W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Lębork: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.

RSS

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego zgodnie ze szczegółowa specyfikacją techniczną i przedmiarem robót stanowiącą załącznik nr 1 i 1a zadanie nr 2 Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku,, zgodnie projektem budowlanym na roboty remontowe i renowacyjne, roboty elektryczne oraz przedmiar robót stanowiących załącznik nr 2,2a,2b-2f.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.21.73.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedłożenia - wykazu robót budowlanych potwierdzających wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat poprzedzających termin otwarcia ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedłożenia - wykaz osób (przynajmniej jednej osoby) z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. budowlane, elektryczne - zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 SIWZ ), oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ), zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 1b, 2d, 2f do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, pełnomocnictwo do podpisywania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców ,upoważniające jednego z nich do reprezentowania pozostałych, Świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich potwierdzające uprawnienia elektryczne Zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające uprawnienia budowlane oświadczenie o zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku - pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego zgodnie ze szczegółowa specyfikacją techniczną i przedmiarem robót stanowiącą załącznik nr 1 i 1a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymiana instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku,, zgodnie projektem budowlanym na roboty remontowe i renowacyjne, roboty elektryczne oraz przedmiar robót stanowiących załącznik nr 2,2a,2b-2f.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.21.73.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




Zawiadomienie o wyniku postępowania
(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)

 



 
 
 
 
Lębork, 2010-06-18

 .......................

               (miejscowość)            (data)
 
.............................................................

(oznaczenie zamawiającego)
 
 
 
 
 

Wg rozdzielnika

Zawiadomienie

Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego „Roboty budowlane w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku         
zadanie nr 1

Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego

zadanie nr 2

Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymiana instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku

(wpisać oznaczenie postępowania)

prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Lęborku

(wpisać oznaczenie zamawiającego)

w trybie przetargu nieograniczonego............................................................................................

(wpisać zastosowany tryb)

na zadanie 1

za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta złożona przez:

HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe

Adam Hrycyk,  84-300 Lębork -Mosty, ul. Gliniana 17E

 która uzyskała najwyższa ilość punktów  -100,00 pkt

cena oferty 19 500 zł brutto

(wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)

 

pozostałe oferty:

Firma Wielobranżowa PETK Janina Petk

84-300 Lębork, ul. Krzywoustego 16

która uzyskała      -87,40 pkt

cena oferty            22 319,33 zł brutto

 

 na zadanie 2

za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta złożona przez:

Firma Wielobranżowa PETK Janina Petk

84-300 Lębork, ul. Krzywoustego 16

która uzyskała najwyższa ilość punktów  -100,00 pkt

cena oferty 98 566,59  zł brutto

(wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)

 

pozostałe oferty:

 

HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe

Adam Hrycyk 84-300 Lębork -Mosty, ul. Gliniana 17E

 która uzyskała -   99,06  pkt

cena oferty            99 500 zł brutto

Uzasadnienie

(wpisać uzasadnienie, czyli dokładnie opisać ocenę oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem poszczególnych kryteriów oraz podaniem punktacji oferty zwycięskiej oraz nazwy (firmy), adresy oraz siedziby wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną każdej ofercie w każdym kryterium oraz punktację łączną)

 

ofert odrzuconych 0

 

wykonawców wykluczonych 0

 

(wpisać wykonawców, których oferty zostały odrzucone, wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, czyli przywołaniem konkretnych wad złożonych ofert i przepisów prawa lub postanowień siwz uzasadniających odrzucenie)



 

 

Zgodnie z art.94 ust 2 pkt 3 Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcami  w dniu  23-06-2010 r.

 
 
 
 
 

 

 

 

 

.............................................................

(podpis i pieczątka kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej)
 

Otrzymują:

1.    Firma Wielobranżowa „PETK" Janina Petk, 84-300 Lębork,

ul. Krzywoustego 16

2.    HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe

Adam Hrycyk

 84-300 Lębork -Mosty, ul. Gliniana 17E





Lębork: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 199194 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134963 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU. Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego. Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1 Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego zgodnie ze szczegółowa specyfikacją techniczną i przedmiarem robót stanowiącą załącznik nr 1 i 1a zadanie nr 2 Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku,, zgodnie projektem budowlanym na roboty remontowe i renowacyjne, roboty elektryczne oraz przedmiar robót stanowiących załącznik nr 2,2a,2b-2f..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.21.73.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont pomieszczenia sanitarnego i klatki schodowej w budynku 5A Starostwa Powiatowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe, Gliniana 17E, 84-300 Lębork-Mosty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20578,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22319,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont i przebudowa oraz modernizacja pomieszczeń wraz z wymiana instalacji elektrycznej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa PETK Janina Petk, ul. Krzywoustego 16, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122166,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98566,59

  • Oferta z najniższą ceną: 98566,59 / Oferta z najwyższą ceną: 99500,00

  • Waluta: PLN.

Załączniki:

zal_1.pdf
pdf, 70 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zal_1a.pdf
pdf, 72 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zal_1b.pdf
pdf, 70 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zał_2b.pdf
pdf, 111 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zał_2c.pdf
pdf, 103 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zał_2.pdf
pdf, 712 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zał_2d.pdf
pdf, 44 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zał_2e.pdf
pdf, 56 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zał_2a.pdf
pdf, 1.15 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
zał_2f.pdf
pdf, 78 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 23.06.2016 11:14
Data ostatniej aktualizacji: 23.06.2016 11:14
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 23.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 23.06.2016 10:57
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF