie) oraz ustawienie i wypoziomowanie we wskazanych pomieszczeniach, - uprzątnięcie i wywiezienia z terenu Zamawiającego wszelkich opakowań (kartony, folie, itp.) Wszystkie produkty muszą spełniać normy polskie i unijne (UE) i posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 2) Jakiekolwiek podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji liczonej od daty obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego przekazanie wyposażenia do użytkowania na okres 24 miesięcy. 4) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. 5) Zamawiający zaleca przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do zamontowania przedmiotowego wyposażenia w obecności przedstawicieli Zamawiającego. 6) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonać szczegółowy obmiar z natury w miejscach, w których ma być zamontowany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.44.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 dostawę sprzętu sportowego o wartości brutto co najmniej 80.000zł
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art.22 ust.1
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art.22 ust.1
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art.22 ust.1
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ) b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy na formularzach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ) c) wykaz zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 dostawy sprzętu sportowego o wartości brutto co najmniej 80.000zł z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana lub wykonywana należycie, (załącznik nr 5 do SIWZ) 2) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: - zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, - przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w szczególności: -- w przypadku wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 09:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 27.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 27.06.2016 09:58 |
Liczba wyświetleń: | 2 |