Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych-Zawodowcy na topie
RSS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
Numer ogłoszenia: 612782-N-2019
Numer ogłoszenia: 540230767-N-2019
Adres strony internetowej (url): https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni technik logistyk w PCE
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 167264.02
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech
Email wykonawcy: biuro@horynot.gorlice.pl Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 21 Kod pocztowy: 38-300 Miejscowość: Gorlice Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 186099
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 186099 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236977.95 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa symulatora wózka widłowego do pracowni technik logistyk w PCE
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 40000
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49200
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 49200 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49200 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna w PCE
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 06.11.2019 o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęła jedna oferta na realizację części 3 zamówienia. W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający unieważnia część 3 postępowania o udzielenie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni tworzenia stron internetowych w ZSMI
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 91223.46
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa E sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@grupae.pl Adres pocztowy: ul. Piwna 32 Kod pocztowy: 43-100 Miejscowość: Tychy Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 122157.45
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 122157.45 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143670.15 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
<!--[if !mso]>
<![endif]-->Lębork, 21.11.2019 r
PO.272.1.20.2019
INFORMACJE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy:Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborkuw ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych).
Powiat Lęborski 84-300 Lęborku ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia, o wyniku postępowania:
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 1
Część 1 – Dostawa wyposażenia do pracowni technik logistyk w PCE
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 1 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 6 złożona przez:
F. H. U. HORYZONT
Krzysztof Lech
ul. 11 Listopada 21
38-300 Gorlice
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 6 na część 1, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 1:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
1 |
Web-Profit Maciej Kuźlik ul. Spokojna 18 42-940 Piekary Śląski |
Oferta nie podlega ocenia |
||
2 |
Eurokerg sp. z o.o. ul. Malborska 15 03-286 Warszawa |
Oferta nie podlega ocenia |
||
3 |
GRUPA E sp. z o.o. ul. Piwna 32 43-100 Tychy |
Oferta nie podlega ocenia |
||
5 |
El Toro Bobrowski, Blatkiewicz sp. j. Ul. Racławicka 23 73-110 Stargard |
47,12 |
20,00 |
67,12 |
6 |
F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech ul. 11 Listopada 21 38-300 Gorlice |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 2
Część 2 – Dostawa symulatora wózka widłowego do pracowni technik logistyk w PCE
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 2 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 7 złożona przez:
EduCar Informatyczne Systemy Edukacyjne
Aleksandra Jeznach
Rozlazłów 68
96-500 Sochaczew
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca, który złożył ofertę nr 7 na część 2, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%. Była to jedyna oferta złożona na realizację tej części postępowania.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 1:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
7 |
EduCar Informatyczne Systemy Edukacyjne Aleksandra Jeznach Rozlazłów 68 96-500 Sochaczew |
60,00 |
0,00 |
60,00 |
UNIEWAŻNIENIE części 3
Część 3 – Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna w PCE
W dniu 06.11.2019 o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęła jedna oferta na realizację części 3 zamówienia.
W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający unieważnia część 3 postępowania o udzielenie zamówienia.
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 4
Część 4 – Dostawa wyposażenia do pracowni tworzenia stron internetowych w ZSMI
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 4 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 5 złożona przez:
GRUPA E sp. z o.o.
ul. Piwna 32
43-100 Tychy
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca, który złożył ofertę nr 5 na część 4, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 4:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
3 |
ul. Piwna 32 43-100 Tychy |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
5 |
El Toro Bobrowski, Blatkiewicz sp. j. Ul. Racławicka 23 73-110 Stargard |
51,02 |
40,00 |
91,02 |
Jednocześnie informujemy, iż termin podpisania umowy przypada na 6 dzień po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 06.11.2019 godz. 12:00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.20.2019o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Numer oferty (według daty i godziny wpływy do siedziby Zamawiającego) |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
TERMIN DOSTAWY |
1 30.10.2019 Godz. 12:57 |
Web-profit Maciej Kuźlik ul. Spokojna 18 42-940 Piekary Śląski |
Część 1 – 203 811,00 zł |
Część 1 – 7 dni |
2 05.11.2019 Godz. 11:35 |
Eurokerg sp. z o.o. ul. Malborska 15 03-286 Warszawa |
Część 1 – 228 351,96 zł |
Część 1 – 14 dni |
3 05.11.2019 Godz. 12:31 |
GRUPA E sp. z o.o. ul. Piwna 32 43-100 Tychy |
Część 1 – 190 871,40 zł Część 4 – 122 157,45 zł |
Część 1 – 7 dni Część 4 – 7 dni |
4 05.11.2019 Godz. 13:21 |
Z. U. H. ELKOT Krzysztof Kotkowski ul. 25-czerwca 71 26-600 Radom |
Część 3 – 182 484,03 zł |
Część 3 – 7-27 dni |
5 06.11.2019 Godz. 8:58 |
El Toro Bobrowski, Blatkiewicz sp. j. Ul. Racławicka 23 73-110 Stargard |
Część 1 – 236 977,95 zł Część 4 – 143 670,15 zł |
Część 1 – 14 dni Część 4 -7 dni |
6 06.11.2019 Godz. 8:58 |
F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech ul. 11 Listopada 21 38-300 Gorlice |
Część 1 – 186 099,00 zł
|
Część 1 – 7 dni
|
7 06.11.2019 Godz. 11:09 |
EduCar Informatyczne Systemy Edukacyjne Aleksandra Jeznach Rozlazłów 68 96-500 Sochaczew |
Część 2 – 49 200,00 zł
|
Część 2 – 28 dni
|
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 529 783,86 zł, w tym na: Część 1 – 235 774,30 zł, Część 2 – 56 580,00 zł, Część 3 – 108 694,11 zł, Część 4 – 128 735,45 zł. |
Lębork, dnia 4.11.2019 r.
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25,
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com
PO.272.1.20.201
WYKONAWCY
SPROSTOWANIE PYTANIA I ODPOWIEDZI ZAMIESZCZONYCH W DNIU 24.10.2019
W dniu 24.10.2019 r. wpłynęło zapytanie w sprawie zamówienia na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w projekcie „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych), o treści:
Dotyczy: część nr 1 – komputery przenośne 71 szt.:
Pytanie 2:
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera
BŁĘDNA odpowiedź Zamawiającego udzielona w dniu:
Tak, Zamawiający wymaga, by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
POPRAWNA ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO BRZMI:
Nie, Zamawiający nie wymaga, aby oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Nawiązując do przesłanego w dniu 29.10.2019 r. zapytania w sprawie zamówienia na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w projekcie „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych), przekazujemy odpowiedź na zadane przez Państwa pytanie.
Pytanie 1:
Część 3 - Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna w PCE
poz. 5. Czopiarka
Czy Zamawiający dopuszcza urządzenie frezarka ze stołem do czopowania o n/w parametrach technicznych:
Skok wrzeciona [mm] min. 100
Długość wrzeciona [mm] min. 100
Max. średnica urządzenia pod stołem [mm] min. 80
Max. średnica urządzenia nad stołem [mm] min. 200
Średnica otworu w stole [mm] min. 185
Średnica wrzeciona [mm] min. 30
Obroty wrzeciona [obr./min] - 1800, 3000, 6000, 9000
Moc silnika [kW] - S1 2,8kW S6 4,0 kW
Zasilanie – min. 400V
Stół do czopowania - w zestawie
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany na parametry urządzenia podane przez Państwa. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był zgodny z SIWZ oraz załącznikami, tj. urządzenie z pozycji 5 w części nr 3 musi być czopiarką, a nie, jak w Państwa zapytaniu, frezarką ze stołem do czopowania. Brak akceptacji dla zmiany oferowanej przez Państwa, podyktowany jest tym, że wymagany przez Zamawiającego sprzęt będzie wykorzystywany wyłącznie w celach edukacyjnych dla uczniów, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia konsultowany był ze specjalistami w danej dziedzinie, aby w jak najlepszy sposób spełniał funkcję edukacyjną.
Ogłoszenie nr 540230767-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 22/10/2019
Adres strony internetowej (url): https://www.powiat-lebork.com/
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-10-31, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-11-06, godzina: 12:00,
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE IŻ W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ NIEPOWDUJĄCĄ ZMIANY OGŁOSZENIA, W ZAŁĄCZENIU ZOSTAŁA ZAMIESZCZONA SKORYGOWANA SIWZ ORAZ FORMULARZ OFERTOWY.
