OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI NA ZATOCE W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY” W 2018 r.
RSS
Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.31.2018 w formieogłoszenia na „zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowych warsztatów kreatywności
i innowacyjności na Zatoce w 2018 roku w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)” o wartości poniżej 750 000 euro
w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy.
Umowa została zawarta w dniu 13.04.2018 roku z Wykonawcą:
Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwiński
ul. Piękna 21
05-830 Stara Wieś
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.31.2018 w formie „ogłoszenia
zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowych warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce w 2018 roku w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybrany Wykonawca:
Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwiński
ul. Piękna 21
05-830 Stara Wieś
l.p. |
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty: |
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
||
1 |
Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwiński ul. Piękna 21 05-830 Stara Wieś
|
CENA – 60,00 pkt ASPEKTY SPOŁECZNE – 0,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 90,00 pkt |
Uzasadnienie wyboru:
Oferta złożona przez Agencja Żeglarska KUBRYK –Wojciech Czerwińskispełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała 90,00 punktów w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.31.2018
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIEWARSZTATÓW KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI
NA ZATOCE W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY” W 2018 r.
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
-
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Mateusz Podlewski, Anna Niedzielin
Nr faksu:59 8632-850,
e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/
-
ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
-
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
-
Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
-
Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
-
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
-
SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowych warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce w 2018 roku w ramach projektu „Otwarte umysły”współfinansowanegoze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)dla 5 grup uczniów.
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Cel warsztatów
Celem realizacji warsztatówkreatywności i innowacyjności na Zatocejest rozwój kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz kreatywności i innowacyjności u uczniów szkół m.in. w zakresie kompetencji matematycznych, naukowo-technicznych, informatycznych, społecznych, porozumiewania się w języku angielskim. Ponadtowarsztaty przyczynić się mają do uświadomienia uczniom, że żeglarstwo morskie tworzy warunki do zmagań z siłami wyższymi, pozaludzkimi, do rywalizacji i osiągania celów oraz wzbogacania wiedzy o świecie i środowisku morskim- w tym meteorologii, matematyki, fizyki i języka angielskiego.
Adresaci
Udział w warsztatach mogą wziąć uczniowie następujących szkół/placówek Powiatu Lęborskiego:
a) Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Lęborku / Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)
b) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Lęborku (szkoły podstawowej/ gimnazjum/ szkoły ponadgimnazjalnej)
c) Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)
d) Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)
e) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)
f) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Karola Wojtyły w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)
FORMUŁA REALIZACJI WARSZTATÓW:
Warsztaty kreatywności i innowacyjności zostaną zorganizowane 2-aspektowo interdyscyplinarnie, łącząc teorię z praktyką w 2018 r. Uczniowie zostaną podzieleni na 5 grup po 10 osób, w których odbędą warsztaty w formie tzw. "Szkoły pod żaglami" trwającej 5 dni na Zatoce dla każdej z grup z noclegami i wyżywieniem na jachcie.
Wiedzę teoretyczną uczniowie zdobędą w trakcie przewidzianych modułów zajęć teoretycznych, a następnie będą mieli szanse wykorzystać ją w praktyce. Wykonawca zapewni wykładowców, będących instruktorami żeglarskimi i jachtowymi sternikami morskimido zajęć teoretycznych i praktycznych na jachcie łącznie przez 8 godzin każdego dnia.
Warsztaty kreatywności i innowacyjności zostaną zorganizowane 2-aspektowo interdyscyplinarnie, łącząc teorię z praktyką. Przekrojowy program warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce zakłada realizację zajęć opartych na żeglarstwie morskim, rozwijającym kompetencje kluczowe niezbędne na rynku pracy. W ramach 5 dniowego edukacyjnego programu wakacyjnego młodzież szkół ponadgimnazjalnych weźmie udział w rejsie na jachcie pełnomorskim na wodach Zatoki Gdańskiej. W trakcie rejsu załoga przejdzie szkolenie z obszarów kształtujących kompetencje kluczowe i wiedzę żeglarską. W czasie rejsu odwiedzane muszą być porty Zatoki Gdańskiej: Gdynia, Sopot, Gdańsk, Hel, Jastarnia, Puck. Taka formuła zajęć wprowadza dodatkowe elementy, takie jak współpraca, umiejętność podejmowania decyzji itp. W czasie realizacji programu uczestnicy pod okiem instruktora mieszkać mają na jachcie, zapewnią logistykę w zakresie planowania trasy, wyposażenia, zaprowiantowania itp. Uczestnicy programu spędzą czas wolny na dodatkowych zajęciach, takich jak rejs nocny i nauka rozpoznawania znaków żeglugowych nocą, warsztaty szantowe w języku angielskim i polskim, odwiedzanie ciekawych miejsc (fokarium, muzea, miejsca pamięci narodowej), gry i zabawy, ogniska, regaty.
Wykonawca poprzez realizację zamówienia pełni funkcję „Organizatora wypoczynku”, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dla dzieci i młodzieży i jest zobowiązany do realizacji wszystkich formalności (w tym zgłoszeń właściwym podmiotom), które regulują przepisy prawa w tym zakresie.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla każdej grupy co najmniej 1 jachtu dostosowanego do liczby osób w grupie z opiekunami. Dla każdej grupy Wykonawca zapewni niezbędną kadrę, mającą odpowiednie kwalifikacje oraz spełniającą wymagania wynikające z ww. rozporządzenia: wychowawcę wypoczynku, ratownika wodnego, kierownika wypoczynku. Nadzór nad młodzieżą 24h na dobę zapewnia wykwalifikowana osoba z ramienia Wykonawcy, będąca jednocześnie instruktorem żeglarskim i jachtowym sternikiem morskim.
Wykonawca zabezpieczy odpowiednią liczbę miejsc na jachcie do ww.
Realizacja usługi musi być zrealizowana na najwyższym poziomie-celem jej realizacji jest osiągnięcie wskaźnika rezultatu bezpośredniego: Liczba uczniów, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu – co najmniej 90%.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla każdej grupy:
-transportu autokarowego uczestników w obie strony - z wyznaczonego miejsca (Lębork) do miejsc docelowych oraz powrotu do wyznaczonego miejsca (Lębork) - autokar/bus z liczbami miejsc siedzących dostosowanych do łącznej liczby osób w grupach z opiekunami
-wynajmu jachtu – czarter jachtu/jachtów dla młodzieży z opiekunem młodzieży, z liczbą miejsc dostosowaną do liczby uczestników w grupie (24h/dobę)
-opłat portowych i paliwa do jachtu
-wykładowców do zajęć teoretycznych i praktycznych na jachcie – 8 godzin w trakcie każdego dnia wyjazdu
-całodziennego wyżywienia wraz z integracyjnymi ogniskami dla wszystkich uczestników
-ubezpieczenia wszystkich uczestników wyjazdu. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz OC musi obejmować pobyt uczestników na wyjeździe od momentu wyjścia z domu do momentu powrotu do domu każdego uczestnika (ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i OC – min. 20 000 zł na osobę)
-biletów wstępu do co najmniej: muzeum, oceanarium, fokarium dla każdego uczestnika
-profesjonalnej obsługi firmowej
-dostęp do opieki medycznej – w razie potrzeby Wykonawca zapewni opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na dowiezieniu uczestnika wyjazdu do przychodni lub szpitala
-wszystkich innych niezbędnych kosztów związanych z realizacją warsztatów na morzu (np. opłaty dodatkowe), w tym poniesienia wszystkich pozostałych ewentualnych opłat związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów, kosztów z tytułu opłat i kar, nałożonych przez właściwe organy, opłaty parkingowe, itp.
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI
-
Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników warsztatów. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia warsztatów dodatkowe osoby w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie;
-
Wykonawca zapewnienia ekspertów – wykładowców i instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji warsztatów będących przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;
-
Wykonawca zrealizuje moduł teoretycznyi praktyczny (oba moduły) podczas pobytu na jachcie.Zajęcia należy przeprowadzić z użyciem sprzętu ICT.
