W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY”

RSS

 


Ogłoszenie nr 534909-N-2017 z dnia 2017-06-20 r.  /PO.272.1.15.2017


 

 

Powiat Lęborski: Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Ogłoszenie nr 500010324-N-2017 z dnia 08-08-2017 r.
 
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
OTWARTE UMYSŁY
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534909-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000514-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Lęborski, Krajowy numer identyfikacyjny 770979648, ul. ul. Czołgistów  5, 84-300   Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks 598 632 850.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://powiatleborski.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PO.272.1.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). Część 1 – Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych Część 2 - Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również wymagań technicznych i jakościowych w załączniku nr 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38400000-9

Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 30195000-2, 30230000-0, 30232000-4, 32322000-6, 38652100-1, 39162000-5, 30233000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3
 

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej ofertylub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3
 

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 89376.92
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MAXICO GROUP Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przewoźników 11
Kod pocztowy: 03-691
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90863,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90863,50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135850,00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

 

 


Lębork, 07.08.2017 r.

 

Zamawiający                                                                                                 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów, 84-300 Lębork

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl

www.powiat-lebork.com

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

 

Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)

 

Zamawiający unieważnia postępowanie w następującej części:

 

Część 1 - Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych

 

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej ofertylub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3 – jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.

 

UZASADNIENIE

W związku z tym, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w ww. części, a cena oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.

 

 

 


Zamawiający                                                                           Lębork, 27.07.2017r.

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów, 84-300 Lębork

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl

www.powiat-lebork.com

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

 

Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)

 

Zamawiający unieważnia postępowanie w następującej części:

 

Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive

 

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej ofertylub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z art. 94 ust. 3 – jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.

 

 

UZASADNIENIE

 

W związku z tym, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w ww. części, a cena oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.


Lębork, 19.07.2017

 

 

INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

„Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”

 

Zamawiający:

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów, 84-300 Lębork

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl

www.powiat-lebork.com

 

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

w Części 1 – Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych

 

Wybrany Wykonawca

13 p Grzegorz Kociumbas

ul. Turkusowa 11

52-215 Wrocław

Uzasadnienie wyboru

Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium

13p Grzegorz Kociumbas

ul. Turkusowa 11

52-215 Wrocław

CENA – 60,00 pkt
OKRES GWARANCJI – 0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 60,00 pkt

APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe

ul.  Zwycięstwa 3

84-300 Lębork

Oferta nie podlegała ocenie

Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

Gorzeszów 19

58-405 Krzeszów

CENA – 16,12 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 56,12 pkt

PB Tenders Jakub Pawulski

ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25

85-868 Bydgoszcz

CENA – 14,63 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 54,63 pkt

 

w Części 2 - Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami

 

Wybrany Wykonawca

MAXICO GROUP Sp z o.o.

ul. Przewoźników 11

03-691 Warszawa

Uzasadnienie wyboru

Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium

Centrum Projekcji Multimedialnych Sp. z o.o.

ul. Atlasowa 19

02-437 Warszawa

Oferta nie podlegała ocenie

PP PAXER Grzegorz Popych

ul. Krotoszyńska 133

63-400 Ostrów Wielkopolski

Oferta nie podlegała ocenie

PB Tenders Jakub Pawulski

ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25

85-868 Bydgoszcz

Oferta nie podlegała ocenie

DREAMTEC  Sp z o.o.

Plac Strzelecki 20

50-224 Wrocław

Oferta nie podlegała ocenie

MAXICO GROUP Sp z o.o.

ul. Przewoźników 11

03-691 Warszawa

CENA – 60,00 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt

SOFTEX DATA S.A.

ul. Poleczki 40

02-822 Warszawa

CENA – 47,93 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 87,93 pkt

ElektroN -IC Ireneusz Cabaj

ul. Jana Pawła II 24

05-074 Halinów

Oferta nie podlegała ocenie

NORDWECO Sp z o. o.

ul. Wieniawskiego 21

71-130 Szczecin

Oferta nie podlegała ocenie

RODAN Sp. z o.o.

60-201 Poznań, ul. Górecka 17

ODDZIAL 76-200 Słupsk,

ul. Koszalińska 5H

Oferta nie podlegała ocenie

13 p Grzegorz Kociumbas

ul. Turkusowa 11

52-215 Wrocław

CENA – 56,40 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 96,40 pkt

 

 

 

w Części 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive

 

Wybrany Wykonawca

APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe

ul.  Zwycięstwa 3

84-300 Lębork

Uzasadnienie wyboru

Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

 

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium

Centrum Projekcji Multimedialnych Sp. z o.o.

ul. Atlasowa 19

02-437 Warszawa

CENA – 46,15 pkt
OKRES GWARANCJI –40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 86,15 pkt

PB Tenders Jakub Pawulski

ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25

85-868 Bydgoszcz

Oferta nie podlegała ocenie

DREAMTEC  Sp z o.o.

