OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – ŚWIADCZENIE USŁUG POŚREDNICTWA PRACY W WYMIARZE 320 GODZIN DLA 40 UCZESTNIKÓW PROJEKTU pn. „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
RSSInformacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.130.2017 w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – doradztwo zawodowe” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest świadczenie usług pośrednictwa pracy w wymiarze 320 godzin dla 40 uczestników projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia
Umowa zawarta została z Wykonawcą:
Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich Krzysztof Błażowski, ul. Powstańców Śląskich 26/2, 45-087 Opole.
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.130.2017 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - świadczenie usług pośrednictwa pracy w wymiarze 320 godzin dla 40 uczestników projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie
z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest świadczenie usług pośrednictwa pracy w wymiarze 320 godzin dla
40 uczestników projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informuję, że dokonano wyboru Wykonawcy:
Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich Krzysztof Błażowski, ul. Powstańców Śląskich 26/2, 45-087 Opole.
Uzasadnienie wyboru:
W/w oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia oraz otrzymała łącznie 100% punktów w określonych kryteriach. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego – godnie z kryteriami określonymi
wogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – świadczenie usług pośrednictwa pracy
w wymiarze 320 godz. dla 40 uczestników projektu: Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”
nr PO.272.3.130.2017, zamówienie zostanie udzielone: Instytutowi Rozwoju Zasobów Ludzkich Krzysztof Błażowski, ul. Powstańców Śląskich 26/2, 45-087 Opole.
Referat Programów Pomocowych (PO) Załącznik nr 7
PO.272.3.130.2017 Do Regulaminu udzielania
Symbol wnioskodawcy zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – ŚWIADCZENIE USŁUG POŚREDNICTWA PRACY W WYMIARZE 320 GODZIN DLA 40 UCZESTNIKÓW PROJEKTU
pn. „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
-
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów:Anna Pietruszyńska
Nr faksu:(59) 8632 850
e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/
-
ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
-
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
-
Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
-
Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
-
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
-
Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pośrednictwa pracy w wymiarze 320 godzindla 40 uczestników projektu pn. „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 5 „Zatrudnienie”; Działanie 5.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”; Poddziałanie 5.2.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
Pośrednik pracy zobowiązany jest pracować średnio 8 godzin (zegarowych) z każdym uczestnikiem projektu (40 osób * 8 godzin).
Każde spotkanie może trwać maksymalnie 2 godziny. Łącznie zamówienie obejmuje 320 godzin spotkań z pośrednikiem pracy.
Adresaci
Planowana liczba: 40 osób.
Grupę docelową stanowiąw 100% osoby pozostające bez pracy (z wyłączeniem osób przed ukończeniem 30 roku życia), posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego, należące do wszystkich następujących grup: osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach. Jednocześnie grupa osób z niepełnosprawnościami stanowi co najmniej 10% grupy docelowej projektu.
W przypadku rezygnacji uczestników z udziału w projekcie, na ich miejsce wejdą kolejne osoby z list rezerwowych.
Spotkania odbędą się w salach nieodpłatnie udostępnionych przez Powiat Lęborski oraz w lokalnych przedsiębiorstwach (organizowanie kontaktów uczestników z pracodawcami).
Cel zamówienia:Wybór pośrednika pracy na potrzeby projektu "Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.
Głównym zadaniem pośrednika pracy jest świadczenie usług dla uczestników projektu w celu udzielenia im pomocy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz kontakty z pracodawcami w celu pozyskania odpowiednio wykwalifikowanego pracownika.
Pośrednik pracy będzie odpowiedzialny za kontakty z potencjalnymi pracodawcami, poszukiwanie ofert pracy dla uczestników zgodnie z ich predyspozycjami i szkoleniem kwalifikacyjnym (zgodnie z IPD), inicjowanie i organizowanie kontaktów uczestników z pracodawcami, współdziałanie z PUP w zakresie uzyskiwania informacji o możliwości uzyskania zatrudnienia. Pośrednik pracy odpowiedzialny będzie za osiągnięcie efektu zatrudnienia w wysokości min. 45% uczestników.
UWAGA:Usługi pośrednictwa pracy muszą zostać przeprowadzone przez podmiot wpisany do KRAZ:Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447, z późn. zm.) i wymaga wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia.
Pośrednik pracy odpowiedzialny jest w projekcie za osiągnięcie następujących celów, rezultatów i produktów:
Cel projektu: poprawa jakości działań na rzecz aktywizacji zawodowej (zwiększenia zatrudnienia osób pozostających bez pracy) przez wdrażanie kompleksowych rozwiązań w zakresie aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy, skierowanych wyłącznie do osób znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy i stworzonych indywidualnie dla każdego uczestnika wsparcia na podstawie indywidualnej diagnozy.
Dodatkowo zadaniem pośrednika pracy będzie pomoc w znalezieniu miejsc odbywania stażu - dla 25 uczestników projektu. W okresie XII 2017 – II 2018 r. - uczestnicy muszą otrzymać propozycję stażu u konkretnego pracodawcy (na formularzu ofertowym w tym: 20 uczestników z deklaracją zatrudnienia na okres 3-mcy), zgodną ze swoimi predyspozycjami oraz mającą się przyczynić do osiągnięcia wskaźnika efektywności zatrudnieniowej.
Cele szczegółowe:
- Aktywizacja zawodowa łącznie 90 osób pozostających bez pracy.
-Doprowadzenie do trwającego co najmniej 3 m-ce zatrudnienia co najmniej 45%uczestników projektu pozostających bez pracy poprzez aktywizację zawodową (zgodnie ze Standardami realizacji wsparcia w zakresie Działania 5.2. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy RPO WP 2014-2020).
-Uzyskanie przez co najmniej 35%uczestników projektu kwalifikacji zawodowych zgodnie ze Standardami realizacji wsparcia w zakresie Działania 5.2. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy RPO WP 2014-2020.
W ramach realizacji niniejszego projektu osiągnięty zostanie następujący wskaźnik rezultatu bezpośredniego:Liczba osób pracujących po opuszczeniu Programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek): 18 osób, w tym 14K, 4M.
ZAKRES POŚREDNICTWA PRACY OBEJMUJE:
-
Wykonawca ma przeprowadzić wstępną indywidualną rozmowę z Uczestnikiem Projektu mającą na celu zebranie niezbędnych informacji w celu podjęcia odpowiedniej pracy zgodnej z przygotowanym przez Doradcę zawodowego IPD (w tym z odbytym szkoleniem i/lub zrealizowanym stażem). W ramach konsultacji indywidualnych Pośrednik pracy:
a) dokona analizy dokumentacji, z którą na spotkanie przyjdą uczestnicy (kserokopie dokumentów stworzonych przez doradcę zawodowego, trenerów i pozostały personel projektu, zawierające opis wykształcenia, kwalifikacji, kompetencji i doświadczenia zawodowego, umiejętności zawodowych uczestników, ograniczeń w ich zatrudnieniu oraz innych informacji, niezbędnych do określenia możliwości ich zatrudnienia);
b) przygotuje profil osobisty i zawodowy uczestników (na podstawie zebranych informacji w toku projektu), profil może przybrać formę listy uczestników zawierającej opis wykształcenia, kwalifikacji, kompetencji i doświadczenia zawodowego, umiejętności zawodowych uczestników, ograniczeń w ich zatrudnieniu oraz innych informacji, niezbędnych do określenia możliwości ich zatrudnienia,
c) pozyska odpowiednie oferty zatrudnienia i staży (we współpracy z pracownikami Starostwa Powiatowego w Lęborku),
d) dopasuje i udostępni oferty pracy Uczestnikom Projektu,
e) pomoże umówić Uczestników Projektu z pracodawcami.
-
-
Wykonawca ma utworzyć, prowadzić i aktualizować rejestr pozyskanych od pracodawców i przedstawionych Uczestnikom/-czkom Projektu ofert pracy z informacją o ich przedłożeniu Uczestnikowi/-czce Projektu oraz akceptacji bądź odrzuceniu przez Uczestnika/-czkę Projektu. Przy czym 1 Uczestnik/czka Projektu powinien/na otrzymać minimum 3 oferty pracy;
-
Wykonawca ma pozyskiwać i przekazywać Uczestnikom/-czkom Projektu oferty pracy od regionalnych i lokalnych pracodawców odpowiadające ich predyspozycjom i wskazaniom w IPD, z zastrzeżeniem, że jedna oferta pracy nie może być zaoferowana większej liczbie Uczestników/-czek. Ta sama oferta pracy może być zaoferowana kolejnemu Uczestnikowi/-czce tylko w przypadku rezygnacji poprzedniego Uczestnika/ -czki z ubiegania się o oferowane zatrudnienie;
-
Wykonawca ma umawiać lub pomóc w umówieniu się Uczestników/-czki Projektu na spotkania i/lub rozmowy kwalifikacyjne z regionalnymi i lokalnymi pracodawcami zgłaszającymi zapotrzebowanie na pracowników o kwalifikacjach zbieżnych z kwalifikacjami Uczestników/-czek Projektu,
z zastrzeżeniem, że jedno spotkanie i/lub rozmowa kwalifikacyjna dotycząca danej oferty zatrudnienia nie może być zaoferowana większej liczbie Uczestników/czek. Ta sama oferta spotkania i/lub rozmowy kwalifikacyjnej może być zaoferowana kolejnemu Uczestnikowi/-czce tylko w przypadku rezygnacji poprzedniego Uczestnika/-czki z ubiegania się oferowane zatrudnienie lub w przypadku zgłoszenia przez danego pracodawcę negatywnego wyniku poprzedniego spotkania/ rozmowy kwalifikacyjnej lub zgłoszenia przez danego pracodawcę zapotrzebowania na większą liczbę pracowników na to samo stanowisko; -
Wykonawca ma pomóc sporządzić uczestnikom profesjonalne portfolio. Należy wskazać Uczestnikom/-czkom co powinno obejmować, będą to co najmniej: spis treści, profesjonalnie sporządzone CV, list motywacyjny Uczestnika/czki Projektu, sprawozdanie uczestnika z odbytego stażu zawodowego/opinia pracodawcy o odbytym stażu zawodowym przez uczestnika Projektu, certyfikaty potwierdzające nabycie kwalifikacji itp.
-
Wykonawca ma informować potencjalnych Pracodawców, oferujących pracę na stanowiskach adekwatnych do kwalifikacji i/lub kompetencji i/lub umiejętności Uczestników/-czek Projektu,
o możliwości odbycia u niego przez Uczestnika/-czkę 3-miesięcznego stażu (z możliwością jego przedłużenia) przed podpisaniem umowy o zatrudnieniu. -
Wykonawca ma doprowadzić do zatrudnienia minimum 45% Uczestników Projektu. Efektywność zatrudnieniowa musi zostać osiągnięta w terminie najpóźniej 3 miesięcy po zakończeniu projektu przez danego Uczestnika Projektu. Pomiar wskaźników rezultatu bezpośredniego musi nastąpić do 4 tygodni od zakończeniu udziału w projekcie, pomiar wskaźników efektywności zatrudnieniowej musi nastąpić do 3 miesięcy od zakończenia udziału w projekcie. POMIAR WSKAŹNIKA EFEKTYWNOŚCI ZATRUDNIENIOWEJ W PROJEKCIE dokonany musi zostać zgodnie z załącznikiem nr 13 „Standardy realizacji wsparcia w zakresie Działania 5.2. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy RPO WP 2014-2020” do dokumentacji konkursowej
nr RPPM.05.02.02-IZ-01-22-001/15. -
Wykonawca ma obowiązek współpracować z koordynatorem projektu oraz pozostałymi trenerami zatrudnionymi w ramach projektu.
-
Do zadań pośrednika pracy należy więc m.in.:
• stałe utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z zakładami pracy zatrudniającymi lub chcącymi zatrudniać pracowników;
• pozyskiwanie informacji o wolnych miejscach pracy, rejestrowanie tych informacji i stałe kontrolowanie stopnia wykorzystania tych miejsc pracy (poszukiwanie ofert pracy nie tylko ze źródeł takich jak: strona internetowa Powiatowego Urzędu Pracy, www.olx.pl, www.job.org.pl, pracuj.pl, www.jobs.pl. Należy pozyskać także oferty z lokalnego rynku pracy spoza ofert umieszczanych na ww. i podobnych stronach);
• udzielanie uczestnikom informacji o wolnych miejscach pracy i możliwościach jej podjęcia, a także o możliwościach jej poszukiwania;
• negocjowanie z podmiotami zatrudniającymi, warunków pracy dla przyszłych pracowników
i udzielanie podmiotom zatrudniającym pomocy przy ustalaniu tych warunków;
• dystrybucja wolnych miejsc pracy wśród uczestników zainteresowanych podjęciem pracy;
• dobór kandydatów na konkretne miejsce pracy zgodnie z ich kwalifikacjami, umiejętnościami i doświadczeniem zawodowym oraz wymaganiami i sugestiami podmiotu zatrudniającego, na podstawie przeprowadzonej każdorazowo analizy celowości i możliwości zatrudnienia danego kandydata na określone miejsce pracy;
• udzielanie podmiotom zatrudniającym informacji o możliwościach i formach poszukiwania pracowników spośród uczestników projektu;
• przechowywanie i aktualizowanie informacji o lokalnym rynku pracy i podmiotach zatrudniających;
Pośrednictwo pracy ma mieć charakter indywidualnych spotkań, podczas których nastąpi: analiza opinii wystawionych przez doradcę zawodowego, dopasowanie właściwej oferty pracy i skierowanie do pracy. W przypadku podjęcia pracy – nadzór nad podjęciem zatrudnienia. W przypadku osób samozatrudnionych – pomoc w założeniu firmy.
Przed wsparciem pośrednika pracy uczestnicy odbędą zajęcia z doradcą zawodowym. Doradca odpowiedzialny będzie za zdiagnozowanie potrzeb zawodowych 40 uczestników projektu w celu udzielenia im wsparcia w ramach projektu:
- kursy i szkolenia specjalistyczne prowadzące do podniesienia, zmiany lub uzupełnienia kwalifikacji zawodowych;
- staże zawodowe (3-miesięczne z możliwością przedłużenia).
WSZYSTKIE SZKOLENIA I KURSYbędą zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem uczestników projektu oraz ze zdiagnozowanymi potrzebami na rynku pracy. EFEKTEM każdego szkolenia/kursu realizowanego w ramach projektu będzie nabycie kwalifikacji zawodowych(stanowiących formalny wynik oceny i walidacji, uzyskany w momencie potwierdzenia przez właściwy organ, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy). Jednocześnie zakłada się, że co najmniej 35% uczestników projektu uzyska KWALIFIKACJE ZAWODOWE zgodne z powyższymi warunkami. Dlatego zadaniem doradcy zawodowego będzie dobranie uczestnikom tylko takich szkoleń/kursów, które przyczynią się do osiągnięcia ww. wskaźnika.Niedopuszczalny jest także wybór takich szkoleń, po których uczestnicy nie będą mieć szans na zatrudnienie.
W przypadku rezygnacji uczestników z udziału w projekcie, na ich miejsce wejdą kolejne osoby z list rezerwowych.
Termin realizacji – do 20 października 2018 r.
WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:
Harmonogram zajęć:
-
osoba zatrudniona w ramach zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym i uczestnikami projektu. Wstępny harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy (wstępny harmonogram musi obejmować rozkład godzin na wszystkie miesiące trwania usługi). Szczegółowy harmonogram realizacji usługi będzie ustalany z Wykonawcą indywidualnie, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający będzie na bieżąco (w trakcie każdego miesiąca) ustalać z uczestnikami terminy spotkań na podstawie harmonogramu wstępnego i informować Wykonawcę e-mailem o umówionych z uczestnikami godzinach. Harmonogram ustalony z uczestnikami jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
-
harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
-
wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
-
Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji
o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. -
Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
-
Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
-
Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lęborku lub Centrum Kształcenia Praktycznego w Lęborku. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny i miejsca wskazane przez Zamawiającego(np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
-
Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni we własnym zakresie.
-
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka lub w przypadku spotkań z przedsiębiorcami na terenie województwa pomorskiego (w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą uczestników, dopuszcza się inne miejsca niż wskazane powyżej, np. podczas wizyt u pracodawców).
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
-
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
-
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zamawiającemu niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego),
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć w każdym miesiącu (jeśli zajęcia były w danym miesiącu realizowane),
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów.
-
Po wykonaniu zamówienia lub po zakończeniu miesiącaWykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 j umowy):
- profile osobiste i zawodowe uczestników (na podstawie zebranych informacji w toku projektu), profil może przybrać formę listy uczestników zawierającej opis wykształcenia, kwalifikacji, kompetencji i doświadczenia zawodowego, umiejętności zawodowych uczestników, ograniczeń w ich zatrudnieniu oraz innych informacji, niezbędnych do określenia możliwości ich zatrudnienia,
- rejestr pozyskanych od pracodawców i przedstawionych Uczestnikom/-czkom Projektu ofert pracy z informacją o ich przedłożeniu Uczestnikowi/-czce Projektu oraz akceptacji bądź odrzuceniu przez Uczestnika/-czkę Projektu (przy czym 1 Uczestnik/czka Projektu powinien/na otrzymać minimum 3 oferty pracy, a jedna oferta pracy nie może być zaoferowana większej liczbie Uczestników/-czek. Ta sama oferta pracy może być zaoferowana kolejnemu Uczestnikowi/-czce tylko w przypadku rezygnacji poprzedniego Uczestnika/ -czki z ubiegania się o oferowane zatrudnienie),
- oferty zatrudnienia i staży dla uczestników,
- wypełnione i opracowane ankiety ewaluacyjne (wejścia) od wszystkich uczestników biorących udział w zajęciach;
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów, miejscem odbywania zajęć (wypełnianym w przypadku spotkań z pracodawcami), z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć oraz odbytych rozmów kwalifikacyjnych/spotkań z pracodawcami;
- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgody z Zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu;
- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);
- Dokumentację potwierdzającą podjęcie pracy przez 45% uczestników Projektu np. umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z PUP o wyrejestrowaniu z powodu podjęcia pracy), zgodnie z załącznikiem nr 13 do dokumentacji konkursowej nr RPPM.05.02.02-IZ-01-22-001/15 „Standardy realizacji wsparcia w zakresie Działania 5.2. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy RPO WP 2014-2020”.
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
-
harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym),
-
protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
-
Wykonawca zapewnia, że:
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu.
c) przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020oraz załącznikami do Zasad Wdrażania, przede wszystkim Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
-
Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020 (w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego w liczbie 276 godzin miesięcznie) w okresie kwalifikowania wynagrodzenia w tym projekcie.
Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 5 „Zatrudnienie”; Działanie 5.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”; Poddziałanie 5.2.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
-
Wspólny Słownik CPV
79611000-0 Usługi poszukiwania pracy
-
Termin realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do:
Termin realizacji – do 20 października 2018 r.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie następujących warunków:
- dysponować osobą realizującą osobiście zamówienie, posiadającą w szczególności następujące kwalifikacje zawodowe:
-
wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe (ukończone studia licencjackie / magisterskie /podyplomowe) z pośrednictwa pracy lub dotyczące problematyki rynku pracy, lub kursy z pośrednictwa pracy poświadczone uzyskaniem certyfikatu/zaświadczenia;
-
znajomości problematyki rynku pracy potwierdzona 3-letnim doświadczeniem realizacji zadań z zakresu pośrednictwa pracy, w tym na terenie województwa pomorskiego;
-
znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy;
-
posiadanie wiedzy z zakresu przepisów prawa normujących zasady poradnictwa zawodowego;
-
znajomość podstaw prawa pracy;
-
znajomość obowiązujących procedur administracyjnych;
-
umiejętności trenerskie zdobyte w toku działalności zawodowej.
- UWAGA: Usługi pośrednictwa pracy muszą zostać przeprowadzone przez podmiot wpisany do KRAZ, gdyż prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego, jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej tj. z dnia 12 października 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829), i wymaga wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia,
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani
-
Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wg zał. Nr 2
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 3
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 4.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
-
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
-
Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
-
Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
-
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
-
Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
-
Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
-
Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
-
Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – ŚWIADCZENIE USŁUG POŚREDNICTWA PRACY W WYMIARZE
320 GODZIN DLA 40 UCZESTNIKÓW PROJEKTU pn. „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr PO.272.3.130.2017.
NIE OTWIERAĆ PRZED 29 listopada 2017 godz. 10:00”
-
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
-
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 29 listopada 2017 r. do godz. 09:45.
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 29.11.2017 r. o godz. 10:00.
-
OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
-
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
-
Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
-
Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
-
W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
-
KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
-
Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
-
Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcyw latach - jako pośrednik pracy - 40 %
K2 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
-
Przepracowanie do 3 lat jako pośrednik pracy – 0 pkt.
-
Przepracowanie powyżej 3 lat – do 5 lat jako pośrednik pracy – 20 pkt.
-
Przepracowanie powyżej 5 lat jako pośrednik pracy – 40 pkt.
Punkty za kryterium „Doświadczenie osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w latach - jako pośrednik pracy” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu „Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wg zał. Nr 2”, wg skali podanej powyżej. Przy wykazaniu większej ilości osób, Zamawiający obliczy średnią dla wykazanego przez nich doświadczenia (w tym przypadku Wykonawca musi wskazać podział godzin/zadań między pośredników pracy).
SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w latach - jako pośrednik pracy”
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów).
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
-
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
-
Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
-
Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
-
Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
-
Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
-
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
-
INFORMACJE DODATKOWE
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
-
Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
-
Formularz ofertowy
-
Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
-
Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
-
Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) -
Wzór umowy
Wytworzył: | Anna Pietruszyńska |
---|---|
Data wytworzenia: | 17.11.2017 |
Opublikował w BIP: | AI |
Data opublikowania: | 17.11.2017 07:44 |
Liczba wyświetleń: | 4 |