OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – BADANIA LEKARZA MEDYCYNY PRACY
RSS
Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.5.2016 w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – badania lekarza medycyny pracy” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia
Umowa zawarta została z Wykonawcą:
ISPL Gabinet Lekarski Internistyczny i Med. Pracy Brygida Markowiak w Lęborku, ul. Armii Krajowej 32
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.5.2016 w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – badania lekarza medycyny pracy” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybrany Wykonawca:
ISPL Gabinet Lekarski Internistyczny i Med. Pracy Brygida Markowiak w Lęborku, ul. Armii Krajowej 32
Uzasadnienie wyboru: Oferta firmy ISPL Gabinet Lekarski Internistyczny i Med. Pracy Brygida Markowiak
w Lęborku, ul. Armii Krajowej 32 spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, otrzymała 100 % punktów. Przedstawione dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Zgodnie
z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – badania lekarza medycyny pracy nr PO.272.3.5.2016, zamówienie zostanie udzielone: ISPL Gabinet Lekarski Internistyczny i Med. Pracy Brygida Markowiak w Lęborku, ul. Armii Krajowej 32.
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.5.2016
Symbol wnioskodawcy
Załącznik nr 5
Do Regulaminu udzielania
zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – BADANIA LEKARZA MEDYCYNY PRACY
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów:Marta Aftyka
Nr faksu:(59) 8632 850
e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/
II. ZASADYPROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138 o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
III. PRZEDMIOTZAMÓWIENIA
- Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 5 „Zatrudnienie”; Działanie 5.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”; Poddziałanie 5.2.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu badań lekarskich z zakresu medycyny pracy i wydanie zaświadczeń w tym zakresie, potwierdzających brak przeciwwskazań lub ich posiadanie do odbycia przez uczestników i uczestniczek w/w Projektu, wskazanych kursów, szkoleń i podjęcia stażu.
Zleceniodawca dla każdej z osób wyda skierowanie, w którym będzie określone stanowisko pracy podczas stażu, którego mają zostać przeprowadzone badania i wydane zaświadczenie.
Adresaci
Planowana liczba: 80 osób, w tym
- 40 osób (grupa w latach 2016/2017)
- 40 osób (grupa w latach 2017/2018).
Grupę docelową stanowią w 100% osoby pozostające bez pracy (z wyłączeniem osób przed ukończeniem 30 roku życia), posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego, należące do wszystkich następujących grup: osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach. Jednocześnie grupa osób z niepełnosprawnościami stanowi co najmniej 10% grupy docelowej projektu.
W przypadku rezygnacji uczestników z udziału w projekcie, na ich miejsce wejdą osoby nowe (rezygnacje nastąpić mogą w różnych momentach udziału w projekcie).
W ramach ww. projektu otrzymają oni możliwość odbycia kursu/szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe i/lub 3-miesięczny staż (z możliwością przedłużenia do 12 miesięcy) zgodny
z predyspozycjami uczestników i potrzebami rynku pracy. W chwili obecnej nie znana jest dokładna liczba osób, które będą skierowane na badania. Planuje się, że będzie to 80 osób, ale zdarzyć się może, iż część uczestników otrzyma wsparcie w postaci szkolenia/kursu oraz stażu (w takim przypadku uczestnicy, którzy zostaną skierowani na badanie przed kursem/szkoleniem odbędą także badanie drugi raz przed stażem, jeśli na stażu będą na innym stanowisku, niż kierunek szkolenia/kursu).
Dla części uczestników nie będzie konieczności przeprowadzania badań przed szkoleniem/kursem, jeżeli zostaną skierowani do odbycia szkoleń/ kursów nie wymagających takiego skierowania. Uczestnicy skierowani zostaną do odbycia stażu pod warunkiem uzyskania pozytywnego zaświadczenia od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do odbycia stażu na określonym stanowisku pracy.
Zlecający planuje realizację dla w/w uczestników m.in. następujących kursów i szkoleń, do których wskazane jest przeprowadzenie stosownych badań i wydanie zaświadczeń lekarskich:
- ochrona osób i mienia z licencją,
- opiekun osób starszych/dzieci,
- pomoc kuchenna,
- sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej,
- zbrojarz – betoniarz,
- spawacz,
- magazynier z obsługą wózka jezdniowego.
Zlecający przewiduje możliwość realizacji innych niż w/w kursy i szkolenia, wg potrzeb i predyspozycji uczestników i uczestniczek Projektu. Dlatego nie jest znana dokładna ilość skierowanych na badania osób
i rodzaj badań, które odbędą.
W przypadku konieczności przeprowadzenia innych specjalistycznych badań Zleceniobiorca zleca ich wykonanie w ramach złożonej oferty (wg załącznika Nr 1 do Zapytania ofertowego), za co otrzyma wynagrodzenie od Zleceniodawcy.
W przypadku konieczności przeprowadzenia innych specjalistycznych badań Zleceniobiorca zleca ich wykonanie w ramach złożonej oferty (wg załącznika Nr 1 do Zapytanie ofertowego).
Tytułem wynagrodzenia Zleceniodawca zapłaci, a Zleceniobiorca otrzyma kwotę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia tj. za badania specjalistyczne lekarza medycyny pracy wraz z wydaniem zaświadczenia dla każdej ze skierowanych osób oraz za konieczne dodatkowe badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne w zależności od wymagań wskazanego na skierowaniu kursu, szkolenia lub stanowiska pracy podczas stażu, według cennika – oferty Zleceniobiorcy.
Miejsce wykonywania zlecenia:na terenie miasta Lębork.
Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 5 „Zatrudnienie”; Działanie 5.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”; Poddziałanie 5.2.2 „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
- Wspólny Słownik CPV
85121000-3 - Usługi medyczne
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do31 sierpnia 2018 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie następujących warunków:
Zleceniobiorca musi posiadać umiejętności, kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzania badań lekarskich medycyny pracy i wydawania w tym zakresie zaświadczeń lekarskich, w tym:
- posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania badań z zakresu medycyny pracy;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zlecenia oraz znajduję się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zlecenia;
- osoby wykonujące zadania z zakresu służby medycyny pracy muszą spełniać wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. z 2015 r. poz. 457).
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.5.2016 na przeprowadzenie badań lekarskich z zakresu medycyny pracy potwierdzonych stosownym zaświadczeniem lekarskim w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
NIE OTWIERAĆ PRZED 29 grudnia 2016 godz. 09:00”
- Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 29 grudnia 2016 r. do godz. 09:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 9, w dniu 29.12.2016 r. o godz. 09:15.
VII. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Kryterium 1 (K1) Cena podstawowych badań specjalistycznych brutto - 40 %
Lp. |
Rodzaj |
Waga kryterium |
1. |
Podstawowe badanie specjalistyczne lekarza medycyny pracy + wydanie zaświadczenia (orzeczenia lekarskiego) do kursów, szkoleń i staży |
40% |
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
- Kryterium 2 (K2) Cena dodatkowych badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych brutto*- 40 %
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami**:
Lp. |
Rodzaj |
Waga kryterium |
1. |
Morfologia krwi |
20% |
2. |
Morfologia i płytki krwi |
|
3. |
OB. |
|
4. |
Leukocytoza |
|
5. |
Rozmaz |
|
6. |
Mocz – badanie ogólne |
|
7. |
Transaminazy |
|
8. |
WR |
|
9. |
Inne badania |
|
10. |
RTG klatki piersiowej – duże |
|
11. |
Badania audiometryczne |
|
12. |
Badanie EKG |
|
13. |
Glukoza na czczo |
|
14. |
Lipidogram (cholesterol i frakcje) |
|
15. |
Badanie psychologiczne |
|
16. |
Badanie okulistyczne |
|
17. |
Badanie neurologiczne |
|
18. |
Badanie laryngologiczne |
|
19. |
Badanie okulistyczne i dobór szkieł |
|
20. |
Wpis badań do książeczki zdrowia |
|
21. |
Zaświadczenie do pracy przy monitorze |
|
22. |
Badanie kału |
|
Łączna kwota za dodatkowe badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne brutto |
* Jeżeli w złożonych ofertach nie zostanie podana cena na którąkolwiek z pozycji, przy ocenie i wyborze ofert nie będzie ona brana pod uwagę w żadnej z badanych ofert.
** Powyższy wykaz badań służy do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej. Decyzja o wykonaniu konkretnych badań należy każdorazowo do lekarza medycyny pracy.
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Minimalna łączna kwota za dodatkowe badania brutto (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
Łączna kwota za dodatkowe badania diagnostyczne przedstawiona w ofercie
- Kryterium 3 (K3) Doświadczenie zawodowe lekarza medycyny pracy - 40 %
K3 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
• Doświadczenie: do 2 pełnych lat – 0 pkt.
• Doświadczenie: 3 pełne lata – 5 pkt.
• Doświadczenie: 4 pełne lata– 10 pkt.
• Doświadczenie: 5 pełne lat – 15 pkt.
• Doświadczenie: 6 pełne lat – 20 pkt.
• Doświadczenie: 7 pełne lat – 25 pkt.
• Doświadczenie: 8 pełne lat – 30 pkt.
• Doświadczenie: 9 pełne lat – 35 pkt.
• Doświadczenie: 10 pełnych lat i więcej – 40 pkt.
Punkty za kryterium „Doświadczenie zawodowe lekarza medycyny pracy” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie formularza ofertowego, wg skali podanej powyżej.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która przedstawia najniższą cenę uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2 + K3
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena podstawowych badań specjalistycznych brutto”
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena dodatkowych badań diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych”
K3 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie zawodowe lekarza medycyny pracy”
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą wg przedstawionych cen.
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najniższą cenę w ramach zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów).
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
IX. ZAMAWIAJĄCYODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
X. INFORMACJEDODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)
4. Wzór umowy
Lębork, dnia …………………………………. ....……………………….……….……….
Wnioskodawca
…………………………………………………. …………………………………………….
Skarbnik Powiatu Starosta Lęborski
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 20.12.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 20.12.2016 13:32 |
Liczba wyświetleń: | 3 |