Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji
RSSW postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.12.2012. o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu
TANDEMEM DO SWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wybrany Wykonawca:
ERGOTOP Sp. z o.o., ul. Wałowa 46, 57-220 Ziębice
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Elektra-Comp Spółka z o.o. ul. Startowa 5 85-744 Bydgoszcz |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE | |
PHPU ZUBER Andrzej Zuber ul. Krakowska 29C 50-424 Wrocław |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE | |
Zakład Handlowo-Usługowy OMNIBUS ul. Łagiewnicka 301 91-509 Łódź |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE | |
YAMO Spółka z o.o. Aleja Armii Krajowej 4A/7 50-541 Wrocław |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE | |
POLLDA Spółka z o.o. ul. Wolności 311 41-800 Zabrze |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE | |
ERGOTOP Spółka z o.o. ul. Wałowa 46 57-220 Ziębice |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt | |
PRZP Z. Leśniak Spółka jawna ul. Kilińskiego 6 28-230 Połaniec |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE | |
MATCOM Marcin, Sebastian Ziółek ul. Fryderyka Leyka 45/14 12-100 Szczytno |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 98,89 pkt | |
VOLTEX Spółka Akcyjna ul. Wójta Henryka 45 59-300 Lubin |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE | |
PPHU ELDOM Dorota Pałubicka ul. Batalionów Chłopskich 1A/2 84-300 Lębork |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 98,69 pkt |
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 2012-03-20
W dniu 01.03.2012 roku wpłynęło zapytanie (e-mail)
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych (znak sprawy: 52760 - 2012).
Pytanie I
W związku z przygotowywaniem oferty wyżej wymienionym postępowaniu zwracam sie do Zamawiającego z pytaniami dotyczącymi Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna. W punkcie 5 Projektory Zamawiający zamieścił zapis precyzujących żywotność lampy na poziomie nie mniejszym niż 5000 godzin.
Czy Zamawiający odrzuci ofertę, w której będzie zaproponowany projektor z żywotnością lampy na poziomie nie mniejszym niż 4000 godzin?
Zaproponowanie projektorów z wysoką żywotnością lamp może spowodować, iż zostanie przekroczony budżet przeznaczony na realizację tego zamówienia, natomiast projektory z niższą klasą żywotności lampy wcale nie ustępują jakością tym z wyższa klasą.
Zamawiający odpowiada
Sprzęt musi być zgodny ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W dniu 29.02.2012 roku wpłynęły zapytania (e-mail)
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych (znak sprawy: 52760 - 2012).
Pytanie I W specyfikacji punkt 8 akcesoria Zamawiający napisał punkt 8.2 wskaźnik do tablic multimedialnych szt. 2
Jakiego rodzaju ma być to wskaźnik? Proszę o określenie funkcjonalności tego wskaźnika?
Zamawiający odpowiada
Wskaźnik do tablic multimedialnych szt 2 ma być kompatybilny z tablicami proponowanymi przez producenta
Pytanie II W punkcie 8.4 Zamawiający kabel do projektorów ( co najmniej 10 m)
Jakiego /jakich kabli dotyczy ten zapis?
Zamawiający odpowiada
Kabel do projektorów dotyczy kabli łączących projektor z laptopem RGB (D-sub)
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki 1. Laptop - 3 szt. 2. Laptop - 6 szt. 3. Oprogramowanie biurowe Office 2010 - 9 szt. 4. Oprogramowanie antywirusowe - 9 szt. 5. Projektory - 6 szt. 6. Umocowanie do projektorów - 6 szt. 7. Tablice multimedialne z podstawowym oprogramowaniem - 6 szt. 8. Akcesoria: a) pióro do obsługi tablicy multimedialnej - 2 szt. b) wskaźnik do tablic multimedialnych - 2 szt. c) kabel do laptopa minimum 10 m - 6 szt. d) kabel do projektora co najmniej 5m - 6 szt. 9. Drukarka kolorowa - 1 szt. 10. Oryginalne tonery do drukarki - 6 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 1 dostawy tablic multimedialnych lub sprzętu podobnego rodzaju (lub z podziałem na części) o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ -oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 Pzp- z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 21.000 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa/y została/y wykonana/e należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 10:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Lębork: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu:laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu TANDEMEM DO SWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edu
Numer ogłoszenia: 101376 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52760 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu:laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu TANDEMEM DO SWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki w ramach projektu TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: laptopów, oprogramowania biurowego, oprogramowania antywirusowego, projektorów, umocowań do projektorów, tablic multimedialnych z oprogramowaniem podstawowym, akcesoriów do tablic multimedialnych, drukarki kolorowej, tonerów do drukarki 1. Laptop - 3 szt. 2. Laptop - 6 szt. 3. Oprogramowanie biurowe Office 2010 - 9 szt. 4. Oprogramowanie antywirusowe - 9 szt. 5. Projektory - 6 szt. 6. Umocowanie do projektorów - 6 szt. 7. Tablice multimedialne z podstawowym oprogramowaniem - 6 szt. 8. Akcesoria: a) pióro do obsługi tablicy multimedialnej - 2 szt. b) wskaźnik do tablic multimedialnych - 2 szt. c) kabel do laptopa minimum 10 m - 6 szt. d) kabel do projektora co najmniej 5m - 6 szt. 9. Drukarka kolorowa - 1 szt. 10. Oryginalne tonery do drukarki - 6 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 38.65.21.20-7, 32.32.20.00-6, 48.90.00.00-7, 30.12.14.30-6, 30.12.51.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt TANDEMEM DO ŚWIETLANEJ PRZYSZŁOŚCI współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjn. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usł. edu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERGOTOP Sp. z o.o., ul. Wałowa 46, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71121,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 76141,60
-
Oferta z najniższą ceną: 76141,60 / Oferta z najwyższą ceną: 77156,00
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 27.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 27.06.2016 08:26 |
Liczba wyświetleń: | 2 |