INFORMATYZACJA ODGiK
RSSZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INFORMATYZACJA ODGiK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zasilenie powiatowej bazy danych współrzędnymi przeliczonej do układu PUWG2000s6 dostarczonymi przez ODGK punktami osnowy podstawowej i szczegółowej znajdującymi się w zasobie geodezyjno-kartograficznym powiatu lęborskiego. Założenie banku osnów. Powiązanie założonego banku osnów w układzie 2000 z istniejącymi w zasobie : szkicami przeglądowymi, zbiorami obserwacji, wykazami współrzędnych oraz skanami opisów topograficznych. 2.Przeliczenie i zasilenie powiatowej bazy danych współrzędnymi osnowy wysokościowej do układu PUWG2000s6. 3.Transformacja powiatowej bazy danych w treści mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej, granic administracyjnych, map glebowo-rolnych (ukł.92), danych ZUDP do układu PUWG2000s6. 4.Sporządzenia numerycznego opracowania (postać wektorowa) dla treści obligatoryjnej i fakultatywnej istniejących w zasobie geodezyjno-kartograficznym map sytuacyjno-wysokościowych z gmin: Cewice, Nowa Wieś Lęb. i Wicko. 5.Włączenie wszystkich wynikowych opracowań zawartych w punktach 1-4 do bazy danych systemu EWID2007 v7.8, konfiguracja systemu oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Starostwa z obsługi modułu mapy zasadniczej, glebowo-rolnej i ZUDP w systemie EWID2007. Powyższe prace należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik Nr 1 do SIWZ . Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę na podstawie fragmentu bazy otrzymanej od Zamawiającego w formie próbki danych wektorowych (dane graficzne i opisowe w formacie KCD lub SWING - Standard Wymiany Informacji Geodezyjnych) i rastrowych (zeskanowana mapa analogowa). Wykonawca ma możliwość pobrania od Zamawiającego próbek testów plików wsadowych osobiście w siedzibie Zamawiającego w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - adres odgk_lebork@wp.pl. Zadaniem Wykonawcy będzie wprowadzenie fragmentu mapy sytuacyjno - wysokościowej z uzbrojeniem podziemnym obejmującego: budynek jednorodzinny wraz z przyłączami podziemnymi i elementami naziemnymi wszystkich mediów znajdujących się na próbce rastra mapy analogowej. Wykonawca załączy do oferty wynikowe pliki w formacie KCD lub SWING na płycie CD/DVD. Zamawiający dokona próby załadowania przekazanych plików do kopii bazy danych i dokona oceny poprawności zaczytanych danych. Jeżeli okaże się, że procedura wsadowego wprowadzania zmian wykaże błędy lub, że wynik wprowadzenia zmian do kopii powiatowej bazy danych nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia tych samych zmian za pomocą posiadanego oprogramowania TurboEWID wersja 7.8., Zamawiający odrzuci daną ofertę jako nie spełniającą wymagań określonych w SIWZ. UWAGA: podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez Zamawiającego wdrożonego w 2007 roku zintegrowanego systemu EWID 2000.W systemie TurboEWID wersja 7.8 prowadzona jest komputerowa baza danych ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej powiatu lęborskiego a jednocześnie nie jest wymagane od Wykonawcy dysponowanie licencją na użytkowanie tego programu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 72.25.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności zgodnie z art. 43 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: Wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie podobne usługi o wartości każdej z nich minimum 40.000,00zł brutto.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: -Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: - minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1,2 -Dysponuje wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji Zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: - minimum 3 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do realizacji Zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem systemowym oraz licencyjnym oprogramowaniem aplikacyjnym do edycji danych mapy zasadniczej, które pozwoli na automatyczne przyjęcie tych danych w formacie KCD lub SWING do własnych struktur danych, aktualizację tych danych trybie zmian z zachowaniem pełnej historii zmienionych obiektów mapy zasadniczej oraz wydanie tych danych po modyfikacji w formacie KCD lub SWING
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: -Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania. - Ponadto Wykonawca, zobowiązany jest załączyć dokumenty, z których wynikać będzie, iż osoba, która podpisała ofertę jest osobą do tego upoważnioną. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone analogicznie jak w ust. 4. Oświadczenia i dokumenty ujęte w ust. 2 powinny zostać złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wspólnej polisy wyszczególnionej w ust. 1 pkt. 5 obejmującej członków konsorcjum, bądź też polis odrębnych, przy czym ich wartość podlega sumowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze G.272.1.126.11.BK prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z 2010 r. poz. 759 ze zmianami), którego przedmiotem było:
1.Zasilenie powiatowej bazy danych współrzędnymi przeliczonej do układu PUWG2000s6 dostarczonymi przez ODGK punktami osnowy podstawowej i szczegółowej znajdującymi się w zasobie geodezyjno-kartograficznym powiatu lęborskiego. Założenie ,,banku''osnów. Powiązanie założonego „banku" osnów w układzie 2000 z istniejącymi w zasobie : szkicami przeglądowymi, zbiorami obserwacji, wykazami współrzędnych oraz skanami opisów topograficznych.
2.Przeliczenie i zasilenie powiatowej bazy danych współrzędnymi osnowy wysokościowej do układu PUWG2000s6.
3.Transformacja powiatowej bazy danych w treści mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej, granic administracyjnych, map glebowo-rolnych (ukł.92), danych ZUDP do układu PUWG2000s6.
4.Sporządzenia numerycznego opracowania (postać wektorowa) dla treści obligatoryjnej i fakultatywnej istniejących w zasobie geodezyjno-kartograficznym map sytuacyjno-wysokościowych z gmin: Cewice, Nowa Wieś Lęb. i Wicko.
5.Włączenie wszystkich wynikowych opracowań zawartych w punktach 1-4 do bazy danych systemu EWID2007 v7.8, konfiguracja systemu oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Starostwa z obsługi modułu mapy zasadniczej, glebowo-rolnej i ZUDP w systemie EWID2007.Powyższe prace należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi.
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
telefon (059) 8624800, fax 8621406
Strona www.powiat.leborski.samorzady.pl.
E-mail - starostwo-lebork@poczta .onet.pl
Do realizacji tego zamówienia Zamawiający wybrał ofertę, którą złożyła Firma :
GEOPARTNER Spółka z o. o. Spółka komandytowa
80-137 Gdańsk, ul. Starodworska 3.spełniając wszystkie warunki zawarte specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów
Wykonawcy którzy złożyli oferty:
Do wykonania tego zamówienia wpłynęła jedna ważna oferta
Nie było ofert nieważnych , nie było wykonawców wykluczonych
Numer ogłoszenia: 227767 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207370 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INFORMATYZACJA ODGiK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zasilenie powiatowej bazy danych współrzędnymi przeliczonej do układu PUWG2000s6 dostarczonymi przez ODGK punktami osnowy podstawowej i szczegółowej znajdującymi się w zasobie geodezyjno-kartograficznym powiatu lęborskiego. Założenie banku osnów. Powiązanie założonego banku osnów w układzie 2000 z istniejącymi w zasobie : szkicami przeglądowymi, zbiorami obserwacji, wykazami współrzędnych oraz skanami opisów topograficznych. 2.Przeliczenie i zasilenie powiatowej bazy danych współrzędnymi osnowy wysokościowej do układu PUWG2000s6. 3.Transformacja powiatowej bazy danych w treści mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej, granic administracyjnych, map glebowo-rolnych (ukł.92), danych ZUDP do układu PUWG2000s6. 4.Sporządzenia numerycznego opracowania (postać wektorowa) dla treści obligatoryjnej i fakultatywnej istniejących w zasobie geodezyjno-kartograficznym map sytuacyjno-wysokościowych z gmin: Cewice, Nowa Wieś Lęb. i Wicko. 5.Włączenie wszystkich wynikowych opracowań zawartych w punktach 1-4 do bazy danych systemu EWID2007 v7.8, konfiguracja systemu oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Starostwa z obsługi modułu mapy zasadniczej, glebowo-rolnej i ZUDP w systemie EWID2007. Powyższe prace należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik Nr 1 do SIWZ . Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę na podstawie fragmentu bazy otrzymanej od Zamawiającego w formie próbki danych wektorowych (dane graficzne i opisowe w formacie KCD lub SWING - Standard Wymiany Informacji Geodezyjnych) i rastrowych (zeskanowana mapa analogowa). Wykonawca ma możliwość pobrania od Zamawiającego próbek testów plików wsadowych osobiście w siedzibie Zamawiającego w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - adres odgk_lebork@wp.pl. Zadaniem Wykonawcy będzie wprowadzenie fragmentu mapy sytuacyjno - wysokościowej z uzbrojeniem podziemnym obejmującego: budynek jednorodzinny wraz z przyłączami podziemnymi i elementami naziemnymi wszystkich mediów znajdujących się na próbce rastra mapy analogowej. Wykonawca załączy do oferty wynikowe pliki w formacie KCD lub SWING na płycie CD/DVD. Zamawiający dokona próby załadowania przekazanych plików do kopii bazy danych i dokona oceny poprawności zaczytanych danych. Jeżeli okaże się, że procedura wsadowego wprowadzania zmian wykaże błędy lub, że wynik wprowadzenia zmian do kopii powiatowej bazy danych nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia tych samych zmian za pomocą posiadanego oprogramowania TurboEWID wersja 7.8., Zamawiający odrzuci daną ofertę jako nie spełniającą wymagań określonych w SIWZ. UWAGA: podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez Zamawiającego wdrożonego w 2007 roku zintegrowanego systemu EWID 2000.W systemie TurboEWID wersja 7.8 prowadzona jest komputerowa baza danych ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej powiatu lęborskiego a jednocześnie nie jest wymagane od Wykonawcy dysponowanie licencją na użytkowanie tego programu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 72.25.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEOPARTNER Spółka z o. o. Spółka komandytowa, ul. Starodworska 3, 80-137 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 119925,00
-
Oferta z najniższą ceną: 119925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119925,00
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 24.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 24.06.2016 12:29 |
Liczba wyświetleń: | 2 |