PYTANIA I ODPOWIEDZI 28.10.2019
Zapytania w sprawie zamówienia na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w projekcie „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych), przesyłamy odpowiedź na zadane przez Państwa pytania:
Pytanie 1:
W związku z ogłoszeniem nr 612782-N-2019 z dnia 23.10.2019 r. pt.: "Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku" zwracamy się z pytaniem, czy możliwe jest dostarczenie oferty za pośrednictwem kuriera na wskazany w ogłoszeniu adres, tj.:
Biuro Obsługi Interesanta
w Starostwie Powiatowym w Lęborku,
ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork
Czy tak złożona oferta będzie rozpatrywania w postępowaniu?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia oferty za pomocą kuriera. Złożona oferta będzie rozpatrywania w postępowaniu, z zastrzeżeniem, iż musi ona dotrzeć na wskazany adres przed upłynięciem terminu składania ofert (liczy się rzeczywista data oraz godzina wpływu oferty) oraz spełniać będzie wymogi określone m.in. w punkcie 11 SIWZ.
Pytanie 2:
Dotyczy: część 1 – komputery przenośne 71 szt.:
Zwracamy się z pytaniem czy w formularzu ofertowym nie powinna być wydzielona oddzielna pozycja obejmująca oprogramowanie biurowe, ze względu na przepisy o podatku VAT. Komputery przenośne jak wiadomo podlegają procedurze odwróconego podatku VAT, natomiast licencje na oprogramowanie biurowe podlegają stawce 23 %.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż w związku ze złożonym zapytaniem Zamawiający zmienił zapisy SIWZ oraz Formularz ofertowy. Nowe druki zostaną zamieszczone na stronie Zamawiającego. Jedocześnie informujemy, iż Zamawiający przesunął termin składania ofert na dzień 6.11.2019 roku na godzinę 12:00.
Pytanie 3:
Dotyczy: część 4 – komputery przenośne 22 szt.:
W wymaganiach nie ma opisanego systemu operacyjnego, czy zamawiający omyłkowo go nie wpisał czy faktycznie oczekuje Laptopa bez systemu?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający zgodnie z treścią OPZ do SIWZ nie wymaga zainstalowania w jednostkach centralnych systemu operacyjnego.
Pytanie 4:
Czy w pozycji LAPTOP Z OPROGRAMOWANIEM MS OFFICE Zamawiający oczekuje dostawy urządzeń z procesorem dedykowanym do pracy w komputerach przenośnych?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, zamawiający oczekuje dostawy urządzeń z procesorem dedykowanym do pracy w komputerach przenośnych.
Pytanie 5:
Czy w pozycji LAPTOP Z OPROGRAMOWANIEM MS OFFICE Zamawiający oczekuje dostawy urządzeń posiadających złącze combo(wspólne złącze audio-wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe)?
Odpowiedź Zamawiającego:
Nie, Zamawiający nie oczekuje dostawy urządzeń posiadających złącze combo.
Pytanie 6:
W związku z nasileniem się procederu oferowania przez niektórych nieuczciwych Wykonawców w przetargach publicznych sprzętu komputerowego (głównie laptopów) odnowionego (refurbished), recertyfikowanego (recertified) czy przepakowanego (repack) tj. pozbawionego oryginalnego opakowania producenta prosimy o potwierdzenie że Zamawiający oczekuje dostawy urządzeń nowych fabrycznie. Urządzenia wymienione powyżej pochodzą z nadwyżek magazynowych, z nieoficjalnych kanałów dystrybucji, czyli od pośredników, a nie bezpośrednio od dystrybutora, czasami z ekspozycji. Czy w związku z powyższym Zamawiający podpuszcza procedurę weryfikacji stanu dostarczonego sprzętu na podstawie jego numerów seryjnych u producenta?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający dopuszcza procedurę weryfikacji stanu dostarczonego sprzętu, na postawie jego numerów seryjnych producenta.
Pytanie 7:
W związku ze wspomnianym powyżej procederem czy Zamawiający wymaga aby płyta główna laptopa wyposażona była przez producenta tego laptopa (nie przez nieautoryzowanych pośredników) w dedykowany chipset dla oferowanego procesora?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający wymaga aby płyta główna laptopa wyposażona była przez producenta laptopa (nie przez nieautoryzowanych pośredników) w dedykowany chipset dla oferowanego procesora.
Pytanie 8:
W opisie przedmiotu zamówienia pozycja LAPTOP Z OPROGRAMOWANIEM MS OFFICE wymagana jest przez Zamawiającego dostawa oprogramowania biurowego MS OFFICE lub równoważnego. Opis oprogramowania biurowego wypełnia zarówno produkt firmy Microsoft(MS Office) jak i alternatywne oprogramowanie open source (Libre Office, Open Office). Czy Zamawiający wymaga dostarczenia produktu Microsoft czy też zgodzi się na oprogramowanie open source?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wymaga oprogramowania biurowego od konkretnego producenta. Zaoferowany produkt musi spełniać wymagania określone w SIWZ wraz z załącznikami.
PO.272.1.20.2019 Lębork, dnia 24.10.2019 r.
W dniu 24.10.2019 r. wpłynęło zapytanie w sprawie zamówienia na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w projekcie „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych), o treści:
Dotyczy: część nr 1 – komputery przenośne 71 szt.:
Pytanie 1:
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Pytanie 2:
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający wymaga, by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
Pytanie 3:
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności stosowanymi przez producenta sprzętu.
Pytanie 4:
Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowanie procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania
Pytanie 5:
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności
Pytanie 6:
Czy Zamawiający wymaga, aby system operacyjny dawał możliwość podłączenia do domeny Active Directory?
Odpowiedź Zamawiającego:
Nie, Zamawiający nie wymaga, aby system operacyjny dawał możliwość podłączenia do domeny Active Directory.
Dotyczy: część 4 – komputery przenośne 22 szt.:
Pytanie 7:
Zgodnie z treścią OPZ do SIWZ Zamawiający nie wymaga zainstalowania w jednostkach centralnych systemu operacyjnego.
W związku z powyższym prosimy o informację jaki system operacyjny będzie obsługiwał dostarczoną platformę sprzętową?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający zgodnie z treścią OPZ do SIWZ nie wymaga zainstalowania w jednostkach centralnych systemu operacyjnego. Dostarczoną platformę sprzętową będzie obsługiwał system operacyjny Windows 10.
Powiat Lęborski: Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Ogłoszenie nr 612782-N-2019 z dnia 2019-10-23
Zamieszczanie ogłoszenia:Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lęborski, krajowy numer identyfikacyjny 77097964800000, ul. ul. Czołgistów 5 , 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks 598 632 850.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku
Numer referencyjny: PO.272.1.20.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienia jednemu Wykonawcy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku, w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część 1 – Dostawa wyposażenia do pracowni technik logistyk w PCE Część 2 – Dostawa symulatora wózka widłowego do pracowni technik logistyk w PCE Część 3 – Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna w PCE Część 4 – Dostawa wyposażenia do pracowni tworzenia stron internetowych w ZSMI
II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30230000-0 |
32322000-6 |
30232110-8 |
43810000-4 |
42642100-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.2 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: §administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5; §inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e-mail: iodo@starostwolebork.pl); §Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie” - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych), nr postępowania PO.272.1.20.2019; §odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; §Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku; §obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; §w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; §posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; §nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa wyposażenia do pracowni technik logistyk w PCE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku, w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych). 1. LAPTOP Z OPROGRAMOWANIEM MS OFFICE (lub równoważnym – dla szkół) - 71 sztuk 2. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe ze skanerem i kopiarką - 2 sztuki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30232110-8, 32322000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa symulatora wózka widłowego do pracowni technik logistyk w PCE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku, w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych). 1. Symulator wózka widłowego (wersja kabinowa, 4-ro ekranowa, sterowanie rozszerzone
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa wyposażenia do pracowni maszynowej obróbki drewna w PCE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku, w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych). 1. Stół stolarski - 4 sztuki 2. Wiertarka wielowrzecionowa - 1 sztuka 3. Okleinarka prostoliniowa - 1 sztuka 4. Pilarka tarczowa wzdłużno – poprzeczna - 1 sztuka 5. Czopiarka - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43810000-4, 42642100-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termindostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa wyposażenia do pracowni tworzenia stron internetowych w ZSMI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnych w Lęborku, w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych). Laptop - 22 sztuki Router Wi-Fi - 1 sztuka Przenośny dysk SSD - 5 sztuk Mikrofon - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30230000-0, 32322000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wytworzył: | Kamila Mlyńczyk-jędrzejewska |
---|---|
Data wytworzenia: | 23.10.2019 |
Opublikował w BIP: | Kamila Mlyńczyk-jędrzejewska |
Data opublikowania: | 23.10.2019 11:48 |
Liczba wyświetleń: | 4 |