Dostawa fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utru
RSSNumer ogłoszenia: 208549 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301132 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do ZSO nr 1 w Lęborku ( ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork) oraz ZSO nr 2 w Lęborku (ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork) według poniższego zestawienia: a) Część I, Zadanie 1 - ZSO nr 1 w Lęborku b) Część I, Zadanie 2 - ZSO nr 2 w Lęborku c) Część I, Zadanie 3- ZSO nr 1 w Lęborku d) Część I, Zadanie 4 - ZSO nr 2 w Lęborku e) Część I, Zadanie 5 - ZSO nr 1 w Lęborku f) Część I, Zadanie 6 - ZSO nr 2 w Lęborku g) Część II - ZSO nr 2 w Lęborku Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych: a) Część I - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu na zajęcia pozaszkolne oraz pozalekcyjne w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku Część I obejmuje: 1. Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowych dyktafonów oraz pendrive-ów na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka dziennikarskiego w ZSO nr 1 w Lęborku 2. Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowych pendrive-ów zajęcia pozalekcyjne z zakresu informatyki w ZSO nr 2 w Lęborku 3. Zadanie 3: Dostawa aparatu fotograficznego- aparat cyfrowy- 2 sztuki na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka dziennikarskiego w ZSO nr 1 w Lęborku 4. Zadanie 4: Dostawa aparatu fotograficznego- lustrzanka cyfrowa + statywy - 2 sztuki - na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku 5. Zadanie 5: Dostawa fabrycznie nowych: radioodtwarzacz CD, reflektory, listwa zasilająca oraz mikrofony ze statywami mikrofonowymi + okablowanie na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka teatralnego w ZSO nr 1 w Lęborku 6. Zadanie 6: Dostawa fabrycznie nowych sztalug i antyram na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku b) Część II - Dostawa akcesoriów do ćwiczeń oraz płyt CD na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fitness w ZSO nr 2 w Lęborku Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0, 38.65.10.00-3, 38.65.00.00-6, 30.23.72.30-0, 30.23.31.51-4, 31.52.70.00-6, 30.23.72.80-5, 32.34.10.00-5, 30.23.43.00-1, 37.44.21.00-8, 37.44.17.00-8, 37.44.10.00-1, 39.29.80.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu na zajęcia pozaszkolne oraz pozalekcyjne w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JT MEBEL Sp. z o. o., ul. Gdańska 45,, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 9465,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 12175,00
- Oferta z najniższą ceną: 12175,00/ Oferta z najwyższą ceną: 12175,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa akcesoriów do ćwiczeń oraz płyt CD na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fitness w ZSO nr 2 w Lęborku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JT MEBEL Sp. z o. o., ul. Gdańska 45,, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 2496,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 2856,00
- Oferta z najniższą ceną: 2856,00/ Oferta z najwyższą ceną: 2856,00
- Waluta: PLN.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.63.2012 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
Część I -Dostawa fabrycznie nowego sprzętu na zajęcia pozaszkolne oraz pozalekcyjne w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku
Część II - Dostawa akcesoriów do ćwiczeń oraz płyt CD na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fitness w ZSO nr 2 w Lęborku
Wybrany Wykonawca:
JT MEBEL Sp. z o. o.
83-300 Kartuzy
ul. Gdańska 45
Uzasadnienie wyboru | Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. | ||
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. | |||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy | Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert | ||
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA | |||
JT MEBEL Sp. z o. o. 83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45 |
100,00 pkt. |
||
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania |
|||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy | Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia | ||
BRAK | |||
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone | |||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy | Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia | ||
BRAK |
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 13.09.2012
Numer ogłoszenia: 182527 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 301132-2012 data 14.08.2012r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 09:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 14:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
W odpowiedzi na pismo z dnia 17.08.2012 r. w sprawie zapytań:
Zadanie 4 – Dostawa aparatu fotograficznego – lustrzanka cyfrowa + statywy – 2 sztuki – na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku
Proszę o sprecyzowanie specyfikacji aparatu:
Pytanie 1
W specyfikacji aparatu zapis typu plików jest dla aparatów marki Nikona, a typ akumulatora dla aparatów marki Canon.
Który z parametrów jest ważniejszy dla zamawiającego?
Pytanie 2
W specyfikacji aparatu jest zapis:
ogniskowa maksymalna aparatu 504-900 mm
Przy takim zakresie ogniskowej obiektywu, koszt jego przewyższa kilkukrotnie cenę samego korpusu aparatu.
Czy zamawiający oczekuje obiektywu o ogniskowej od 18 do 50 mm?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Informuje, iż Zamawiający w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część I, pkt. 3 Zadanie 3 – Dostawa aparatu fotograficznego – aparat cyfrowy – 2 sztuki na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka dziennikarskiego w ZSO nr 1 w Lęborku Minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie mają spełniać aparaty fotograficzne oraz w pkt. 4 zadanie 4 – dostawa aparatu fotograficznego – lustrzanka cyfrowa + statywy – 2 sztuki – na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku Minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie mają spełniać aparaty fotograficzne zmienia minimalne wymagania, parametry i funkcje jakie ma spełniać projektor. Nastąpiła również zmiana terminu składania ofert.
Numer ogłoszenia: 301132 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do ZSO nr 1 w Lęborku ( ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork) oraz ZSO nr 2 w Lęborku (ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork) według poniższego zestawienia: a) Część I, Zadanie 1 - ZSO nr 1 w Lęborku b) Część I, Zadanie 2 - ZSO nr 2 w Lęborku c) Część I, Zadanie 3- ZSO nr 1 w Lęborku d) Część I, Zadanie 4 - ZSO nr 2 w Lęborku e) Część I, Zadanie 5 - ZSO nr 1 w Lęborku f) Część I, Zadanie 6 - ZSO nr 2 w Lęborku g) Część II - ZSO nr 2 w Lęborku Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych: a) Część I - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu na zajęcia pozaszkolne oraz pozalekcyjne w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku Część I obejmuje: 1. Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowych dyktafonów oraz pendrive-ów na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka dziennikarskiego w ZSO nr 1 w Lęborku 2. Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowych pendrive-ów zajęcia pozalekcyjne z zakresu informatyki w ZSO nr 2 w Lęborku 3. Zadanie 3: Dostawa aparatu fotograficznego- aparat cyfrowy- 2 sztuki na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka dziennikarskiego w ZSO nr 1 w Lęborku 4. Zadanie 4: Dostawa aparatu fotograficznego- lustrzanka cyfrowa + statywy - 2 sztuki - na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku 5. Zadanie 5: Dostawa fabrycznie nowych: radioodtwarzacz CD, reflektory, listwa zasilająca oraz mikrofony ze statywami mikrofonowymi + okablowanie na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka teatralnego w ZSO nr 1 w Lęborku 6. Zadanie 6: Dostawa fabrycznie nowych sztalug i antyram na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku b) Część II - Dostawa akcesoriów do ćwiczeń oraz płyt CD na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fitness w ZSO nr 2 w Lęborku Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0, 38.65.10.00-3, 38.65.00.00-6, 30.23.72.30-0, 30.23.31.51-4, 31.52.70.00-6, 30.23.72.80-5, 32.34.10.00-5, 30.23.43.00-1, 37.44.21.00-8, 37.44.17.00-8, 37.44.10.00-1, 39.29.80.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 6. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o nie gorszych parametrach w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 09:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu na zajęcia pozaszkolne oraz pozalekcyjne w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje: 1. Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowych dyktafonów oraz pendrive-ów na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka dziennikarskiego w ZSO nr 1 w Lęborku 2. Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowych pendrive-ów zajęcia pozalekcyjne z zakresu informatyki w ZSO nr 2 w Lęborku 3. Zadanie 3: Dostawa aparatu fotograficznego- aparat cyfrowy- 2 sztuki na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka dziennikarskiego w ZSO nr 1 w Lęborku 4. Zadanie 4: Dostawa aparatu fotograficznego- lustrzanka cyfrowa + statywy - 2 sztuki - na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku 5. Zadanie 5: Dostawa fabrycznie nowych: radioodtwarzacz CD, reflektory, listwa zasilająca oraz mikrofony ze statywami mikrofonowymi + okablowanie na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka teatralnego w ZSO nr 1 w Lęborku 6. Zadanie 6: Dostawa fabrycznie nowych sztalug i antyram na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fotograficznego w ZSO nr 2 w Lęborku.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0, 38.65.10.00-3, 38.65.00.00-6, 30.23.72.30-0, 30.23.31.51-4, 31.52.70.00-6, 30.23.72.80-5, 32.34.10.00-5, 30.23.43.00-1, 37.44.21.00-8, 37.44.17.00-8, 37.44.10.00-1, 39.29.80.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów do ćwiczeń oraz płyt CD na zajęcia pozaszkolne z zakresu kółka fitness w ZSO nr 2 w Lęborku.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 37.44.21.00-8, 37.44.17.00-8, 37.44.10.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 27.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 27.06.2016 12:42 |
Liczba wyświetleń: | 2 |