PO.272.3.11.2019 ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RA-MACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinanso-wanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
RSS
Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.11.2019 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi –zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego w ramach projektu „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie zdolnego) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.)
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
woj. Pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia
Umowa została zawarta w dniu 10.07.2019 r. z Wykonawcą:
Grzegorzem Popinem, ul. Dygasińskiego 4/5,84-300 Lębork
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.11.2019w formie ,,Ogłoszenia na usługi społeczne i inne szczególne usługi – Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno- metodycznego w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986ze zm.).
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informuję, że dokonano wyboru Wykonawcy:
Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno - metodycznego w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski”, od dnia 1 września 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku.
Wybrany Wykonawca:
Grzegorz Popin ul. Dygasińskiego 4/5, 84-300 Lębork.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Pana Grzegorza Popina spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest najtańsza oraz otrzymała 100 punktów.
Przedstawione dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego, zamówienie zostanie udzielone: Panu Grzegorzowi Popinowi ul. Dygasińskiego 4/5, 84-300 Lębork.
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.11.2019
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów:Anna Pietruszyńska
Nr faksu:(59) 8632 850
e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/
- ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
- Do postępowania mają zastosowanie przepisy art.138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
- Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno - metodycznego w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
Szczegółowy opis:
- Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno-metodycznego w okresie od dnia 1 września 2019 roku do
30 czerwca 2020 roku, który obejmie wsparciem grupę 64 uczniów szczególnie uzdolnionych, klas
podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn. „Zdolni z Pomorza -
powiat lęborski”, - Opiekun pedagogiczno-metodyczny w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego (LCNK) zobowiązany jest m.in. do:
- weryfikacji zgodności realizowanych form wsparcia z produktem finalnym projektu innowacyjnego – modelem wspierania uzdolnień kierunkowych,
- konsultacji metodyczno-pedagogicznych programów opracowanych na potrzeby zajęć pozalekcyjnych,
- obserwacji oraz konsultacji realizowanych w LCNK form wsparcia,
- prowadzenia form wsparcia rodziców/opiekunów uczniów, w tym współprowadzenia razem z psychologiem spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi na temat specyfiki rozwoju ucznia szczególnie uzdolnionego, celu i specyfiki form wsparcia w ramach projektu (2 spotkania dla rodziców 1 grupy na rok, czas trwania pojedynczego spotkania - 2 godziny; (pierwszą godzinę przeprowadzi psycholog; podczas drugiej godziny spotkania prowadzącym jest opiekun pedagogiczno-metodyczny),
- opracowywaniedokumentów związanych z pedagogiczno-metodycznym aspektem realizowanych form wsparcia, w tym wytycznych i zaleceń dla wykonawców i personelu Projektu,
- opracowywanierekomendacji dotyczących udziału uczniów uzdolnionych w dodatkowych formach wsparcia poza siedzibą LCNK, np. wykłady, konferencje i spotkania, praktyki
i wycieczki edukacyjne (np. do zakładów pracy wdrażających nowoczesne rozwiązania techniczno-technologiczne, ośrodków naukowych), - opracowywanie rekomendacji dotyczących dodatkowych form wsparcia uczniów uzdolnionych, np. konkursów, wykładów, spotkań itp.,
- współpraca ze szkołami, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, personelem zatrudnionym w ramach Projektu, z właściwymi organami samorządu terytorialnego oraz z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektów tworzących przedsięwzięcie strategiczne Samorządu Województwa Pomorskiego pn. „Zdolni z Pomorza”,
- współdziałanie z RCNK między innymi w takich obszarach jak: doskonalenie nauczycieli
w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym, korzystanie z portalu edukacyjnego i platformy
e-learningowej (www.zdolnizpomorza.pomorskie.eu), konsultacje regionalnych i akademickich form wsparcia, - udział w ewaluacji działań merytorycznych realizowanych przez LCNK,
- właściwe prowadzenie dokumentacji pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego,
- przedstawienie harmonogramu pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego na okres trwania umowy do zatwierdzenia Zleceniodawcy, w terminie do 30 dni roboczych od dnia podpisania Umowy,
- przedstawienie razem z dokumentacją rozliczeniową sprawozdania z wykonania pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego (po zrealizowaniu całości usługi).
- prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy.
Szacowany czas pracy:średnio 18 godzin miesięcznie, w sumie nie więcej niż 180 godzin przez okres realizacji przedmiotu zamówienia.
Opiekun pedagogiczno-metodyczny zobowiązany jest sporządzić sprawozdanie z wykonania pracy określające m.in.
- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych”.
- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych”.
- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu Programu” określony za pomocą opinii opiekuna pedagogiczno- metodycznego na podstawie porównania wyników badania (testu/sprawdzianu) przeprowadzonego na początek i po zakończeniu danej formy wsparcia. Pomiar przeprowadzony zostanie raz w roku szkolnym 2019/2020 (wartość wskaźnika zostanie zmierzona także do 4 tygodni od zakończenia przez uczestników udziału w projekcie).
- stan realizacji wskaźnika horyzontalnego „Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych” na podst. list obecności uczniów objętych wsparciem w zakresie informatyki.
Opiekun pedagogiczno-metodyczny będzie w ramach etapów nabywania kompetencji kluczowych:
- podczas III etapu nabycia kompetencji kluczowych (oceny): weryfikował nabywanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem kryteriów i metod właściwych dla danej formy wsparcia (np. testów, opinii, sprawozdań) wraz z nauczycielami prowadzącymi zajęcia.
- podczas IV etapu nabycia kompetencji kluczowych (porównania): porównywał uzyskane wyniki
z przyjętymi wymaganiami i dokumentował w formie ww. sprawozdań.
WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:
Harmonogram zajęć:
- Osoba zatrudniona w ramach danej części zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia na wszystkie miesiące planowanego zatrudnienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
- Harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
- Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
- Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
- Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji
o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. - Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć.
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
- Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych
z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. - Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
- Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła,
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. - Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 15 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- - przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str. 1) zw. „RODO”. ”.Podstawa prawna jest
zgodna z aneksem nr 1 do umowy o partnerstwie z dnia 28 maja 2019 r.
- realizuje zajęcia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęćwychodzących od Wykonawcy, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocjioraz Wytycznymi w zakresie informacji
i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
10. Po zakończeniu miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji danej części umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 e umowy):
- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu;
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań – min. 15 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia;
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
- harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym),
- sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz
z załącznikami, - protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
- Wykonawca zapewnia, że:
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego,
w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu.
- Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia
w tym projekcie.
Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
- Wspólny słownik CPV:
Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:80410000-1, 80500000-9
- Termin realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji: od dnia1 września 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobą spełniającą następujące warunki, która będzie realizować przedmiot zamówienia:
- Osoba pełniąca funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego musi posiadać w szczególności następujące
kwalifikacje zawodowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie (pedagogiczne)
- co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zakresie pracy z uczniami szczególnie uzdolnionymi
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania ww. powiązań – zał. Nr 2.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:
- Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.
- wzór umowy - wg zał. Nr 4.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
- Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
- Do oferty należy dołączyć dokumenty:
- Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika nr 2.
- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika nr 3. - Wzór umowy – wg załącznika nr 4.
- Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
- Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną). - Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.11.2019 NA – na ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
NIE OTWIERAĆ PRZED 21 czerwca 2019 r., godz.10.15.
- Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 21 czerwca 2019 r., godz. 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 21 czerwca 2019 r., godz. 10.15.
- OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
- Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
- Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
- W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
- Kryterium 2 (K2) Doświadczenie zawodoweosoby pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego w zakresie pracy z uczniami szczególnie uzdolnionymi - 40 %
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
• Doświadczenie: 3 pełne lata – 0 pkt.
• Doświadczenie: 4 pełne lata – 20 pkt.
• Doświadczenie: 5 pełnych lat – 30 pkt.
• Doświadczenie: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt.
Punkty za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno- metodycznego w latach - w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór: O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium - ,,Doświadczenie zawodowe pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego w latach - w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców’’
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt (K1: 60 pkt. + K2: 40 pkt).
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów).
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
- Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
- Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
- Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
- INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
- Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
- Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że w odniesieniu do zbiorów:
- Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu
- Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.
Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Partner projektu zgodnie
z Uchwałą nr 1168/189/16 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 17 listopada 2016 roku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych,
w sprawie przyznania dofinansowania na realizację Projektu ,,Zdolni z Pomorza - powiat lęborski’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz zgodnie z Umową
o partnerstwie na rzecz realizacji Projektu ,,Zdolni z Pomorza - powiat lęborski’’ zawartą z Województwem Pomorskim z siedzibą w Gdańsku w dniu 12 października 2016 roku. (umowa o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.02.02-22-0007/16-00).
- Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;
- inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e mail: iodo@starostwolebork.pl);
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinansowanie projektu;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:
- instytucja pośrednicząca;
- podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.
- podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług
informatycznych). Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgodnie z jej poleceniami;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie projektu;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_________________
- ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- ZMIANY W UMOWIE
- Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem możliwości wskazania dodatkowych uregulowań prawnych na podstawie obowiązujących Beneficjenta przepisów wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie, w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych oraz z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu.
- W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik nr 2
- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)- załącznik nr 3
- Wzór umowy - załącznik nr 4
Wytworzył: | Anna Pietruszyńska |
---|---|
Data wytworzenia: | 10.06.2019 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 10.06.2019 13:22 |
Liczba wyświetleń: | 4 |