Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie - operatów pomiarowych. INFORMATYZACJA ODG i K II.
RSSOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 213959 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191919 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie - operatów pomiarowych. INFORMATYZACJA ODG i K II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca dokona informatycznego opracowania dokumentacji geodezyjnej w ilości 29 656 000 sztuk formatu A4 (formaty większe liczone jako wielokrotność formatu A4), polegającego na przeprowadzeniu digitalizacji udostępnionych przez Zamawiającego operatów pomiarowych. Skany poszczególnych operatów należy zapisywać w katalogu, którego nazwa pokrywa się z numerem KERG dla danego operatu. Poszczególne strony zeskanowanego operatu mają zostać ocechowane wg dostarczonego przez Zamawiającego słownika. W celu zachowania unikalności nazw plików, do nazw plików należy dodać trzycyfrowy numer poprzedzony znakiem podkreślenia, wg poniższego wzoru: - okladka_001.jpg - spis treści_001.jpg - projekt podziału_001.jpg - projekt podziału_002.jpg - szkic lokalizacji roboty_001.jpg - szkic lokalizacji roboty_002.jpg Ponadto należy pozyskać informacje pozwalające na określenie zakresów przestrzennych operatów i zapisać je w postaci plików w formacie txt lub dxf. 2). Skany powinny być wykonane w rozdzielczości 150 - 200 DPI. Każda strona zapisana w pliku JPG z kompresją w granicach 80-90% (100% oznacza brak kompresji). W przypadku wybranych materiałów, zakłada się możliwość zwiększenia jakości skanu, przy czym będzie to poprzedzone ustaleniami na etapie realizacji roboty w momencie pobierania materiałów źródłowych. 3). Wykonawca przeprowadzi synchronizację numeracji operatów zapisanych w systemie EWID 2007 z numeracją digitalizowanych operatów. Z porównania sporządzony zostanie raport, na podstawie którego zostaną usunięte ewentualne rozbieżności. 4). Wynik prac zostanie zapisany na płytach DVD jednostronnych (4.7GB) z prędkością zapisu 8x i przeprowadzoną weryfikacją (potwierdzoną raportem) oraz przekazany Zamawiającemu. 5). Zdigitalizowane operaty oraz ich zakresy przestrzenne wykonawca wprowadzi do systemu Ewid 2007 w siedzibie zamawiającego. 6). Przed złożeniem oferty, jest wymagane zakończone sukcesem załadowanie próbki danych (przykładowe operaty) przekazanej Wykonawcy wraz z dokumentacją przetargową 7). Skanowanie zostanie wykonane w siedzibie i w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8 - 15 lub w innym miejscu po przewiezieniu we własnym zakresie dokumentacji. Wykonawca dostarczy przed rozpoczęciem pracy imienne upoważnienia dla pracowników, którzy w ramach realizacji zlecenia będą upoważnieni do pobierania i zdawania dokumentacji. 8). Zeskanowane dokumenty należy oznaczyć w sposób jednolity pieczątką o treści: Zeskanowano w dniu ... i podpisem wykonującego czynność. 9). Opracowanie plików w celu przygotowania ich do załadowania Wykonawca przeprowadzi na własnym sprzęcie i przy wykorzystaniu własnego oprogramowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 72.25.20.00-6, 79.99.91.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych SURVEYOR, ul. Armii Krajowej 32/6, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20149,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 22755,00
-
Oferta z najniższą ceną: 22755,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51067,64
-
Waluta: PLN.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie - operatów pomiarowych.
,,INFORMATYZACJA ODG i K II".
Zamawiający
Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork ;
woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybrany Wykonawca : |
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych „SURVEYOR" ul.. Armii Krajowej 32/6 84-300 Lębork |
|
Uzasadnienie wyboru | Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. | |
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy | Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert | |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA | ||
AD AKTA S.A. ul. Duńska 1 91-204 Łódź |
NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
„GEOBAZA" Spółka z o.o. ul. Łokietka 10/2 84-300 Lębork |
88,51 pk | |
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych „SURVEYOR" ul.. Armii Krajowej 32/6 84-300 Lębork |
100 ,00 pkt. |
|
„Geopartner" Spółka z o.o. Spółka komandytowa ul. Rakoczego 31 80-171 Gdańsk |
90,40 pkt. |
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 191919 - 2013 data 20.09.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II 1.4.
- W ogłoszeniu jest: 1). Wykonawca dokona informatycznego opracowania dokumentacji geodezyjnej w ilości 29 656 000 sztuk formatu A4 (formaty większe liczone jako wielokrotność formatu A4), polegającego na przeprowadzeniu digitalizacji udostępnionych przez Zamawiającego operatów pomiarowych. Skany poszczególnych operatów należy zapisywać w katalogu, którego nazwa pokrywa się z numerem KERG dla danego operatu. Poszczególne strony zeskanowanego operatu mają zostać ocechowane wg dostarczonego przez Zamawiającego słownika. W celu zachowania unikalności nazw plików, do nazw plików należy dodać trzycyfrowy numer poprzedzony znakiem podkreślenia, wg poniższego wzoru: - okladka_001.jpg - spis treści_001.jpg - projekt podziału_001.jpg - projekt podziału_002.jpg - szkic lokalizacji roboty_001.jpg - szkic lokalizacji roboty_002.jpg Ponadto należy pozyskać informacje pozwalające na określenie zakresów przestrzennych operatów i zapisać je w postaci plików w formacie txt lub dxf..
- W ogłoszeniu powinno być: 1). Wykonawca dokona informatycznego opracowania dokumentacji geodezyjnej w ilości 29 656 sztuk formatu A4 (formaty większe liczone jako wielokrotność formatu A4), polegającego na przeprowadzeniu digitalizacji udostępnionych przez Zamawiającego operatów pomiarowych. Skany poszczególnych operatów należy zapisywać w katalogu, którego nazwa pokrywa się z numerem KERG dla danego operatu. Poszczególne strony zeskanowanego operatu mają zostać ocechowane wg dostarczonego przez Zamawiającego słownika. W celu zachowania unikalności nazw plików, do nazw plików należy dodać trzycyfrowy numer poprzedzony znakiem podkreślenia, wg poniższego wzoru: - okladka_001.jpg - spis treści_001.jpg - projekt podziału_001.jpg - projekt podziału_002.jpg - szkic lokalizacji roboty_001.jpg - szkic lokalizacji roboty_002.jpg Ponadto należy pozyskać informacje pozwalające na określenie zakresów przestrzennych operatów i zapisać je w postaci plików w formacie txt lub dxf..
Numer ogłoszenia: 191919 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie - operatów pomiarowych. INFORMATYZACJA ODG i K II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wykonawca dokona informatycznego opracowania dokumentacji geodezyjnej w ilości 29 656 000 sztuk formatu A4 (formaty większe liczone jako wielokrotność formatu A4), polegającego na przeprowadzeniu digitalizacji udostępnionych przez Zamawiającego operatów pomiarowych. Skany poszczególnych operatów należy zapisywać w katalogu, którego nazwa pokrywa się z numerem KERG dla danego operatu. Poszczególne strony zeskanowanego operatu mają zostać ocechowane wg dostarczonego przez Zamawiającego słownika. W celu zachowania unikalności nazw plików, do nazw plików należy dodać trzycyfrowy numer poprzedzony znakiem podkreślenia, wg poniższego wzoru: - okladka_001.jpg - spis treści_001.jpg - projekt podziału_001.jpg - projekt podziału_002.jpg - szkic lokalizacji roboty_001.jpg - szkic lokalizacji roboty_002.jpg Ponadto należy pozyskać informacje pozwalające na określenie zakresów przestrzennych operatów i zapisać je w postaci plików w formacie txt lub dxf. 2). Skany powinny być wykonane w rozdzielczości 150 - 200 DPI. Każda strona zapisana w pliku JPG z kompresją w granicach 80-90% (100% oznacza brak kompresji). W przypadku wybranych materiałów, zakłada się możliwość zwiększenia jakości skanu, przy czym będzie to poprzedzone ustaleniami na etapie realizacji roboty w momencie pobierania materiałów źródłowych. 3). Wykonawca przeprowadzi synchronizację numeracji operatów zapisanych w systemie EWID 2007 z numeracją digitalizowanych operatów. Z porównania sporządzony zostanie raport, na podstawie którego zostaną usunięte ewentualne rozbieżności. 4). Wynik prac zostanie zapisany na płytach DVD jednostronnych (4.7GB) z prędkością zapisu 8x i przeprowadzoną weryfikacją (potwierdzoną raportem) oraz przekazany Zamawiającemu. 5). Zdigitalizowane operaty oraz ich zakresy przestrzenne wykonawca wprowadzi do systemu Ewid 2007 w siedzibie zamawiającego. 6). Przed złożeniem oferty, jest wymagane zakończone sukcesem załadowanie próbki danych (przykładowe operaty) przekazanej Wykonawcy wraz z dokumentacją przetargową 7). Skanowanie zostanie wykonane w siedzibie i w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8 - 15 lub w innym miejscu po przewiezieniu we własnym zakresie dokumentacji. Wykonawca dostarczy przed rozpoczęciem pracy imienne upoważnienia dla pracowników, którzy w ramach realizacji zlecenia będą upoważnieni do pobierania i zdawania dokumentacji. 8). Zeskanowane dokumenty należy oznaczyć w sposób jednolity pieczątką o treści: Zeskanowano w dniu ... i podpisem wykonującego czynność. 9). Opracowanie plików w celu przygotowania ich do załadowania Wykonawca przeprowadzi na własnym sprzęcie i przy wykorzystaniu własnego oprogramowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 72.25.20.00-6, 79.99.91.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: Wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch podobnych usług oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w ppkt a)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonanie zamówienia będzie powierzone co najmniej dwóm osobom: - co najmniej jedna z nich posiada aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów syt-wys, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz z zakresu rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (art. 43, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zmianami) - co najmniej jedna z nich posiada umiejętności przetwarzania i edycji danych zarządzanych przez system EWID 2007 lub umiejętności integracji zeskanowanej dokumentacji z elementami numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków systemu EWID2007 lub oprogramowania równoważnego opartego na bazie danych ORACLE - współdziałającego z bazą danych EWID 2007 - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; oświadczenie, że osoba/y, która/e będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada/ją wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 na formularzach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 2 do SIWZ), c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch podobnych usług oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ); e) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji zamówienia (załącznik nr 7) 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 6 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. zał. nr 7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 28.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 28.06.2016 10:18 |
Liczba wyświetleń: | 3 |