W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Powiat Lęborski ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork

RSS

Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
TEL.(0-59) 862-48-00, FAX.(0-59) 862-14-06
strona internetowa http://www.powiat.leborski.samorzady.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
wartości szacunkowej, która przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 206.000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.150.000 euro, realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), zwany dalej „ustawą” na:

„wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje-Boisko Orlik 2012”, położonych w Lęborku, przy ul. Warszawskiej 17”

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej Powiatu Lęborskiego http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w wersji papierowej znajduje się do odbioru w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku pokój nr 105 – koszt 80 złotych.
3. Przedmiot przetargu obejmuje wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje-Boisko Orlik 2012”, położonych w Lęborku, przy ul. Warszawskiej 17” na działce Nr 408 obręb 7 Lębork:
1) Boisko do piłki nożnej z nawierzchnią ze sztucznej trawy,
2) Boisko wielofunkcyjne (oznaczone pola do gry: dwa boiska do koszykówki, boisko do siatkówki, piłki ręcznej i tenisa) ze sztuczną nawierzchnią,
3) Ogrodzenie boisk,
4) Oświetlenie boisk,
5) Chodniki i trawniki,
6) Budynek zaplecza sanitarno-szatniowego,
7) Przyłącza: wodociągowe, kanalizacyjne, deszczowe.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV
45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
36400000-5 Artykuły i sprzęt sportowy
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
4. Szczegółowy zakres prac zawierają:
1) Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 6.1 do SIWZ,
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 6.2 do SIWZ,
3) Dokumentacja projektowa – adaptacja projektu typowego, Załącznik nr 6.3 do SIWZ,
4) Dokumentacja projektowa – budowa oświetlenia zewnętrznego i linii kablowej zalicznikowej i rozdzielni RG, Załącznik nr 6.4 do SIWZ,
5) Dokumentacja projektowa – przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, Załącznik nr 6.5 do SIWZ,
6) Przedmiar robót, Załącznik nr 6.6 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia do 30 listopada 2008 roku.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ, w szczególności:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej i jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie przez Wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
10. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 8 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt. 12 niniejszego ogłoszenia,
3) Niespełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawę wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (Załącznik nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
12. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z następującymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy wg Załącznika Nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) wykaz wykonanych robót budowlanych dot. budowy boisk sportowych sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.ppkt 1 SIWZ,
6) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie np. referencje,
7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące trawy syntetycznej, jaka zostanie ułożona na boisku piłkarskim wg Załącznika nr 3a,
8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
9) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ,
10) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych.
13. Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 15.000 złotych (słownie piętnaście tysięcy złotych).
14. Zamawiający żąda należytego zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Andrzej Kubiak – tel. 059 863 28 20.
16. Kryterium oceny ofert: cena znaczenie 90 pkt., jakość nawierzchni boiska piłkarskiego – „sztuczna trawa” znaczenie 10 pkt.
17. Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku pok. Nr 16. Termin składania ofert upływa z dniem 14 sierpnia 2008 r. o godz. 09:00.
18. Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 sierpnia 2008 r. o godz. 9.15.
19. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Nr ogłoszenia w BZP:169897-2008 z dnia 24.07.2008 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Powiat Lęborski informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje Boisko-Orlik 2012”, położonych w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17 wybrał do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła Firma Kaszub Dariusz Kaszuba, 83-307 Kiełpino, ul. Kolejowa 4 za cenę brutto 1.799.999,80 zł (słownie: jeden milion siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć 80/100 złotych) i terminem wykonania do 30 listopada 2008 r.
Uzasadnienie wyboru: najkorzystniejsza oferta.
W postępowaniu złożono jedną ofertę, która w kryterium cena ofertowa uzyskała 90 pkt. i w kryterium jakość nawierzchni boiska piłkarskiego - „sztuczna trawa” uzyskała 10 pkt., co daje łączną sumę 100 pkt.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI (art. 179-183) ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655).
Podpisanie umowy z Wykonawcą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze oferty nastąpi w terminie 2 dni roboczych, w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:31
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:31
Liczba pobrań: 3
03_obliczenia statyczne.pdf
pdf, 903 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 3
ar-01-03_ogrodzenie.pdf
pdf, 359 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
04_opis elektr.pdf
pdf, 944 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
ar-05-04_bramka.pdf
pdf, 131 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 3
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
opis sanitarny orlik.pdf
pdf, 111 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 3
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 3
RYSUNKI wod-kan.pdf
pdf, 74 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 4
siwz.pdf
pdf, 450 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
EL-02-01_inst elektr.pdf
pdf, 8.9 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 08:32
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 08:32
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 23.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 23.06.2016 08:20
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF