Lębork: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.
RSSZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego zgodnie ze szczegółowa specyfikacją techniczną i przedmiarem robót stanowiącą załącznik nr 1 i 1a zadanie nr 2 Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku,, zgodnie projektem budowlanym na roboty remontowe i renowacyjne, roboty elektryczne oraz przedmiar robót stanowiących załącznik nr 2,2a,2b-2f.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.21.73.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający żąda przedłożenia - wykazu robót budowlanych potwierdzających wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat poprzedzających termin otwarcia ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający żąda przedłożenia - wykaz osób (przynajmniej jednej osoby) z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. budowlane, elektryczne - zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 SIWZ ), oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ), zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 1b, 2d, 2f do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, pełnomocnictwo do podpisywania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców ,upoważniające jednego z nich do reprezentowania pozostałych, Świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich potwierdzające uprawnienia elektryczne Zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające uprawnienia budowlane oświadczenie o zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku - pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego zgodnie ze szczegółowa specyfikacją techniczną i przedmiarem robót stanowiącą załącznik nr 1 i 1a.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymiana instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku,, zgodnie projektem budowlanym na roboty remontowe i renowacyjne, roboty elektryczne oraz przedmiar robót stanowiących załącznik nr 2,2a,2b-2f.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.21.73.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zawiadomienie o wyniku postępowania
(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)
|
|
Lębork, 2010-06-18 ....................... (miejscowość) (data) |
............................................................. (oznaczenie zamawiającego) |
|
|
Wg rozdzielnika
Zawiadomienie
Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego „Roboty budowlane w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku
zadanie nr 1
Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego
zadanie nr 2
Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymiana instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku
(wpisać oznaczenie postępowania)
prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Lęborku
(wpisać oznaczenie zamawiającego)
w trybie przetargu nieograniczonego............................................................................................
(wpisać zastosowany tryb)
na zadanie 1
za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez:
HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
Adam Hrycyk, 84-300 Lębork -Mosty, ul. Gliniana 17E
która uzyskała najwyższa ilość punktów -100,00 pkt
cena oferty 19 500 zł brutto
(wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)
pozostałe oferty:
Firma Wielobranżowa PETK Janina Petk
84-300 Lębork, ul. Krzywoustego 16
która uzyskała -87,40 pkt
cena oferty 22 319,33 zł brutto
na zadanie 2
za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez:
Firma Wielobranżowa PETK Janina Petk
84-300 Lębork, ul. Krzywoustego 16
która uzyskała najwyższa ilość punktów -100,00 pkt
cena oferty 98 566,59 zł brutto
(wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)
pozostałe oferty:
HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
Adam Hrycyk 84-300 Lębork -Mosty, ul. Gliniana 17E
która uzyskała - 99,06 pkt
cena oferty 99 500 zł brutto
Uzasadnienie
(wpisać uzasadnienie, czyli dokładnie opisać ocenę oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem poszczególnych kryteriów oraz podaniem punktacji oferty zwycięskiej oraz nazwy (firmy), adresy oraz siedziby wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną każdej ofercie w każdym kryterium oraz punktację łączną)
ofert odrzuconych 0
wykonawców wykluczonych 0
(wpisać wykonawców, których oferty zostały odrzucone, wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, czyli przywołaniem konkretnych wad złożonych ofert i przepisów prawa lub postanowień siwz uzasadniających odrzucenie)
Zgodnie z art.94 ust 2 pkt 3 Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcami w dniu 23-06-2010 r. |
|
............................................................. (podpis i pieczątka kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej) |
Otrzymują:
1. Firma Wielobranżowa „PETK" Janina Petk, 84-300 Lębork,
ul. Krzywoustego 16
2. HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
Adam Hrycyk
84-300 Lębork -Mosty, ul. Gliniana 17E
Lębork: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 199194 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134963 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1 Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego zgodnie ze szczegółowa specyfikacją techniczną i przedmiarem robót stanowiącą załącznik nr 1 i 1a zadanie nr 2 Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku,, zgodnie projektem budowlanym na roboty remontowe i renowacyjne, roboty elektryczne oraz przedmiar robót stanowiących załącznik nr 2,2a,2b-2f..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.21.73.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe, Gliniana 17E, 84-300 Lębork-Mosty, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20578,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 19500,00
-
Oferta z najniższą ceną: 19500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22319,33
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymiana instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa PETK Janina Petk, ul. Krzywoustego 16, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122166,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 98566,59
-
Oferta z najniższą ceną: 98566,59 / Oferta z najwyższą ceną: 99500,00
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 23.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 23.06.2016 10:57 |
Liczba wyświetleń: | 2 |