Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN
RSSZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: Część 1 Sprzęt komputerowy z oprogramowaniem Drukarka A4 monochromatyczna laserowa - 1 szt. Komputery PC - 64bit - 3 szt. Komputery PC - 64bit - 2 szt. Monitor 19cali 1000:1 5ms DVI+D-SUB TFT - 3 szt. Komputery przenośny - 64bit - 2 szt. - Systemy operacyjne Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64Bit - 3 szt Microsoft Windows 7 Home Premium PL OEM 64Bit - 4 szt Oprogramowanie biurowe: Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL DOEM - 6 szt. Microsoft Office 2010 Professional PL DOEM - 1 szt. UPS 700 - 2 szt. UPS 500 - 8 szt. Switch 48 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 16 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 8 portowy 10-100-1000 - 2 szt. Część 2 Kserokopiarki Kopiarka A3 z automatycznym podajnikiem - 2 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt, dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.92.00.00-3, 31.68.25.30-4, 32.42.00.00-3, 30.12.13.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego z oprogramowaniem o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty wykaz zrealizowanych dostaw w liczbie co najmniej 2 o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tej dostawy.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat 2 dostaw sprzętu komputerowego z oprogramowaniem o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto.. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy powinni złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy Wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lęborku ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Drukarka A4 monochromatyczna laserowa - 1 szt. - Komputery PC - 64bit - 3 szt. - Komputery PC - 64bit - 2 szt. - Monitor 19cali 1000:1 5ms DVI+D-SUB TFT - 3 szt. - Komputery przenośny - 64bit - 2 szt. - Systemy operacyjne - Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64Bit - 3 szt - Microsoft Windows 7 Home Premium PL OEM 64Bit - 4 szt - Oprogramowanie biurowe: - Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL DOEM - 6 szt. - Microsoft Office 2010 Professional PL DOEM - 1 szt. - UPS 700 - 2 szt. - UPS 500 - 8 szt. - Switch 48 portowy 10-100-1000 - 1 szt. - Switch 16 portowy 10-100-1000 - 1 szt. - Switch 8 portowy 10-100-1000 - 2 szt. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.92.00.00-3, 31.68.25.30-4, 32.42.00.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kserokopiarki.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kopiarka A3 z automatycznym podajnikiem - 2 szt. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
„ Zamawiający wymaga od wykonawcy wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat 2 dostaw sprzętu komputerowego z oprogramowaniem o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców.
W przypadku gdy chcemy wystartować w części 2 czy mamy dostarczyć wykaz zrealizowanych dostaw na kserokopiarki (urządzenia wielofunkcyjne)"
Odpowiedź zamawiającego
Wymóg wykazu zrealizowanych dostaw o którym mowa w pytaniu zawarty jest w opisie warunków udziału w postępowaniu oraz opisie dokonywania oceny spełnienia tych warunków (punkt 8 SIWZ) oraz w informacji o oświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (punkt 9 SIWZ). Istotą tego wymogu jest możliwość dokonania oceny posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy. Pomimo braku wyraźnego odniesienia tego wymogu do części drugiej zamówienia tj. dostawy kserokopiarek wymaga się wykazu zrealizowanych dostaw w w/w kwocie także do tej części zamówienia.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze OR.272.1.25.2011.
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest
„Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN"
Zamawiający
Starostwo Powiatowe w Lęborku
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
Wybrany Wykonawca:
CZĘŚĆ I Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka s. j.
ul. Kościuszki 1,
26-600 Radom
CZĘŚC II DKS Sp. z o. o.
Trakt Św. Wojciecha 29
80-044 Gdańsk
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
||
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty |
|||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - liczba pkt w każdej części |
||
Balta Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Wojciech Stec ul. Słowackiego 37k 80-257 Gdańsk |
CZĘŚĆ II |
97,33 |
|
Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka s. j. ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom |
CZĘŚĆ I |
100,00 |
|
YAMO Sp z o.o Ul. Okulickiego 6 05-500 Piaseczno |
CZĘŚĆ II |
90,33 |
|
DKS Sp. z o. o. Trakt Św. Wojciecha 29 80-044 Gdańsk |
CZĘŚĆ II |
100,00 |
|
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania |
|||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia |
||
BRAK |
|
||
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone |
|||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia |
||
BRAK |
|
Data zamieszczenia na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń 2011-08-16
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia 2011-08-22
Lębork: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN
Numer ogłoszenia: 235673 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206194 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: Część 1 Sprzęt komputerowy z oprogramowaniem Drukarka A4 monochromatyczna laserowa - 1 szt. Komputery PC - 64bit - 3 szt. Komputery PC - 64bit - 2 szt. Monitor 19cali 1000:1 5ms DVI+D-SUB TFT - 3 szt. Komputery przenośny - 64bit - 2 szt. - Systemy operacyjne Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64Bit - 3 szt Microsoft Windows 7 Home Premium PL OEM 64Bit - 4 szt Oprogramowanie biurowe: Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL DOEM - 6 szt. Microsoft Office 2010 Professional PL DOEM - 1 szt. UPS 700 - 2 szt. UPS 500 - 8 szt. Switch 48 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 16 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 8 portowy 10-100-1000 - 2 szt. Część 2 Kserokopiarki Kopiarka A3 z automatycznym podajnikiem - 2 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt, dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.92.00.00-3, 31.68.25.30-4, 32.42.00.00-3, 30.12.13.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka s. j., ul. Kościuszki 1,, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35922,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 34194,00
-
Oferta z najniższą ceną: 34194,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34194,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kserokopiarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DKS Sp. z o. o., Trakt Św. Wojciecha 29, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 18855,90
-
Oferta z najniższą ceną: 18855,90 / Oferta z najwyższą ceną: 20873,10
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 24.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 24.06.2016 12:27 |
Liczba wyświetleń: | 2 |