W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI NA ZATOCE W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY” W 2018 r.

RSS

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.31.2018 w formieogłoszenia na „zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowych warsztatów kreatywności
i innowacyjności na Zatoce w 2018 roku
w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)” o wartości poniżej 750 000 euro
w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy.

 

Umowa została zawarta w dniu 13.04.2018 roku z Wykonawcą:

Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwiński

ul. Piękna 21

05-830 Stara Wieś

 

 


 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.31.2018 w formie „ogłoszenia
zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowych warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce w 2018 roku
w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).

 

Zamawiający:                                                              

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:

Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwiński

ul. Piękna 21

05-830 Stara Wieś

 

l.p.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

1

Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwiński

ul. Piękna 21

05-830 Stara Wieś

 

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE - 30,00 pkt

ASPEKTY SPOŁECZNE – 0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 90,00 pkt

 

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta  złożona przez Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwińskispełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała 90,00 punktów w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

 


Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.31.2018

Symbol wnioskodawcy

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIEWARSZTATÓW KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI

NA ZATOCE W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY” W 2018 r.

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Mateusz Podlewski, Anna Niedzielin

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

  1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

  2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

  3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

  5. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowych warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce w 2018 roku w ramach projektu „Otwarte umysły”współfinansowanegoze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)dla 5 grup uczniów.

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Cel warsztatów

Celem realizacji warsztatówkreatywności i innowacyjności na Zatocejest rozwój kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz kreatywności i innowacyjności u uczniów szkół m.in. w zakresie kompetencji matematycznych, naukowo-technicznych, informatycznych, społecznych, porozumiewania się w języku angielskim. Ponadtowarsztaty przyczynić się mają do uświadomienia uczniom, że żeglarstwo morskie tworzy warunki do zmagań z siłami wyższymi, pozaludzkimi, do rywalizacji i osiągania celów oraz wzbogacania wiedzy  o świecie i środowisku morskim- w tym meteorologii, matematyki, fizyki i języka angielskiego.

 

Adresaci

Udział w warsztatach mogą wziąć uczniowie następujących szkół/placówek Powiatu Lęborskiego:

a) Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Lęborku / Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

b) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Lęborku (szkoły podstawowej/ gimnazjum/ szkoły ponadgimnazjalnej)

c) Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

d) Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

e) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

f) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Karola Wojtyły w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

 

FORMUŁA REALIZACJI WARSZTATÓW:

Warsztaty kreatywności i innowacyjności zostaną zorganizowane 2-aspektowo interdyscyplinarnie, łącząc teorię z praktyką w 2018 r. Uczniowie zostaną podzieleni na 5 grup po 10 osób, w których odbędą warsztaty w formie tzw. "Szkoły pod żaglami" trwającej 5 dni na Zatoce dla każdej z grup z noclegami i wyżywieniem na jachcie.

Wiedzę teoretyczną uczniowie zdobędą w trakcie przewidzianych modułów zajęć teoretycznych, a następnie będą mieli szanse wykorzystać ją w praktyce. Wykonawca zapewni wykładowców, będących instruktorami żeglarskimi i jachtowymi sternikami morskimido zajęć teoretycznych i praktycznych na jachcie łącznie przez 8 godzin każdego dnia.

 

Warsztaty kreatywności i innowacyjności zostaną zorganizowane 2-aspektowo interdyscyplinarnie, łącząc teorię z praktyką. Przekrojowy program warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce zakłada realizację zajęć opartych na żeglarstwie morskim, rozwijającym kompetencje kluczowe niezbędne na rynku pracy. W ramach 5 dniowego edukacyjnego programu wakacyjnego młodzież szkół ponadgimnazjalnych weźmie udział w rejsie na jachcie pełnomorskim na wodach Zatoki Gdańskiej. W trakcie rejsu załoga przejdzie szkolenie z obszarów kształtujących kompetencje kluczowe i wiedzę żeglarską. W czasie rejsu odwiedzane muszą być porty Zatoki Gdańskiej: Gdynia, Sopot, Gdańsk, Hel, Jastarnia, Puck. Taka formuła zajęć wprowadza dodatkowe elementy, takie jak współpraca, umiejętność podejmowania decyzji itp. W czasie realizacji programu uczestnicy pod okiem instruktora mieszkać mają na jachcie, zapewnią logistykę w zakresie planowania trasy, wyposażenia, zaprowiantowania itp. Uczestnicy programu spędzą czas wolny na dodatkowych zajęciach, takich jak rejs nocny i nauka rozpoznawania znaków żeglugowych nocą, warsztaty szantowe w języku angielskim i polskim, odwiedzanie ciekawych miejsc (fokarium, muzea, miejsca pamięci narodowej), gry i zabawy, ogniska, regaty.

 

Wykonawca poprzez realizację zamówienia pełni funkcję „Organizatora wypoczynku”, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dla dzieci i młodzieży i jest zobowiązany do realizacji wszystkich formalności (w tym zgłoszeń właściwym podmiotom), które regulują przepisy prawa w tym zakresie.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla każdej grupy co najmniej 1 jachtu dostosowanego do liczby osób w grupie z opiekunami. Dla każdej grupy Wykonawca zapewni niezbędną kadrę, mającą odpowiednie kwalifikacje oraz spełniającą wymagania wynikające z ww. rozporządzenia: wychowawcę wypoczynku, ratownika wodnego, kierownika wypoczynku. Nadzór nad młodzieżą 24h na dobę zapewnia wykwalifikowana osoba z ramienia Wykonawcy, będąca jednocześnie instruktorem żeglarskim i jachtowym sternikiem morskim.

Wykonawca zabezpieczy odpowiednią liczbę miejsc na jachcie do ww.

 

Realizacja usługi musi być zrealizowana na najwyższym poziomie-celem jej realizacji jest osiągnięcie wskaźnika rezultatu bezpośredniego: Liczba uczniów, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu – co najmniej 90%.

 

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla każdej grupy:

-transportu autokarowego uczestników w obie strony - z wyznaczonego miejsca (Lębork) do miejsc docelowych oraz powrotu do wyznaczonego miejsca (Lębork) - autokar/bus z liczbami miejsc siedzących dostosowanych do łącznej liczby osób w grupach z opiekunami

-wynajmu jachtu – czarter jachtu/jachtów dla młodzieży z opiekunem młodzieży, z liczbą miejsc dostosowaną do liczby uczestników w grupie (24h/dobę)

-opłat portowych i paliwa do jachtu

-wykładowców do zajęć teoretycznych i praktycznych na jachcie – 8 godzin w trakcie każdego dnia wyjazdu

-całodziennego wyżywienia wraz z integracyjnymi ogniskami dla wszystkich uczestników

-ubezpieczenia wszystkich uczestników wyjazdu. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz OC musi obejmować pobyt uczestników na wyjeździe od momentu wyjścia z domu do momentu powrotu do domu każdego uczestnika (ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i OC – min. 20 000 zł na osobę)

-biletów wstępu do co najmniej: muzeum, oceanarium, fokarium dla każdego uczestnika

-profesjonalnej obsługi firmowej

-dostęp do opieki medycznej – w razie potrzeby Wykonawca zapewni opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na dowiezieniu uczestnika wyjazdu do przychodni lub szpitala

-wszystkich innych niezbędnych kosztów związanych z realizacją warsztatów na morzu (np. opłaty dodatkowe), w tym poniesienia wszystkich pozostałych ewentualnych opłat związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów, kosztów z tytułu opłat i kar, nałożonych przez właściwe organy, opłaty parkingowe, itp.

 

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI

  • Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników warsztatów. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia warsztatów dodatkowe osoby w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie;

  • Wykonawca zapewnienia ekspertów – wykładowców i instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji warsztatów będących przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;

  • Wykonawca zrealizuje moduł teoretycznyi praktyczny (oba moduły) podczas pobytu na jachcie.Zajęcia należy przeprowadzić z użyciem sprzętu ICT.

  • Wykonawca zobowiązuje się do:

  1. ubezpieczenia wszystkich uczestników warsztatów w 1 dniu odbywania modułu teoretycznego na czas trwania całych warsztatów (modułu teoretycznego i praktycznego - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i OC – min. 20 000 zł na osobę). Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz OC musi obejmować okres od momentu wyjścia z domu do momentu powrotu do domu każdego uczestnika;

  2. rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi i odpowiada za zapewnieniezgodności realizowanej usługi z:

-rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki

-rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży

  1. rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy, m.in.: protokołu odbioru, dziennika realizacji warsztatów, list obecności z każdych zajęć. Dodatkowo do 7 dni od zakończenia warsztatów w każdej grupie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu poza dokumentacją przedstawioną powyżej: zbiorczych potwierdzeń odbiorów materiałów dydaktycznych i zaświadczeń, wykazu wydanych zaświadczeń, kserokopie wydanych imiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach, wypełnionych przez uczestników ankiet ewaluacyjnych, raportu sporządzonego przez osoby prowadzące warsztaty wg schematu udostępnionego przez Zamawiającego;

