Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego dostawy
RSSLębork, dnia 19.03.2015 r.
Dom Pomocy Społecznej Nr 2
ul I Armii W.P. 43
84-300 Lębork
Tel. (0-59) 8622-823; Tel/Fax (0-59) 8621-141
e-mail: sekretariat@dps2.lebork.pl
REGON 001005198 NIP 841-13-38-615
Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych
w przetargu nieograniczonym
Nr sprawy: DPS-2-G.261.1.2015
Dotyczy postępowania: ”Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania”
Numer ogłoszenia w BZP: 47192-2015 zamieszczonego dnia 04.03.2015 r.
WEZWANIE DO ZŁOŻENIA OFERT DODATKOWYCH
W związku ze złożeniem w przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 9 – dostawa jaj kurzych dwóch ofert o takiej samej cenie, a tym samym niemożnością wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232) wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie do 26.03.2015 r. do godz. 10:00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku przy ul. I Armii WP 43. Przypominamy iż, zgodnie z art. 91 ust. 6 ustawy pzp cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena oferty złożonej wcześniej przez Państwa w przedmiotowym postępowaniu.
Termin otwarcia ofert dodatkowych 26.03.2015 r. o godz.11:00 w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta winna być oznaczona:
Oferta na dostawę artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Nr 2
84-300 Lębork
ul. I Armii WP 43
”Nie otwierać przed 18.03.2013 r. godz. 11:00 - oferta dodatkowa”
Załącznik
formularz oferty dodatkowej należy złożyć na załączniku:
- nr 1 do siwz (załącznik ofertowy)
- nr 2 do siwz (załącznik asortymentowo-cenowy)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 2 , ul. I Armii W.P. 43, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 8621141, faks 59 8621141.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów unijnych ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach nie większych niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 03.31.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zadania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do siwz), - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (stanowiący załącznik nr 2 do siwz), - zaparafowany projekt umowy (stanowiący załącznik nr 3 do siwz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.leborski.samorzody.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. I Armii WP 43; 84-300 Lębork, -Stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzody.pl. / www.dps2.lebork.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. I Armii WP 43; 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso drobiowe i podroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty wędliniarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa, owoce i produkty podobne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty mleczarskie, tłuszcze zwierzęce i roślinne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty piekarskie i ciastkarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różne produkty spożywcze (artykuły sypkie, produkty przemiału ziarna, owoce i warzywa przetworzone, oleje roślinne).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ryby świeże, przetworzone i konserwowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 03.31.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja kurze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 02.05.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 02.05.2016 08:52 |
Liczba wyświetleń: | 2 |