W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Ogłoszenie o zamówieniu na zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2013/2014

RSS

Lębork: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lęborku w sezonie zimowym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 420954 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES:Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:www.powiat-lebork.comI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lęborku w sezonie zimowym 2013/2014..II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Świadczenie usług obejmuje : 1. Nośniki do pługów i piaskarek o ładowności min.8Mg - 4szt 2. Ciągnik z pługiem czołowym - 2 szt 3. Równiarka - 1 szt 4. Bazy materiałowe - na mieszankę piaskowo-solną (zakup piasku, soli - przygotowanie, przechowywanie i załadunek bezpośrednio na samochody ) - 2 bazy..II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających·         Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowegoII.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 20.04.2014.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium:Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6000 zł.( słownie: sześć tysięcy złotych)III.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW·         III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo    Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi przy użyciu min.4 (czterech) samochodów ciężarowych przez okres 3 (trzech) sezonów zimowych w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych, wojewódzkich lub krajowych na terenie zamiejskim na kwotę min.100 tys. zł za każdy sezon zimowy·         III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo    Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami (sprzętem i środkami transportu): 1. Samochód ciężarowy o ład. min. 8 Mg wraz z kierowcą jako nośnik do pługa lekkiego i piaskarki- szt 3 2. Samochód ciężarowy o ład. min. 8 Mg wraz z kierowcą jako nośnik do pługa średniego i piaskarki- szt 1 3. Równiarka z operatorem - szt 1. 4. Ciągnik rolniczy kołowy z pługiem czołowym i kierowcą- szt 2 5. Bazy materiałowe ze sprzętem do produkcji i załadunku mieszanki piaskowo-solnej na samochody. Materiał do produkcji 10% mieszanki piaskowo-solnej zapewnia wykonawca. Dwie bazy materiałowe organizuje wykonawca, umieszczone w promieniu R=12 km od m-ści Lębork i od m-ści Cewice·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo    Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1. Instrukcji dla Wykonawców·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo    Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tysięcy złotych.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork ul. Pionierów 10, pokój nr 9..IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba ZDP, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10..IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

ogłosz Wybór oferty.docx
doc, 12 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 11:01
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 11:01
Liczba pobrań: 2
edytowalna część SIWZ.docx
doc, 43 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 11:01
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 11:01
Liczba pobrań: 2
SIWZ 2013.pdf
pdf, 560 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 11:01
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 11:01
Liczba pobrań: 2
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 28.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 28.06.2016 10:59
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF