Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i pozaszkolnych oraz zarządzania projektem w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
RSS
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34381 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i pozaszkolnych oraz zarządzania projektem w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się 5 zadań: 1) Zadanie 1 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych do PCE-ZSP w Lęborku 2) Zadanie 2 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych do ZSMI w Lęborku 3) Zadanie 3 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych do PCE-ZSP w Lęborku 4) Zadanie 4 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych do ZSMI w Lęborku 5) Zadanie 5 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do zarządzania projektem Przedmiot zamówienia należy zapakować w papierowe kartony, osobno dla każdego wyodrębnionego zestawu w każdym zadaniu 1, 2, 3, 4. Kartony oznaczone będą przyporządkowanym numerem zestawu, zgodnie z załącznikiem nr 1. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami w ustalonym terminie pod adres: 1) Zadanie 1 i Zadanie 3 - ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork 2) Zadanie 2 i Zadanie 4 - ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork 3) Zadanie 5 - ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork; pok. 216 (II piętro) Tonery i materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Koszalińska 5H, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17904,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 15541,13
-
Oferta z najniższą ceną: 15541,13 / Oferta z najwyższą ceną: 15541,13
-
Waluta: PLN.
Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i pozaszkolnych oraz zarządzania projektem w ramach projektu „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim", Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com
Wybrany Wykonawca :
RODAN Sp. z o.o.
60-201 Poznań, ul. Górecka 17
76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. | |
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty | ||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy | Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert | |
RODAN Sp. z o.o. 60-201 Poznań, ul. Górecka 17 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt |
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 04-03-2014
W dniu 21.02.2014 r. dokonano modyfikacji SIWZ !!!!!
MIEJSCE, W KTÓRYM ZNAJDUJE SIĘ ZMIENIONY TEKST:
załącznik nr 1 do SIWZ:
Zadanie 1 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych
i dydaktyczno-wyrównawczych do PCE-ZSP w Lęborku
DODANO POZYCJĘ:
5A. |
1. |
Cyrkiel, dł. min. 16 cm, łamane oba ramiona, średnica koła min. 34 cm, pojemnik z zapasawymi grafitami (min. 2 grafity),zapasowa igła, opakowane w estetyczne etui |
8 |
szt. |
2. |
Ekierka, przeciwprostakątna min. 23 cm, 60/30 stopni, krawędź przystosowana do kreślenia tuszem |
8 |
szt. |
|
3. |
Blok techniczny, biały, format A3, gram. 240g |
8 |
szt. |
załącznik nr 2 do SIWZ:
Zadanie 1 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych
i dydaktyczno-wyrównawczych do PCE-ZSP w Lęborku
5A. |
1. |
Cyrkiel, dł. min. 16 cm, łamane oba ramiona, średnica koła min. 34 cm, pojemnik z zapasawymi grafitami (min. 2 grafity),zapasowa igła, opakowane w estetyczne etui |
8 |
szt. |
|
2. |
Ekierka, przeciwprostakątna min. 23 cm, 60/30 stopni, krawędź przystosowana do kreślenia tuszem |
8 |
szt. |
|
|
3. |
Blok techniczny, biały, format A3, gram. 240g |
8 |
szt. |
|
Tekst jednolity po zmianach w załączeniu pod ogłoszeniem!!!!
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i pozaszkolnych oraz zarządzania projektem w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się 5 zadań: 1) Zadanie 1 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych do PCE-ZSP w Lęborku 2) Zadanie 2 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych do ZSMI w Lęborku 3) Zadanie 3 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych do PCE-ZSP w Lęborku 4) Zadanie 4 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do realizacji zajęć pozaszkolnych do ZSMI w Lęborku 5) Zadanie 5 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów biurowych do zarządzania projektem Przedmiot zamówienia należy zapakować w papierowe kartony, osobno dla każdego wyodrębnionego zestawu w każdym zadaniu 1, 2, 3, 4. Kartony oznaczone będą przyporządkowanym numerem zestawu, zgodnie z załącznikiem nr 1. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami w ustalonym terminie pod adres: 1) Zadanie 1 i Zadanie 3 - ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork 2) Zadanie 2 i Zadanie 4 - ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork 3) Zadanie 5 - ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork; pok. 216 (II piętro) Tonery i materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 5 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji niemożności wykonania przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie z powodu działania siły wyższej, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 09:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 28.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 28.06.2016 14:04 |
Liczba wyświetleń: | 4 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.