Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
RSSOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
Numer ogłoszenia: 560083-N-2017
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa mebli do pracowni multimedialnej w ZSGŻiA w Lęborku
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 12.09.2017 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęły 5 ofert, w tym dwie oferty na realizację części 1 zamówienia. Oferta nr 2, złożona przez TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-238 Warszawa przewyższa zaproponowaną ceną kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowania. Natomiast treść oferty nr 3, złożona przez PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-686 Bydgoszcz nie odpowiada treści Specyfikacji oraz zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W dniu 18.09.2017 r. Zamawiający wezwał do wyjaśnia treści oferty – czy oferowany fotel jest wykonany z eko-skóry oraz czy gwarancja producenta wynosi 60 miesięcy. Wykonawca złożył wyjaśnienia, które nie potwierdzają badania rynku przeprowadzonego przez Zamawiającego. Oferowany model fotela jest tylko częściowo wykonany z eko-skóry, a gwarancja producenta wynosi 24 miesiące. W związku z powyższym, na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ. W celu ustalenia czy oferta nr 3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający poprosi Wykonawcę o złożenie wyjaśnień. W dniu 25.09.2017 r. Wykonawca złożył wyjaśnienia, nie potwierdzając wartości złożonej oferty na dzień składania ofert. W oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 4, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera rażąco niską cenę. W związku z powyższym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”), Zamawiający unieważnia część 1 zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa mebli do pracowni instrumentalnej w ZSGŻiA w Lęborku
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 150355.23
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: DaKer s.c. Paweł Kardynał, Piotr Dembny
Email wykonawcy: info@daker.pl Adres pocztowy: ul. Kineskopowa 1 Kod pocztowy: 05-500 Miejscowość: Piaseczno Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 137467.26
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 137467.26 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255424.00 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa mebli do ZSMI w Lęborku.
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 12.09.2017 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęła 5 ofert, w tym trzy oferty na realizację części 3 zamówienia. Wszyscy Wykonawcy zaproponowali cenę realizacji zamówienia, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”), Zamawiający unieważnia część 3 zamówienia. |
|
IV.9.1) Podstawa prawna
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
Numer ogłoszenia: 560083-N-2017
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa mebli do pracowni multimedialnej w ZSGŻiA w Lęborku
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 12.09.2017 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęły 5 ofert, w tym dwie oferty na realizację części 1 zamówienia. Oferta nr 2, złożona przez TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-238 Warszawa przewyższa zaproponowaną ceną kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowania. Natomiast treść oferty nr 3, złożona przez PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-686 Bydgoszcz nie odpowiada treści Specyfikacji oraz zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W dniu 18.09.2017 r. Zamawiający wezwał do wyjaśnia treści oferty – czy oferowany fotel jest wykonany z eko-skóry oraz czy gwarancja producenta wynosi 60 miesięcy. Wykonawca złożył wyjaśnienia, które nie potwierdzają badania rynku przeprowadzonego przez Zamawiającego. Oferowany model fotela jest tylko częściowo wykonany z eko-skóry, a gwarancja producenta wynosi 24 miesiące. W związku z powyższym, na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ. W celu ustalenia czy oferta nr 3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający poprosi Wykonawcę o złożenie wyjaśnień. W dniu 25.09.2017 r. Wykonawca złożył wyjaśnienia, nie potwierdzając wartości złożonej oferty na dzień składania ofert. W oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 4, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera rażąco niską cenę. W związku z powyższym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”), Zamawiający unieważnia część 1 zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa mebli do pracowni instrumentalnej w ZSGŻiA w Lęborku
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 150355.23
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 137467.26
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 94031.04 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255424.00 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa mebli do ZSMI w Lęborku.
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 12.09.2017 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęła 5 ofert, w tym trzy oferty na realizację części 3 zamówienia. Wszyscy Wykonawcy zaproponowali cenę realizacji zamówienia, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”), Zamawiający unieważnia część 3 zamówienia. |
|
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
_______________________________________________________________________________________________________
Lębork, 26.09.2017
PO.272.1.16.2017
INFORMACJE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 2
Powiat Lęborski84-300 Lęborku ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia, że za najkorzystniejszą, w przedmiotowym postępowaniu w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana:
Część 2 – Dostawa mebli do pracowni instrumentalnej w ZSGŻiA w Lęborku – oferta nr 5 złożona przez:
DaKer s.c. Paweł Kardynał, Piotr Dembny ul. Kineskopowa 1 |
05-500 Piaseczno
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 5 na część 2, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, okres gwarancji – 40%.
Jednocześnie informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
1) Część 2 -Dostawa mebli do pracowni instrumentalnej w ZSGŻiA w Lęborku
Numer oferty (według daty i godziny wpływy do siedziby Zamawiającego) |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium okres gwarancji |
Łącznie |
||
3. |
PB Tenders Jakub Pawulski ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25 85-686 Bydgoszcz |
32,29 |
40,00 |
72,29 |
5 |
DaKer s.c. Paweł Kardynał, Piotr Dembny Ul. Kineskopowa 1 05-500 Piaseczno |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA dla części 1
Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust 2 w związku z art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy, informuje o unieważnieniu postępowania dla części 1 - Dostawa mebli do pracowni multimedialnej w ZSGŻiA w Lęborku.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W dniu 12.09.2017 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęły 5 ofert, w tym dwie oferty na realizację części 1 zamówienia. Oferta nr 2, złożona przez TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-238 Warszawa przewyższa zaproponowaną ceną kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowania.
Natomiast treść oferty nr 3, złożona przez PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-686 Bydgoszcz nie odpowiada treści Specyfikacji oraz zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W dniu 18.09.2017 r. Zamawiający wezwał do wyjaśnia treści oferty – czy oferowany fotel jest wykonany z eko-skóry oraz czy gwarancja producenta wynosi 60 miesięcy. Wykonawca złożył wyjaśnienia, które nie potwierdzają badania rynku przeprowadzonego przez Zamawiającego. Oferowany model fotela jest tylko częściowo wykonany z eko-skóry, a gwarancja producenta wynosi 24 miesiące. W związku z powyższym, na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
W celu ustalenia czy oferta nr 3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający poprosi Wykonawcę o złożenie wyjaśnień. W dniu 25.09.2017 r. Wykonawca złożył wyjaśnienia, nie potwierdzając wartości złożonej oferty na dzień składania ofert. W oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 4, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera rażąco niską cenę.
W związku z powyższym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”), Zamawiający unieważnia część 1 zamówienia.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA dla części 3
Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust 2 w związku z art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy, informuje o unieważnieniu postępowania dla części 3 - Dostawa mebli do ZSMI w Lęborku.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W dniu 12.09.2017 o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęła 5 ofert, w tym trzy oferty na realizację części 3 zamówienia. Wszyscy Wykonawcy zaproponowali cenę realizacji zamówienia, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”), Zamawiający unieważnia część 3 zamówienia.
Jednocześnie informujemy, iż termin podpisania umowy przypada na 10 dzień po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
_____________________________________________________________________________________________
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 12.09.2017 godz. 10:00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.16.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 20157r. poz. 1579), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Numer oferty (według daty i godziny wpływy do siedziby Zamawiającego) |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
OKRES GWARANCJI |
1 |
eSzydłowski Łukasz Szydłowski ul. Dębowa 4c 49-318 Skarbimierz Osiedla |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
||
3 - 77 674,50 zł |
3 – 60 miesięcy |
||
2 |
TRONUS POLSKA sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01-237Warszawa |
1 - 51 228,27 zł |
1 - 48 miesięcy |
2- 94 031,04 zł |
2 - 48 miesięcy |
||
3- 90 441,90 zł |
3 - 48 miesięcy |
||
3 |
PB Tenders Jakub Pawulski ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25 85-686 Bydgoszcz |
1- 17 410,65 zł |
1 – 60 miesięcy |
2- 255 424,00 zł |
2 – 60 miesięcy |
||
3- 68 827,11 zł |
3 – 60 miesięcy |
||
4 |
POLFLEX sp. z o.o. Ul. Św. Józefa 44 a 87-100 Toruń |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
2 – 160 606,12 zł |
2 – 49 miesięcy |
||
nie dotyczy |
nie dotyczy |
||
5 |
DaKer s.c. Paweł Kardynał, Piotr Dembny Ul. Kineskopowa 1 05-500 Piaseczno |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
2 – 137 467,26 zł |
2 – 60 miesięcy |
||
nie dotyczy |
nie dotyczy |
||
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: Część 1 – 33 000,00 zł Część 2 – 147 000,00 zł Część 3 – 25 000,00 zł |
PO.272.1.16.2017
PO.272.1.16.2017 Lębork, dnia 06.09.2017 r.
WYKONAWCY
Dotyczy: Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Dnia 04.09.2017 r. do Zamawiającego wpłynęły następujące zapytania:
Pytanie 1:
Na podstawie art. 96 ust. 3 Prawa Zamówień publicznych w związku z § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) składam wniosek o udostępnienie protokołu zamówienia do ww. postępowania poprzez podanie informacji o wartości zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie wyrazi zgody na udostępnienie wartości zamówienia proszę o podanie podstawy prawnej odmowy udostępnienia.
Odpowiedź:
W załączniku 1 do Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, PKT 2 PPKT 4 Ustawodawca daje możliwość Zamawiającemu, w celu zachowania równej konkurencji, podania wartości zamówienia po otwarciu oferty. W związku z powyższym, Zamawiający korzysta z tej możliwości przewidzianej Załączniku do W/w Rozporządzenia i odmawia podania wartości zamówienia przed otwarciem ofert.
Pytanie 2:
Czy Zamawiający dopuści +/- 5% tolerancję wymiarów?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości +/- 5% tolerancji wymiarów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne”
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://powiatleborski.bip.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://powiatleborski.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://powiatleborski.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Numer referencyjny: PO.272.1.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - Dostawa mebli do pracowni multimedialnej w ZSGŻiA w Lęborku Część 2 – Dostawa mebli do pracowni instrumentalnej w ZSGŻiA w Lęborku Część 3 - Dostawa mebli do ZSMI w Lęborku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1.
II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39113100-8 |
39141300-5 |
39113600-3 |
39121000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. 3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa mebli do pracowni multimedialnej w ZSGŻiA w Lęborku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Meble do pracowni multimedialnej-1, Fotel biurowy (pracownia multimedialna)-17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39113600-3, 39113100-8, 39121000-6, 39141300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa mebli do pracowni instrumentalnej w ZSGŻiA w Lęborku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stół uczniowski-14, stół nauczycielski-2, stół przyścienny-2, szafa laminowana -11, szafa na odczynniki-2, regał metalowy-3, taboret-28, Dygestorium chemiczne -2, Szafka laminowana wąska -3, krzesło nauczycielskie-2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39113100-8, 39141300-5, 39121000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa mebli do ZSMI w Lęborku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Biurko komputerowe-14, Szafa rackowa-1, Regał z szafką-3, Krzesło komputerowe-17, Biurko dla nauczyciela-1, Ławka szkolna jednoosobowa-6, Ławka szkolna dwuosobowa-12, Stół narzędziowy warsztatowy-7, Krzesło szkolne-30, Szafka biurowa-1, Stół warsztatowy-6,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39141300-5, 39113600-3, 39121000-6, 39113100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wytworzył: | Mateusz Podlewski |
---|---|
Data wytworzenia: | 31.08.2017 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 31.08.2017 14:16 |
Liczba wyświetleń: | 3 |