-
Wykonawca zobowiązuje się do:
-
ubezpieczenia wszystkich uczestników warsztatów w 1 dniu odbywania modułu teoretycznego na czas trwania całych warsztatów (modułu teoretycznego i praktycznego - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i OC – min. 20 000 zł na osobę). Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz OC musi obejmować okres od momentu wyjścia z domu do momentu powrotu do domu każdego uczestnika;
-
rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi i odpowiada za zapewnieniezgodności realizowanej usługi z:
-rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki
-rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży
-
rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy, m.in.: protokołu odbioru, dziennika realizacji warsztatów, list obecności z każdych zajęć. Dodatkowo do 7 dni od zakończenia warsztatów w każdej grupie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu poza dokumentacją przedstawioną powyżej: zbiorczych potwierdzeń odbiorów materiałów dydaktycznych i zaświadczeń, wykazu wydanych zaświadczeń, kserokopie wydanych imiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach, wypełnionych przez uczestników ankiet ewaluacyjnych, raportu sporządzonego przez osoby prowadzące warsztaty wg schematu udostępnionego przez Zamawiającego;
-
wystawieniaimiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach, które muszą zawierać zakres tematyczny oraz godzinowy zajęć.Wydanie uczestnikom zaświadczeń udziału nastąpić ma na zakończenie całego cyklu warsztatów.Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;
-
wykonania i dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowym do Zamawiającego dokumentacji fotograficznej z realizacji warsztatów (płyta CD dla Zamawiającego zawierająca minimum po 50 zdjęć dla każdej grupy, przedstawiających uczniów/uczennice biorących udział w warsztatach);
-
przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;
-
zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom warsztatów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie realizacji umowy;
-
przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn.zm.);
-
realizacji warsztatów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn;
-
Wykonawca opracowuje i przekaże Zamawiającemuw terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy:
-szczegółowy program warsztatów - w programie warsztatów muszą znaleźć się zagadnienia adekwatne do celu realizacji warsztatów oraz wskazane obiekty, które odwiedzą uczestnicy. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego programu warsztatów;
-harmonogram odbywania warsztatów. Terminy i godziny odbywania warsztatów muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców;
-ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w warsztatach, którą po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników odpowiednio na początku i zakończeniu warsztatów. Ankieta ma na celu zbadanie przyrostu zakładanych w programie kompetencji i osiągnięcia zakładanego wskaźnika;
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności realizowanych warsztatów i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji; Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na realizowanych zajęciach;
-
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia;
-
Wykonawca wyznacza osobę/osoby prowadzącą nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;
-
Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;
-
W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników projektu;
-
Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowywanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”) dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących w projekcie np. zaświadczenia, materiały dydaktyczne, informacyjne, programy warsztatów, listy obecności, prezentacje multimedialne, kierowaną do nich korespondencję itd.;
-
Pozakończeniu realizacji warsztatów w każdej grupie i dostarczeniu dokumentacji rozliczeniowej z przeprowadzonej formy wsparcia Zleceniobiorcy za zrealizowanie części przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe przewidziane w umowie. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.
Przejazd:Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom/uczestniczkom modułu praktycznego własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami/busami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób i czasu pracy kierowcy (w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, t.j. Dz. U. z 2017 poz. 2200 z późn. zm.). Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty, m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do zapewnienia pojazdów sprawnych technicznie, posiadających pełną dokumentację gwarantującą przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie. Autokary/busy mają posiadać ogrzewanie i klimatyzację. Autokary/busy muszą zabezpieczać ilość miejsc odpowiednią do ilości uczestników. W razie awarii autokaru/busu Wykonawca ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego w ciągu 1 godziny (w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych). W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni środka transportu oraz kierowców, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dogodnej obsługi w zakresie transportu uczestników modułu praktycznego, w tym osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej, poprzez rozwiązania techniczne przewidziane w środkach transportu.
Na co najmniej dwa dni robocze przed odbyciem warsztatów w każdej grupie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
-kserokopie (potwierdzone za zgodność) dokumentów stwierdzające sprawność techniczną autokarów
-kserokopie (potwierdzoną za zgodność) polisy ubezpieczeniowej zgodnej z ww. warunkami
W dniu wyjazdu Wykonawca zobowiązany jest dokonać kontroli autokaru oraz uprawnień każdego z kierowców do kierowania autokarem przez policję na zgłoszenie szkoły.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy
Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna
Źródło finansowania zamówienia
Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).
-
WSPÓLNY SŁOWNIK CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
-
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wszystkie warsztaty należy zrealizować najpóźniej do 28 września 2018 roku. Dokładne terminy i godziny realizacji wyjazdów dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.
W chwili obecnej w szkołach wskazano preferowane terminy realizacji warsztatów:
grupy uczniów |
preferowany termin rozpoczęcia warsztatów przez szkoły |
grupa 1 |
początek lipca 2018 r. |
grupa 2 |
lipiec 2018 r. |
grupa 3 |
koniec sierpnia 2018 r. |
grupa 4 |
koniec sierpnia 2018 r. |
grupa 5 |
koniec sierpnia 2018 r. |
Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy kontakt do pracowników szkół, z którymi należy ustalić ostateczny termin realizacji warsztatów. W przypadku obiektywnego braku możliwości ich wykonania w ww. terminie, na inny zaproponowany termin zgodę na piśmie wyrazić musi pracownik szkoły.
Ostateczny harmonogram odbywania wyjazdów ustala Zamawiający.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:
-Doświadczenia Wykonawcy w zakresie realizacji wyjazdowych form edukacyjnych z zakresu żeglarstwa dla uczniów szkół
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że specjalizuje się w:
-
organizacji wyjazdów dla uczniów szkół, tj. jest organizatorem wypoczynku dzieci w rozumieniu ustawy o usługach turystycznych,
-
organizacji form wsparcia w dziedzinie żeglarstwa i w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 formę edukacyjną z zakresu żeglarstwa dla uczniów szkół o charakterze wyjazdowym.
-Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą, która będzie prowadziła warsztaty, posiadającą min.:
-wykształcenie wyższe magisterskie oraz doświadczenie w pracy z młodzieżą szkolną,
-minimum uprawnienia instruktora żeglarstwa oraz jachtowego sternika morskiego.
Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym każda z nich musi spełniać ww. określone wymagania. W formularzu ofertowym wskazuje wszystkie osoby, które wezmą udział w realizacji zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:
-
Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
-
Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.
-
Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.
-
Wykaz wykonanych usług– wg załącznika nr 5.
-
Kserokopię zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę oraz potwierdzenie aktualnej gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub ubezpieczenia na rzecz klientów potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.
-
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
-
Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
-
Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
-
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
-
Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
-
Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
-
Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
-
Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
Nr PO.272.3.31.2018 na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kreatywności i innowacyjności na Zatoce w 2018 rokuw ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).”
NIE OTWIERAĆ PRZED 14 marca 2018r. godz. 11.15
-
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
-
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 14 marca 2018r. do godz. 11.00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 14 marca 2018r. o godz. 11.15.
-
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
-
Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
-
Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
-
W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
-
KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
-
Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
-
Pozostałe kryteria:Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia - 30% Kryterium 2 (K2)
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 30 punktów):
Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia w przeprowadzeniu kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego
Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:
-
nie zostanie zaznaczona żadna kategoria lub zostanie zaznaczona kategoria, że nie przeprowadził żadnego kursu/szkolenia żeglarskiego przygotowującego do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 0 pkt.
-
zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 1–2 kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 10 pkt.
-
zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 3-4 kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 20 pkt.
-
zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 5–i więcej kursów/szkoleń żeglarskich przygotowujących do zdobycia patentu żeglarza jachtowego– 30 pkt.
Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 30 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.
Każda ze wskazanych przez Wykonawcę osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.
Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.
-
Pozostałe kryteria: Aspekty społeczne -Klauzula społeczna- 10% Kryterium 3 (K3)
K3 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 10 punktów):
Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (10 pkt.) jeżeli do realizacji przedmiotu zamówienia -przeprowadzenia warsztatów zatrudni na podstawie umowy o pracę 1 osobę znajdującą się w trudnej sytuacji na rynku pracy, tj. osobę bezrobotną lub osobę niepełnosprawną. Wymagany wymiar czasu pracy oraz okres zatrudnienia zgodnie z ustalonym harmonogramem godzinowym- okres trwania warsztatów we wszystkich grupach szkoleniowych. Wykonawca w celu udokumentowania przez Wykonawcę statusu osoby wykluczonej oraz jej zatrudnienia przedstawi Zamawiającemu zawartą umowę o pracę i ewidencję czasu pracy umożliwiającą potwierdzenie wykonywania zamówienia, w przypadku bezrobotnego skierowanie z urzędu pracy zarejestrowanego bezrobotnego oraz inne niezbędne dokumenty. Zamawiający uprawniony jest do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osoby. W przypadku niespełnienia wymagań w zakresie zadeklarowanego zatrudnienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy w związku z realizacją zamówienia Zamawiający odstąpi od umowy i nałoży na Wykonawcę karę umowną.
Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dot. klauzuli społecznej.
Sposób obliczania punktów i oceny dla kryterium funkcjonalność:
Wyliczenia z wykorzystaniem metody „zero-jedynkowej”(spełnia/nie spełnia):
- Wykonawca nie deklaruje zatrudnienia osoby niepełnosprawnej / bezrobotnej - 0 pkt.
- Wykonawca deklaruje zatrudnienie osoby niepełnosprawnej / bezrobotnej - 10 pkt.
Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2 +K3
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia”
K3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Klauzula społeczna”
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
-
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
-
Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.
-
Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
-
Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
-
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
-
INFORMACJE DODATKOWE
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
-
Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
-
Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
-
Formularz ofertowy – załącznik nr 1
-
Wzór umowy – załącznik nr 2
-
Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3
-
Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4
-
Wykaz wykonanych usług– załącznik nr 5
Wytworzył: | Ewelina Obolewska |
---|---|
Data wytworzenia: | 02.03.2018 |
Opublikował w BIP: | AI |
Data opublikowania: | 02.03.2018 13:23 |
Liczba wyświetleń: | 2 |