W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

PO.272.3.90.2018 ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RA-MACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI”

RSS

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.90.2018 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego w ramach projektu „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI”  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie zdolnego) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.)

 

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

woj. Pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o udzieleniu zamówienia

 

Umowa została zawarta w dniu 06.12.2018 r. z Wykonawcą:

Grzegorzem Popinem, ul. Dygasińskiego 4/5,84-300 Lębork

 

 


 

Informacja o wyniku postępowania

   W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.90.2018 w formie ,,Ogłoszenia na usługi społeczne i inne szczególne usługi – Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno- metodycznego w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).

Zamawiający:    
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648


informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informuję, że dokonano wyboru Wykonawcy:
Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno - metodycznego w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski”, termin realizacji do 31.07.2019 r.

Wybrany Wykonawca:
Grzegorz Popin ul. Dygasińskiego 4/5, 84-300 Lębork.

Uzasadnienie wyboru:
Oferta Pana Grzegorza Popina spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się
w kwocie jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest najtańsza oraz otrzymała
100 punktów.

Przedstawione dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego, zamówienie zostanie udzielone: Panu Grzegorzowi Popinowi.
 


Referat Programów Pomocowych (PO)      
PO.272.3.90.2018      
Symbol wnioskodawcy         
   
   


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – ZATRUDNIENIE OPIE-KUNA           PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „ZDOL-NI Z POMORZA -        POWIAT  LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Euro-pejskiej w ramach Regionalnego  Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020


o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów:Anna Pietruszyńska
Nr faksu: (59) 8632 850
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej: http://powiatleborski.bip.gov.pl/

II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art.138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamó-wień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno- metodycznego w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

Szczegółowy opis:
1) Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno-metodycznego w okresie od dnia 1 grudnia 2018 roku do
31 lipca 2019 roku, który obejmie wsparciem grupę 61 uczniów szczególnie uzdolnionych, klas pod-stawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn. „Zdolni z Pomorza -
powiat lęborski”,
2) Opiekun pedagogiczno-metodyczny w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego (LCNK) zobowią-zany jest m.in. do:
a) weryfikacji zgodności realizowanych form wsparcia z produktem finalnym projektu innowa-cyjnego – modelem wspierania uzdolnień kierunkowych,
b) konsultacji metodyczno-pedagogicznych programów opracowanych na potrzeby zajęć poza-lekcyjnych,
c) obserwacji oraz konsultacji realizowanych w LCNK form wsparcia,
d) prowadzenia form wsparcia rodziców/opiekunów uczniów, w tym współprowadzenia razem z psychologiem spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi na temat specyfiki rozwoju ucznia szczególnie uzdolnionego, celu i specyfiki form wsparcia w ramach projektu (2 spotkania dla rodziców 1 grupy na rok, czas trwania pojedynczego spotkania - 2 godziny; (pierwszą godzinę przeprowadzi psycholog; podczas drugiej godziny spotkania prowadzącym jest opiekun peda-gogiczno-metodyczny),
e) opracowywanie dokumentów związanych z pedagogiczno-metodycznym aspektem realizowa-nych form wsparcia, w tym wytycznych i zaleceń dla wykonawców i personelu Projektu,
f) opracowywanie rekomendacji dotyczących udziału uczniów uzdolnionych w dodatkowych formach wsparcia poza siedzibą LCNK, np. wykłady, konferencje i spotkania, praktyki
i wycieczki edukacyjne (np. do zakładów pracy wdrażających nowoczesne rozwiązania tech-niczno-technologiczne, ośrodków naukowych),
g) opracowywanie rekomendacji dotyczących dodatkowych form wsparcia uczniów uzdolnio-nych, np. konkursów, wykładów, spotkań itp.,
h) współpraca ze szkołami, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, personelem zatrudnio-nym w ramach Projektu, z właściwymi organami samorządu terytorialnego oraz z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektów tworzących przedsięwzięcie strategiczne Samorządu Województwa Pomorskiego pn. „Zdolni z Pomorza”,
i) współdziałanie z RCNK między innymi w takich obszarach jak: doskonalenie nauczycieli
w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym, korzystanie z portalu edukacyjnego i platformy
e-learningowej (www.zdolnizpomorza.pomorskie.eu), konsultacje regionalnych i akademickich form wsparcia,
j) udział w ewaluacji działań merytorycznych realizowanych przez LCNK,
k) właściwe prowadzenie dokumentacji pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego,
l) przedstawienie harmonogramu pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego na okres trwania umowy do zatwierdzenia Zleceniodawcy, w terminie do 30 dni roboczych od dnia podpisania Umowy,
m) przedstawienie razem z dokumentacją rozliczeniową sprawozdania z wykonania pracy opieku-na pedagogiczno-metodycznego (po zrealizowaniu całości usługi).
n) prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy.
Szacowany czas pracy: średnio 18 godzin miesięcznie, w sumie nie więcej niż 144 godzin przez okres realizacji przedmiotu zamówienia.

Opiekun pedagogiczno-metodyczny zobowiązany jest sporządzić sprawozdanie z wykonania pracy określające m.in.
- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych”.
- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych”.
- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu Programu” określony za pomocą opinii opiekuna pedagogiczno- metodycznego na podstawie porównania wyników badania (testu/sprawdzianu) przeprowadzonego na początek i po zakończeniu danej formy wsparcia. Pomiar przeprowadzony zostanie raz w roku szkolnym 2018/2019 (wartość wskaźnika zostanie zmierzona także do 4 tygodni od zakończenia przez uczestników udziału w projekcie).
- stan realizacji wskaźnika horyzontalnego „Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych” na podst. list obecności uczniów objętych wsparciem w zakresie informatyki.


Opiekun pedagogiczno-metodyczny będzie w ramach etapów nabywania kompetencji kluczowych:
- podczas III etapu nabycia kompetencji kluczowych (oceny): weryfikował nabywanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem kryteriów i metod właściwych dla danej formy wsparcia (np. testów, opinii, sprawozdań) wraz z nauczycielami prowadzącymi zajęcia.
- podczas IV etapu nabycia kompetencji kluczowych (porównania): porównywał uzyskane wyniki
z przyjętymi wymaganiami i dokumentował w formie ww. sprawozdań.

WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

Harmonogram zajęć:
a) Osoba zatrudniona w ramach danej części zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia na wszystkie miesiące planowanego zatrudnienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
b) Harmonogram  zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
c) Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji
o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć.

Dodatkowe  informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
1. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych
z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
2. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła,
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów.
10. Po zakończeniu miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji danej części umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 e umowy):
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin;
- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgodnie z zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytycznedotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków,
o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu
i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu;
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań – min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia;
- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
• harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym),
• sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz
z załącznikami,
• protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
10. Wykonawca zapewnia, że:
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej  i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego,
w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu.  
11. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia
w tym projekcie.

Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

1. Wspólny słownik CPV:

Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:80410000-1, 80500000-9

2. Termin realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2019 roku.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobą spełniającą następujące warunki, która będzie realizować przedmiot zamówienia:

- Osoba pełniąca funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego musi posiadać w szczególności następujące
kwalifikacje zawodowe:
• wykształcenie wyższe magisterskie (pedagogiczne) uprawniające do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej;
• co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zakresie pracy z uczniami szczególnie uzdolnionymi.
- Zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu
    Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”:
a)  osoba realizująca zamówienie nie może być pracownikiem (zatrudniona na podstawie stosunku pracy) Beneficjenta, tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego i Partnera projektu, tj. Starostwa Powiatowego w Lęborku,
b) łączne zaangażowanie zawodowe danej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.
- wzór umowy - wg zał. Nr 4.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty:
a. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
b. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika nr 2.
c. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika nr 3.
d. Wzór umowy – wg załącznika nr 4.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.90.2018 NA – na ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

NIE OTWIERAĆ PRZED 29 listopada 2017 r., godz.10.15.

9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 29 listopada 2018 r., godz. 10.00
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 29 listopada 2018 r., godz. 10.15.

VII.  OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1.  Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
     Cena przedstawiona w ofercie

3. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego w zakresie pracy z uczniami szczególnie uzdolnionymi - 40 %
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
• Doświadczenie: 3 pełne lata – 0 pkt.
• Doświadczenie: 4 pełne lata – 20 pkt.
• Doświadczenie: 5 pełnych lat – 30 pkt.
• Doświadczenie: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt.

Punkty za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno- metodycznego w latach- w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.


SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór: O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium - ,,Doświadczenie zawodowe pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego w latach - w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców’’

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt (K1: 60 pkt. + K2: 40 pkt).
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów).
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

IX. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

4. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że w odniesieniu do zbiorów:
• Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym  Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu

• Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.

Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Partner projektu zgodnie
z Uchwałą nr 1168/189/16 Zarządu Województwa Pomorskiego  z dnia 17 listopada 2016 roku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych,
w sprawie przyznania dofinansowania na realizację Projektu ,,Zdolni z Pomorza  - powiat lęborski’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz  zgodnie z Umową
o partnerstwie na rzecz realizacji Projektu ,,Zdolni z Pomorza  - powiat lęborski’’ zawartą z Województwem Pomorskim z siedzibą w Gdańsku w dniu 12 października 2016 roku. (umowa o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.02.02-22-0007/16-00). 

 Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;
 inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczew-ski(e mail: iodo@starostwolebork.pl);
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinanso-wanie projektu;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie do-kumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:
a) instytucja pośrednicząca;
b) podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Re-gionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.
c) podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług in-formatycznych).
Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgod-nie z jej poleceniami;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instruk-cją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie pro-jektu;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wy-mogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzo-wany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych oso-bowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

__________________
− ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywa-nia,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskie-go.
XI.  ZMIANY W UMOWIE

1. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem możliwości wskazania dodatkowych uregulowań prawnych na podstawie obowiązujących Beneficjenta przepisów wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie, w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych oraz z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy.

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik nr 2
3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)- załącznik nr 3
4. Wzór umowy - załącznik nr 4

 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 21.11.2018 15:24
Data ostatniej aktualizacji: 21.11.2018 15:24
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 21.11.2018 15:24
Data ostatniej aktualizacji: 21.11.2018 15:24
Liczba pobrań: 4
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 21.11.2018 15:24
Data ostatniej aktualizacji: 21.11.2018 15:24
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 21.11.2018 15:24
Data ostatniej aktualizacji: 21.11.2018 15:24
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Anna Pietruszyńska
Data wytworzenia: 21.11.2018
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 21.11.2018 15:22
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF