W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Eksploatacja kotłowni na okres trzech lat

RSS
Lębork: Eksploatacja kotłowni na okres trzech lat
Numer ogłoszenia: 413122 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383858 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621667, faks 059 8623253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja kotłowni na okres trzech lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogrzewanie pomieszczeń szkoły oraz dostarczenie ciepłej wody w okresie 3 - lat tj. od dnia 01.11.2012 r. do dnia 31.10.2015 r. Wykonawca odpowiedzialny jest zapewnić komfort cieplny użytkownikom obiektu zgodnie z rozporządzeniem MENiS z dnia 31 grudnia 2002 roku § 17 ust. 1 (Dz. U. z 2003 r. nr 6, poz.69), tj. co najmniej +18 stopni C oraz temperaturę ciepłej wody minimum + 55 stopni C w wylewkach. Ogrzewanie całodobowe w sezonie grzewczym z uwzględnieniem jego wcześniejszego rozpoczęcia lub późniejszego zakończenia odpowiednio do panujących warunków klimatycznych. Po zakończeniu sezonu grzewczego zabezpieczenie potrzeb szkoły w ciepłą wodę. Przerwa remontowa możliwa w okresie wakacyjnym tj. od dnia 01 lipca do dnia 31 lipca. Prowadzenie eksploatacji kotłowni zasilającej budynki PCE - ZSP w Lęborku wraz z utrzymania w sprawności technicznej kotła węglowego. W zakres eksploatacji wchodzi w szczególności obowiązek kontroli, regulacji, napraw i opomiarowania urządzeń oraz bieżącej ich konserwacji. Wykonanie wszelkich obligatoryjnych (odpłatnych) przeglądów okresowych tj.: przewodów dymowych i wentylacyjnych, ppoż, dozoru technicznego w okresie eksploatacji kotłowni należy do Wykonawcy. Kosztami zużytej energii elektrycznej, wody i ścieków na potrzeby kotłowni wg wskazań zainstalowanych podliczników zostanie obciążony Wykonawca. Zakup paliwa tj. węgla kamiennego asortyment miał MI typ 32.1 kl. 25/12 wg PN-82/G-97001-3 w ilość około 270 ton oraz drewna w ilości około 30 metrów przestrzennych wraz z rozładunkiem z uwzględnieniem podgrzewania wody w okresie letnim. Załadunek paliwa do kotła grzewczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3, 09.32.30.00-9, 09.32.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pionierów 11, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 297000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 297000,00

  • Waluta: PLN.




Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 386222 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012



Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 383858 - 2012 data 05.10.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621667, fax. 059 8623253.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: Zakup paliwa tj. węgla kamiennego asortyment miał MI typ 32.1 kl.25/12 wg PN-82/G-97001-3 w ilości około 270 ton rocznie oraz drewna w ilości około 30 metrów przestrzennych rocznie wraz z rozładunkiem z uwzględnieniem podgrzewania wody w okresie letnim..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zakup paliwa tj. węgla kamiennego asortyment miał MI typ 32.1 kl.25/12 wg PN-82/G-97001-3 w ilości około 270 ton oraz drewna w ilości około 30 metrów przestrzennych wraz z rozładunkiem z uwzględnieniem podgrzewania wody w okresie letnim..


Numer ogłoszenia: 383858 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych , ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621667, faks 059 8623253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.2com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja kotłowni na okres trzech lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrzewanie pomieszczeń szkoły oraz dostarczenie ciepłej wody w okresie 3 - lat tj. od dnia 01.11.2012 r. do dnia 31.10.2015 r. Wykonawca odpowiedzialny jest zapewnić komfort cieplny użytkownikom obiektu zgodnie z rozporządzeniem MENiS z dnia 31 grudnia 2002 roku § 17 ust. 1 (Dz. U. z 2003 r. nr 6, poz.69), tj. co najmniej +18 stopni C oraz temperaturę ciepłej wody minimum + 55 stopni C w wylewkach. Ogrzewanie całodobowe w sezonie grzewczym z uwzględnieniem jego wcześniejszego rozpoczęcia lub późniejszego zakończenia odpowiednio do panujących warunków klimatycznych. Po zakończeniu sezonu grzewczego zabezpieczenie potrzeb szkoły w ciepłą wodę. Przerwa remontowa możliwa w okresie wakacyjnym tj. od dnia 01 lipca do dnia 31 lipca. Prowadzenie eksploatacji kotłowni zasilającej budynki PCE - ZSP w Lęborku wraz z utrzymania w sprawności technicznej kotła węglowego. W zakres eksploatacji wchodzi w szczególności obowiązek kontroli, regulacji, napraw i opomiarowania urządzeń oraz bieżącej ich konserwacji. Wykonanie wszelkich obligatoryjnych (odpłatnych) przeglądów okresowych tj.: przewodów dymowych i wentylacyjnych, ppoż, dozoru technicznego w okresie eksploatacji kotłowni należy do Wykonawcy. Kosztami zużytej energii elektrycznej, wody i ścieków na potrzeby kotłowni wg wskazań zainstalowanych podliczników zostanie obciążony Wykonawca. Zakup paliwa tj. węgla kamiennego asortyment miał MI typ 32.1 kl. 25/12 wg PN-82/G-97001-3 w ilość około 270 ton rocznie oraz drewna w ilości około 30 metrów przestrzennych rocznie wraz z rozładunkiem z uwzględnieniem podgrzewania wody w okresie letnim. Załadunek paliwa do kotła grzewczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3, 09.32.30.00-9, 09.32.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie wykonanych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować w oparciu o oświadczenie Wykonawcy, iż posiada niezbędny sprzęt techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia (uprawnienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.2com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork ul. Pionierów 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 09:00, miejsce: 84-300 Lębork ul. Pionierów 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.2com.pl



 

Załączniki:

Zmiana ogłoszenia.pdf
pdf, 129 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 13:14
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 13:14
Liczba pobrań: 1
Ogłoszenie.pdf
pdf, 212 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 27.06.2016 13:14
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2016 13:14
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 27.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 27.06.2016 13:13
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF