Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
RSSZamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.44.2013 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. „ZaPaL się do zawodu – Zawodowo w Powiecie Lęborskim” w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Działając zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zawiadamia się o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. „ZaPaL się do zawodu – Zawodowo w Powiecie Lęborskim” w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
UZASADNIENIE
W związku z tym, że do terminu składania ofert, tj. 11-12-2013 r. do godziny 09.45 nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.
Dnia 06.12.2013 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
1. Zamawiający określił, iż szkolenie e-learningowe powinno zawierać elementy: tekst, grafikę, profesjonalne wizualizacje, animację, rysunki, zdjęcia, nagrania filmowe oraz dźwięk do prezentacji tematyki poszczególnych modułów. Prosimy o doprecyzowanie, jaką liczbę nagrań filmowych przewiduje Zamawiający na kurs i jakiej długości mają być te nagrania?
2. Prosimy o informację o lokalizacji w jakiej zostaną przeprowadzone szkolenia stacjonarne. Czy zajęcia odbędą się na terenie szkół? Czy Wnioskodawca jest obowiązany do zapewnienia Sali szkoleniowej?
3. Czy Zamawiający mógłby podać szacowany budżet jaki przewidział na realizację zamówienia?
4. Czy istnieje możliwość, aby Zamawiający przesunął termin dotyczący przygotowania gry „Wirtualna firma”? Aby stworzyć grę, opisaną w OPZ, o tak złożonym scenariuszu potrzeba min. 6 miesięcy prac.
Odpowiedzi Zamawiającego:
Dot. pytania nr 1:
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dot. pytania nr 2:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ w sposób jednoznaczny określił:
„Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni uczniom klas zgłoszonych do udziału w tym zadaniu zajęcia grupowe z Doradcą zawodowym, w trybie stacjonarnym, tj. na terenie obu szkół będących odbiorcami projektu”.
W opisie brak informacji jakoby to Wykonawca był odpowiedzialny za zapewnienie sal szkoleniowych.
Dot. pytania nr 3:
Zamawiający informuje, iż wartość zamówienia oszacowano na kwotę 57 811,66 zł.
Dot. pytania nr 4:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ w sposób jednoznaczny określił terminy wykonywania prac i w chwili obecnej ze względu na zaplanowaną realizację działań projektowych nie przewiduje możliwości przesunięcia terminu przygotowania gry. Zapisy SIWZ:
Pkt 7 SIWZ: „Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy – 30 kwietnia 2015 r. Terminy realizacji poszczególnych zadań według Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć z doradcą zawodowym dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.”
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
„TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Utworzenie i uruchomienie kompletnej platformy e-learningowej (zawierającej wszystkie wymagane zaimplementowane elementy, m.in. kurs, grę w wymaganej formule, testy) – do 28 lutego 2014 roku”.
Dnia 05.12.2013 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
1. Czy jest mozliwosc przełozenia 1 terminu realizacji z 28 lutego 2014 do 30 kwietnia ?
Oraz reszty terminów w kazdym etapie o miesiąc ?
2. System learningowy musi obsługiwać 300 aktywnych kont jednoczesnie - jak mamy to rozumiec czy to ma być 300 kont aktywnych czy z zalogowanymi 300 użytkownikami jednoczesnie?
3. System e learningu musi posiadac mozliwosc rozbudowy przez zamawiającego zarówno pod względem wizualnym jak i formalnym . proszę o opisanie jak Panstwo rozumieją mozliwosc rozbudowy pod względem wizualnym i formalnycm co ewentualnie będzie wchodziło w skład rozbudowy ? Funkcjnalnosc może obejmowac rozrzezenie o dodatkowe mozliwosci - bardzo proszę opisac precyzyjnie i dokładnie jakie to mozliwosci będą i o jakie funkcjonalnosci chodzi ?
4. Mozliwosc dołączenia do pytań multimediów (np. zdjęc filmów) oraz plików o dowolnym formacie - proszę o listę plików które mogą być dołaczane , proszę napisac jakie formaty maja być?
5. Import testów z szablonu w formacie exel - prosimy podać o jaki format Państwu chodzi ?
6. Mozliwosc korzystania z szablonów lekcji (ponad 30 rodzajów szablonów pojedynczych lekcji) - Proszę jasno to opisac ?
7. Mozliwosc dołaczania do lekcji multimediów (zdjęc filmów) oraz plików o dowolnym formacie - proszę jasniej to opisac
8. Wideokonferencja z udostepnieniem pulpitu jak Panstwo widzicie ta funkcjonalnosc proszę opisac Panstwa punkt widzenia techniczny . Tego w moodl nie ma
9. Import danych
- uzytkowników z pliku SOU - co to jest plik SOU
- uzytkowników z pliku Excel (szablon dostarczony przez wykonawcę) czy jest mozliwosc z CSV
10. Kombatybilnosc
<!--[if !supportLists]-->a. <!--[endif]-->z róznymi systemami operacyjnymi windows , linux , mac- czy Lion
<!--[if !supportLists]-->b. <!--[endif]-->urzadzeniami typu tablet (ipad Android tablets) ten punkt wyklucza pkt 8 ,, preferowanie wykorzystanie technologi flash do wykonania animacji
11. Wykonawca przeprowadzi instalację i konfigurację platformy na wskazanym serwerze - proszę o opis jakie to będą instalacje i konfigurację punkt po punkcie
12. Administrowaniem platformy będzie zajmował się pracownik Zamawiającego -proszę opisac czy to będzie informatyk ?
13. Licencja wieczysta dla platformy e-learning - na oprogramowanie open source nie ma licencji i nie ma możliwości dania państwu licencji wieczystej
14. Licencja nieograniczona pod względem ilości kont rejestrowanych w systemie - ile kont ma być w systemie. Licencja nieograniczona pod względem użytkowników korzystających jednocześnie z systemu- ile użytkowników będzie z tego systemu korzystać?
15. Wykonawca zapewni co najmniej dwuletnią gwarancję na platformę e=learningową .. Bardzo proszę o szczegółowe opisanie co ma być objęte przedmiotem gwarancji
16. ilustracja prezentująca treść danego ekranu - co państwo macie na myśli?
17. Czytanie przez profesjonalnego lektora zaakceptowanego przez zamawiającego - kogo macie Państwo na myśli celebrytę ,radiowca czy mamy możliwość wyboru ?
18. Czy na pewno Państwo chcą szkolenia fabularyzowane z opcją dyskusji z ruchomymi postaciami - czy macie Państwo świadomość ze wykonanie wszystkich kursów według podanych wymagań będzie bardzo kosztowne a to jest jedyne kryterium oceny, według naszych wyliczeń do przygotowania jest 1600 ekranów samych szkoleń - Państwo musicie to zaakceptować. Do tego Państwo musza zaakceptować scenariusze scenek, które mają się pojawić w szkoleniach a więc ilość materiałów do akceptacji znacząco wzrasta.
19. Prosimy o próbkę materiałów jak wyglądają w oparciu o które ma powstać scenariusz szkolenia?
20. Czy zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejących na rynku szkoleń e-learningowych ?
21. Czy w związku z listą pytań zadanych przez nas zostanie wydłużony termin składania ofert?
22. Czy na pewno ma być użyta wskazana przez Państwa platforma Moodle 2.2 ponieważ obecnie to rozwiązanie nie jest wspierane?
Odpowiedzi Zamawiającego:
Dot. pytania nr 1:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ w sposób jednoznaczny określił terminy wykonywania prac:
Pkt 7 SIWZ: „Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy - 30 kwietnia 2015 r. Terminy realizacji poszczególnych zadań według Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć z doradcą zawodowym dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców."
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
„TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Utworzenie i uruchomienie kompletnej platformy e-learningowej (zawierającej wszystkie wymagane zaimplementowane elementy, m.in. kurs, grę w wymaganej formule, testy) - do 28 lutego 2014 roku
- Korzystanie z platformy:
Uczestnicy projektu będą brali udział w zadaniu w 2 turach, zdecydowana większość weźmie udział w zadaniu i przejdzie swoją ścieżkę uczestnictwa w I turze (osoby w obu turach nie będą się powtarzały).
I TURA:
Marzec 2014 roku - spotkanie z Doradcą zawodowym i kurs e-learningowy
Marzec 2014 roku - gra symulacyjna „Wirtualna firma" i drugie spotkanie z Doradcą zawodowym
Marzec/kwiecień 2014 roku - konkurs „Wirtualna firma"
Taka sama formuła zostanie powtórzona w kolejnym roku szkolnym:
II TURA:
Październik 2014 roku - kwiecień 2015 roku.
Dokładny pożądany termin rozpoczęcia działań Zamawiający przedstawi Wykonawcy na 2 tygodnie przed rozpoczęciem ścieżki uczestnictwa BO."
Dot. pytania nr 2:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał:
„System e-learningowy musi obsługiwać do 300 aktywnych kont jednocześnie".
Należy mieć na uwadze fakt, iż 300 użytkowników (mających aktywne konta) może być zalogowanych jednocześnie.
Dot. pytania nr 3:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie co wchodzi w skład rozbudowy:
„System e-learning musi posiadać możliwość rozbudowy na życzenie Zamawiającego, zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym. Funkcjonalność może obejmować rozszerzenie o dodatkowe możliwości. Dodatkowo platforma może być własnoręcznie modyfikowana przez Zamawiającego poprzez edycję szablonów i odpowiednie zmiany konfiguracyjne."
Zamawiający nie określił precyzyjnie jakie to będą możliwosci i o jakie funkcjonalnosci chodzi, ze względu na fakt, iż platforma ma być w użytkowaniu przez wiele lat i w związku z tym brak możliwości określenia powyższego na obecnym etapie.
Dot. pytania nr 4:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie odpowiedź na ww. pytanie:
„Możliwość dołączania do lekcji multimediów (np. zdjęć, filmów) oraz plików o dowolnym formacie (maksymalna wielkość pliku: 50MB)". Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia utworzenie platformy e-learning z wszystkim treściami Zamawiający powierza Wykonawcy, w związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dostarczyć listy plików, które mają być dołączone.
Dot. pytania nr 5:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie odpowiedź na ww. pytanie: „Import testów z szablonu w formacie EXCEL"
Dot. pytania nr 6:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał:
„Możliwość korzystania z szablonów lekcji (ponad 30 rodzajów szablonów pojedynczych lekcji)". W dalszej części Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia określił jasno konstrukcję kursu e-learningowego „ETAP II - Opracowanie i uruchomienie kursu e-learningowego" wskazując, iż kurs będzie mieć strukturę modułową, oznacza to, że zostanie podzielony na mniejsze jednostki treści (lekcje) - 30. Zgodnie z opisem: Kurs będzie obejmował 30 lekcji po ok. 5-10 ekranów w takiej formule, aby potem można było na podstawie 1 lekcji e-learning poprowadzić zajęcia na 1 h lekcyjnej. Przewidywana łączna liczba ekranów kursu to minimum 150".
Dot. pytania nr 7:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał w ramach opisu ETAPU II - Opracowanie i uruchomienie kursu e-learningowego:
„Biorąc pod uwagę grupę odbiorców treści projektu mają być zaprezentowane w atrakcyjnej, multimedialnej formie, wykorzystującej tekst, grafikę, profesjonalne wizualizacje, animację, rysunki, zdjęcia, nagrania filmowe oraz dźwięk do prezentacji tematyki poszczególnych modułów. Z uwagi na specyfikę kształcenia zdalnego, projekt musi zawierać zestaw ćwiczeń interaktywnych, pozwalających na samodzielną ocenę postępów w nauce i umożliwiających uzyskanie pełnej informacji zwrotnej na temat zagadnienia będącego przedmiotem ćwiczenia. Ćwiczenia i quizy będą pełniły również funkcje motywujące, aktywizujące uczestników kursu. Pozwolą na utrzymanie stałego poziomu zaangażowania i zainteresowania użytkowników tematem lekcji. Kurs musi umożliwiać efektywne przyswajanie wiedzy, dlatego też musi być przygotowany w sposób oryginalny i pomysłowy, zarówno pod względem grafiki, dźwięku i sposobu umieszczania treści. Kurs musi zawierać pełne udźwiękowienie (zarówno efekty muzyczne-uzgodnione z Zamawiającym, jak i czytanie przez profesjonalnego lektora uzgodnionego z Zamawiającym) z możliwością włączenia i wyłączenia oraz ściszania i zgłaśniania dźwięku w całym projekcie, lekcji lub na pojedynczych ekranach.
Tworzony kurs multimedialny musi być oparty m.in. o fabułę, bohaterów, akcję (ekrany fabularyzowane z symulacjami dyskusji, ruchomymi postaciami - tj. m.in. chodzącymi, mówiącymi, gestykulującymi) oraz o drzewa decyzyjne, scenki, zdjęcia, krótkie filmiki nagrane przez Wykonawcę. Ich wybór musi być adekwatny do grupy odbiorców - młodzieży szkolnej, a także do realiów świata rzeczywistego, musi odnosić się bezpośrednio do prezentowanej treści i/lub tematyki."
Dot. pytania nr 8:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ zawarł informację dotyczącą konieczności zorganizowania spotkań z Wykonawcą w celu ustalenia wszelkich detali dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia i oczekiwań Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Dot. pytania nr 9:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ określił: „Import danych:
- Użytkowników z pliku SOU
- Użytkowników z pliku EXCEL (szablon dostarczony przez Wykonawcę)
- Grup użytkowników z pliku SOU/XML"
W związku z powyższym Zamawiający nie określa innych możliwości.
Jeśli chodzi o plik .sou (skrót od nazwy Standard Opisu Ucznia) to plik, który zawiera szczegółowe dane o uczniu. Opcję zapisu danych uczniów do tego formatu, posiada większość dostępnych na rynku aplikacji edukacyjnych, dlatego też import z tego formatu pozwala w szybki sposób przenieść bazę uczniów.
Dot. pytania nr 10:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ określił konieczność kompatybilności:
„7. Kompatybilność m.in.:
a. z różnymi systemami operacyjnymi (Windows, Linux, Mac)
b. przeglądarkami (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Opera)
c. z urządzeniami typu tablet (iPad, Android tablets)"
- odnośnie pkt 7a - Zamawiający określił wymóg kombatybilności z różnymi systemami operacyjnymi - tzn. Windows, Linux, Mac. Powyższe wskazanie nie wyklucza kompatybilności z innymi systemami operacyjnymi, zależnie od decyzji Wykonawcy.
- odnośnie pkt 7 c- Zamawiający określił wymóg kombatybilności z urządzeniami typu tablet.
W grze jest preferowane wykorzystanie technologii flash do wykonania animacji (pkt 8).
Punkty te się nie wykluczają, a uzupelniają.
Dot. pytania nr 11:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ określił, iż zadanie dot. utworzenia platformy e-learning i wykonanie usług z nią związanych powierza Wykonawcy, dlatego też to Wykonawca będzie posiadał wiedzę dot. wytworzonego w ramach realizacji umowy narzędzia i niezbędnych do przeprowadzenia instalacji i konfiguracji stosownie do opracowanej przez Wykonawcę platformy.
Dot. pytania nr 12:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie odpowiedź na ww. pytanie:
„Administrowaniem platformy będzie zajmował się pracownik Zamawiającego. Wykonawca przedstawi i szczegółowo zaznajomi informatyka w siedzibie Zamawiającego ze specyfiką administrowania platformą e-learningową, zarządzania kontami użytkowników, korzystania z modułu raportowego i możliwości definiowania nowych, konfiguracji, wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych, itd. Wykonawca wyznaczy swojego dyspozycyjnego pracownika do kontaktu i pomocy w administrowaniu platformy w trakcie realizacji projektu".
Dot. pytania nr 13:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie odpowiedź na ww. pytanie:
„- Wykonawca w ramach realizacji zamówienia o ile jest taka potrzeba musi dostarczyć licencje systemu e-learning, spełniającą wszystkie kryteria wymienione poniżej:
· Licencja wieczysta dla platformy e-learning - licencja zostaje przekazana na czas nieokreślony
· Licencja nieograniczona pod względem ilości kont rejestrowanych w systemie
· Licencja nieograniczona pod względem użytkowników korzystających jednocześnie z systemu
· Licencja bez ograniczeń związanych z rozbudową i modyfikacjami"
Dot. pytania nr 14:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie odpowiedź na ww. pytanie:
„- Wykonawca w ramach realizacji zamówienia o ile jest taka potrzeba musi dostarczyć licencje systemu e-learning, spełniającą wszystkie kryteria wymienione poniżej:
· Licencja wieczysta dla platformy e-learning - licencja zostaje przekazana na czas nieokreślony
· Licencja nieograniczona pod względem ilości kont rejestrowanych w systemie
· Licencja nieograniczona pod względem użytkowników korzystających jednocześnie z systemu
· Licencja bez ograniczeń związanych z rozbudową i modyfikacjami"
Zamawiający nie dopuszcza ograniczania ilości kont rejestrowanych w systemie ani ilości użytkowników korzystających jednocześnie z systemu.
Dot. pytania nr 15:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie odpowiedź na ww. pytanie:
„Wykonawca zapewnia co najmniej 2 letnią gwarancję na platformę e-learningową od dnia zapłaty I transzy za zrealizowaną usługę na rzecz Wykonawcy i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń, w tym zapewni wsparcie techniczne. Gwarancja obejmuje bezpłatne usuwanie ewentualnych wykrytych przez użytkownika błędów i awarii, które ujawniły się w trakcie korzystania z dostarczonego oprogramowania. Błędy rozumiane są jako wady uniemożliwiające korzystanie z wyspecyfikowanych w SIWZ funkcjonalności.
Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania, usuwania usterek i awarii we wdrożonej przez siebie aplikacji oraz podejmowania kroków przeciwdziałających ich ponownemu wystąpieniu.
Zakres gwarancji i realizacja uprawnień Gwarancyjnych:
1. W ramach gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia błędów Oprogramowania. Za błędy Oprogramowania uważa się funkcjonowanie Oprogramowania niezgodne z dokumentacją/specyfikacją wymaganą.
2. Ujawnione błędy Oprogramowania Użytkownik określi pisemnie i prześle na wskazany adres poczty elektronicznej Wykonawcy oraz w razie potrzeby udzieli wyjaśnień potrzebnych do ich identyfikacji.
3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia serwisu gwarancyjnego związanego m.in. z usuwaniem awarii i błędu:
Czas reakcji na awarię platformy e-laearningowej na poziomie 24 godzin od czasu zgłoszenia
Czas przywrócenia działania platformy e-learningowej po awarii na poziomie 3 dni roboczych od czasu zgłoszenia
Czas reakcji na zgłoszenie o błędzie na poziomie 24 godzin od czasu zgłoszenia
Czas na podanie obejścia zgłoszonego błędu na poziomie 4 dni roboczych od czasu zgłoszenia
Czas na usunięcie błędu do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia."
Dot. pytania nr 16:
Zamawiający wskazał, iż w scenariuszu do kursu e-learningowego muszą znaleźć się szczegółowe informacje na temat m.in.: ilustracji prezentującej treści danego ekranu, jak również wskazano: scenariusz kursu e-learningowego musi być przygotowany w postaci dokumentu tekstowego, w którym opisany zostanie każdy ekran. W związku z powyższym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument tekstowy, w którym zaprezentuje wizualizację każdego ekranu.
Dot. pytania nr 17:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ określił: „Kurs musi zawierać pełne udźwiękowienie (zarówno efekty muzyczne-uzgodnione z Zamawiającym, jak i czytanie przez profesjonalnego lektora uzgodnionego z Zamawiającym) z możliwością włączenia i wyłączenia oraz ściszania i zgłaśniania dźwięku w całym projekcie, lekcji lub na pojedynczych ekranach". W związku z powyższym Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jaki lektor będzie odczytywał treści, z tym, że musi być to osoba, która profesjonalnie zajmuje się realizacją takich zadań.
Dot. pytania nr 18:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ określił, iż:
„System e-learning będzie obejmował 4 zasadnicze segmenty:
- segment 1 - kurs dot. prowadzenia własnej działalności gospodarczej
- segment 2 - gra „Wirtualna firma" - rozgrywki wewnątrzklasowe
- segment 3 - konkurs „Wirtualna firma" - rozgrywki międzyklasowe
- segment 4 - test predyspozycyjny"
oraz opisał, że jednym z zadań jest utworzenie 1 kursu e-learningowego składającego się z 30 lekcji: „Kurs będzie obejmował 30 lekcji po ok. 5-10 ekranów w takiej formule, aby potem można było na podstawie 1 lekcji e-learning poprowadzić zajęcia na 1 h lekcyjnej. Przewidywana łączna liczba ekranów kursu to minimum 150.
Uczestnicy kursu przed jego rozpoczęciem wypełnią testy sprawdzające poziom wiedzy przed skorzystaniem z platformy, a także po zakończeniu ścieżki edukacyjnej (kursu).
Dodatkowo przewidywana łączna liczba ekranów testu przed i po zakończeniu kursu, zważywszy na to, że każde pytanie musi być na osobnym ekranie to minimum 20."
Dodatkowo wskazano, iż:
„Testy predyspozycyjne zostaną utworzone także na platformie e-learnigowej w formie multimedialnej (jak kurs), aby każda zainteresowana osoba w przyszłości korzystająca z platformy mogła przekonać się o swoich predyspozycjach. Przewidywana łączna liczba ekranów testu to minimum 40".
W związku z powyższym łączna liczba ekranów ww. przedmiotu zamówienia wyniesie minimum 210.
Dot. pytania nr 19:
Zamawiający informuje, iż w SIWZ określił, iż:
„Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu etapowo następujących prac:
- scenariusza kursu e-learningowego oraz koncepcji metodycznej
- projektu layoutu
Po akceptacji ww. Wykonawca przystąpi do prac dot.:
- produkcji kursu e-learningowego
- implementacji kursu na platformę e-learningową
Każdy z ww. etapów będzie zakończony formalną akceptacją ze strony Zamawiającego, dopiero z chwilą utworzenia i akceptacji poszczególnych etapów Wykonawca może przystąpić do realizacji kolejnego."
W związku z ww. opisem (tj. obowiązkiem opracowania i dostarczenia scenariusza przez Wykonawcę) Zamawiający nie ma możliwości przedstawienia próbki materiałów.
W odniesieniu do materiałów dydaktycznych, w oparciu o które ma powstać scenariusz kursu e-learningowego, to Zawiający w SIWZ wyraźnie wskazał, iż:
„Opracowanie materiałów dydaktycznych dot. doradztwa zawodowego, służących do utworzenia spójnych z całością zadania treści e-learningowych (kursu) oraz przeprowadzenie stacjonarnego doradztwa zawodowego. Opracowanie scenariusza kursu, koncepcji metodycznej, utworzenie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) ww. materiałóww formiekursu e-learningowego dotyczącego doradztwa zawodowego w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej i predyspozycji oraz umiejętności na rynku pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości zadania. Zadanie zostanie zrealizowane w 3 etapach:
ETAP I
Opracowanie materiałów dydaktycznych-treści, służących do utworzenia kursu, spójnych z całością zadania treści e-learningowych, w szczególności przydatnych do orientacji w tematyce zaprezentowanej w grze i konkursie.
Materiały dydaktyczne ponadto muszą być spójne z treścią programową nauczania przedmiotu „Podstawy przedsiębiorczości", choć mogą nieco wybiegać poza te przedstawione w grze.