Plac Strzelecki 20

50-224 Wrocław

CENA – 41,81 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 81,81 pkt

APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe

ul.  Zwycięstwa 3

84-300 Lębork

CENA – 60,00 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt

HURTOWNIA PAPIERNICZA GRAFIT II

Krystyna Jędrzejczyk

ul. Czołgistów32

84-300 Lębork

CENA – 48,45 pkt
OKRES GWARANCJI -20,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 68,45 pkt

RODAN Sp. z o.o.

60-201 Poznań, ul. Górecka 17

ODDZIAL 76-200 Słupsk,

ul. Koszalińska 5H

CENA – 47,21 pkt
OKRES GWARANCJI -0,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 47,21 pkt

13 p Grzegorz Kociumbas

ul. Turkusowa 11

52-215 Wrocław

CENA – 47,38 pkt
OKRES GWARANCJI -40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 87,38 pkt

 
Data wysłania informacji do Wykonawcy 19.07.2017
Jednocześnie Zamawiający informuje, że umowy w sprawie zamówienia publicznego w częściach 1, 2 i 3 zostaną podpisane w dniu 26.07.2017 r.

 

PROTOKÓŁ  Z OTWARCIA OFERT

Termin składania ofert upłynął w dniu 30.06.2017 godz. 10.00

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.15.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

 

Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl

www.powiat-lebork.com

 

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty

L.p.

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

CENA OFERTY

OKRES GWARANCJI

1

Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

Gorzeszów 19

58-405 Krzeszów

Część 1– 68 609,40 zł.

48 m-cy

2

Centrum Projekcji Multimedialnych Sp. z o.o.

ul. Atlasowa 19

02-437 Warszawa

Część 2– 135 850,00 zł.

Część 3– 40 677,00 zł.

25 m-cy

36 m-cy

3

PP PAXER Grzegorz Popych

ul. Krotoszyńska 133

63-400 Ostrów Wielkopolski

Część 2– 101 070,00 zł.

37 m-cy

4

PB Tenders Jakub Pawulski

ul. A. Grzymały -Siedleckiego 4/25

85-868 Bydgoszcz

Część 1 – 75 605,64 zł.

Część 2 – 100 516,83 zł

Część 3– 16 373,76 zł.

60 m-cy

60 m-cy

60 m-cy

5

DREAMTEC  Sp z o.o.

Plac Strzelecki 20

50-224 Wrocław

Część 2– 93 418,50 zł.

Część 3– 44 901,15 zł.

60 m-cy

36 m-cy

6

MAXICO GROUP Sp z o.o.

ul. Przewoźników 11

03-691 Warszawa

 Część 2– 90 863,50 zł.

36 m-cy

7

SOFTEX DATA S.A.

ul. Poleczki 40

02-822 Warszawa

Część 2– 113 754,09 zł.

36 m-cy

8

APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe

ul.  Zwycięstwa 3

84-300 Lębork

Część 1– 36 308,00 zł.

Część 3– 31 290,00 zł.

60 m-cy

60 m-cy

9

HURTOWNIA PAPIERNICZA GRAFIT II

Krystyna Jędrzejczyk

ul. Czołgistów32

84-300 Lębork

Część 3– 38 747,45 zł.

28 m-cy

10

ElektroN -IC Ireneusz Cabaj

Ul. Jana Pawła II 24

05-074 Halinów

Część 2– 108 517,98 zł.

36 m-cy

11

NORDWECO Sp z o. o.

Ul. Wieniawskiego 21

71-130 Szczecin

Część 2– 109 109,11 zł.

60 m-cy

12

RODAN Sp. z o.o.

60-201 Poznań, ul. Górecka 17

ODDZIAL 76-200 Słupsk,

ul. Koszalińska 5H

Część 2– 117 696,80 zł.

Część 3– 39 769,59 zł.

24 m-ce

24 m-ce

13

13 p Grzegorz Kociumbas

Ul. Turkusowa 11

52-215 Wrocław

Część 1– 18 437,70 zł.

Część 2– 96 666,00 zł.

Część 3– 39 628,47 zł.

24 m-ce

36 m-cy

36 m-cy

 

Informacja o kwocie jaka zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia

 

 

Część 1 –  42 187,67 PLN

Część 2 –120 191,56 PLN

Część 3 –  36 505,00 PLN

 

 

 

 


Dnia 21.06.2017 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:

Pytanie:

Zamawiający wymaga projektora z uchwytem ściennym – rozumiemy, że chodzi o projektor krótkoogniskowy – czyli taki, który pokryje cały obszar roboczy tablicy z odległości nie większej niż 1 metr?

 

Czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu torby do projektora – nie będzie ona potrzeba skoro projektor będzie na stałe zamontowany nad tablicą?

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazał minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie ma spełniać wyszczególniony sprzęt i wyposażenie, w tym projektor kompatybilny z tablicą multimedialną. Wykonawca jest zobowiązany do zaproponowania takiego sprzętu, który spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, tak w zakresie samego projektora, jak
i wskazanych akcesoriów

 

 


 

 

Modyfikacja SIWZ  - 21.06.2017 r.

W SIWZ jest:

8.1                  Miejsce i termin składania ofert:

a)      miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku,  ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

b)      termin składania ofert: do dnia 28.06.2017 r., do godz. 10.00

8.2                  Miejsce i termin otwarcia ofert:

a)   miejsce otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Lęborku,  ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork, sala nr 217

b)   termin otwarcia ofert: w dniu 28.06.2017 r., o godz. 10.30

W SIWZ powinno być:

8.3                  Miejsce i termin składania ofert:

c)      miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku,  ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

d)      termin składania ofert: do dnia 30.06.2017 r., do godz. 10.00

8.4                  Miejsce i termin otwarcia ofert:

c)   miejsce otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Lęborku,  ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork, sala nr 217

d)   termin otwarcia ofert: w dniu 30.06.2017 r., o godz. 10.30

 


 


 
Lębork: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 534909-N-2017
Data: 20/06/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Polska, Krajowy numer identyfikacyjny 770979648, ul. ul. Czołgistów  5, 84-300   Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks 598 632 850.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://powiatleborski.bip.gov.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest: II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
W ogłoszeniu powinno być: II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawa

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-06-28, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-06-30, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >polski

 


Powiat Lęborski: Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
OTWARTE UMYSŁY
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lęborski, krajowy numer identyfikacyjny 770979648, ul. ul. Czołgistów  5 , 84-300   Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, , e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, , faks 598 632 850.
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://powiatleborski.bip.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://powiatleborski.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://powiatleborski.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Numer referencyjny: PO.272.1.15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). Część 1 – Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych Część 2 - Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również wymagań technicznych i jakościowych w załączniku nr 1.

II.5) Główny kod CPV: 38400000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162000-5
30195000-2
30230000-0
30232000-4
32322000-6
38652100-1
39162000-5
30233000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-08-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualna na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp - załącznik 4 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
6.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1b . Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4a do SIWZ. 6.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 5 ustawy Pzp Załącznik nr 4 6.3 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3. do SIWZ. 6.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.6 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.7 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.8 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maszyna wielofunkcyjna do obróbki drewna - 1, Stół z blatem ceramicznym - 1, Sztalugi malarskie- 5, Zestaw do nauczania robotyki - 4, Zestawy do doświadczeń z zakresu mechaniki: Mechanika - zestawy rozbudowane do fizyki dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej - 3, Mechanika - zestawy do fizyki dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej - 3; Pozostałe niezbędne wyposażenie ZSO nr 1: Gilotyna - 1, Flipchart - 1, Statyw mikrofonowy - 1, Niszczarka - 1, Głośniki - 1, Zasilacz zabezpieczający komputer - 1, Flipchart - 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0, 39162000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:


Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:




Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu TIK – drukarki 3D i tablice z rzutnikami

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DRUKARKA 3D - 4, 2. TABLICA MULTIMEDIALNA Z PROJEKTOREM - zestaw - 17,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195000-2, 30230000-0, 30232000-4, 32322000-6, 38652100-1, 39162000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:


Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:




Część nr: 3 Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych TIK dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PENDRIVE - 1043
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0, 30233000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:


Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączniki:

SIWZ 272 1 15 2017.docx
doc, 256 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 20.06.2017 14:39
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2017 14:39
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 20.06.2017 14:39
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2017 14:39
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 20.06.2017 14:39
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2017 14:39
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 20.06.2017 14:39
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2017 14:39
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 20.06.2017 14:39
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2017 14:39
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 20.06.2017 14:39
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2017 14:39
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 20.06.2017 14:39
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2017 14:39
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 21.06.2017 13:22
Data ostatniej aktualizacji: 21.06.2017 13:22
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Ewelina Obolewska
Data wytworzenia: 20.06.2017
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 20.06.2017 14:37
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF