W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN

RSS

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: Część 1 Sprzęt komputerowy z oprogramowaniem Drukarka A4 monochromatyczna laserowa - 1 szt. Komputery PC - 64bit - 3 szt. Komputery PC - 64bit - 2 szt. Monitor 19cali 1000:1 5ms DVI+D-SUB TFT - 3 szt. Komputery przenośny - 64bit - 2 szt. - Systemy operacyjne Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64Bit - 3 szt Microsoft Windows 7 Home Premium PL OEM 64Bit - 4 szt Oprogramowanie biurowe: Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL DOEM - 6 szt. Microsoft Office 2010 Professional PL DOEM - 1 szt. UPS 700 - 2 szt. UPS 500 - 8 szt. Switch 48 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 16 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 8 portowy 10-100-1000 - 2 szt. Część 2 Kserokopiarki Kopiarka A3 z automatycznym podajnikiem - 2 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt, dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.92.00.00-3, 31.68.25.30-4, 32.42.00.00-3, 30.12.13.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego z oprogramowaniem o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty wykaz zrealizowanych dostaw w liczbie co najmniej 2 o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tej dostawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat 2 dostaw sprzętu komputerowego z oprogramowaniem o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto.. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy powinni złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy Wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lęborku ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Drukarka A4 monochromatyczna laserowa - 1 szt. - Komputery PC - 64bit - 3 szt. - Komputery PC - 64bit - 2 szt. - Monitor 19cali 1000:1 5ms DVI+D-SUB TFT - 3 szt. - Komputery przenośny - 64bit - 2 szt. - Systemy operacyjne - Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64Bit - 3 szt - Microsoft Windows 7 Home Premium PL OEM 64Bit - 4 szt - Oprogramowanie biurowe: - Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL DOEM - 6 szt. - Microsoft Office 2010 Professional PL DOEM - 1 szt. - UPS 700 - 2 szt. - UPS 500 - 8 szt. - Switch 48 portowy 10-100-1000 - 1 szt. - Switch 16 portowy 10-100-1000 - 1 szt. - Switch 8 portowy 10-100-1000 - 2 szt. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.92.00.00-3, 31.68.25.30-4, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kopiarka A3 z automatycznym podajnikiem - 2 szt. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


21.07.2011r.

W dniu 20.07.2011r. wpłynęło zapytanie do przedmiotu zamówienia „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN" (postępowanie nr OR.272.1.25.2011) następującej treści:

„ Zamawiający wymaga od wykonawcy wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat 2 dostaw sprzętu komputerowego z oprogramowaniem o łącznej wartości równej bądź większej niż 50 000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców.
W przypadku gdy chcemy wystartować w części 2 czy mamy dostarczyć wykaz zrealizowanych dostaw na kserokopiarki (urządzenia wielofunkcyjne)"

Odpowiedź zamawiającego
Wymóg wykazu zrealizowanych dostaw o którym mowa w pytaniu zawarty jest w opisie warunków udziału w postępowaniu oraz opisie dokonywania oceny spełnienia tych warunków (punkt 8 SIWZ) oraz w informacji o oświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (punkt 9 SIWZ). Istotą tego wymogu jest możliwość dokonania oceny posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy. Pomimo braku wyraźnego odniesienia tego wymogu do części drugiej zamówienia tj. dostawy kserokopiarek wymaga się wykazu zrealizowanych dostaw w w/w kwocie także do tej części zamówienia.


INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze OR.272.1.25.2011.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest
 

„Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN"

 

Zamawiający

Starostwo Powiatowe w Lęborku
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
 



informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybrany Wykonawca:

CZĘŚĆ I  Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka s. j.
ul. Kościuszki 1,
26-600 Radom

CZĘŚC II  DKS Sp. z o. o.
Trakt Św. Wojciecha 29
80-044 Gdańsk
 



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - liczba pkt w każdej części
 
Balta Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Wojciech Stec
ul. Słowackiego 37k
80-257 Gdańsk
CZĘŚĆ II
 
97,33
 
Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka s. j.
ul. Kościuszki 1,
26-600 Radom
 
CZĘŚĆ I
 
100,00
 
YAMO Sp z o.o
Ul. Okulickiego 6
05-500 Piaseczno
CZĘŚĆ II
 
90,33
 
DKS Sp. z o. o.
Trakt Św. Wojciecha 29
80-044 Gdańsk
CZĘŚĆ II
 
100,00
 
 
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
 
BRAK
 
 
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia
 
BRAK
 
 
 

  
Data zamieszczenia na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń      2011-08-16

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia 2011-08-22




Lębork: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN


Numer ogłoszenia: 235673 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206194 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz osprzętu sieciowego LAN 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: Część 1 Sprzęt komputerowy z oprogramowaniem Drukarka A4 monochromatyczna laserowa - 1 szt. Komputery PC - 64bit - 3 szt. Komputery PC - 64bit - 2 szt. Monitor 19cali 1000:1 5ms DVI+D-SUB TFT - 3 szt. Komputery przenośny - 64bit - 2 szt. - Systemy operacyjne Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64Bit - 3 szt Microsoft Windows 7 Home Premium PL OEM 64Bit - 4 szt Oprogramowanie biurowe: Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL DOEM - 6 szt. Microsoft Office 2010 Professional PL DOEM - 1 szt. UPS 700 - 2 szt. UPS 500 - 8 szt. Switch 48 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 16 portowy 10-100-1000 - 1 szt. Switch 8 portowy 10-100-1000 - 2 szt. Część 2 Kserokopiarki Kopiarka A3 z automatycznym podajnikiem - 2 szt. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni: odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt, dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.92.00.00-3, 31.68.25.30-4, 32.42.00.00-3, 30.12.13.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka s. j., ul. Kościuszki 1,, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35922,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34194,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34194,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34194,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kserokopiarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DKS Sp. z o. o., Trakt Św. Wojciecha 29, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18855,90

  • Oferta z najniższą ceną: 18855,90 / Oferta z najwyższą ceną: 20873,10

  • Waluta: PLN.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 24.06.2016 12:28
Data ostatniej aktualizacji: 24.06.2016 12:28
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 24.06.2016 12:28
Data ostatniej aktualizacji: 24.06.2016 12:28
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 24.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.06.2016 12:27
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF