W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI

RSS

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.10.2016 w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego w ramach projektu ,,ZDOLNI Z POMORZA – POWIAT LĘBORSKI’’ o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego w ramach projektu ,,ZDOLNI
Z POMORZA – POWIAT LĘBORSKI’’

 

 

Zamawiający:                                                                  

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o udzieleniu zamówienia

 

Umowa zawarta została z Wykonawcą:

Grzegorz  Popin zamieszkały w Lęborku, ul. Dygasińskiego 4/5.              

 

 


Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.10.2016 w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi –zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego w ramach projektu ,,ZDOLNI Z POMORZA – POWIAT LĘBORSKI’’  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 ” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego w ramach projektu ,,ZDOLNI Z POMORZA – POWIAT LĘBORSKI’’. 

Zamawiający:                                                                  

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:

Grzegorz  Popin zamieszkały w Lęborku, ul. Dygasińskiego 4/5.                              

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta Grzegorza Popina zamieszkałego ul. Dygasińskiego 4/5, 84-300 Lębork spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest najtańsza oraz otrzymała 100 % punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi –zatrudnienie opiekuna pedagogiczno – metodycznego nr PO.272.3.10.2016, zamówienie zostanie udzielone: Grzegorzowi  Popinowi, zamieszkałemu w Lęborku, ul. Dygasińskiego 4/5.     

 


Załącznik nr 5 do regulaminu udzielania zamówień publicznych

Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.10.2016
Symbol wnioskodawcy                                                                                               

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Marta Aftyka

Nr faksu:(59) 8632 850

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138 o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.       Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno-metodycznego  w ramach projektu pn. „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

Szczegółowy opis:

1)       Zatrudnienie opiekuna pedagogiczno-metodycznegow okresie od 20 stycznia 2017 roku do 30 czerwca 2017 roku, który obejmie wsparciem grupę 64 uczniówszczególnie uzdolnionych, klas gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w ramach projektupn.„Zdolni z Pomorza - powiat lęborski”,

2)       Opiekunpedagogiczno-metodycznyw Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego (LCNK) zobowiązany jest m.in. do:

a)       weryfikacji zgodności realizowanych form wsparcia z produktem finalnym projektu innowacyjnego – modelem wspierania uzdolnień kierunkowych,

b)       konsultacji metodyczno-pedagogicznych programów opracowanych na potrzeby zajęć pozalekcyjnych,

c)       obserwacji oraz konsultacji realizowanych w LCNK form wsparcia,

d)      prowadzenia form wsparcia rodziców/opiekunów uczniów, w tym współprowadzenia razem z psychologiem spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi na temat specyfiki rozwoju ucznia szczególnie uzdolnionego, celu i specyfiki form wsparcia w ramach projektu (2 spotkania dla rodziców 1 grupy na rok, czas trwania pojedynczego spotkania - 2 godziny; (pierwszą godzinę przeprowadzi psycholog; podczas drugiej godziny spotkania prowadzącym jest opiekun pedagogiczno-metodyczny).

e)       opracowywaniedokumentów związanych z pedagogiczno-metodycznym aspektem realizowanych form wsparcia, w tym wytycznych i zaleceń dla wykonawców i personelu Projektu,

f)        opracowywanierekomendacji dotyczących udziału uczniów uzdolnionych w dodatkowych formach wsparcia poza siedzibą LCNK, np. wykłady, konferencje i spotkania, praktyki
i wycieczki edukacyjne (np. do zakładów pracy wdrażających nowoczesne rozwiązania techniczno-technologiczne, ośrodków naukowych),

g)       opracowywanie rekomendacji dotyczących dodatkowych form wsparcia uczniów uzdolnionych, np. konkursów, wykładów, spotkań itp.,

h)      współpraca ze szkołami, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, personelem zatrudnionym w ramach Projektu, z właściwymi organami samorządu terytorialnego oraz
z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektów tworzących przedsięwzięcie strategiczne Samorządu Województwa Pomorskiego pn. „Zdolni z Pomorza”,

i)        współdziałanie z RCNK między innymi w takich obszarach jak: doskonalenie nauczycieli
w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym, korzystanie z portalu edukacyjnego i platformy
e-learningowej (www.zdolnizpomorza.pomorskie.eu), konsultacje regionalnych
i akademickich form wsparcia,

j)         udział w ewaluacji działań merytorycznych realizowanych przez LCNK,

k)       właściwe prowadzenie dokumentacji pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego,

l)        przedstawienie harmonogramu pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego na okres trwania umowy do zatwierdzenia Zleceniodawcy, w terminie do 4 dni roboczych od podpisania Umowy,

m)    przedstawienie razem z dokumentacją rozliczeniową sprawozdania z wykonania pracy opiekuna pedagogiczno-metodycznego (po zrealizowaniu całości usługi).

 

Szacowany czas pracy:średnio 18 godzin miesięcznie, w sumie nie więcej niż 108 godzin przez okres realizacji przedmiotu zamówienia.

Opiekun pedagogiczno-metodyczny zobowiązany jest sporządzić sprawozdanie z wykonania pracy określające m.in.

- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych”.

- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych”.

- stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu Programu” określony za pomocą opinii opiekuna pedagogiczno - metodycznego na podstawie porównania wyników badania (testu/sprawdzianu) przeprowadzonego na początek i po zakończeniu danej formy wsparcia. Pomiar przeprowadzony zostanie raz w roku szkolnym 2016/2017 (wartość wskaźnika zostanie zmierzona także do 4 tygodni od zakończenia przez uczestników udziału w projekcie).

- stan realizacji wskaźnika horyzontalnego „Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych” na podst. list obecności uczniów objętych wsparciem w zakresie informatyki).

 

Opiekun pedagogiczno-metodyczny będzie w ramach etapów nabywania kompetencji kluczowych:

- podczas III etapu nabycia kompetencji kluczowych (oceny): weryfikował nabywanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem kryteriów i metod właściwych dla danej formy wsparcia (np. testów, opinii, sprawozdań) wraz z nauczycielami prowadzącymi zajęcia.

- podczas IV etapu nabycia kompetencji kluczowych (porównania): porównywał uzyskane wyniki
z przyjętymi wymaganiami i dokumentował w formie ww. sprawozdań.

 

WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

 

2.       Harmonogram zajęć:

a)    osoba zatrudniona w ramach danej części zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia na wszystkie miesiące planowanego zatrudnienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.

b)    harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.

c)     wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.

 

3.       Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:

  1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji
    o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

 

4.       Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):

1.   Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.

2.   Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

3.   Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła,
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia.

4.   Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.

5.   Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

6.   Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

7.   Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

8.   Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

9.   Wykonawca zobowiązany jest również do:

- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie,

- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia,

- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów.

10.    Pozakończeniu miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji danej części umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 e umowy):

- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin;

- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgody z Zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu;

- dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych działań – min. 20 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);

- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:

·         harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym),

·         sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,

·         protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

 

11.    Wykonawca zapewnia, że:

a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej
i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,

b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego,
w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu.  

12.    Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia w tym projekcie.

 

 

5.       Źródło finansowania zamówienia:

współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
(Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna” Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

6.       Wspólny Słownik CPV

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

 

 

7.       Termin realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 roku.

 

 

IV.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie następujących warunków:

- Osoby pełniące funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego muszą posiadać w szczególności następujące kwalifikacje zawodowe: wykształcenie wyższe magisterskie (pedagogiczne) uprawniające do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej; co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zakresie pracy z uczniami szczególnie uzdolnionymi.

- Zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”:

a)      osoba realizująca zamówienie nie może być pracownikiem (zatrudniona na podstawie stosunku pracy) Beneficjenta, tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego i Partnera projektu, tj. Starostwa Powiatowego w Lęborku,

b)      łączne zaangażowanie zawodowe danej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:

1.       Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

2.       Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):

- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2

- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

V.        OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.10.2016 na ZATRUDNIENIE OPIEKUNA PEDAGOGICZNO-METODYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.”

NIE OTWIERAĆ PRZED 9 stycznia 2017 godz. 08:15”

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 9 stycznia 2017 r. do godz. 08:15.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 9, w dniu 09.01.2017 r. o godz. 08:30.

 

 

VII.   OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osoby pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego w latach - w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców - 40 %

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

• Doświadczenie: 3 pełne lata – 0 pkt.

• Doświadczenie: 4 pełne lata – 10 pkt.

• Doświadczenie: 5 pełne lat – 15 pkt.

• Doświadczenie: 6 pełne lat – 20 pkt.

• Doświadczenie: 7 pełne lat – 25 pkt.

• Doświadczenie: 8 pełne lat – 30 pkt.

• Doświadczenie: 9 pełne lat – 35 pkt.

• Doświadczenie: 10 pełnych lat i więcej – 40 pkt.

Punkty za kryterium „Doświadczenie osoby pełniącej funkcję opiekuna pedagogiczno-metodycznego w latach - w zakresie organizowania zajęć dla uczniów zdolnych i ich rodziców” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy w latach - jako doradca zawodowy w zakresie pracy z osobami poszukującymi pracy”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie (lub poszczególne części) ocenione zostaną
w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt (K1: 60 pkt. + K2: 40 pkt).

3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach części zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów) w tej części.

4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

X.        INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy

2.       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

4.       Wzór umowy

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 30.12.2016 12:23
Data ostatniej aktualizacji: 30.12.2016 12:23
Liczba pobrań: 4
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 30.12.2016 12:23
Data ostatniej aktualizacji: 30.12.2016 12:23
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 30.12.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 30.12.2016 12:20
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF