W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – KURS OPERATORA WÓZKÓW WIDŁOWYCH

RSS

 


 

 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.7.2016 ogłoszenie
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – kurs operatora wózków widłowych o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych wraz z wymianą butli gazowych dla 1 uczestnika projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”

 

Zamawiający:                                                                  

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

Informuje, że na dzień otwarcia ofert (tj. 09.01.2017 r.) nie wpłynęła żadna oferta.

 

 


 

Załącznik nr 5 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

Referat Programów Pomocowych (PO)                                                               

PO.272.3. 7.2016                                                                                       

Symbol wnioskodawcy                                          

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – KURS OPERATORA WÓZKÓW WIDŁOWYCH

 

o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Hanna Kowalska, Monika Jelińska –Sas,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.       Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych wraz z wymianą butli gazowych dla 1 uczestnika projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

Użyty w opisie kursupotoczny termin"wózki widłowe", oznacza według klasyfikacji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) urządzenia transportu bliskiego (UTB) kategorii II WJO, czyli wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych.

 

Adresaci

Planowana liczba: Uczestnikiem kursu będzie 1 osoba nieaktywna zawodowoposiadająca orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu operatora wózków widłowych.

 

Grupę docelową projektu stanowią w 100% osoby nieaktywne zawodowo – niezarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lęborku, deklarujące podjęcie zatrudnienia po zakończeniu udziału w projekcie, posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego – woj. pomorskie. 

 

W koszt kursu należy wkalkulować:

a)    koszt materiałów dydaktycznych, ubezpieczenia, cateringu (kawa, herbata, lunch-obiad), zaświadczeń, ewaluacji szkoleń/kursów

b)    koszt przeprowadzenia kursu operatora wózków widłowych wraz z wymianą butli gazowej

c)     zapewnienie wózka widłowego niezbędnego do realizacji zajęć praktycznych

d)    koszty związane ze zorganizowaniem praktyk u pracodawcy na terenie Lęborka lub w pobliżu miejsca zamieszkania uczestników kursu

c) koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego.

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

 

WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

 

Usługa musi  być realizowane przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzoną przez Wojewódzki Urząd Pracy oraz umieszoną w wykazie  firm posiadających program szkolenia obsługa wózków: jezdniowych, podnośnikowych, unoszących, naładownych udostępniony przez Urząd Dozoru Technicznego.

 

Obowiązki wykonawcy

1.         Wykonawca zobowiązuje się do:

a)     posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania kursów objętych niniejszym zamówieniem, w tymdo wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;

b)    opracowania:programu kursu operatora wózków widłowych z wymianą butli gazowej w terminie do7dni od daty podpisania umowy. Program musi być zgodny z programem udostępnionym przez Urząd Dozoru Technicznego,

c)     przeprowadzenia kursu operatora wózków widłowych, w wymiarze:110godzinzajęć w tym:

- 70 godzin w ramach kursu (zajęcia teoretyczne i praktyczne)

- 40 godzin praktyk u pracodawcy

d)    praktyki u pracodawcy dla uczestnika kursu powinny być realizowane na terenie Lęborka lub w pobliżu miejsca zamieszkania uczestnika kursu  (samodzielne stanowiskopracy wyposażone w sprzęt potrzebny do nauki)

e)     zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu końcowego/państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego do dnia 18 kwietnia 2017r. oraz poniesienia kosztów dojazdu uczestników kursu (lub zapewnienia transportu) na egzamin z Lęborka do miejsca przeprowadzania egzaminui z powrotem,- w przypadku gdy egzamin odbędzie się poza Lęborkiem

 

Uczestnik kursu powinien otrzymać certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN.

Uczestnik, który zdał egzamin zewnętrzny, otrzymuje świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.

 

Miejsce realizacji zamówienia:

 

Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie miasta Lęborka:

A)        salę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć teoretycznych,

B)        salę przystosowaną do zajęć praktycznych – plac manewrowy (bez sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia)

 

Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć praktycznych w innym miejscy niż w miejscu udostępnionym przez Zamawiającego – wówczas koszt wynajmu sali/placu manewrowego pokrywa Wykonawca.

 

Wykonawca zapewni uczestnikom kursu:

wprzerwach między zajęciami, w miejscu odbywania zajęć napoje gorące, w tym:

·           Kawa czarna rozpuszczalna w filiżankach co najmniej po jednej na osobę

·           Herbaty czarnej tradycyjnej w filiżankach co najmniej po jednej na osobę

- Cukru, śmietanki do kawy w płynie, cytryny do herbaty i serwetek

 

- w dniach, w których kurs trwać będzie8 godzin dziennie, Wykonawca zapewnić musi również każdemuuczestnikowi ciepłe danie obiadowei do obiadu dodatkowe zimne napoje - sok owocowy– w ilości łącznie minimum 200 ml na osobę, (podane podczas jednej z ustalonych przerw) składające się co najmniej z:

- frytek/ryżu/ziemniaków

- dania mięsnego np. kotleta schabowego/ karkówki z grilla/kotleta rybnego/dewolaja/gołąbków

- surówki/sałatki

- sosu

Zamawiający wymaga kompleksowej obsługi czyli zapewnienia talerzy, sztućców, kubków, serwetek, ręczników papierowych  itp. mogą być jednorazowe.

 

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą

  1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

 

Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):

1.     Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lęborku. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

2.     Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

3.     Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

4.     Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

5.     Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

 

6.   Wykonawca zobowiązany jest również do:

- opracowania w ciągu 3 dni od podpisania umowy, wstępnego  harmonogramu zajęć w ramach prowadzonego kursu. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę kursu, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu w przypadku zajęć w innych salach niż udostępnionych przez Zamawiającego (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników zajęć.

- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zleceniobiorcy niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego),

-opracowania ostatecznego programu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy,

- umożliwienia odpracowania uczestnikowi szkoleń/kursów godzin, na których nie był obecny,

- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć,

- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, zgodnie
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020,

- przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia,

- zapewnienia uczestnikom szkolenia dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu,

- dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia,

- rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć;

- posiadania uprawnień do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane,

- przekazania każdemu uczestnikowi kursu, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów,

- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom kursu, w tym uczestnicy kursu/szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu/szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż  20 000 zł.

- przeprowadzenie wśród uczestników ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;

- umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;

- zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia/kursu objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

- wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się
z Zamawiającym;

- rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,

- przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922)

- realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans.

 

Po zakończeniu realizacji kursu Wykonawcy (za wykonanie przedmiotu umowy) przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przeprowadzenie kursu. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie nie ma możliwości, aby na jego miejsce weszła kolejna osoba (szkolenia i kursy odpowiadają indywidualnym predyspozycjom zrekrutowanych do projektu osób). W takim przypadku Zleceniodawca zapłaci proporcjonalnie za faktycznie odbytą liczbę godzin. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:

- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin
i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć,

- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgody z Zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków,
o których mowa powyżej Zleceniodawca ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Zleceniobiorcy do projektu;

- dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć z całości,

- harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym),

- kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursów, np. zaświadczeń/certyfikatów/świadectw potwierdzających ukończenie kursu/szkolenia i inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje i uprawnienia,

- jeśli dotyczy - imienny wykaz osób, które:

- ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym,

- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),

- nie ukończyły kursu,

- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),

- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),

- nie zdały egzaminu,

- zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników kursu: materiałów dydaktycznych, poczęstunku/lunchu, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,

- kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

- ankiety oceniające realizację kursu wraz z ich analizą,

- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

 

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursów:

Zamawiający:

a)       przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,

b)       zobowiązuje się do skierowania uczestnika kursu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie (jeżeli są wymagane),

c)       zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu/szkolenia
i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji,

d)       może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,

e)       zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych,

f)        zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.

 

Źródło finansowania zamówienia:

współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

2.       Wspólny Słownik CPV

80.50.00.00-9   Usługi szkoleniowe

80.51.00.00-2   Usługi szkolenia specjalistycznego

80.53.00.00-8   Usługi szkolenia zawodowego

 

3.       Termin realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 18 kwietnia 2017 r.

 

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1. Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzoną przez Wojewódzki Urząd Pracy oraz umieszoną w wykazie  firm posiadających program szkolenia obsługa wózków: jezdniowych, podnośnikowych, unoszących, naładownych udostępniony przez Urząd Dozoru Technicznego.

 

2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu min. 1 kursu  operatora wózków widłowych

 

3. Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo,
w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani

1.       Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

2.       Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. Nr 1):

- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2

- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

 

V.        OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.7.2016 naprzeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych wraz z wymianą butli gazowych dla 1 uczestnika projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 9 stycznia 2017 r. godz. 8.00.

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku w terminie do dnia 9 stycznia 2017 r. do godz. 07:45.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 9, w dniu 9 stycznia 2017 r. do godz. 8:00.

 

VII.   OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów) - 40 %

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

  • Przeprowadzenie min. 1 kursu w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.
  • Przeprowadzenie 2 – 4 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.
  • Przeprowadzenie 5 – 7 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.
  • Przeprowadzenie 8- 10 kursów w zakresie tematyki szkolenia – 30 pkt.
  • Przeprowadzenie 11 kursów i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 40 pkt.

 

Punkty za kryterium „doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1)  wg skali podanej powyżej.

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych kursów)”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów) w tej części.

4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

IX.     ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

X.        INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy

2.       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

4.       Wzór umowy

Załączniki:

wózki - ogłoszenie.pdf
pdf, 696 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 22.12.2016 13:10
Data ostatniej aktualizacji: 22.12.2016 13:10
Liczba pobrań: 3
wózki - załączniki.docx
doc, 145 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 22.12.2016 13:10
Data ostatniej aktualizacji: 22.12.2016 13:10
Liczba pobrań: 4
wózki - załączniki.pdf
pdf, 607 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 22.12.2016 13:10
Data ostatniej aktualizacji: 22.12.2016 13:10
Liczba pobrań: 1
wózki - ogłoszenie.doc
doc, 232 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 22.12.2016 13:10
Data ostatniej aktualizacji: 22.12.2016 13:10
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 22.12.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 22.12.2016 13:08
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF