W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G od drogi wojewódzkiej nr 214 w m. Steknica do m. Szczenurze długości 3,000km

RSS

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G od drogi wojewódzkiej nr 214 w m. Steknica do m. Szczenurze długości 3,000km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty pomiarowe 3,0km
2. Rozbiórka krawężników 655mb i chodników 655m2
3. Karczowanie krzaków 0,08ha
4. Usunięcie ziemi urodzajnej grub.15cm 3120m2
5. Roboty ziemne z transportem 311 m3
6. Uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną na szer.1,0m - 412m3
7. Wykonanie przepustu o ø 60cm i długości 10,m
8. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 5691 m2
9. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. grub.25cm na poszerzeniu i nad przepustem 3128m2
10. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. grub.20cm na zjazdach 1289m2
11. Wykonanie warstwy wiążącej grub. 6cm na poszerzeniu 1844,5 m2
12. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitum. 1504Mg 13. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitum. grub.4cm 17482,5m2
14. Wykonanie chodników z kostki bruk. betonowej 1281,5m2 i zjazdów 550,9m2
15. Umocnienie skarp rowów przez obsianie trawą 1510m2 16. Odmulenie rowów przydrożnych śred. grub. 25cm ; 811mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000 zł , słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych / dołączyć do oferty /.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót o podobnym zakresie , złożoności ( zamówienia, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej ) i wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł. każda. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca winien mieć do dyspozycji min. 1 kierownika budowy legitymującego się posiadaniem ważnych uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg. Kierownik budowy winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby SamorządZawodowego /zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. nr 5 póz. 42 z późniejszymi zmianami/, winien posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót /charakterze, złożoności i wartości/ min. 4 lata doświadczenia w realizacji robót j.w., w tym 1 rok na stanowisku kierownika. Wykonawca winien posiadać lub mieć dostęp minimum do następującego sprzętu: -wytwórnia mieszanki (otaczarka) mineralno-bitumicznej -samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki -układarki do układania mieszanek mineralno - asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - 1 szt. -walce wibracyjne samojezdne - min. 2 szt. -walec ogumiony 8 - 10 Mg - 1 szt. -skrapiarka - 1 szt. -szczotka mechaniczna - 1 szt. -równiarka - 1 szt. - ładowarka -1 szt. Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. Metoda oceny spełnia / nie spełnia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej na okres wykonywania zadania. Ponadto musi dysponować własnymi środkami finansowymi /dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu o ile nie są one przeznaczone na zrealizowanie innego celu/ i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Metoda oceny spełnia / nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 51 ust.1 Prawa zamówień publicznych zamawiający zaprosi wykonawców, którzy spełniają wyżej wymienione warunki w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie niżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Jeżeli liczba wykonawców spełniająca wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 8, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót drogowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej i wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł. każda. W przypadku uzyskania przez kilku zamawiających takiej samej ilości robót decydować będzie wartość tych robót. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba punktów uzyskana wg wzoru W=badana ilość robót/największa ilość robót x 100. Wszystkie roboty winny być potwierdzone przez zamawiających z wyszczególnieniem rodzaju robót /referencje/...

                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 27 ust. 5 Prawa zamówień publicznych informacja o złożeniu tego wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonego w pkt. XI niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej a Zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
C.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień
D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na okres wykonywania zadania.
D.2) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie jest mniejsza niż 2,0 mln zł. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków do udziału w przetargu ograniczonym.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1, B.3, B.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. W przypadku, kiedy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa kilka podmiotów (konsorcjum / spółki cywilne), musi on spełniać następujące warunki:
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być podpisany przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego/.
2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/ partnerów - należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wniosku należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VII dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pod adresem 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10, pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt objety dofinansowaniem w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
 



Lębork, 2009-04-22



                 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY



 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: zdp-zp/2/2009.

Nazwa zadania:  Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G od drogi wojewódzkiej nr 214              

w m.  Steknica do m. Szczenurze długości 3,000km



1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający  informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:



"POL-DRÓG LĘBORK " S.A, 84-300 Lębork ul. Pionierów 10



Uzasadnienie wyboru: najniższa cena



Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny



W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------



Lp.:                                         NR 1

Nazwa wykonawcy:              POL-DRÓG LĘBORK S.A.

Adres Wykonawcy:              84-300 Lębork, ul. Pionierów 10

Cena oferty brutto:               1.894.961,78 PLN

Liczba pkt. w kryterium cena: 100 pkt



Lp.:                                        NR 2

Nazwa wykonawcy:              STRABAG Sp z o.o. Oddział Gdynia

Adres Wykonawcy:              81-311 Gdynia, ul. Witomińska 2

Cena oferty brutto:               2.020.407,11 PLN

Liczba pkt. w kryterium cena: 94 pkt



2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.


Teresa Bożek          
Kierownik Zamawiającego





Lębork, 2009-05-11



                 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY



dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: zdp-zp/2/2009.

Nazwa zadania:  Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G od drogi wojewódzkiej nr 214              

w m.  Steknica do m. Szczenurze długości 3,000km

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający  informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:



"POL-DRÓG LĘBORK " S.A, 84-300 Lębork ul. Pionierów 10

Uzasadnienie wyboru: najniższa cena

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny



W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
---------------------------------------------------------------------------


Lp.:                                         NR 1

Nazwa wykonawcy:              POL-DRÓG LĘBORK S.A.

Adres Wykonawcy:              84-300 Lębork, ul. Pionierów 10

Cena oferty brutto:               1.894.961,78 PLN

Liczba pkt. w kryterium cena: 100 pkt



Lp.:                                        NR 2

Nazwa wykonawcy:              STRABAG Sp z o.o. Oddział Gdynia

Adres Wykonawcy:              81-311 Gdynia, ul. Witomińska 2

Cena oferty brutto:               2.020.407,11 PLN

Liczba pkt. w kryterium cena: 94 pkt


2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Teresa Bożek            Kierownik Zamawiającego

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 22.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 22.06.2016 11:54
Liczba wyświetleń: 10

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.