Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY”
RSS
Ogłoszenie nr 534909-N-2017 z dnia 2017-06-20 r. /PO.272.1.15.2017
Powiat Lęborski: Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
OTWARTE UMYSŁY
Numer ogłoszenia: 534909-N-2017
Numer ogłoszenia: 500000514-N-2017
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://powiatleborski.bip.gov.pl
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3 |
|
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej ofertylub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3 |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 89376.92
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 10
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: MAXICO GROUP Sp z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Przewoźników 11 Kod pocztowy: 03-691 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90863,50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 90863,50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135850,00 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
Lębork, 07.08.2017 r.
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)
Zamawiający unieważnia postępowanie w następującej części:
Część 1 - Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej ofertylub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3 – jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.
UZASADNIENIE
W związku z tym, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w ww. części, a cena oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.
Zamawiający Lębork, 27.07.2017r.
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)
Zamawiający unieważnia postępowanie w następującej części:
Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej ofertylub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3 – jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.
UZASADNIENIE
W związku z tym, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w ww. części, a cena oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.
Lębork, 19.07.2017
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
w Części 1 – Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych
Wybrany Wykonawca |
13 p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:
|
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||
13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
CENA – 60,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 60,00 pkt |
|
APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe ul. Zwycięstwa 3 84-300 Lębork |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak Gorzeszów 19 58-405 Krzeszów |
CENA – 16,12 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 56,12 pkt |
|
PB Tenders Jakub Pawulski ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25 85-868 Bydgoszcz |
CENA – 14,63 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 54,63 pkt |
w Części 2 - Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami
Wybrany Wykonawca |
MAXICO GROUP Sp z o.o. ul. Przewoźników 11 03-691 Warszawa |
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||
Centrum Projekcji Multimedialnych Sp. z o.o. ul. Atlasowa 19 02-437 Warszawa |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
PP PAXER Grzegorz Popych ul. Krotoszyńska 133 63-400 Ostrów Wielkopolski |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
PB Tenders Jakub Pawulski ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25 85-868 Bydgoszcz |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
DREAMTEC Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
MAXICO GROUP Sp z o.o. ul. Przewoźników 11 03-691 Warszawa |
CENA – 60,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt |
|
SOFTEX DATA S.A. ul. Poleczki 40 02-822 Warszawa |
CENA – 47,93 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 87,93 pkt |
|
ElektroN -IC Ireneusz Cabaj ul. Jana Pawła II 24 05-074 Halinów |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
NORDWECO Sp z o. o. ul. Wieniawskiego 21 71-130 Szczecin |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
RODAN Sp. z o.o. 60-201 Poznań, ul. Górecka 17 ODDZIAL 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
13 p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
CENA – 56,40 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 96,40 pkt |
w Części 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive
Wybrany Wykonawca |
APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe ul. Zwycięstwa 3 84-300 Lębork |
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:
|
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||
Centrum Projekcji Multimedialnych Sp. z o.o. ul. Atlasowa 19 02-437 Warszawa |
CENA – 46,15 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 86,15 pkt |
|
PB Tenders Jakub Pawulski ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25 85-868 Bydgoszcz |
Oferta nie podlegała ocenie |
|
DREAMTEC Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław |
CENA – 41,81 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 81,81 pkt |
|
APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe ul. Zwycięstwa 3 84-300 Lębork |
CENA – 60,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt |
|
HURTOWNIA PAPIERNICZA GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk ul. Czołgistów32 84-300 Lębork |
CENA – 48,45 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 68,45 pkt |
|
RODAN Sp. z o.o. 60-201 Poznań, ul. Górecka 17 ODDZIAL 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H |
CENA – 47,21 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 47,21 pkt |
|
13 p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
CENA – 47,38 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 87,38 pkt |
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 30.06.2017 godz. 10.00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty |
|||
L.p. |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
OKRES GWARANCJI |
1 |
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak Gorzeszów 19 58-405 Krzeszów |
Część 1– 68 609,40 zł. |
48 m-cy |
2 |
Centrum Projekcji Multimedialnych Sp. z o.o. ul. Atlasowa 19 02-437 Warszawa |
Część 2– 135 850,00 zł. Część 3– 40 677,00 zł. |
25 m-cy 36 m-cy |
3 |
PP PAXER Grzegorz Popych ul. Krotoszyńska 133 63-400 Ostrów Wielkopolski |
Część 2– 101 070,00 zł. |
37 m-cy |
4 |
PB Tenders Jakub Pawulski ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25 85-868 Bydgoszcz |
Część 1 – 75 605,64 zł. Część 2 – 100 516,83 zł Część 3– 16 373,76 zł. |
60 m-cy 60 m-cy 60 m-cy |
5 |
DREAMTEC Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław |
Część 2– 93 418,50 zł. Część 3– 44 901,15 zł. |
60 m-cy 36 m-cy |
6 |
MAXICO GROUP Sp z o.o. ul. Przewoźników 11 03-691 Warszawa |
Część 2– 90 863,50 zł. |
36 m-cy |
7 |
SOFTEX DATA S.A. ul. Poleczki 40 02-822 Warszawa |
Część 2– 113 754,09 zł. |
36 m-cy |
8 |
APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe ul. Zwycięstwa 3 84-300 Lębork |
Część 1– 36 308,00 zł. Część 3– 31 290,00 zł. |
60 m-cy 60 m-cy |
9 |
HURTOWNIA PAPIERNICZA GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk ul. Czołgistów32 84-300 Lębork |
Część 3– 38 747,45 zł. |
28 m-cy |
10 |
ElektroN -IC Ireneusz Cabaj Ul. Jana Pawła II 24 05-074 Halinów |
Część 2– 108 517,98 zł. |
36 m-cy |
11 |
NORDWECO Sp z o. o. Ul. Wieniawskiego 21 71-130 Szczecin |
Część 2– 109 109,11 zł. |
60 m-cy |
12 |
RODAN Sp. z o.o. 60-201 Poznań, ul. Górecka 17 ODDZIAL 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H |
Część 2– 117 696,80 zł. Część 3– 39 769,59 zł. |
24 m-ce 24 m-ce |
13 |
13 p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
Część 1– 18 437,70 zł. Część 2– 96 666,00 zł. Część 3– 39 628,47 zł. |
24 m-ce 36 m-cy 36 m-cy |
|
Informacja o kwocie jaka zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
||
|
Część 1 – 42 187,67 PLN Część 2 –120 191,56 PLN Część 3 – 36 505,00 PLN
|
Dnia 21.06.2017 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
Pytanie:
Zamawiający wymaga projektora z uchwytem ściennym – rozumiemy, że chodzi o projektor krótkoogniskowy – czyli taki, który pokryje cały obszar roboczy tablicy z odległości nie większej niż 1 metr?
Czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu torby do projektora – nie będzie ona potrzeba skoro projektor będzie na stałe zamontowany nad tablicą?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazał minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie ma spełniać wyszczególniony sprzęt i wyposażenie, w tym projektor kompatybilny z tablicą multimedialną. Wykonawca jest zobowiązany do zaproponowania takiego sprzętu, który spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, tak w zakresie samego projektora, jak
i wskazanych akcesoriów
Modyfikacja SIWZ - 21.06.2017 r.
W SIWZ jest:
8.1 Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
b) termin składania ofert: do dnia 28.06.2017 r., do godz. 10.00
8.2 Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork, sala nr 217
b) termin otwarcia ofert: w dniu 28.06.2017 r., o godz. 10.30
W SIWZ powinno być:
8.3 Miejsce i termin składania ofert:
c) miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
d) termin składania ofert: do dnia 30.06.2017 r., do godz. 10.00
8.4 Miejsce i termin otwarcia ofert:
c) miejsce otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork, sala nr 217
d) termin otwarcia ofert: w dniu 30.06.2017 r., o godz. 10.30
Data: 20/06/2017
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://powiatleborski.bip.gov.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest: II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
W ogłoszeniu powinno być: II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawa
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-06-28, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-06-30, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >polski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
OTWARTE UMYSŁY
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://powiatleborski.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://powiatleborski.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Numer referencyjny: PO.272.1.15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). Część 1 – Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych Część 2 - Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również wymagań technicznych i jakościowych w załączniku nr 1.
II.5) Główny kod CPV: 38400000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39162000-5 |
30195000-2 |
30230000-0 |
30232000-4 |
32322000-6 |
38652100-1 |
39162000-5 |
30233000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-08-25
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maszyna wielofunkcyjna do obróbki drewna - 1, Stół z blatem ceramicznym - 1, Sztalugi malarskie- 5, Zestaw do nauczania robotyki - 4, Zestawy do doświadczeń z zakresu mechaniki: Mechanika - zestawy rozbudowane do fizyki dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej - 3, Mechanika - zestawy do fizyki dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej - 3; Pozostałe niezbędne wyposażenie ZSO nr 1: Gilotyna - 1, Flipchart - 1, Statyw mikrofonowy - 1, Niszczarka - 1, Głośniki - 1, Zasilacz zabezpieczający komputer - 1, Flipchart - 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DRUKARKA 3D - 4, 2. TABLICA MULTIMEDIALNA Z PROJEKTOREM - zestaw - 17,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195000-2, 30230000-0, 30232000-4, 32322000-6, 38652100-1, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PENDRIVE - 1043
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0, 30233000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wytworzył: | Ewelina Obolewska |
---|---|
Data wytworzenia: | 20.06.2017 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 20.06.2017 14:37 |
Liczba wyświetleń: | 3 |