  2. wystawieniaimiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach, które muszą zawierać zakres tematyczny oraz godzinowy zajęć.Wydanie uczestnikom zaświadczeń udziału nastąpić ma na zakończenie całego cyklu warsztatów.Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;

  3. wykonania i dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowym do Zamawiającego dokumentacji fotograficznej z realizacji warsztatów (płyta CD dla Zamawiającego zawierająca minimum po 50 zdjęć dla każdej grupy, przedstawiających uczniów/uczennice biorących udział w warsztatach);

  4. przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

  5. zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom warsztatów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie realizacji umowy;

  6. przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn.zm.);

  7. realizacji warsztatów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn;

 

  • Wykonawca opracowuje i przekaże Zamawiającemuw terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy:

-szczegółowy program warsztatów - w programie warsztatów muszą znaleźć się zagadnienia adekwatne do celu realizacji warsztatów oraz wskazane obiekty, które odwiedzą uczestnicy. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego programu warsztatów;

-harmonogram odbywania warsztatów. Terminy i godziny odbywania warsztatów muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców;

-ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w warsztatach, którą po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników odpowiednio na początku i zakończeniu warsztatów. Ankieta ma na celu zbadanie przyrostu zakładanych w programie kompetencji i osiągnięcia zakładanego wskaźnika;

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności realizowanych warsztatów i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji; Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na realizowanych zajęciach;

  • Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

  • Wykonawca wyznacza osobę/osoby prowadzącą nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

  • Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;

  • W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników projektu;

  • Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowywanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”) dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących w projekcie np. zaświadczenia, materiały dydaktyczne, informacyjne, programy warsztatów, listy obecności, prezentacje multimedialne, kierowaną do nich korespondencję itd.;

  • Pozakończeniu realizacji warsztatów w każdej grupie i dostarczeniu dokumentacji rozliczeniowej z przeprowadzonej formy wsparcia Zleceniobiorcy za zrealizowanie części przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe przewidziane w umowie. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.

 

 

Przejazd:Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom/uczestniczkom modułu praktycznego własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami/busami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób i czasu pracy kierowcy (w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, t.j. Dz. U. z 2017 poz. 2200 z późn. zm.). Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty, m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do zapewnienia pojazdów sprawnych technicznie, posiadających pełną dokumentację gwarantującą przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie. Autokary/busy mają posiadać ogrzewanie i klimatyzację. Autokary/busy muszą zabezpieczać ilość miejsc odpowiednią do ilości uczestników. W razie awarii autokaru/busu Wykonawca ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego w ciągu 1 godziny (w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych). W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni środka transportu oraz kierowców, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu.

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dogodnej obsługi w zakresie transportu uczestników modułu praktycznego, w tym osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej, poprzez rozwiązania techniczne przewidziane w środkach transportu.

 

Na co najmniej dwa dni robocze przed odbyciem warsztatów w każdej grupie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:

-kserokopie (potwierdzone za zgodność) dokumentów stwierdzające sprawność techniczną autokarów

-kserokopie (potwierdzoną za zgodność) polisy ubezpieczeniowej zgodnej z ww. warunkami

W dniu wyjazdu Wykonawca zobowiązany jest dokonać kontroli autokaru oraz uprawnień każdego z kierowców do kierowania autokarem przez policję na zgłoszenie szkoły.

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna

 

Źródło finansowania zamówienia

Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

  1. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wszystkie warsztaty należy zrealizować najpóźniej do 28 września 2018 roku. Dokładne terminy i godziny realizacji wyjazdów dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.

W chwili obecnej w szkołach wskazano preferowane terminy realizacji warsztatów:

 

grupy uczniów

preferowany termin rozpoczęcia warsztatów przez szkoły

grupa 1

początek lipca 2018 r.

grupa 2

lipiec 2018 r.

grupa 3

koniec sierpnia 2018 r.

grupa 4

koniec sierpnia 2018 r.

grupa 5

koniec sierpnia 2018 r.

 

Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy kontakt do pracowników szkół, z którymi należy ustalić ostateczny termin realizacji warsztatów. W przypadku obiektywnego braku możliwości ich wykonania w ww. terminie, na inny zaproponowany termin zgodę na piśmie wyrazić musi pracownik szkoły.

Ostateczny harmonogram odbywania wyjazdów ustala Zamawiający.

 

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

-Doświadczenia Wykonawcy w zakresie realizacji wyjazdowych form edukacyjnych z zakresu żeglarstwa dla uczniów szkół

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że specjalizuje się w:

  • organizacji wyjazdów dla uczniów szkół, tj. jest organizatorem wypoczynku dzieci w rozumieniu ustawy o usługach turystycznych,

  • organizacji form wsparcia w dziedzinie żeglarstwa i w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 formę edukacyjną z zakresu żeglarstwa dla uczniów szkół o charakterze wyjazdowym.

 

-Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą, która będzie prowadziła warsztaty, posiadającą min.:

-wykształcenie wyższe magisterskie oraz doświadczenie w pracy z młodzieżą szkolną,

-minimum uprawnienia instruktora żeglarstwa oraz jachtowego sternika morskiego.

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym każda z nich musi spełniać ww. określone wymagania. W formularzu ofertowym wskazuje wszystkie osoby, które wezmą udział w realizacji zamówienia.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.

  4. Wykaz wykonanych usług– wg załącznika nr 5.

  5. Kserokopię zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę oraz potwierdzenie aktualnej gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub ubezpieczenia na rzecz klientów potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

  2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

  3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

  4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

  5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

  6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

  7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

  8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

Nr PO.272.3.31.2018 na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce w 2018 rokuw ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).”

NIE OTWIERAĆ PRZED 14 marca 2018r. godz. 11.15

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 14 marca 2018r. do godz. 11.00.

  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 14 marca 2018r. o godz. 11.15.

 

  1. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

  2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

  3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

  4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

 

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                                   Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Pozostałe kryteria:Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia - 30% Kryterium 2 (K2)

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 30 punktów):

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia w przeprowadzeniu kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

  • nie zostanie zaznaczona żadna kategoria lub zostanie zaznaczona kategoria, że nie przeprowadził żadnego kursu/szkolenia żeglarskiego przygotowującego do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 0 pkt.

  • zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 1–2 kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 10 pkt.

  • zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 3-4 kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 20 pkt.

  • zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 5–i więcej kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 30 pkt.

 

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 30 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.

Każda ze wskazanych przez Wykonawcę osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

 

  1. Pozostałe kryteria: Aspekty społeczne -Klauzula społeczna- 10% Kryterium 3 (K3)

K3 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 10 punktów):

Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (10 pkt.) jeżeli do realizacji przedmiotu zamówienia -przeprowadzenia warsztatów zatrudni na podstawie umowy o pracę 1 osobę znajdującą się w trudnej sytuacji na rynku pracy, tj. osobę bezrobotną lub osobę niepełnosprawną. Wymagany wymiar czasu pracy oraz okres zatrudnienia zgodnie z ustalonym harmonogramem godzinowym- okres trwania warsztatów we wszystkich grupach szkoleniowych. Wykonawca w celu udokumentowania przez Wykonawcę statusu osoby wykluczonej oraz jej zatrudnienia przedstawi Zamawiającemu zawartą umowę o pracę i ewidencję czasu pracy umożliwiającą potwierdzenie wykonywania zamówienia, w przypadku bezrobotnego skierowanie z urzędu pracy zarejestrowanego bezrobotnego oraz inne niezbędne dokumenty. Zamawiający uprawniony jest do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osoby. W przypadku niespełnienia wymagań w zakresie zadeklarowanego zatrudnienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy w związku z realizacją zamówienia Zamawiający odstąpi od umowy i nałoży na Wykonawcę karę umowną.

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dot. klauzuli społecznej.

 

Sposób obliczania punktów i oceny dla kryterium funkcjonalność:

Wyliczenia z wykorzystaniem metody „zero-jedynkowej”(spełnia/nie spełnia):

- Wykonawca nie deklaruje zatrudnienia osoby niepełnosprawnej / bezrobotnej - 0 pkt.

- Wykonawca deklaruje zatrudnienie osoby niepełnosprawnej / bezrobotnej - 10 pkt.

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2 +K3

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia”

K3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzula społeczna”

 

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

  2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

  3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

  4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

  2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.

  3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

  2. Wzór umowy – załącznik nr 2

  3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3

  4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4

  5. Wykaz wykonanych usług– załącznik nr 5

Załączniki:

Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 02.03.2018 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2018 13:26
Liczba pobrań: 1
zał. 1 Formularz ofertowy.docx
doc, 258 kB
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 02.03.2018 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2018 13:26
Liczba pobrań: 1
zał. 2 Wzór umowy.doc
doc, 355 kB
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 02.03.2018 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2018 13:26
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 02.03.2018 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2018 13:26
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 02.03.2018 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2018 13:26
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 02.03.2018 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2018 13:26
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Ewelina Obolewska
Data wytworzenia: 02.03.2018
Opublikował w BIP: AI
Data opublikowania: 02.03.2018 13:23
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF