W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATORA KOPARKO –ŁADOWARKI KL. III Z UPRAWNIENIAMI Z ZAKRESU EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ DO 1 kV DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „AKTYWIZACJA ZAWODOWA MIESZKAŃCÓW POWIATU LĘBORSKIEGO”

RSS

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.17.2018 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługiZORGANIZOWANIE
I PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATORA KOPARKO – ŁADOWARKI KL. III Z UPRAWNIENIAMI Z ZAKRESU EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ  DO 1 kV
o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest przeprowadzenie ZORGANIZOWANIE
I PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATORA KOPARKO –ŁADOWARKI KL. III Z UPRAWNIENIAMI Z ZAKRESU EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ  DO 1 kV

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia

 

 

Umowa zawarta została z Wykonawcą:

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku, Ośrodek  Kształcenia Zawodowego, ul. Aleja Wolności 26,84- 300 Lębork,

 

 


 

 

Informacja o wyniku postępowania


W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.17.2018 w formie ,,ogłoszenia – ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATORA KOPARKO –ŁADOWARKI KL. III Z UPRAWNIENIAMI Z ZAKRESU EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ  DO 1 kV
w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Poddziałanie 05.02.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy)’’ o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).

Zamawiający:    
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648


informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybrany Wykonawca:
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku, Ośrodek  Kształcenia Zawodowego, ul. Aleja Wolności 26,84- 300 Lębork,

Uzasadnienie wyboru:
Oferta Zakładu Doskonalenia Zawodowego, Ośrodek Kształcenia Zawodowego ul. Aleja Wolności 26, 84-300 Lębork, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, otrzymała 100 % punktów.

Przedstawione dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko – ładowarki kl.III. z uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV dla uczestników projektu ,,Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu Lęborskiego’’. nr PO.272.3.17.2018, zamówienie zostanie udzielone:  Zakładowi Doskonalenia Zawodowego w Słupsku, Ośrodek Kształcenia Zawodowego ul. Aleja Wolności 26, 84-300 Lębork,

 

 


Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.17.2018

Symbol wnioskodawcy

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATORA KOPARKO –ŁADOWARKI KL. III Z UPRAWNIENIAMI Z ZAKRESU EKSPLOATACJI
URZĄDZEŃ DO 1 kV DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
„AKTYWIZACJA ZAWODOWA MIESZKAŃCÓW POWIATU LĘBORSKIEGO”

 

 

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Anna Pietruszyńska

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

  1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

  2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

  3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko – ładowarki klasa III z uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020). (Oś priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Poddziałanie 05.02.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy).

 

Uczestnicy posiadają ważne orzeczenia lekarskie potwierdzające zdolność do odbycia kursuoperatora koparko – ładowarki z uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV.

  1. Cel szkolenia

Celem udziału przez 2 uczestników projektu w kursieoperatora koparko – ładowarki kl. III
z uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV
jest uzyskanie, podniesienie, uzupełnienie lub zmiana kwalifikacji zawodowych. Podniesienie kwalifikacji zawodowych ma celu zwiększenie zatrudnienia, podniesienie poziomu aktywności społecznej i wzrost kompetencji mieszkańców powiatu.

 

 

  1. Adresaci

Uczestnikiem kursu będą2 osoby nieaktywne zawodowoniezarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Lęborku, deklarujące podjęcie zatrudnienia po zakończeniu udziału w projekcie, posiadająca miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego – woj. pomorskie.

 

 

Grupę docelową projektu stanowią osoby pozostające bez pracy (z wyłączeniem osób przed ukończeniem
30 roku życia), posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego, należące do wszystkich następujących grup: osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby
z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach. Jednocześnie grupa osób
z niepełnosprawnościami stanowi co najmniej 10% grupy docelowej projektu. 

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

  • zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko – ładowarkikl. IIIz uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV.

 

dla 2 osób posiadających ważne orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność do odbycia kursu operatora koparko – ładowarkikl. III z uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV.

 

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę kursu operatora koparko - ładowarki
kl. III z uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV. w łącznej, maksymalnej liczbie 150 hszkolenia. Przez 1h szkoleniową rozumie się 1 godzinę zegarową.

Kurs Operatora koparko-ładowarki kl.III będzie obejmował następujące bloki:

- Zajęcia teoretyczne (52 godzin teorii)
- BHP;
- Ogólna budowa i obsługa układów napędowych stosowanych w maszynach roboczych;
- Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;
- Ogólna budowa i obsługa koparko-ładowarek;
- Technologia robót realizowanych koparko – ładowarkami;


-Zajęcia praktyczne(82 godzin praktyki) wykonywane koparko - ładowarkami: instruktaż wstępny, instruktaż stanowiskowy, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem koparkowym bez obciążenia, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem ładowarkowym bez obciążenia, jazda koparko-ładowarką, przygotowanie stanowiska pracy koparko- ładowarką, praca osprzętem koparkowym, praca osprzętem ładowarkowym, wykonywanie obsługi technicznej, regulacji i usuwanie drobnych usterek, przygotowanie koparki do transportu, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej. 

 

- Zajęcia z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV(16 godzin teorii)


Szkolenie będzie się składało z 52 godzin teorii i 82 godzin praktyki oraz 16 godzin z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV. Łącznie cały kurs 150 godzin zegarowych.

Kurs o których mowa w przedmiocie zamówienia obejmujezorganizowanie i przeprowadzenie kursu
z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów,w formie dostosowanej do jego uczestników, zgodnie z postanowieniami umowy, załącznikiem nr 1 oraz powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji kursuoperatora koparko – ładowarkiIII klasy uprawnień, uregulowanymi
w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Finansów z dnia 11 stycznia 2017 r. (Dz.U. poz. 134).

 

 

  1. Kurs operatora koparko – ładowarki obejmuje:

  • zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów, w formie dostosowanej do jego uczestników;

  • przeprowadzenia zajęć teoretycznych, w salach udostępnionych nieodpłatnie przez Zamawiającego;

  • przeprowadzenia zajęć praktycznych przy pomocy koparko - ładowarek spełniających wymagania określone przepisami prawa do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ramach wyżej wymienionego kursu, spełniających wymagania techniczne oraz ubezpieczeniowe;

  • kurs powinien odbywać się na terenie miasta Lęborka, lub miejscu dogodnie skomunikowanym oraz odpowiednio dostosowanym do potrzeb kursu. W przypadku organizacji zajęć teoretycznych i praktycznych kursu w innym miejscu niż miasto Lębork, Zleceniobiorca dokona zwrotu kosztów dojazdu uczestnika kursu z Lęborka do tego miejsca i z powrotem.

  • Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. zajęć teoretycznych) na terenie miasta Lęborka. Zajęcia teoretyczne kursów powinny być przeprowadzone w salach udostępnionych przez Zamawiającego.

  • zapewnienie niezbędnych materiałów do nauki kursu operatora koparko - ładowarki i przekazanie materiałów szkoleniowych uczestnikom na własność oraz zdjęcia przekazanych materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym ich odebranie;

  • przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznych;

- zorganizowanie przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych/końcowych/państwowych(części teoretycznej i części praktycznej)dla osób uczestniczących w kursie oraz poniesienie kosztów dojazdu uczestników (lub zapewnienia transportu) na egzamin z Lęborka do miejsca przeprowadzania egzaminui z powrotem,- w przypadku gdy egzamin odbędzie się poza Lęborkiem

  • pokrycie kosztów egzaminów: części teoretycznej i części praktycznej dla uczestników;

  • wydanie oświadczeń/zaświadczeń/świadectw potwierdzających ukończenie kursu i zdobycie uprawnień do wykonywania pracy operatora koparko - ładowarki kl. III

  • wydanie oświadczeń/zaświadczeń nadających uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV

 

 

c) Wykonawca w ramach kursów zapewnia także:

- wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia.

- wykonawca winien dostosować sprzęt, pomoce dydaktyczne stosownie do potrzeb uczestników kursów,
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, przystosować pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. Wykonawca winien dysponować odpowiednim oprzyrządowaniem technicznym, gdy będzie takie wymagane. Do kursu Wykonawca zapewni uczestnikom wyposażenie niezbędne do praktycznej nauki, zgodne z merytoryką kursu. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. zajęć teoretycznych) na terenie miasta Lęborka.
Zajęcia teoretyczne kursu powinny być przeprowadzone na terenie miasta Lębork w salach udostępnionych przez Zamawiającego.

- miejsce odbywania zajęć praktycznych, winno znajdować się na terenie Lęborka, w miejscu dogodnym komunikacyjnie lub Wykonawca winien zagwarantować we własnym zakresie dowóz uczestników zajęć
w to miejsce;

  • koparko - ładowarki co najmniej zbliżone do takich jak używane są na egzaminach;

  • materiały szkoleniowe przeznaczone na potrzeby kursów powinny zapewnić wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompleksowość. Materiały winny być przekazane na stałe uczestnikom kursów oraz 1 komplet lub jego kserokopia lub zdjęcia dla Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym ich odebranie;

 

 

- Wykonawca zapewni uczestnikowi kursu:

wprzerwach między zajęciami, w miejscu odbywania zajęć napoje gorące, w tym:

  • Kawa czarna rozpuszczalna

  • Herbaty czarnej tradycyjnej

- Cukru, śmietanki do kawy w płynie, cytryny do herbaty i serwetek.

- w dniach, w których kurs trwać będzie8 godzin dziennie, Wykonawca zapewnić musi również uczestnikowi ciepłe danie obiadowei do obiadu dodatkowe zimne napoje - sok owocowy– w ilości łącznie minimum 200 ml, (podane podczas jednej z ustalonych przerw).

Zamawiający wymaga kompleksowej obsługi czyli zapewnienia talerzy, sztućców, kubków, serwetek, ręczników papierowych itp. mogą być jednorazowe.

 

Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadań przez łączenie udziału uczestników w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Wykonawcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość i terminowość świadczonych usług na rzecz Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zaistnieniu tych okoliczności.

 

Zajęcia muszą być przeprowadzone na terenie Województwa Pomorskiego w promieniu nie większym niż
100 km od Lęborka.

 

d) Do obowiązków Wykonawcy należy:

  • umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenia uczestnikom kursu oceny merytorycznej przebiegu zajęć, na podstawie formularza ankiety oceniającej;

  • Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wszystkich w/w dokumentów w terminie do 7 dni od dnia zakończenia realizacji zadania;

  • odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

  • realizacji kursów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

 

 

e) Niezwłocznie po zakończeniu kursu Wykonawca w terminie 7 dni zobowiązany jest dostarczyć
Zamawiającemu oryginały dokumentów:

- kserokopie list obecności/kart przeprowadzonych zajęć,

- potwierdzenie odbioru przez uczestników kursów materiałów szkoleniowych, zawierających imię,
nazwisko oraz podpis uczestnika,

- dokument potwierdzający ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000 zł.

-dokumenty potwierdzające odbycie kursu, np. oświadczenia/zaświadczenia/kserokopie kart
przeprowadzonych zajęć,

- potwierdzenie opłacenia egzaminu;

- dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć,

- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania przedmiotu zamówienia.

 

 

f) Miejsce realizacji zamówienia:

  • W przypadku zajęć teoretycznychkursów powinny one być przeprowadzone na terenie miasta Lębork w salach udostępnionych przez Zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie miasta Lęborka.

  • W przypadku zajęć praktycznychzajęcia praktyczne muszą być przeprowadzone zgodnie z harmonogramem kursu w odpowiedniej proporcji ilości godzin. Tym niemniej Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie zabezpieczyć transport uczestników kursu z Lęborka do miejsca odbywania tych zajęć i z powrotem, w terminach i czasie uzgodnionym z uczestnikami kursu.

 

Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadań przez łączenie udziału uczestników w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Wykonawcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość i terminowość świadczonych usług na rzecz Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zaistnieniu tych okoliczności.

 

Zajęcia muszą być przeprowadzone na terenie Województwa Pomorskiego w promieniu nie większym niż
100 km od Lęborka.

 

 

  1. Czas trwania i termin wykonania przedmiotu zamówienia

 

Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie zajęć nastąpiło nie później niż w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Kurs musi być zakończony najpóźniej do dnia 29 czerwca 2018 r. Istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak wyłącznie gdy opóźnienie
w realizacji nastąpiło z winy uczestników, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. niezdanego egzaminu).

 

Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorcę.

 

  1. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)

 

Wykonawca będzie zobowiązany do:

- przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie
(np. dzienniki zajęć i listy obecności).

- informowania na bieżąco kadrę projektu o każdej nieobecności uczestników projektu(pisemnie lub e-mail lub telefonicznie), najpóźniej 2 dni po stwierdzeniu nieobecności.

- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych zajęć – min 5 zdjęć.

- rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia,

- wydania uczestnikom zajęć po ich ukończeniu odpowiednich zaświadczeń/oświadczeń potwierdzających odbycie kursu, a do Zamawiającego dostarczenia kserokopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność
z oryginałem.

- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.)

- umożliwienia odpracowania uczestnikom kursu godzin, na których nie byli obecni,

- zapewnienia uczestnikom szkolenia dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu,

- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom kursu oraz ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000 zł.

- umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć.

- przeprowadzenie z uczestnikami ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;

- zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

- wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

- rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;

- realizacji kursów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014- 2020.

 

Wykonawca:

- ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania zajęć,

- jest odpowiedzialny, za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

  1. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia

W ciągu 5 dni od podpisania umowy Wykonawca, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu:

  • proponowanego harmonogramu zajęć kursów. Dopuszcza się zmiany harmonogramu zajęć (zarówno wprowadzane na wniosek uczestnika, jak i Wykonawcy). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorcę.

Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników zajęć.

 

Niezwłoczniepo zakończeniu kursu w terminie do 7 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletu oryginałów dokumentów:

- oryginału dzienników zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności/kart
przeprowadzonych zajęć,
wraz z liczbą poszczególnych godzin i tematów i podpisu wykładowcy,

  • potwierdzenie odbioru przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych, cateringu, zawierających imię, nazwisko oraz podpis uczestnika,

  • dokumenty potwierdzające obycie kursów, np. oświadczenia/zaświadczenia/kserokopie kart przeprowadzonych zajęć,

  • potwierdzenie opłacenia egzaminu,

  • dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć – min 5 zdjęć;

  • kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

  • ankiety oceniające realizację kursu,

  • protokół odbioru (miesięczną kartę czasu pracy) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin.

Zapłata za wykonanie usługi nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, po zakończeniu i rozliczeniukursu, w kwocie wskazanej na formularzu ofertowym za przeprowadzenie kursu.


 

W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie nie ma możliwości, aby na ich miejsce weszły kolejne osoby (szkolenia i kursy odpowiadają indywidualnym predyspozycjom zrekrutowanych do projektu osób). W takim przypadku Zleceniodawca zapłaci proporcjonalnie za faktycznie odbytą liczbę godzin.

 

  1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: pisemna lub elektroniczna.

 

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursów:

  1. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,

  2. zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu/szkolenia i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji.

  3. może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,

  4. zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych,

  5. zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.

Źródło finansowania zamówienia:

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego(Oś Priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.02. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Poddziałanie 05.02.02 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

  1. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do: 29 czerwca 2018 r.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składnia ofert spełnianie następujących warunków:

 

- Doświadczenia ,,Wykonawcy’’ w zakresie prowadzenia min. 1 kursu operatora koparko – ładowarki.

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym każda z nich musi spełniać ww. określone wymagania. W formularzu ofertowym wskazuje wszystkie osoby, które wezmą udział w realizacji zamówienia.

- Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu
    wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika Nr 2.

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika. Nr 3.

  4. Kserokopię zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę.

 

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.

 

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

  2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

  3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

  4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

  5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

  6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

  7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

  8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI
Nr PO.272.3.17.2018
nazorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko – ładowarki
z uprawnieniami z zakresu eksploatacji urządzeń do 1 kV dla uczestników
projektu
„Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
(Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 12 kwietnia 2018 r. godz. 10.00

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 12 kwietnia 2018 r. do godz. 09:45

  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 12 kwietnia 2018 r. o godz. 10:00.

 

  1. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

  2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

  3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt I Ogłoszenia.

  4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

  1. Cena oferty brutto - 60 %Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                                        Cena przedstawiona w ofercie

 

Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia
w zakresie prowadzenia kursu operatora koparko – ładowarkiprzygotowującego do zdania egzaminu /(ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 40%

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów).Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia w prowadzeniu kursów/szkoleń przygotowujących do zdania egzaminu operatora koparko – ładowarki

 

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

  • Przeprowadzenie min. 3 kursy/szkolenia w zakresie tematyki kursu – 0 pkt.

  • Przeprowadzenie 4 – 5 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 10 pkt.

  • Przeprowadzenie 6 – 7 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 20 pkt.

  • Przeprowadzenie 8- 10 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 30 pkt.

  • Przeprowadzenie 11 i więcej kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 40 pkt.


 


 

Punkty za powyższe kryterium Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia
(ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)
zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce według skali podanej powyżej.

Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

  • O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

  • K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

  • K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcyw zakresie przeprowadzenia kursu operatora koparko – ładowarki (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)"

 

  1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.


 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.


 

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

  2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

  1. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

  2. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Jeżeli cena najkorzystniejsza oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.  

3.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub
drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 2

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 3

  4. Wzór umowy – załącznik nr 4

Załączniki:

Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 30.03.2018 09:21
Data ostatniej aktualizacji: 30.03.2018 09:21
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 30.03.2018 09:21
Data ostatniej aktualizacji: 30.03.2018 09:21
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 30.03.2018 09:21
Data ostatniej aktualizacji: 30.03.2018 09:21
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 30.03.2018 09:21
Data ostatniej aktualizacji: 30.03.2018 09:21
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Anna Pietruszyńska
Data wytworzenia: 30.03.2018
Opublikował w BIP: AI
Data opublikowania: 30.03.2018 09:21
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF