W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE KURSU SPAWANIA W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”

RSS

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.32.2018 w formie ogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – przeprowadzenie kursu spawania w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)”

o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579).

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

Informuje, iż w zamówieniu nie dokonano wyboru Wykonawcy i nie udziela się zamówienia.

 

Uzasadnienie:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - przeprowadzenie kursu spawania w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”
na realizację zamówienia wpłynęły 2 oferty, które przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. W związku z powyższym w niniejszym postępowaniu nie udziela się zamówienia.

 

 

 


Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.32.2018

Symbol wnioskodawcy

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –

PRZEPROWADZENIE KURSU SPAWANIA W RAMACH PROJEKTU
„KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ

POWIATU LĘBORSKIEGO”

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAobejmuje przeprowadzenie kursu spawaniaw ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktówJustyna Neumueler, Katarzyna Miłosz

Nr fax.59 8632 850

e-mailstarostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej BIPhttp://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

  1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

  2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

  3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu spawaniaw ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. CEL KURSU:

Głównym celem kursu jest praktyczne i teoretyczne zdobycie przez 24 uczestników kursu umiejętności spawania blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą MAG (135).

Kurs zakończy się egzaminem wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-14/IS-17. W wyniku pozytywnie zdanego egzaminu składającego się z części teoretycznej i praktycznej absolwenci kursu spawania blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) otrzymają: Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza oraz Książkę Spawacza według normy PN-EN ISO 9606-1 wystawionej przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach z właściwymi wpisami dotyczącymi metod spawania oraz zakresem uprawnień. Uzyskane uprawnienia dają kwalifikacje Europejskiego Spawacza Ręcznego w danej metodzie.

  1. Program nauczania

Programy do prowadzenia kursu zostały opracowane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach-Ośrodek Certyfikacji IS w Gliwicach i zatwierdzone /autoryzowane/ przez:

- certyfikat Europejskiej Federacji Spawalniczej nr 16 wydany 15.11.1996 r., nadający Ośrodkowi Certyfikacji Instytutu Spawalnictwa Status Autoryzowanej organizacji Krajowej (Authorised National Body – ANB). Są to:

- Wytyczne W-14/IS-02-Programy szkolenia spawaczy metodą MAG (135) blach i rur ze stali ferrytycznych
i nierdzewnych;

 

  1. Adresaci / liczba uczestników

Udział w zajęciach na terenie Lęborka mogą wziąć wyłącznie uczniowie Powiatowego Centrum Edukacyjnego- Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. E. Kwiatkowskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej) biorący udział w zajęciach w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”. Uczniowie biorący udział w szkoleniu to 24 osoby kształcące się zawodowo w branży Budownictwo (kierunki kształcenia: technik budownictwo, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, stolarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, dekarz, murarz-tynkarz ).

W ramach zamówienia będą – 3 grupy zajęć.

Dla każdej grupy zajęć przewidziano liczbę uczestników – 8 osób.

ŁĄCZNA LICZBA UCZESTNIKÓW KURSU – 24 OSOBY.

 

  1. Czas trwania:

Czas trwania kursu dla jednej grupy 8 osobowej wynosi 146 godzin zajęć (26 godzin teoria, 120 godzin praktyka).Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w ramach zamówienia (dla 3 grup) – 438 godzin zajęć (78 godzin teorii, 360 godzin praktyki.

 

  1. Miejsce realizacji:

Zamawiający dysponuje pracownią/spawalnią na terenie miasta Lęborka, w której odbywałyby się zajęcia praktyczne oraz egzamin.Pracownia/spawalnia wyposażona jest w spawarki MIG/MAG.

Zamawiający udostępni Wykonawcy na terenie miasta Lęborka nieodpłatnie pracownię/spawalnię oraz sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęćteoretycznych i praktycznych. Sale, pracownia/spawalnia będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę (Powiatowe Centrum Edukacyjne – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku) do prowadzenia zajęćteoretycznych i praktycznych, jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.

 

W KOSZT KURSU NALEŻY WKALKULOWAĆ (KOSZTY, KTÓRE PONOSI WYKONAWCA):

  • koszt zaświadczeń (w tym lekarskich), ewaluacji kursu;

  • koszt polisy ubezpieczeniowej (każdy uczestnik/uczestniczka kursu musi być ubezpieczony/-a od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika/uczestniczkę nie mniejszą niż 10 000 zł;

  • koszt zakupu przekazanych materiałów dydaktycznych;

  • koszt zakupu niezbędnej odzieży ochronnej dla uczestników kursu spawania, w tym m.in. bluza, spodnie, obuwie robocze, rękawice spawalnicze, nakrycie głowy, maska spawalnicza, fartuchy spawalnicze oraz wszystkich pozostałych materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych (m.in. materiały dydaktyczne) i praktycznych (m.in. materiały spawalnicze, rury, blachy, gazy, itp. do spawania, pozostałe materiały spawalnicze zapewniające odpowiedni poziom zajęć niezbędne do wykonania zajęć praktycznych);

  • koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego nabycie przez uczestnika kursu kwalifikacji zawodowych w zakresie zgodnym z przedmiotem kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy;

  • koszt dokonania formalności związanych z ustaleniem terminu egzaminu (nie późniejszym niż termin wykonania zamówienia, tj. do dnia 22.06.2018r.), zapisami na egzamin, uiszczeniem opłaty;

  • koszt dojazdu uczestnika/uczestniczki kursu (lub zapewnienia transportu) na egzamin z Lęborka do miejsca przeprowadzenia egzaminu i z powrotem, w przypadku gdy egzamin odbędzie się poza Lęborkiem – wówczas koszt wynajmu sali niezbędnej do przeprowadzenia egzaminu ponosi Wykonawca.

 

 

 

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

Obowiązki Wykonawcy:

Wykonawca zobowiązuje się do:

  1. posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia kursu objętego niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;

  2. zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

  3. zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych (np. skrypt, książka);

  4. przeprowadzenia kursu dla 3 grup po 8 osób każda w wymiarze: 146 godzin/ 1 grupę, o łącznej liczbie godzin: 438.

  5. skierowania uczestnika/uczestniczkę kursu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające
    do uczestnictwa w kursie (jeżeli są wymagane),

  6. przeprowadzeniakursu w sposób należyty, ze szczególną starannością i posiadaną wiedzą merytoryczną, według własnego wyboru;

  7. przeprowadzenia kursu do dnia 22.06.2018 r.

 

Uczestnik kursu, który zdał egzamin, otrzymuje świadectwo kwalifikacyjne wraz z wpisem ukończonego kursu i oznaczenia zdanego egzaminu oraz książeczkę spawacza i certyfikat Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach według normy PN-EN ISO 9606-1, honorowany w krajach UE uprawniający do pracy jako spawacz.

 

Uczestnik kursu powinien otrzymać certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN.

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:

  1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

  2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

  3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

 

Dodatkowe informacje / wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego:

  1. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz uczestnikami kursu, co do zasady w weekendy oraz w godzinach popołudniowych. Terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

  2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników zajęć w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

  3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

  4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Wykonawca zobowiązany jest również do:

  • opracowania programu kursu oraz opracowania wstępnego harmonogramu zajęć w terminie 4 dni od daty podpisania umowy. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę kursu, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników kursu;

  • Opracowania ostatecznego harmonogramu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;

  • Opracowania ostatecznego programu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;

  • bieżącego monitorowania obecności każdego uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zamawiającemu niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego);

  • umożliwienia odpracowania uczestnikowi kursu godzin, na których nie był obecny;

  • sporządzenia dokumentacji fotograficznej zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć dla każdej grupy, przedstawiających uczniów/uczennice biorących udział w zajęciach;

  • odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc, materiałów dydaktycznych i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (m.in. korespondencji, dokumentacji rozliczeniowej), zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;

  • przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

  • zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu;

  • dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia;

  • rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć, listami obecności;

  • przekazania każdemu uczestnikowi kursu, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;

  • zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi kursu, w tym uczestnik kursu musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000 zł;

  • przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie od uczestnika wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;

  • umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;

  • wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

  • rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;

  • przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.);

  • realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

 

Po zakończeniu realizacji kursu Wykonawcy (za wykonanie przedmiotu umowy) przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przeprowadzenie kursu. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w kursie na początku jego trwania, istnieje możliwość odpracowania odbytych godzin przez kolejnego uczestnika, który wszedł w miejsce osoby rezygnującej. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:

  • dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć;

  • protokół odbioru – (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin;

  • dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć wykonanych dla każdej grupy podczas realizacji zajęć, przedstawiających uczniów/uczennice biorących udział w zajęciach;

  • 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);

  • harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie ostatecznym-początkowym);

  • kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursu, np. zaświadczeń /certyfikatów/ świadectw potwierdzających ukończenie kursu i inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje i uprawnienia;

  • jeśli dotyczy- imienny wykaz osób, które:

- ukończyły kursz wynikiem pozytywnym,

- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),

- nie ukończyły kurs,

- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),

- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),

- nie zdały egzaminu,

  • zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników kursu: materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,

  • kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

  • ankiety oceniające realizację kursu wraz z ich analizą,

  • protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursu:

Zamawiający:

  1. przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,

  2. zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji,

  3. może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,

  4. zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy

  5. zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.

 

Źródło finansowania zamówienia:

Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

  1. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe

80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2018 roku.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

a)      Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą która będzie prowadziła kurs, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech wykonanych należycie modułów/części dotyczących kursu/szkoleniakursu spawania MAG (135).

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym każda z nich musi spełniać ww. określone wymagania. W formularzu ofertowym wskazuje wszystkie osoby, które wezmą udział w realizacji zamówienia.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu
    wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 2.

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

  2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

  3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

  4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

  5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

  6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

  7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

  8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
    do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

 

OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO.272.3.32.2018

na przeprowadzenie kursu spawaniaw ramach projektu„Kompetencje zawodowe inwestycją
w przyszłość powiatu lęborskiego”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 27 marca 2018 roku godz. 10:30”

 

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 27 marca 2018 r. do godziny 10:00

  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 27 marca 2018 roku
    o godzinie 10:30.

 

  1. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

  2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

  3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.

  4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

 

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                                           Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia
    (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 40%

 

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez osobę/-y wskazaną/-e do wykonania przedmiotu zamówieniazgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów)

 

  • Przeprowadzenie min. 3 kursy/szkolenia w zakresie tematyki kursu – 0 pkt.

  • Przeprowadzenie 4 – 5 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 10 pkt.

  • Przeprowadzenie 6 – 7 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 20 pkt.

  • Przeprowadzenie 8- 10 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 30 pkt.

  • Przeprowadzenie 11 i więcej kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 40 pkt.

 

Punkty za powyższe kryterium (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubrycewedług skali podanej powyżej.

Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda
ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

 

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

  • O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

  • K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

  • K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)"

  1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

 

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

  2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

  3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

  4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. IV Ogłoszenia.

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

  2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.

  3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

  4. Wzór umowy

Załączniki:

Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 14:59
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 14:59
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 14:59
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 14:59
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 14:59
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 14:59
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 14:59
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 14:59
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Boguslawstasiuk Boguslawstasiuk
Data opublikowania: 09.04.2018 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 09.04.2018 13:26
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Katarzyna Miłosz
Data wytworzenia: 19.03.2018
Opublikował w BIP: AI
Data opublikowania: 19.03.2018 14:55
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF