W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych - 2 części

RSS
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych - 2 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Część I - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Program szkolenia powinien obejmować zajęcia praktyczne z zakresu sztuk walki Liczba uczestników: 30 osób (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat. Uczestnicy będą podzieleni na 3 grupy po 10 osób. 1 grupa - 10 osób. Czas trwania zajęć sportowych. Łączna liczba godzin szkoleniowych to 27 godzin zegarowych. Jedne zajęcia dla każdej grupy nie mogą trwać dłużej niż 1,5 godz. Zajęcia odbywać się będą w następujących miesiącach: czerwiec - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.) lipiec - łącznie dla 3 grup 9 godz. (każda grupa 2 razy w miesiącu po 1,5 godz.) sierpień - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.) wrzesień - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.) październik - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Od czerwca 2011 r. - do 31 października 2011 r. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego) a) Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia sportowe skierowanych przez Zamawiającego uczestników. b) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w atrakcyjnej dla młodzieży formie. c) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia kursu dodatkowe osoby w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie. e) Zajęcia sportowe należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku lub w weekendy (sobota). Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć sportowych. Harmonogram należy ustalić z koordynatorem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. f) Zamawiający wskaże Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do zajęć sportowych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie miasta Lęborka. g) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia każdego z uczestników w materiały szkoleniowe. h) Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu po jego ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach sportowych. i) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach, materiałach dydaktycznych itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. j) Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji tj.: listę obecności, zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, listę osób potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, listę osób potwierdzających odbiór poczęstunku. Dodatkowo rejestr wydanych zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem, listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń oraz komplet materiałów szkoleniowych, w które Wykonawca wyposażył uczestników oraz kserokopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem. k) Wykonawca zapewni uczestnikom w przerwach między zajęciami drobny poczęstunek, w miejscu odbywania zajęć, składający się z: - Wody mineralnej niegazowanej lub napój witaminowy - w ilości 1,0 l na osobę; - Słodkiej bułki - 1 bułka na osobę; - Owoców - 1 owoc na osobę; l) Wykonawca każdorazowo po zakończeniu zajęć sportowych pozostawia pomieszczenie w stanie czystości. m) Wykonawca zapewni w ramach poczęstunku świeże produkty dostępne na rynku. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług żywienia odbywać się powinno według ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) n) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć sportowych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet, które dostarczy Zamawiający. o) Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. p) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania zajęć sportowych. q) Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach lub problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza z zachowaniem beneficjentów podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców, opiekunów, streetworkerów. b) Część II - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Program szkolenia powinien obejmować: I) zajęcia praktyczne z różnych elementów tańca, m.in.: - taniec nowoczesny, Hip - Hop, breakdance (łącznie dla wszystkich 3 grup 72 godz.) II) trening z piłki koszykowej, z piłki nożnej (łącznie dla wszystkich 3 grup 72 godz.) Liczba uczestników: 30 osób (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat. Uczestnicy będą podzieleni na 3 grupy po 10 osób. 1 grupa - 10 osób. Czas trwania zajęć sportowych Łączna liczba godzin szkoleniowych to 144 godzin lekcyjnych. Jedne zajęcia dla każdej grupy nie mogą trwać dłużej niż 2 godz. lekcyjne (2 x 45 min.) Zajęcia odbywać się będą w następujących miesiącach: czerwiec - łącznie dla wszystkich 3 grup po 6 godz. części I i po 6 godz. części II (na każdą grupę po 4 godz. lekcyjnych) lipiec - łącznie dla wszystkich 3 grup po 30 godz. części I i po 30 godz. części II (na każdą grupę po 20 godz. lekcyjnych) sierpień - łącznie dla wszystkich 3 grup po 12 godz. części I i po 12 godz. części II (na każdą grupę po 8 godz. lekcyjnych) wrzesień - łącznie dla wszystkich 3 grup po 12 godz. części I i po 12 godz. części II (na każdą grupę po 8 godz. lekcyjnych) październik - łącznie dla wszystkich 3 grup po 12 godz. części I i po 12 godz. części II (na każdą grupę po 8 godz. lekcyjnych) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Od czerwca 2011 r. - do 31 października 2011 r. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego) a) Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia sportowe skierowanych przez Zamawiającego uczestników. b) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia kursu dodatkowe osoby w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie. d) Zajęcia sportowe należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku lub w weekendy (sobota). Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć sportowych. Harmonogram należy ustalić z koordynatorem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. e) Zamawiający wskaże Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do zajęć sportowych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie miasta Lęborka. f) Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu po jego ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach sportowych. g) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach, materiałach dydaktycznych itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. h) Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji tj.: listę obecności, zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania. Dodatkowo rejestr wydanych zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem, listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń. i) Wykonawca każdorazowo po zakończeniu zajęć sportowych pozostawia pomieszczenie w stanie czystości. j) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć sportowych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet, które dostarczy Zamawiający. k) Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. l) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania zajęć sportowych. m) Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza z zachowaniem beneficjentów podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców, opiekunów, streetworkerów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacja na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - osoba ta spełnia poniższe wymaganie: - Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 5 do SIWZ Dotyczy części I: Wymagania niezbędne dotyczące osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia: 1) posiadanie kwalifikacji instruktora sportu lub trenera w danej dziedzinie sportu, 2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził warsztaty/zajęcia sportowe/treningi w podobnym zakresie z osobami w wieku 13 - 18 lat - oświadczenie potwierdzające doświadczenie, 3) charakteryzuje się stabilnością emocjonalną i odpornością na stres. Dotyczy części II: 1) posiadanie kwalifikacji instruktora sportu lub trenera w danej dziedzinie sportu 2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził warsztaty/zajęcia sportowe/treningi w podobnym zakresie z osobami w wieku 13 - 18 lat - oświadczenie potwierdzające doświadczenie, 3) charakteryzuje się stabilnością emocjonalną i odpornością na stres. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia b) zmiany osób wskazanych jako prowadzące zajęcia sportowe, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 09:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7b

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Lębork, 2011-06-14

Zamawiający                                                                                                          
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl

 



ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.19.2011.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest

Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych - 2 części

w ramach projektu pn. „Przyjaciele dzieci ulicy" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych

 
Zarząd Powiatu Lęborskiego, działając zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 ze zm) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych - 2 części"

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.



UZASADNIENIE


W związku z tym, że do terminu składania ofert tj. 13-06-2011 r. do godziny 9.00 nie złożono żadnej oferty, Zamawiający zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.

W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 24.06.2016 11:37
Data ostatniej aktualizacji: 24.06.2016 11:37
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 24.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.06.2016 11:36
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF