Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: komputera przenośnego i oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej, a także tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego
RSSOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: komputera przenośnego i oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej, a także tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: komputera przenośnego i oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej, a także tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych) 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) Część 1 Dostawa komputera przenośnego i oprogramowania - Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem systemowym- 1 szt. - Oprogramowanie biurowe i antywirusowe do laptopa - 1 komplet b) Część 2 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i tonerów - Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. - Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego - 1 komplet: 1 żółty, 1 czerwony, 2 niebieskie, 2 czarne c) Część 3 Dostawa aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej - Aparat fotograficzny - 1 szt. - Kamera cyfrowa - 1 szt. a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu z ew. wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji b) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: - Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Starostwa, Wykonawca zapewni : - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt; - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego; - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wszystkich sprzętów objętych przedmiotem zamówienia - Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 30.23.21.10-8, 30.12.13.00-6, 30.12.51.10-5, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a) dla Części 1 - Dostawa komputera przenośnego i oprogramowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 1 dostawy sprzętu podobnego rodzaju o łącznej wartości co najmniej 4.500 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 4.500 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. b) dla Części 2 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i tonerów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 1 dostawy sprzętu podobnego rodzaju o łącznej wartości co najmniej 3.500 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 3.500 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. c) dla Części 3 - Dostawa aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej 1 dostawy sprzętu podobnego rodzaju o łącznej wartości co najmniej 2 500 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 2.500 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru w związku z art. 44 Pzp- zał. nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: - dla Części 1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 4.500 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa/y została/y wykonana/e należycie. -dla Części 2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 3.500 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa/y została/y wykonana/e należycie. -dla Części 3: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 1 o łącznej wartości co najmniej 2.500 zł brutto, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa/y została/y wykonana/e należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi zał. nr 6 do SIWZ. Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez Wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3 niniejszego rozdziału. 3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o niegorszych parametrach w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 13:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Dostawa komputera przenośnego i oprogramowania.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny (laptop) 64 bit z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. Oprogramowanie biurowe i antywirusowe do laptopa - 1 komplet: - Microsoft Office 2010 PL BOX dla użytkowników domowych i małych firm - 1 szt. - F-Secure Anti-Virus Client Security - 1 licencja na okres 1 roku.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i tonerów.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2. Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego - 1 komplet: 1 żółty, 1 czerwony, 2 niebieskie, 2 czarne - Tonery do oferowanego w ramach przetargu urządzenia wielofunkcyjnego muszą być oryginalne o wydajności - nie mniej niż 5.000 stron dla każdej sztuki. Tonery muszą być kompatybilne z oferowanym urządzeniem wielofunkcyjnym, oryginalne, polecane przez producenta urządzenia wielofunkcyjnego..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.13.00-6, 30.12.51.10-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat fotograficzny - 1 szt. Kamera cyfrowa - 1 szt..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Lębork, 2011-11-07
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.36.2011
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: komputera przenośnego i oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej, a także tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego
w ramach projektu pn. „Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.3 „Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych")
Zarząd Powiatu Lęborskiego, działając zgodnie z art. 93 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę fabrycznie nowego sprzętu: komputera przenośnego i oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej, a także tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego" we wszystkich 3 częściach:
Część 1 Dostawa komputera przenośnego i oprogramowania
Część 2 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i tonerów
Część 3 Dostawa aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. oraz art. 93 ust. 2 - Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
W związku z tym, że do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 04-11-2011 r. do godziny 13.00 nie złożono żadnej oferty w ramach każdej z 3 części, tj. Części 1 Dostawa komputera przenośnego i oprogramowania, Części 2 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i tonerów oraz Części 3 Dostawa aparatu fotograficznego i kamery cyfrowej Zamawiający zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 24.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 24.06.2016 12:55 |
Liczba wyświetleń: | 4 |