Zakres tematyczny materiałów dydaktycznych - treści kursu
Materiały dydaktyczne będą przedstawiały 2 bloki tematyczne:
1. Kompetencje ogólne, potrzebne w prowadzeniu działalności gospodarczej, m.in.:
- komunikacja interpersonalna,
- autoprezentacja,
- asertywność,
- negocjacje,
- predyspozycje zawodowe,
- praca w zespole,
- zarządzanie czasem,
- trening pozytywnego myślenia,
2. Wiedza z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w tym np.: jak założyć działalność gospodarczą, rodzaje przedsiębiorstw, rynek, ryzyko, finanse, etyka, zarządzanie personelem.
Tematyka może zostać rozszerzona przez Wykonawcę o niezbędne do osiągnięcia celu zagadnienia, konieczne do sprawnego poruszania się w grze. Materiały edukacyjne z zakresu doradztwa zawodowego będą zawierały ww. zagadnienia, jednak w głównej mierze skoncentrowane będą na tematyce prowadzenia własnej działalności gospodarczej, przydatnej w grze i organizowanym konkursie.
Materiał dydaktyczny musi wyposażyć osobę czytającą w elementarną wiedzę w ramach wyżej wymienionych tematów po jego przestudiowaniu, niezbędną m.in. do poruszania się po rynku, wykorzystywaną w kontaktach międzyludzkich w sferze zawodowej i społecznej.
Materiał dydaktyczny musi zostać opracowany przez osoby mające wiedzę i doświadczenie w ww. tematyce, najchętniej Doradcę zawodowego, który będzie uczestniczył w spotkaniach z uczestnikami projektu.
Przygotowanie tekstu materiału musi odbywać się w oparciu o powszechnie stosowaną metodologię pracy naukowej (m.in. cytowanie, odniesienia do literatury). Materiał dydaktyczny zostanie podzielony na rozdziały, każdy rozdział będzie zawierał krótką informację o tym, czego dowie się osoba po zapoznaniu się z rozdziałem, treść właściwą rozdziału, testy aktywizujące, podtrzymujące uwagę użytkownika. Tekst zostanie opracowany w języku polskim, w wersji elektronicznej na co najmniej 50 pojedynczych stronach formatu A4 , pisanych czcionką rozmiaru 12, z odstępem pomiędzy wierszami 1,5. Materiał może zawierać wykresy, tabele, niezbędne ilustracje. W przypadku przekroczenia ww. liczby stron Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
Po opracowaniu materiału dydaktycznego Wykonawca dodatkowo opracuje przykładowy test jednokrotnego wyboru składający się z co najmniej 10 pytań. W materiale tekstowym dydaktycznym zaznaczy odpowiedzi na pytania kolorem z przyporządkowaniem numeru pytania. Test składający się z tych samych pytań rozwiąże uczestnik projektu przez rozpoczęciem kursu i po ich zakończeniu. Odpowiedzi na pytania testowe nie mogą być oczywiste, pytania muszą zostać ułożone w taki sposób, aby możliwa była weryfikacja osiągnięcia wskaźnika u uczestników projektu: wzrost zdolności do przyszłego zatrudnienia i umiejętności przedsiębiorczych.
Gotowy opracowany materiał edukacyjny zostanie dostarczony przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu w formie edytowalnej (Word). Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego i dostarczyć ponownie poprawiony materiał do akceptacji. Zaakceptowany ostatecznie materiał edukacyjny posłuży do utworzenia kursu e-learningowego i będzie stanowił jego bazę treściową.
Poza materiałami dydaktycznymi stanowiącymi bazę do utworzenia kursu Wykonawca opracuje TESTY PREDYSPOZYCYJNE. Uczniowie szkół zostają poddani testom predyspozycyjnym, osobowościowym (utworzonym przez Wykonawcę) badającym ich uwarunkowania edukacyjno-zawodowe, umiejętności i predyspozycje oraz badające przedsiębiorczość i stwierdzające typ psychologiczno-osobowościowy.
Testy będą składały się z minimum 20 pytań.
Testy z arkuszami (szablonami) do samodzielnego podsumowania odpowiedzi ze szczegółowym opisem otrzymanych wyników (określającym typy osobowościowe, posiadane predyspozycje i umiejętności) zostaną dostarczone Zamawiającemu w formie papierowej w 1 egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej (na płycie CD/DVD). Przeprowadzone wśród uczniów i przeanalizowane przez opiekunów klasowych testy posłużą do pomocy w wyborze osób o chociażby minimalnych predyspozycjach przedsiębiorczych. Wyboru uczestników zadania dokonają opiekunowie klasowi.
Opiekunowie klasowi przekazują Wykonawcy wyniki testów osób wybranych do uczestnictwa w zadaniu, celem ich przedstawienia i zapoznania się z nimi przez Doradcę zawodowego, który zobligowany jest do ich analizy.
Testy predyspozycyjne zostaną utworzone także na platformie e-learnigowej w formie multimedialnej (jak kurs), aby każda zainteresowana osoba w przyszłości korzystająca z platformy mogła przekonać się o swoich predyspozycjach. Przewidywana łączna liczba ekranów testu to minimum 40.
Wykonawca wykonując niniejszy przedmiot zamówienia nie naruszy praw osób trzecich, w tym autorskich praw majątkowych i osobistych i przekaże Zamawiającemu wyniki prac w stanie wolnym od obciążeń prawami osób trzecich, a w przypadku wystąpienia z tego tytułu z jakimikolwiek roszczeniami osób trzecich wobec Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zaspokojenia tych roszczeń.
Przeniesienie praw autorskich do dostarczonych materiałów dydaktycznych na Zamawiającego nastąpi po dokonaniu zapłaty I transzy za zrealizowaną usługę na rzecz Wykonawcy i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.
W wyniku przeniesienia praw, Powiat Lęborski nabywa wyłączne prawa do:
a) korzystania z przedmiotu umowy w pełnym zakresie i w jakikolwiek sposób, bez ograniczeń, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631),
b) rozporządzania i innych form udostępniania przedmiotu umowy na rzecz osób trzecich."
Dot. pytania nr 20:
Zamawiający w sposób jednoznaczny wskazał w SIWZ, iż:
„Wykonawca wykonując niniejszy przedmiot zamówienia nie naruszy praw osób trzecich, w tym autorskich praw majątkowych i osobistych i przekaże Zamawiającemu wyniki prac w stanie wolnym od obciążeń prawami osób trzecich, a w przypadku wystąpienia z tego tytułu z jakimikolwiek roszczeniami osób trzecich wobec Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zaspokojenia tych roszczeń.
Przeniesienie praw autorskich do dostarczonych materiałów dydaktycznych na Zamawiającego nastąpi po dokonaniu zapłaty I transzy za zrealizowaną usługę na rzecz Wykonawcy i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.
W wyniku przeniesienia praw, Powiat Lęborski nabywa wyłączne prawa do:
· korzystania z przedmiotu umowy w pełnym zakresie i w jakikolwiek sposób, bez ograniczeń, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631),
· rozporządzania i innych form udostępniania przedmiotu umowy na rzecz osób trzecich".
Dot. pytania nr 21:
Zamawiający nie przewiduje wydłużenia terminu składania ofert w związku z listą Państwa pytań.
Dot. pytania nr 22:
Zamawiający określił w SIWZ przedmiot zamówienia:
„Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim" w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZŁOŻONY JEST Z 3 ZADAŃ TWORZĄCYCH SPÓJNĄ CAŁOŚĆ, BĘDĄCYCH ODPOWIEDZIĄ NA ZAŁOŻONY CEL PROJEKTU:
1. Opracowanie, wykonanie, wdrożenie, uruchomienie i serwisowanie platformy e-learningowej „Wirtualna firma".
2. Opracowanie materiałów dydaktycznych dot. doradztwa zawodowego, służących do utworzenia spójnych z całością zadania treści e-learningowych (kursu) oraz przeprowadzenie stacjonarnego doradztwa zawodowego. Opracowanie scenariusza kursu, koncepcji metodycznej, utworzenie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) ww. materiałów w formie kursu e-learningowego dotyczącego doradztwa zawodowego w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej i predyspozycji oraz umiejętności na rynku pracy.
3. Opracowanie scenariusza i koncepcji metodycznej oraz utworzenie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) symulacyjnej, decyzyjnej multimedialnej gry „Wirtualna firma" na utworzonej platformie e-learningowej, moderowanie firm oraz przeprowadzenie konkursu „Wirtualna firma"."
oraz wskazał:
„Starostwo Powiatowe w Lęborku w ramach projektu „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (zakończony 31.12.2012r.) zakupiło serwer, na którym obecnie umieszczona jest platforma e-learning dot. przystępowania do egzaminów na czeladnika/mistrza/tytuł równoważny. Ze względu na parametry możliwe jest instalowanie na nim kolejnych platform e-learningowych, dlatego też w ramach projektu „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zaplanowano działanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia, mające na celu wykonanie na posiadanym przez Starostwo Powiatowe serwerze, platformy e-learningowejdla uczniów i uczennic 2 zespołów szkół ponadgimnazjalnych, prowadzonych przez Powiat Lęborski: Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku."
Jak wskazano pod opisem zadania 1:
„Przedmiot zamówienia należy wdrożyć i uruchomić na serwerze Zamawiającego. Koszt utrzymania serwera ponosi Zamawiający. Zamawiający udostępni Wykonawcy serwer, na którym istnieje już jedna utworzona w ramach projektu: „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" platforma e-learningowa.
Parametry:
Serwer www i DB: Maszyna wirtualna XenServer 6.0, System operacyjny Debian 6.0.3 (64 bit), Przestrzeń dyskowa 1 TB, RAM 8 GB, CPU: 4 rdzenie (Intel(R) Xeon(R) CPU E5620 @ 2.40GHz), DB: MySQL 5.1, www: Apache 2.2, lms: Moodle 2.2, adres DNS: e-powiatleborski.pl
Serwer BigBlueButton: Maszyna wirtualna XenServer 6.0, System operacyjny Ubuntu 10.04 (64 bit), Przestrzeń dyskowa 15 GB, RAM 2,5 GB, CPU: 2 rdzenie (Intel(R) Xeon(R) CPU E5620 @ 2.40GHz), Aplikacja: BigBlueButton 0.8
XenServer 6.0Konsola zarządzająca maszynami wirtualnymi
Dell iDRAC: Konsola zarządzająca serwerem"
W związku z powyższym Zamawiający wyjaśnia, iż do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcy udostępni miejsce na posiadanym serwerze, natomiast opracowanie wykonanie, wdrożenie, uruchomienie i serwisowanie platformy e-learningowej „Wirtualna firma" to zadanie Wykonawcy.
Zgodnie z powszechną wiedzą informatyczną - utworzona przez Wykonawcę platforma e-learningowa „Wirtualna firma" nie może powodować konfliktów z platformą już istniejącą - stąd podanie przez Zamawiającego parametrów istniejącej platformy.
Dnia 06.12.2013 r. do Zamawiającego wpłynęło kolejne zapytanie o następującej treści:
Piszę w sprawie przetargu nieograniczonego na Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Proszę o informację o szacowanej przez Państwa wartości powyższego zamówienia.
Odpowiedź Zamawiającego:
Informuję, iż wartość zamówienia oszacowano na kwotę 57 811,66 zł.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 260799 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie złożone jest z 3 zadań tworzących spójną całość, będących odpowiedzią na założony ww. cel projektu: 1. Opracowanie, wykonanie, wdrożenie, uruchomienie i serwisowanie platformy e-learningowej Wirtualna firma. 2. Opracowanie materiałów dydaktycznych dot. doradztwa zawodowego, służących do utworzenia spójnych z całością zadania treści e-learningowych (kursu) oraz przeprowadzenie stacjonarnego doradztwa zawodowego. Opracowanie scenariusza kursu, koncepcji metodycznej, utworzenie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) ww. materiałów w formie kursu e-learningowego dotyczącego doradztwa zawodowego w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej i predyspozycji oraz umiejętności na rynku pracy. 3. Opracowanie scenariusza i koncepcji metodycznej oraz utworzenie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) symulacyjnej, decyzyjnej multimedialnej gry Wirtualna firma na utworzonej platformie e-learningowej, moderowanie firm oraz przeprowadzenie konkursu Wirtualna firma. 2. Cele projektu Celem projektu jest podniesienie jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia łącznie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 technika zawodowe i 2 zasadnicze szkoły zawodowe przy szkołach: Powiatowym Centrum Edukacyjnym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku) prowadzone przez Powiat Lęborski. Podniesienie jakości oferty służyć ma zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach uczniów i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia m.in. poprzez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne i wprowadzenie innowacyjnych metod dydaktyczno-naukowych). Celem szczegółowym związanym ściśle z przedmiotem zamówienia jest wzrost przedsiębiorczości i świadomości uczniów i uczennic ww. szkół w zakresie wyboru swojej ścieżki zawodowej i możliwości rozwoju poprzez wykorzystanie platformy e-learning w zakresie doradztwa zawodowego. Na realizację tego celu ma wpłynąć udzielone uczniom doradztwo edukacyjno-zawodowe oraz wykształcona w okresie korzystania z platformy e-learning zdolność do przyszłego zatrudnienia i umiejętności przedsiębiorcze. 3. Adresaci Grupę docelową stanowią w 100% osoby spełniające następujące warunki: - uczniowie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 Technika i 2 Zasadnicze Szkoły Zawodowe), prowadzących kształcenie zawodowe na terenie powiatu lęborskiego - Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, - posiadający miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego. 4. Termin realizacji projektu: 28 sierpień 2013 - 28 sierpień 2015 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8, 48.91.10.00-7, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie, w tym: - 3 usługi polegające na utworzeniu platformy e-learningowej oraz dostarczeniu szkoleń e-learning oraz - 2 usługi polegające na utworzeniu i dostarczeniu symulacyjnych, multimedialnych gier o łącznej wartości wszystkich ww. usług co najmniej 70.000 zł brutto. Na potwierdzenie tego Warunku wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie, wg załącznika nr 6 do SIWZ. Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (do przeprowadzenia doradztwa zawodowego), która posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach (§2), zasadniczych szkołach zawodowych (§3) określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) i dodatkowo posiadającą: - wykształcenie wyższe kierunkowe lub wyższe i ukończone studia podyplomowe lub wyższe i kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego; - przygotowanie pedagogiczne. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie załącznika nr 5 oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji - zał. nr 9 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 09:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 28.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 28.06.2016 11:21 |
Liczba wyświetleń: | 4 |