W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego.

RSS

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego, tzn.: pracowników Starostwa Powiatowego w Lęborku, Urzędu Miejskiego w Lęborku, Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, Urzędu Gminy w Cewicach w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenia, działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej). 2. Cele szkolenia Celem szkolenia jest podniesienie znajomości i umiejętności rozwiązywania zawiłych zagadnień i problemów praktycznych z zakresu Prawa ochrony środowiska wśród grupy docelowej. 3. Adresaci Oferta adresowana jest do urzędników wykorzystujących wiedzę z zakresu Prawa Ochrony Środowiska w pracy zawodowej, zamieszkałych na terenie województwa pomorskiego i zatrudnionych na terenie powiatu lęborskiego w wyżej wymienionych urzędach. 4. Program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Przepisy wykonawcze do ustawy POŚ - omówienie przepisów - realizację przepisów wykonawczych w praktyce (uzyskiwanie pozwoleń, zgłaszanie, opracowanie informacji o korzystaniu ze środowiska i wnoszenie opłat) 2. Emisja zanieczyszczeń oraz hałasu do środowiska: - omówienie przepisów - realizację obowiązków w praktyce (uzyskiwanie decyzji administracyjnych, obowiązki monitorowania emisji, przekazywanie informacji o emisjach, kto powinien prowadzić badania emisji hałasu do środowiska) 3. Postępowanie z substancjami chemicznymi: - omówienie przepisów - realizację obowiązków w praktyce (ograniczenia w obrocie, przechowywanie, oznakowanie, docelowo - rejestracja) 4. Instalacje mogące spowodować znaczne zanieczyszczenie środowiska - przegląd przepisów i omówienie wynikających z nich obowiązków (np. Sporządzania raportu oddziaływania na środowisko, uzyskiwanie pozwolenia zintegrowanego) 5. Pozwolenia na wprowadzanie substancji lub energii do środowiska - pozwolenie zintegrowane jako szczególny rodzaj pozwolenia ekologicznego 6. Ochrona przed polami elektromagnetycznymi; rozwiązania w zakresie ochrony przed hałasem 7. Pomiary wielkości emisji - wymagania w odniesieniu do laboratoriów wykonujących te pomiary 8. Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym: procedura OOŚ wg ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w lipcu oraz w listopadzie 2010r.: - decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach - kwalifikacja przedsięwzięcia do przeprowadzenia OOŚ ( pod kątem procedury scalania gruntów - procedura prowadzona przez Starostę) - podwójna procedura oceny oddziaływania przedsięwzięć na środowisko w procesie inwestycyjnym - udział społeczeństwa w procedurze OOŚ 9. Decyzje administracyjne w zakresie gospodarki odpadami; nowe rodzaje decyzji administracyjnych 10. Obowiązki posiadacza odpadów 11. Zbieranie transport, magazynowanie odpadów, przekazywanie odpadów i przenoszenie odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami 12. Odzysk i unieszkodliwianie odpadów w instalacjach i poza instalacjami z uwzględnieniem przewidywanych zmian prawnych: rodzaje odpadów, zasady postępowania z poszczególnymi rodzajami odpadów; warunki prowadzenia procedur 13. Prawne aspekty ochrony powietrza w świetle ustawy - Prawo ochrony środowiska i przepisów wykonawczych do tej ustawy 1. Obowiązki i wymagania wynikające z POŚ - pozwolenia emisyjne - obowiązek posiadania pozwolenia na wprowadzenie gazów lub pyłów do powietrza albo pozwolenia zintegrowanego - odmowa wydania pozwolenia - zwolnienie z obowiązku posiadania pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza oraz obowiązek zgłoszenia instalacji - zmiany wprowadzone w tym zakresie z dniem 1 stycznia 2011r. - Wymagania dotyczące pozwoleń emisyjnych oraz wniosków o wydanie tych pozwoleń - kryteria oceny oddziaływania instalacji na stan powietrza - standardy jakości powietrza, standardy emisyjne oraz wartości odniesienia substancji w powietrzu - system oceny jakości powietrza; poziomy substancji w powietrzu - Krajowy Rejestr Uwalniania i Transferu Zanieczyszczeń - zmiany wprowadzone w ustawie - POŚ na mocy ustawy z dnia 17 lipca 2009r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji 2.Szczegółowe wymagania wynikające z rozporządzeń wykonawczych do ustawy - POŚ w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz standardów emisyjnych z: - instalacji spalania paliw - instalacji spalania i współspalania odpadów - instalacji, w których używane są rozpuszczalniki organiczne zawierające LZO (procesy rozpuszczalnikowe, do których stosuje się wymagania w zakresie standardów emisyjnych, warunki uznawania standardów za dotrzymane oraz odstępstwa od standardów, plany obniżenia emisji - warunki i zasady stosowania planów, pomiary wielkości emisji LZO) ze zwróceniem uwagi na zmiany wymagań w zakresie standardów emisyjnych, w szczególności w odniesieniu do instalacji rozpuszczalnikowych 14. Dyrektywa o emisjach przemysłowych: konsekwencje dla przemysłu - Cel i zakres nowej dyrektywy - Główne kierunki zmian w stosunku do obowiązujących przepisów - Rola dokumentów referencyjnych BAT (BREF) w ustaleniu warunków pozwolenia zintegrowanego - Nowe wymagania dla LCP - Włączenie w zakres Dyrektywy nowych sektorów - Nowe Wymagania w zakresie ochrony gleby i wód podziemnych - Nowe obowiązki sprawozdawcze - Inne zmiany 15. Uregulowania prawne w zakresie gospodarki odpadami w związku ze zmianami w polskim systemie prawnym: Ustawa o zmianie ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw, Ustawa o odpadach, Ustawa prawo ochrony środowiska, Zakres obowiązywania ustawy o odpadach, zmiany wynikające z nowelizacji przepisów 16. Podstawowe definicje i zasady gospodarowania odpadami 17. System decyzji/pozwoleń/zezwoleń w zakresie gospodarki odpadami: warunki uzyskania, odmowy, cofnięcia pozwoleń. Szkolenie polegać będzie w szczególności na przeprowadzeniu wykładów, ćwiczeniach praktycznych oraz odpowiedziach na pytania uczestników szkolenia na konkretne problemy praktyczne przy stosowaniu przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska w administracji samorządowej szczebla gminnego i powiatowego. 5. Liczba uczestników: 5 osób 6. Czas trwania szkolenia Łączna liczba godzin szkoleniowych to 24 godziny. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Zajęcia będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:30 do 15:30 w co najmniej tygodniowych odstępach pomiędzy kolejnymi spotkaniami. 7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie szkolenia nastąpiło w marcu 2011 roku, zaś termin ostatecznego zakończenia przypada na 31.05.2011 roku. 8. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) - Nabór uczestników kursu przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na kurs skierowanych przez Zamawiającego uczestników. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu jest udział, w co najmniej 80% zajęć przewidzianych w danym działaniu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia kursu dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. - Zajęcia należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach określonych powyżej. Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców kursu. Harmonogram należy ustalić z personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. - Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. - Zamawiający zapewni sprzęt/urządzenia niezbędne do zrealizowania szkolenia, w tym sprzęt niezbędny do zajęć teoretycznych i praktycznych np.: laptop, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, itp. - Wykonawca w pierwszym dniu zajęć wyposaży każdego z uczestników w materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze niepodlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkolenia. Na materiały te składają się co najmniej: długopis, zeszyt, skrypt szkoleniowy dotyczący zagadnień omawianych podczas kursu w formie papierowej, prezentacje wykładowców w formie drukowanej i w formie elektronicznej na pendrive-ach. - W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia. - Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu po jego ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć odpowiednich zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach/certyfikatach, materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych, itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. - Po zakończeniu szkolenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji tj.: dziennik zajęć kserokopię dziennika zajęć potwierdzoną za zgodność z oryginałem, program nauczania, protokół z egzaminu, jeśli dotyczy, listę obecności, zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, listę osób potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, listę osób potwierdzających odbiór poczęstunku. Wykonawca dodatkowo załączy imienny wykaz osób, które nie ukończyły (przerwały) szkolenia, rejestr wydanych zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem, listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń certyfikatów oraz komplet materiałów szkoleniowych, w które Wykonawca wyposażył uczestników oraz kserokopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w przerwach między zajęciami poczęstunek w formie szwedzkiego stołu każdego dnia odbywania kursu, w miejscu odbywania kursu, składający się co najmniej z: - Napojów gorących, w tym: - Kawy czarnej rozpuszczalnej w filiżankach plastikowych co najmniej po jednej na osobę - Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach plastikowych co najmniej po jednej na osobę - Słodyczy, tj. ciastka i cukierki - Owoców - Obiadu - (podanego podczas jednej z przerw) składającego się co najmniej z: - ciepłe danie obiadowe: np. karkówka z grilla kotlet schabowy kotlet rybny dewolaj - frytki ryż ziemniaki - surówka sałatka - sos keczup - napoje zimne: soki owocowe, woda mineralna (podane do obiadu) - Wody mineralnej niegazowanej lub soku - w ilości minimum 0,5 l na osobę - Cukru, śmietanki do kawy, cytryny do herbaty i serwetek dla wszystkich uczestników - Wykonawca w porozumieniu ze Zleceniodawcą zapewni odpowiednią obsługę organizacyjną kursu, polegającą na przygotowaniu i podaniu poczęstunku, uprzątnięciu stołów i pomieszczenia, oraz pozostawieniu udostępnianych pomieszczeń w stanie czystości. - Wykonawca zapewni w ramach poczęstunku świeże produkty dostępne na rynku. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług żywienia odbywać się powinno według ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników kursu ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie kursu - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo w trakcie kursu Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. Zamawiający przekaże Wykonawcy ankiety, które zostały opracowane w ramach odrębnego zadania - nie dotyczącego przedmiotu zamówienia. - Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania kursu. - Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu, nie rzadziej niż raz w miesiącu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.54.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwuosobowym zespołem osób, dyspozycyjnym w dni powszednie, które posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 1 szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska lub tematyki zbliżonej. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie, że dysponują co najmniej dwuosobowym zespołem dyspozycyjnym w dni powszednie, w skład którego wchodzą osoby zdolne do wykonania zamówienia, spełniające warunek określony powyżej, tzn.:, mające doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska lub tematyki zbliżonej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwuosobowym zespołem osób, dyspozycyjnym w dni powszednie, które posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 1 szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska lub tematyki zbliżonej. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie, że dysponują co najmniej dwuosobowym zespołem dyspozycyjnym w dni powszednie, w skład którego wchodzą osoby zdolne do wykonania zamówienia, spełniające warunek określony powyżej, tzn.:, mające doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska lub tematyki zbliżonej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, b) zmiany miejsca odbywania szkoleń/kursów/warsztatów c) zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkoleń/kursów/warsztatów d) zmiany harmonogramu zajęć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pok. nr 215..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu pn. Kadra Przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



W dniu 02-03-2011 r  wpłynęły zapytania wykonawcy do zapisów w SIWZ
 

1.       Ponieważ zapisy SIWZ są dla nas niejasne w zakresie ilości uczestników szkolenia (vide OPZ akapit 1, a OPZ pkt 5,) prosimy o określenie ile osób należy przeszkolić w szkoleniu opisanym w przedmiotowym SIWZ?

Zamawiający odpowiada - Ilość uczestników szkolenia „Prawo ochrony środowiska" została określona w OPZ pkt 5- wynosi 5 osób.

Akapit 1 OPZ odnosi się do celu głównego całego projektu.
 

2.       Co oznacza zapis OPZ pkt.6 „ Łączna liczba godzin szkoleniowych to 24 godziny.[...] Zajęcia będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.30 w co najmniej tygodniowych odstępach pomiędzy kolejnymi spotkaniami'? Prosimy o wyjaśnienie, czy oznacza to 1 ośmiogodzinny dzień szkolenia co tydzień czy tez inny grafik?

Zamawiający odpowiada:  Mają to być 3 spotkania po 8 godzin każde, w tym na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna= 45 minut i 15 minut przerwy. Odstępy między spotkaniami muszą być co najmniej tygodniowe.
 

3.       Czy zapis „Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia Beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania kursu" oznacza, że należy ubezpieczyć uczestników szkolenia na dni szkoleniowe czy na cały okres od 1 do ostatniego dnia trwania projektu szkoleniowego?

Zamawiający odpowiada - Beneficjenci muszą być ubezpieczeni w trakcie odbywania zajęć szkoleniowych w ramach szkolenia „Prawo ochrony środowiska".
 

4.       Biorąc pod uwagę, że „Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia kursu dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć" Z jakim wyprzedzeniem Zamawiający powiadomi wykonawcę o tym fakcie - gdyż ma to wpływ na ew. możliwość ubezpieczenia nowego uczestnika.

Zamawiający odpowiada: Powiadomienie nastąpi najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia, ze względu na liczbę godzin szkolenia (by można było skierować inną osobę, musi ona mieć możliwość uczestniczenia w co najmniej 80% zajęć). Zamawiający proponuje ubezpieczenie grupowe uczestników szkolenia i w tej sytuacji nie spowoduje to dodatkowych kosztów dla Wykonawcy.
 

5.       Czy przetarg ten prowadzony jest w trybie dla postępowań, gdzie wartość zamówienia nie przekracza 14 000 EUR.

Zamawiający odpowiada: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o łącznej wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwot, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Przetarg prowadzony jest w trybie postępowań powyżej 14 000 EUR ze względu na inne szkolenia przewidziane do realizacji w ramach projektów realizowanych przez Powiat Lęborski.



Do wszystkich Wykonawców nr postępowania PO.272.4.2011.

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.4.2011.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są
 

Szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego. w ramach projektu pn. „ Kadra Przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

 




INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.4.2011.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są

 

Szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego. w ramach projektu pn. „Kadra Przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

 

Zamawiający

Powiat Lęborski ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Wybrany Wykonawca :   Agencja Sedno sp. z o.o.  ul. Batorego 34/7, 59-220 Legnica



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Atmoterm s.a.,

ul. Łangowskiego 4,

45-031 Opole
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 36,23 pkt
 
Lemtech Konsulting sp. z o.o.

ul. Szpitalna 40,

31-824 Kraków
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - - 42,68 pkt
 
Apexnet Centrum Szkolenia Administracji Publicznej s.c. I. Wierzgała M. Sacewicz

Aleje Jerozolimskie 181,

02-222 Warszawa - 58,19 pkt
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 58,19 pkt
 
Centrum Wsparcia Innowacji sp. z o.o.

ul. Sandomierska 30/15,

85-830 Bydgoszcz
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 70,04 pkt
 
Centrum Doradztwa i Kształcenia Armada s.c.

ul. Druckiego-Lubeckiego 1A,

71-656 Szczecin
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - -88,38 pkt
 
Agencja Sedno sp. z o.o.

ul. Batorego 34/7,

59-220 Legnica
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt
 
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
 
W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia
 
W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
 
     

 

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty                              2011-03-11

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia 17 marca 2011 roku.






11.03.2011
 
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zarząd Powiatu Lęborskiego, działając zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 ze zm) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Szkolenia z zakresu Prawa Ochrony Środowiska dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego".

 
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 - cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.



UZASADNIENIE


Wszystkie oferty, które wpłynęły do Zamawiającego w niniejszym postępowaniu oferowały ceny wielokrotnie wyższe od kwoty zabezpieczonej w budżecie Zamawiającego na ten cel. W związku z niemożnością podwyższenia środków finansowych określonych w budżecie do kwoty oferty z najniższą ceną - najkorzystniejszej, Zamawiający zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

Załączniki:

SIWZ Kadra przyszłości.doc
doc, 516 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 24.06.2016 10:10
Data ostatniej aktualizacji: 24.06.2016 10:10
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 24.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.06.2016 10:09
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF