Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych
RSSZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych w ramach projektu pn. Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy) Program szkolenia składający się z 84 h lekcyjnych (przynajmniej po 6h dziennie) powinien obejmować m.in.: 1) efektywna komunikacja oraz autoprezentacja 2) trening asertywności 3) skuteczne zarządzanie sobą w czasie 4) sposoby radzenia sobie ze stresem oraz efektywne podnoszenie poczucia własnej wartości 5) rozmowa kwalifikacyjna 6) moduł równości szans kobiet i mężczyzn, przejawy dyskryminacji i stereotypy funkcjonujące w środowisku pracy 7) znajomości technik aktywnego poszukiwania pracy (plan, źródła oraz metody poszukiwania pracy) 8) podstawy obsługi komputera (edytor tekstu (np.Word), Internet) niezbędnej do poszukiwania pracy 9) sporządzania dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej w poszukiwaniu pracy Metodyka szkolenia 1) wykorzystanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników) 2) praca oparta na treningu interpersonalnym 3) ćwiczenia indywidualne i grupowe, mające na celu zwiększenie wiary w siebie i pomóc w znalezieniu pracy 4) praca indywidualna przy komputerach - formy poszukiwania pracy przy zastosowaniu źródeł internetowych oraz sporządzanie dokumentów aplikacyjnych (cv i list motywacyjny) Liczba uczestników szkoleń: łącznie 20 osób niepełnosprawnych Czas trwania szkolenia to 84 h, przynajmniej po 6 h dziennie. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie, że dysponują lub będą dysponować zespołem osób dyspozycyjnym zarówno w weekendy i w dni powszednie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zespół musi składać się z co najmniej dwóch osób, w tym: 1) doradca zawodowy posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonywania zawodu, w szczególności: - ukończone studia podyplomowe lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego; 2) psycholog posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonywania zawodu, w szczególności: - ukończone studia wyższe o kierunku psychologia Wszystkie osoby muszą spełnić poniższe wymaganie: - posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu-szkolenia, warsztatu o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia w ostatnich 3 latach. (załącznik nr 5 do SIWZ) -- Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia b) zmiany miejsca odbywania kursu c) zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia kursu d) zmiany harmonogramu zajęć e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pok 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
w dniu 20.04.2011 wpłynęło zapytanie do Zamawiającego
PYTANIE
W związku z ogłoszeniem przetargu na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych” w ramach projektu pn. „Aktywność zawodowa na zdrowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku, zwracamy się z prośbą o przesłanie kwoty oszacowania wartości zamówienia.
ZAMAWIAJACY ODPOWIADA
wartość zamówienia oszacowano na kwotę 21.000 zł .
w dniu 21.04.2011 wpłynęło zapytanie do Zamawiającego
PYTANIE
Zamawiający wskazał w SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, punkt 3 - adresaci, opis grupy szkoleniowej: „Osoby niepełnosprawne pozostające bez zatrudnienia (w tym osoby zarejestrowane jako bezrobotne), posiadające lekki, umiarkowany lub znaczny stopień niepełnosprawności". Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie jakiego typu niepełnosprawność dotyczy adresatów szkolenia (przede wszystkim czy są to osoby z upośledzeniem umysłowym, chorobami psychicznymi, zaburzeniami głosu, mowy i chorobami słuchu; chorobami narządu ruchu, epilepsją) oraz ile osób posiada niepełnosprawność w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Informacje te są niezbędne do przygotowania programów zajęć oraz odpowiedniego doboru kadry trenerskiej.
ZAMAWIAJACY ODPOWIADA
Wśród 20 osób niepełnosprawnych będących uczestnikami projektu 9 osób posiada lekki stopień niepełnosprawności, 10 osób - umiarkowany stopień niepełnosprawności, 1 osoba - znaczny stopień niepełnosprawności. Jeżeli chodzi o przyczynę niepełnosprawności wg wydanych orzeczeń: 5 osób - choroby psychiczne, z czego 3 osoby również posiadają orzeczone upośledzenie umysłowe, 7 uczestników - upośledzenie narządu ruchu, 2 osoby - choroby narządu wzroku, 2 osoby - zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu. Pozostali uczestnicy posiadają inne przyczyny orzeczeń, np. choroby układów oddechowych i krążenia, choroby neurologiczne itp.
Tym niemniej na podstawie dotychczas przeprowadzonych form aktywizacji zawodowej wśród wymienionej grupy osób niepełnosprawnych Zamawiający nie widzi potrzeby zabezpieczenia jakiegokolwiek specjalistycznego sprzętu, np.: schodołazy, winda, podjazd itp. Oraz specjalistycznej kadry, np.: opiekunów osób niepełnosprawnych, tłumacza języka migowego, przewodnika osoby niewidomej itp.
PYTANIE
Zamawiający określił, iż zespół trenerski składa się co najmniej z 2 osób, z których co najmniej jedna posiada wykształcenie psychologiczne - ukończone studia wyższe o kierunku psychologia. Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenia , jakie mogą być prowadzone przez osoby o różnym kierunku wykształcenia np. przez osoby o wykształceniu pedagogicznym i z zakresu zarządzania. Świadczy o tym m.in. dotychczasowe doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu tożsamych tematycznie szkoleń. W obecnej postaci wymagania postawione w SIWZ ograniczają równy dostęp Wykonawców do udziału w postępowaniu. Uwzględniając w szczególności specyfikę grupy adresatów szkolenia (niepełnosprawność) zwracam się z prośbą o zmianę wymagań stawianych kadrze trenerskiej i uznanie możliwości wykazania trenerów z innym wykształceniem, co najmniej pedagogicznym.
ZAMAWIAJACY ODPOWIADA
Powyższy warunek został określony w treści wniosku o dofinansowanie projektu, który otrzymał dofinansowanie na realizację m.in. zadania będącego przedmiotem ww. przetargu i w takiej formie został pozytywnie oceniony przez Komisję Oceny Projektów. Kryterium to nie wpływa na ograniczenie równego dostępu do udziału w postępowaniu.
(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)
Lębork, 06-05-2011 (miejscowość) (data) |
||
............................................................. (oznaczenie zamawiającego) |
Wg rozdzielnika
Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych" w ramach projektu pn. „Aktywność zawodowa na zdrowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej
w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy)
prowadzonym przez Powiat Lęborski
(wpisać oznaczenie zamawiającego)
w trybie przetargu nieograniczonego
(wpisać zastosowany tryb)
za ofertę najkorzystniejszą w została uznana oferta złożona przez:
numer oferty.........2..........
nazwa Open'er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii, ul. Pogodna 8 58-306 Wałbrzych
Oferta najkorzystniejsza otrzymała 100,00 pkt
Cena oferty 11 625,60 zł brutto
Pozostałe oferty:
numer oferty.........1..........
nazwa: Agencja Szkolenia i Promocji Kadr SUPRA Al. Wolności 46, 84-300 Lębork
cena oferty 17 416,80 zł brutto 66,75 pkt
numer oferty.........3..........
nazwa Stowarzyszenie EDUQ , ul. Warszawska 17, 84 - 300 Lębork
cena oferty14 520,00 zł brutto 80,07 pkt
numer oferty.........4..........
nazwa: ProgMan S.A. Al. Zwycięstwa 96/98, 81- 451 Gdynia
cena oferty 17 740,00 zł brutto 65,53 pkt
numer oferty.........5..........
nazwa: Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o. o. ul. 1 maja 54, 82-300 Elbląg
cena oferty 15 566,00 zł brutto 74,69 pkt
numer oferty.........6..........
nazwa: Maria Rachwał EDUKATOR, ul. Okrzei 18/1, 84-300 Lębork
cena oferty: 14 880,00 zł brutto 78,13 pkt
(wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)Uzasadnienie
(wpisać uzasadnienie, czyli dokładnie opisać ocenę oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem poszczególnych kryteriów oraz podaniem punktacji oferty zwycięskiej oraz nazwy (firmy), adresy oraz siedziby wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną każdej ofercie w każdym kryterium oraz punktację łączną)
Ofert odrzuconych - 0
(wpisać wykonawców, których oferty zostały odrzucone, wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, czyli przywołaniem konkretnych wad złożonych ofert i przepisów prawa lub postanowień siwz uzasadniających odrzucenie)
Wykonawców wykluczonych - 0
............................................................. (podpis i pieczątka kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej) |
Zamawiający zawrze umowy z Wykonawcą po terminie przewidzianym w art.94 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp.
Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych
Numer ogłoszenia: 140255 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118373 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych w ramach projektu pn. Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy) Program szkolenia składający się z 84 h lekcyjnych (przynajmniej po 6h dziennie) powinien obejmować m.in.: 1) efektywna komunikacja oraz autoprezentacja 2) trening asertywności 3) skuteczne zarządzanie sobą w czasie 4) sposoby radzenia sobie ze stresem oraz efektywne podnoszenie poczucia własnej wartości 5) rozmowa kwalifikacyjna 6) moduł równości szans kobiet i mężczyzn, przejawy dyskryminacji i stereotypy funkcjonujące w środowisku pracy 7) znajomości technik aktywnego poszukiwania pracy (plan, źródła oraz metody poszukiwania pracy) 8) podstawy obsługi komputera (edytor tekstu (np.Word), Internet) niezbędnej do poszukiwania pracy 9) sporządzania dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej w poszukiwaniu pracy Metodyka szkolenia 1) wykorzystanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników) 2) praca oparta na treningu interpersonalnym 3) ćwiczenia indywidualne i grupowe, mające na celu zwiększenie wiary w siebie i pomóc w znalezieniu pracy 4) praca indywidualna przy komputerach - formy poszukiwania pracy przy zastosowaniu źródeł internetowych oraz sporządzanie dokumentów aplikacyjnych (cv i list motywacyjny) Liczba uczestników szkoleń: łącznie 20 osób niepełnosprawnych Czas trwania szkolenia to 84 h, przynajmniej po 6 h dziennie. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Opener Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii,, ul. Pogodna 8, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 11625,60
-
Oferta z najniższą ceną: 11625,60/ Oferta z najwyższą ceną: 17740,00
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 24.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 24.06.2016 10:22 |
Liczba wyświetleń: | 2 |