Powiat Lęborski ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
RSSRP.343-2/08
Lębork, 20.11.2008
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
TEL.(0-59) 862-48-00, FAX.(0-59) 862-14-06
strona internetowa http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej, która nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655) na:
WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH TERMOMODERNIZACJI SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OSWIATOWYCH
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej Powiatu Lęborskiego http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w wersji papierowej znajduje się do odbioru w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku, pokój nr 105 - koszt 50 złotych.
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano - wykonawczych (wg założeń wynikających z opracowanych audytów energetycznych) termomodernizacji budynków:
a. Młodzieżowego Domu Kultury,
b. Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego:
- budynek A i B,
- budynek C,
- hala.
c. Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych:
- budynek A i C,
- budynek B.
d. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego:
- szkoła,
- internat.
e. Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu:
- budynek A,
- budynek C,
- budynek D,
- budynek F,
- budynek G.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV
74.23.20.00-4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
5. Zakres prac obejmuje:
5.1. Sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych termomodernizacji - na podstawie założeń wynikających z opracowanych audytów energetycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 roku Nr 120 poz. 1133), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202 poz. 2072) i Normą PN-EN ISO 6946:1999 „Komponenty budowlane i elementy budynku. Opór cieplny i współczynnik przenikania ciepła. Metoda obliczania" oraz z uwzględnieniem wymagań i wytycznych określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -5 egz;
5.2. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - 5 egz;
5.3. Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 1 egz.;
5.4. Wykonanie wersji elektronicznej ww. opracowań - pliki w formacie PDF lub JPEG - 2 egz;
5.5. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień pozwoleń lub opinii innych organów, wymaganych przepisami szczególnymi.
5.6. Uzyskanie pozwoleń na budowę dla obiektów, które tego wymagają.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
8. Termin wykonania zamówienia:
- wykonanie prac projektowych - do 30 maja 2009 r.
- uzyskanie pozwoleń na budowę - do 15 lipca 2009 r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki wymagane od wykonawców: 1) Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 1.1. - 1.3. SIWZ; 2) Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali przynajmniej 2 projekty, których łączna wartość wynosiła łącznie 50.000 zł, a które zostały zrealizowane i które posiadają referencje; 3) Wniesienie wymaganego wadium; 4) Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7. SIWZ; 5) Przyjęcie wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7. SIWZ; 6) Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.8. SIWZ.
10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ., 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do projektowania i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, projektów - wraz z załączeniem dokumentów i referencji potwierdzających, że zadania te zostały wykonane z należytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie zadań i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają ten warunek wymaganego doświadczenia. 6) Dowód wniesienia wadium, 7) Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ., 8) Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ, 9) Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ (wypełnić część A lub B), 10) Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej na obiektach objętych opracowaniem - wypełniony Załącznik Nr 7, 11) Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
11. Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 2.000 złotych (słownie dwa tysiące złotych).
12. Zamawiający żąda należytego zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 8% ceny całkowitej podanej w ofercie.
13. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Andrzej Kubiak - tel. 059 863 28 20.
14. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
15. Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, pok. Nr 16. Termin składania ofert upływa z dniem 11 grudnia 2008 r. o godz. 10.00.
16. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11 grudnia 2008 r. o godz. 10.15.
17. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Lębork, 04.12.2008
RP.343-2/08
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowych termomodernizacji szkół ponadgimnazjalnych i placówek oświatowych.
Powiat Lęborski jako Zamawiający w przedmiotowym przetargu na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655) zawiadamia, iż złożono następujące pytania dot. Treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), które wraz z odpowiedzią zamieszczono poniżej:
Pytanie 1.
Czy obiekty są pod ochroną konserwatorską?
Odpowiedź:
Nie.
Pytanie 2.
Czy obiekty są ujęte w planie zagospodarowania przestrzennego?
Odpowiedź:
Budynki: Młodzieżowego Domu Kultury, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego - szkoła, Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu - nie. Pozostałe budynki - tak.
Pytanie 3.
Czy sporządzenie dokumentacji projektowej budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Centrum Kształcenia Praktycznego wymaga opracowania dwóch odrębnych projektów na budynek A i B?
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 4.
To samo dotyczy jak pkt. 3 budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Budynek A i C?
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 5.
Czy inwestor posiada dokumentacje projektowe budynków wymienionych w specyfikacji (branża budowlana i c. o)?
Odpowiedź:
Inwestor posiada dokumenty projektowe wymienione w pkt. 3.1 audytów energetycznych.
Pytanie 6.
Czy inwestor zapewni mapki do celów projektowych?
Odpowiedź:
Nie.
Lębork, 08.12.2008
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowych termomodernizacji szkół ponadgimnazjalnych i placówek oświatowych.
Powiat Lęborski jako Zamawiający w przedmiotowym przetargu na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655) zawiadamia, iż złożono następujące pytania dot. Treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), które wraz z odpowiedzią zamieszczono poniżej:
Pytanie 1.Jaką dokumentacją projektową Państwo dysponują na poszczególne obiekty?
Odpowiedź: Inwestor posiada dokumentację projektową wymienioną w pkt. 3.1 audytów energetycznych.
Pytanie 2.W budynkach w których mowa jest o wprowadzeniu systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej instalacja ta ma obejmować wszystkie pomieszczenia w budynku, czy tylko wybrane (sale gimnastyczne, łazienki, …..)?
Odpowiedź: Zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz.690 z późn. zm.).
Pytanie 3.W PCE Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 oprócz budynków 1 kondygnacyjnych występuje budynek 3 kondygnacyjny (administracyjny). Czy jest on pominięty w programie przetargu?
Odpowiedź: Nie.
Pytanie 4.Jakie budynki podlegają pod konserwatora zabytków, a jakie są w strefie konserwatorskiej?
Odpowiedź. Budynki nie podlegają pod konserwatora zabytków. W strefie konserwatorskiej znajduje się budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ul. M. Reja 18 – szkoła.
Zawiadomienie o wyniku postępowania
(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę) >>ZałącznikiRP.343-2/08
Lębork, 20.11.2008
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
TEL.(0-59) 862-48-00, FAX.(0-59) 862-14-06
strona internetowa http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej, która nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655) na:
WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH TERMOMODERNIZACJI SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OSWIATOWYCH
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej Powiatu Lęborskiego http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w wersji papierowej znajduje się do odbioru w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku, pokój nr 105 - koszt 50 złotych.
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano - wykonawczych (wg założeń wynikających z opracowanych audytów energetycznych) termomodernizacji budynków:
a. Młodzieżowego Domu Kultury,
b. Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego:
- budynek A i B,
- budynek C,
- hala.
c. Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych:
- budynek A i C,
- budynek B.
d. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego:
- szkoła,
- internat.
e. Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu:
- budynek A,
- budynek C,
- budynek D,
- budynek F,
- budynek G.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV
74.23.20.00-4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
5. Zakres prac obejmuje:
5.1. Sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych termomodernizacji - na podstawie założeń wynikających z opracowanych audytów energetycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 roku Nr 120 poz. 1133), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202 poz. 2072) i Normą PN-EN ISO 6946:1999 „Komponenty budowlane i elementy budynku. Opór cieplny i współczynnik przenikania ciepła. Metoda obliczania" oraz z uwzględnieniem wymagań i wytycznych określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -5 egz;
5.2. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - 5 egz;
5.3. Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 1 egz.;
5.4. Wykonanie wersji elektronicznej ww. opracowań - pliki w formacie PDF lub JPEG - 2 egz;
5.5. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień pozwoleń lub opinii innych organów, wymaganych przepisami szczególnymi.
5.6. Uzyskanie pozwoleń na budowę dla obiektów, które tego wymagają.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
8. Termin wykonania zamówienia:
- wykonanie prac projektowych - do 30 maja 2009 r.
- uzyskanie pozwoleń na budowę - do 15 lipca 2009 r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki wymagane od wykonawców: 1) Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 1.1. - 1.3. SIWZ; 2) Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali przynajmniej 2 projekty, których łączna wartość wynosiła łącznie 50.000 zł, a które zostały zrealizowane i które posiadają referencje; 3) Wniesienie wymaganego wadium; 4) Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7. SIWZ; 5) Przyjęcie wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7. SIWZ; 6) Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.8. SIWZ.
10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ., 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do projektowania i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, projektów - wraz z załączeniem dokumentów i referencji potwierdzających, że zadania te zostały wykonane z należytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie zadań i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają ten warunek wymaganego doświadczenia. 6) Dowód wniesienia wadium, 7) Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ., 8) Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ, 9) Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ (wypełnić część A lub B), 10) Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej na obiektach objętych opracowaniem - wypełniony Załącznik Nr 7, 11) Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
11. Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 2.000 złotych (słownie dwa tysiące złotych).
12. Zamawiający żąda należytego zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 8% ceny całkowitej podanej w ofercie.
13. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Andrzej Kubiak - tel. 059 863 28 20.
14. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
15. Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, pok. Nr 16. Termin składania ofert upływa z dniem 11 grudnia 2008 r. o godz. 10.00.
16. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11 grudnia 2008 r. o godz. 10.15.
17. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Lębork, 04.12.2008
RP.343-2/08
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowych termomodernizacji szkół ponadgimnazjalnych i placówek oświatowych.
Powiat Lęborski jako Zamawiający w przedmiotowym przetargu na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655) zawiadamia, iż złożono następujące pytania dot. Treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), które wraz z odpowiedzią zamieszczono poniżej:
Pytanie 1.
Czy obiekty są pod ochroną konserwatorską?
Odpowiedź:
Nie.
Pytanie 2.
Czy obiekty są ujęte w planie zagospodarowania przestrzennego?
Odpowiedź:
Budynki: Młodzieżowego Domu Kultury, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego - szkoła, Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu - nie. Pozostałe budynki - tak.
Pytanie 3.
Czy sporządzenie dokumentacji projektowej budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Centrum Kształcenia Praktycznego wymaga opracowania dwóch odrębnych projektów na budynek A i B?
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 4.
To samo dotyczy jak pkt. 3 budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Budynek A i C?
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 5.
Czy inwestor posiada dokumentacje projektowe budynków wymienionych w specyfikacji (branża budowlana i c. o)?
Odpowiedź:
Inwestor posiada dokumenty projektowe wymienione w pkt. 3.1 audytów energetycznych.
Pytanie 6.
Czy inwestor zapewni mapki do celów projektowych?
Odpowiedź:
Nie.
Lębork, 08.12.2008
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowych termomodernizacji szkół ponadgimnazjalnych i placówek oświatowych.
Powiat Lęborski jako Zamawiający w przedmiotowym przetargu na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655) zawiadamia, iż złożono następujące pytania dot. Treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), które wraz z odpowiedzią zamieszczono poniżej:
Pytanie 1.Jaką dokumentacją projektową Państwo dysponują na poszczególne obiekty?
Odpowiedź: Inwestor posiada dokumentację projektową wymienioną w pkt. 3.1 audytów energetycznych.
Pytanie 2.W budynkach w których mowa jest o wprowadzeniu systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej instalacja ta ma obejmować wszystkie pomieszczenia w budynku, czy tylko wybrane (sale gimnastyczne, łazienki, …..)?
Odpowiedź: Zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz.690 z późn. zm.).
Pytanie 3.W PCE Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 oprócz budynków 1 kondygnacyjnych występuje budynek 3 kondygnacyjny (administracyjny). Czy jest on pominięty w programie przetargu?
Odpowiedź: Nie.
Pytanie 4.Jakie budynki podlegają pod konserwatora zabytków, a jakie są w strefie konserwatorskiej?
Odpowiedź. Budynki nie podlegają pod konserwatora zabytków. W strefie konserwatorskiej znajduje się budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ul. M. Reja 18 – szkoła.
Zawiadomienie o wyniku postępowania
(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę) >>Załączniki
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 23.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 23.06.2016 10:08 |
Liczba wyświetleń: | 3 |