W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I CZĘŚCIĄ SOCJALNĄ PRZY SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W LĘBORKU.

RSS

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I CZĘŚCIĄ SOCJALNĄ PRZY SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W LĘBORKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku, przy ul. M. Reja 18, na dz. Nr 364 obręb 3 Lębork. Przedsięwzięcie stanowi element projektu p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. Ogólna charakterystyka obiektu: Obiekt sali gimnastycznej jest dwukondygnacyjny (parter + częściowe podpiwniczenie). Na parterze znajduje się sala gimnastyczna o wymiarach 12x24m, pokój nauczycieli, dwie salki do zajęć korekcyjnych. W poziomie piwnicy umieszczono zaplecze socjalno-szatniowe dla sal, oraz wymiennikownię. Budynek sali połączony jest z istniejącą szkołą, poprzez jedno z istniejących wyjść. Inwestycja zajmie część utwardzonego placu od strony ulicy C. Skłodowskiej, a także zajmie miejsce 2 istniejących budynków gospodarczych, które trzeba będzie wyburzyć. Istnieje także konieczność wycięcia dwóch istniejących drzew. Przedmiotowe zamierzenie znajduje się w strefie bezwzględnej ochrony archeologiczno-konserwatorskiej i jest objęte nadzorem konserwatorskim. Prace ziemne muszą być prowadzone pod nadzorem archeologicznym. Wniosek o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku wraz z wymaganymi prawem załącznikami złoży Wykonawca. Charakterystyka obiektu: powierzchnia zabudowy 550.2 m2 powierzchnia całkowita 949,9 m2 powierzchnia użytkowa 815,0 m2 kubatura 5.005 m3 Zakres prac do wykonania: Roboty poprzedzające - prace archeologiczne, Roboty budowlane, Roboty instalacji sanitarnych: - instalacja wodno-kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej, Roboty instalacji elektrycznych. W ramach zadania Wykonawca wykona pełen zakres robót określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót w sposób zgodny ze Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWOiR)) jak również wszelkie zobowiązania wynikające ze wzoru umowy oraz niniejszej SIWZ. 1 Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: 1) Przed rozpoczęciem wszelkich prac umieszczenie powierzonej przez Zamawiającego tablicy informacyjnej przy realizowanym obiekcie, informującej o wsparciu projektu ze strony funduszy unijnych. Miejsce umieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane. 2) Po zakończeniu prac, a przed odbiorem obiektu, umieszczenie tablicy pamiątkowej, powierzonej przez Zamawiającego. Miejsce umieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie odbioru obiektu. 3) Zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem funkcjonowania szkoły i bezpieczeństwem uczniów i pracowników. 4) Zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, w czasie kiedy na obiekcie pozostaną ustawione rusztowania. 5) Usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac. 6) Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją projektową. 7) W pomieszczeniu wymiennikowni wykonanie: studzienki schładzającej z odprowadzeniem do kanalizacji, doprowadzenie do węzła cieplnego wydzielonego obwodu elektrycznego 230V/400V oraz wentylacji nawiewnej. 8) Nadzór archeologiczny, 9) Wykonanie świadectwa energetycznego dla obiektu objętego projektem. 2 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3 Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). 4 Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy, kierowników robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Wszelkie zobowiązania wynikające ze wzoru umowy załączonego do SIWZ (załącznik nr 1). 5 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. 6 Przekazanie placu budowy wybranemu Wykonawcy nastąpi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 7 Odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru. Odbiór prac wyszczególniony w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia do odbioru, przy czym zgłoszenie musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z umową i pozbawione wszelkich wad. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w ciągu 14 dni, od daty pisemnego zgłoszenia do odbioru, przy czym zgłoszenie musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt jest pozbawiony wszelkich wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 8 Brak któregoś z dokumentów wymienionych w pkt. 7 lub brak potwierdzenia przez inspektora nadzoru, że prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt jest pozbawiony wszelkich wad spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru robót. 9 Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur za bezusterkowe wykonane elementy rozliczeniowe zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ i nr 1 do umowy. Potwierdzenia wykonania danego zakresu robót dokonuje osoba nadzorująca roboty w protokole odbioru robót. 10 Podstawą do finansowania będzie uzgodniony przez Wykonawcę i Inwestora harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji z podziałem na elementy rozliczeniowe, z zastrzeżeniem, że ostatni element rozliczeniowy nie może być mniejszy jak 20% wartości zamówienia. 11 Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót (STWOiR) oraz dokumentacji projektowej. 12 Zamawiający w trakcie wykonywania robót będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia odpowiednich aprobat technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczonego źródła spełniają wymagania SST w czasie postępu robót. Pozostałe materiały budowlane powinny spełniać wymagania jakościowe określone Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, o których mowa w SST..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy. Zamówienia mogą zostać udzielone w przypadku rozszerzenia zakresu robót budowlanych o roboty dodatkowe lub uzupełniające. Łączna wartość zamówień dodatkowych lub uzupełniających nie przekroczy 20% wartości realizowanego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 71.35.19.14-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2 Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łebie Nr 06932400080002870120000010 5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie - opisanej - wadium (nie łączyć go na trwale z ofertą). Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastosowaniem art. 4a ustawy Pzp. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jego wniesienia żądano. 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.8 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zastała wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się i udokumentować oświadczeniem, że wybudował lub rozbudował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 5.000 m3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącej do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika budowy lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, 2) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, 3) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale 6.0 pkt. 6.3 SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie: 1) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 1.000.000 złotych. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale 6.0 pkt. 6.4.1 SIWZ, 2) osiągnięcia co najmniej 2.000.000 złotych netto przychodów z tytułu wykonania robót budowlanych w jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale 6.0 pkt. 6.4.2 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2) Harmonogram rzeczowo-finansowy robót Załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z art.144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1 termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: a) w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność, b) niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, c) warunki realizacji (m.in. geologiczne, archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje) których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. 2 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, 3 w przypadku zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie wymaga zgody Zamawiającego na zaproponowane osoby. 4 dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.leborski.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego - pok. nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Lęborku (pok. nr 16)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 3. Funkcje miejskie i metropolitalne, Działania 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej, Poddziałanie 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



Numer ogłoszenia: 366983 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 360323 - 2010 data 15.12.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać się i udokumentować oświadczeniem, że wybudował lub rozbudował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 5.000 m3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • W ogłoszeniu powinno być: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać się i udokumentować oświadczeniem, że wybudował lub rozbudował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 5.000 m3 lub dwa budynki mieszkalne wielorodzinne o kubaturze co najmniej 5.000 m3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
  • W ogłoszeniu jest: III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • W ogłoszeniu powinno być: III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru dołączonego do SIWZ (załącznik nr 4). Za minimum Zamawiający uznaje wykonanie dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 5.000 m3 każdy lub dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych o kubaturze co najmniej 5.000 m3 każdy.



W dniu 16 grudnia 2010 roku wpłynęło zapytanie Oferenta o następującej treści:

W odniesieniu do rozdziału 5 ust. 5.1.2. pkt. 1 SIWZ wnosimy o określenie czy obiekty budownictwa mieszkaniowego o kubaturze co najmniej 5.000 m3 mogą spełniać warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania w/w zadania.

Zamawiający odpowiada:

Odpowiadając na pismo z dnia 16 grudnia br. w sprawie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku uprzejmie informuję, że Zamawiający postanowił rozszerzyć zapis ust.III.3.2 i ust. III.4.1 pkt. 1 w Ogłoszeniu o zamówieniu, jak również ust. 5.1.2 pkt. 1, ust 6.3.1 w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ o dwa budynki mieszkalne wielorodzinne o kubaturze co najmniej 5.000 m3 każdy.




Numer ogłoszenia: 373261 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 360323 - 2010 data 15.12.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Lęborku (pok. nr 16).
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Lęborku (pok. nr 16).


Lębork, 11.01.2011

RP. 3430-2/2010

Dotyczy: zapytań do SIWZ w przetargu nieograniczonym pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku.

Starosta Lęborski, działając na postawie art.38 ust 1pkt.3 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 - tekst jednolity ze zm.) wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pytanie 1: Pkt. 3.12 opisu architektury przewiduje izolacje Woder w natryskach i pomieszczeniach mokrych - brak w przedmiarach - czy należy ująć do wyceny, jeśli tak to prosimy o uzupełnienie przedmiarów?

Odpowiedź: Należy ująć izolacje w ilości 136,20 m2 (pionowe) i 338,47 m2 (poziome).

Pytanie 2: Na rzucie parteru widoczne są wycieraczki systemowe 2 szt. - brak ich w przedmiarze - czy należy wyceniać?

Odpowiedź: Tak. Wycieraczki w konstrukcji systemowej rolowane szczotkowo - gumowe montowane w zagłębieniu w posadzce - wg wymiarów na rzucie.

Pytanie 3: Projektant przewiduje lamperie na ścianach do wys. 1,60 m (opis architektury str. K-10) - brak w przedmiarach - prosimy o uzupełnienie przedmiarów. Z dokumentacji nie wynika jednoznacznie w których pomieszczeniach należy wykonywać lamperie.

Odpowiedź: Lamperie są wycenione w poz. 161 przedmiaru - należy przyjąć ilość z ww. pozycji.

Pytanie 4: W pkt.3.10  opisu architektury jest zapis  „wykończenie wewnętrzne wg aranżacji wnętrz - brak takiego projektu - prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź: Nie ma takiego projektu. Wycenę należy wykonać w oparciu o dane z przedmiaru.

Pytanie 5: Na przekroju C-C widoczne są daszki nad wejściami - prosimy o uzupełnienie rysunku szczegółowego wsporników.

Odpowiedź: Dopuszcza się wykonanie daszków jako elementów prefabrykowanych poliwęglanowych o wymiarach jak na rysunkach w zabudowie systemowej aluminiowej za standartowymi mocowaniami.

Pytanie 6: Na rys. elewacji widoczne są słupy i kominy obłożone płytkami - brak informacji dot. ich izolacji, brak w przedmiarach - prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź. Ww. elementy należy wycenić bez izolacji.

Pytanie 7: Na rzucie parteru widoczne są szafki ubraniowe - brak wyposażenia w przedmiarach - czy należy ująć w wycenie ? Czy jest przewidziane inne wyposażenie obiektu? Jeśli tak to prosimy o uzupełnienie przedmiarów o ilości i opis wyposażenia.

Odpowiedź :Wyposażenie nie wchodzi w zakres niniejszego przetargu.

Pytanie 8: Wg informacji uzyskanej od dostawców drewna klejonego - przy tym kącie nachylenia dźwigara , konstrukcja jest do wykonania jedynie ze ściągiem (przegubem) na wys. ok. 6,60-6,80  m. Ponadto od czasu zaprojektowania konstrukcji uległy zmianie normy śniegowe i wiatrowe oraz klasy drewna klejonego. Prosimy o zajęcie stanowiska.

Odpowiedź: Do wyceny wiązara należy przyjąć następującą ilość drewna klejowego kl C35:

-                        wiązary o wymiarach 82/16,5 cm  - 5,683 m3,
-                        ściągi 8/20 cm l=9,20 -0,883 m3.

Pytanie 9: W obiekcie należy zamontować dźwig-podnośnik dla osób niepełnosprawnych - brak w dokumentacji danych szczegółowych (typ, szczegóły dot. wykończenia)?

Odpowiedź: Do wyceny należy przyjąć następujące parametry dźwigu:

Otwór w stropie 1400x1600 mm
Obudowa z paneli stalowych RAL 9016, listwy i profile alu,
Drzwi aluminium przeszklone, obudowa górnego przystanku otwarta h=1,1 m
drzwi umieszczone po przeciwległych stronach dźwigu.

Udźwig                                                 400 kg lub 4 osoby
Prędkość                                              9m/min(0,15m/s)
Wysokość podnoszenia / szybu               3/4,1m
Ilość przystanków /dojść                         3
Drzwi na przystankach:             2d drzwi aluminiowe przeszklone 2 szt.
Kolor szybu                                     RAL 9016

Wykonanie: wewnętrzne.

Szyb wykonany z: ściana A - 2 szt. drzwi (w tym 1 półfront), panele pełne, ściana B - panele pełne, ściana C - panele pełne, ściana D - panele pełne

Powierzchnia platformy               1000 x 1400mm
Wymiar zewnętrzny szybu           1000 x 1400mm
Sufit szybu                                                  Tak
Blacha maskująca spód platformy                  Tak
Przygotowanie do telefonu                            Tak
Zjazd pożarowy                                            Tak
Zabezpieczenie antykorozyjne                       Tak
Oświetlenie automatyczne                             Tak

Pytanie 10: W opisie architektury występuje blacharka tytan cynk lub miedziana - prosimy o doprecyzowanie jaki rodzaj należy przyjąć do wyceny oraz grubość blachy?

Odpowiedź: Do wyceny należy przyjąć blachę tytan-cynk gr. 0,8 mm.

Pytanie 11: Dokumentacja przewiduje podłogę sportową - prosimy o podanie danych technicznych ( brak tej informacji w dokumentacji)?

Odpowiedź: Podłoga sportowa z PVC lub inna o podobnych parametrach do stosowania w obiektach sportowych na podkładzie sprężynującym z legarów drewnianych i płyty OSB.

Pytanie 12: Prosimy o podanie typu i rodzaju wykończenia świetlika dachowego i daszków nad wejściami ( brak w dokumentacji)?

Odpowiedź: Świetlik z poliwęglanu czterokomorowego U=1,6 w zabudowie systemowej aluminiowej. Dopuszcza się wykonanie daszków nad wejściami jako elementów prefabrykowanych poliwęglanowych o wymiarach jak na rysunkach w zabudowie systemowej aluminiowej za standartowymi mocowaniami.

Pytanie 13: Dach łącznika ma być pokryty płytami warstwowymi z wypełnieniem wełną mineralną - prosimy o podanie grubości płyty?

Odpowiedź: Płyta warstwowa o gr. 200 mm.

Pytanie 14: W robotach przygotowawczych występuje taka pozycja jak demontaż i powtórny montaż drzwi wraz z ościeżnicą - czy przewiduje się wykorzystanie starych drzwi czy należy przyjąć nowe do wyceny?

Odpowiedź: Należy przewidzieć wykorzystanie starych drzwi.

Pytanie 15: Brak szczegółów balustrad schodowych - prosimy o uzupełnienie?

Odpowiedź: Balustrada wysokości 110 cm o konstrukcji ze stali malowanej proszkowo - słupki (rozstaw co ok. 1,2 m) i pochwyty z rurek śr. 60 mm, poprzeczki poziome na wysokości 12 cm od podłogi - rurka śr. 40 mm, wypełnienie - pręty poziome między słupkami w rozstawie co 12 cm z prętów lub rurek śr. 20 mm. Pochwyty wyposażone w kulki zapobiegające zjeżdżaniu.

Pytanie 16: Prosimy o podanie danych technicznych blachy trapezowej - brak w dokumentacji?

Odpowiedź: Blacha T 100/174 D gr. 1,25 mm.

Pytanie 17: Czy w związku z przewidywanymi pracami pod nadzorem archeologicznym jest sporządzona opinia archeologiczna projektu?

Odpowiedź: Nie. Zgodnie z pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku Nr ZN-A-I-4151/3/1096/2010 z dnia 22.06.2010 należy złożyć wniosek o wydanie pozwolenia na przeprowadzenie prac archeologicznych (wraz z załącznikami), co zostało ujęte w SIWZ.

Pytanie 18: Proszę o określenie szczegółowych parametrów dotyczących dźwigu osobowego wyszczególnionego w poz. 228 przedmiaru budowlanego.

Odpowiedź: Do wyceny należy przyjąć następujące parametry dźwigu:

Otwór w stropie 1400x1600 mm
Obudowa z paneli stalowych RAL 9016, listwy i profile alu,
Drzwi aluminium przeszklone, obudowa górnego przystanku otwarta h=1,1 m
drzwi umieszczone po przeciwległych stronach dźwigu.
Udźwig                                                 400 kg lub 4 osoby
Prędkość                                              9m/min(0,15m/s)
Wysokość podnoszenia / szybu               3/4,1m
Ilość przystanków /dojść                         3
Drzwi na przystankach:             2d drzwi aluminiowe przeszklone 2 szt.
Kolor szybu                                     RAL 9016

Wykonanie: wewnętrzne.

Szyb wykonany z: ściana A - 2 szt. drzwi (w tym 1 półfront), panele pełne, ściana B - panele pełne, ściana C - panele pełne, ściana D - panele pełne

Powierzchnia platformy               1000 x 1400mm
Wymiar zewnętrzny szybu           1000 x 1400mm
Sufit szybu                                                  Tak
Blacha maskująca spód platformy                  Tak
Przygotowanie do telefonu                            Tak
Zjazd pożarowy                                            Tak
Zabezpieczenie antykorozyjne                       Tak
Oświetlenie automatyczne                             Tak

Pytanie 19: Proszę o podanie szczegółów dotyczących świetlika dachowego łukowego.

Odpowiedź: Świetlik z poliwęglanu czterokomorowego U=1,6 w zabudowie systemowej aluminiowej.

Pytanie 20: Prosimy o podanie informacji czy podany kolor w wykazie stolarki tyczy się szkła czy też zabudowy (profili). Prosimy też o podanie koloru według wzornika RAL.

Odpowiedź: Kolor dotyczy profili stolarki  - dokładny kolor RAL zostanie ustalony w ramach nadzoru autorskiego - do wyceny należy przyjąć przybliżony kolor RAL.

Pytanie 21: Prosimy o uzupełnienie informacji technicznych na temat podnośnika dla osób niepełnosprawnych.

Odpowiedź: Otwór w stropie 1400x1600 mm

Obudowa z paneli stalowych RAL 9016, listwy i profile alu,

Drzwi aluminium przeszklone, obudowa górnego przystanku otwarta h=1,1 m
drzwi umieszczone po przeciwległych stronach dźwigu.
Udźwig                                                400 kg lub 4 osoby
Prędkość                                              9m/min(0,15m/s)
Wysokość podnoszenia / szybu               3/4,1m
Ilość przystanków /dojść                         3
Drzwi na przystankach:             2d drzwi aluminiowe przeszklone 2 szt.
Kolor szybu                                     RAL 9016

Wykonanie: wewnętrzne.

Szyb wykonany z: ściana A - 2 szt. drzwi (w tym 1 półfront), panele pełne, ściana B - panele pełne, ściana C - panele pełne, ściana D - panele pełne

Powierzchnia platformy               1000 x 1400mm
Wymiar zewnętrzny szybu           1000 x 1400mm
Sufit szybu                                                  Tak
Blacha maskująca spód platformy                  Tak
Przygotowanie do telefonu                            Tak
Zjazd pożarowy                                            Tak
Zabezpieczenie antykorozyjne                       Tak
Oświetlenie automatyczne                             Tak

Pozostałe zapytania, które wpłynęły po terminie określonym w art. 38 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 - tekst jednolity ze zm.) i w pkt. 7.3 SIWZ Zamawiający pozostawia bez rozpatrzenia ze względu na upływ terminu do składania wniosków.





Numer ogłoszenia: 13409 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 360323 - 2010 data 15.12.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać się i udokumentować oświadczeniem, że wybudował lub rozbudował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 5.000 m3 lub dwa budynki mieszkalne wielorodzinne o kubaturze co najmniej 5.000 m3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać się i udokumentować oświadczeniem, że wybudował lub rozbudował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 5.000 m3 każdy, lub dwa budynki mieszkalne wielorodzinne o kubaturze co najmniej 5.000 m3 każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku * 1) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącej do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika budowy lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, 2) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, 3) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale 6.0 pkt. 6.3 SIWZ.
  • W ogłoszeniu powinno być: Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o 1) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika budowy lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Wykonawcy z innych państw członkowskich spełnią ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia, o 2) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Wykonawcy z innych państw członkowskich spełnią ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia, o 3) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Wykonawcy z innych państw członkowskich spełnią ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5.
  • W ogłoszeniu jest: Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku * Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie: 1) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 1.000.000 złotych. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale 6.0 pkt. 6.4.1 SIWZ, 2) osiągnięcia co najmniej 2.000.000 złotych netto przychodów z tytułu wykonania robót budowlanych w jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale 6.0 pkt. 6.4.2 SIWZ..
  • W ogłoszeniu powinno być: Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie: 1) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 1.000.000 złotych. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia, 2) osiągnięcia co najmniej 2.000.000 złotych netto przychodów z tytułu wykonania robót budowlanych w jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych. Ocena będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z art.144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1 termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: a) w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność, b) niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, c) warunki realizacji (m.in. geologiczne, archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje) których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. 2 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, 3 w przypadku zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie wymaga zgody Zamawiającego na zaproponowane osoby. 4 dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy..
  • W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z art.144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1 termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: a) w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność, b) wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, długotrwałych - trwających powyżej 7 dni niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z obowiązującą technologią i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, c) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, d) warunki realizacji (m.in. geologiczne, archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje) których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, e) wykrycia wady projektu budowlanego, której wykrycie było niemożliwe pomimo dołożenia należytej staranności przy sprawdzaniu dokumentacji projektowej. 2 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, 3 w przypadku zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie wymaga zgody Zamawiającego na zaproponowane osoby.


Lębork, 12.01.2011

RP.3430-2/2010

Dotyczy: zapytań do SIWZ w przetargu nieograniczonym pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku.

Zamawiający koryguje odpowiedzi na zapytania oferentów udzielone w dniu 11.01.2011 r.:


Pytanie 1: Pkt. 3.12 opisu architektury przewiduje izolacje Woder w natryskach i pomieszczeniach mokrych - brak w przedmiarach - czy należy ująć do wyceny, jeśli tak to prosimy o uzupełnienie przedmiarów?

Odpowiedź: Należy ująć izolacje w ilości 136,20 m2 (poziome) i 338,47 m2 (pionowe).

Pytanie 13: Dach łącznika ma być pokryty płytami warstwowymi z wypełnieniem wełną mineralną - prosimy o podanie grubości płyty?

Odpowiedź: Płyta warstwowa o gr. 200 mm z wypełnieniem wełną mineralną lub innym materiałem izolacyjnym o zbliżonym współczynniku izolacji cieplnej.

                                                                                           




Zawiadomienie o wyniku postępowania



(dotyczy przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia
i zapytania o cenę)



    Lębork, 04-02-2011

               (miejscowość)            (data)
.............................................................

(oznaczenie zamawiającego)
   
Wg rozdzielnika

Zawiadomienie

Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:

budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku.

w ramach projektuRewitalizacja centrum Lęborka" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 3.Funkcje miejskie i metropolitarne, Działania 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej, Poddziałanie 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne

prowadzonym przez Powiat Lęborski
(wpisać oznaczenie zamawiającego)

w trybie przetargu nieograniczonego
(wpisać zastosowany tryb)

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez:
numer oferty              16

nazwa (firma)  PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk, ul. Gliniana 17E, 84-300 Lębork - Mosty.

CENA OFERTY                     2 084 850,00 zł brutto                                    100,00 pkt.

pozostałe oferty:

numer oferty               1
nazwa (firma) ELWOZ Sp. z o.o., ul. Szklana 44, 83-334 Miechucino,
CENA OFERTY                     2 768 360,29  zł  brutto                                  75,31 pkt.

numer oferty               2
nazwa (firma) Przedsiębiorstwo Robót Energetyczno-Budowlanych „BUDREM" Roman Rybak, ul. Krótka 1, 84-242 Luzino,
CENA OFERTY                     2 248 500,00 zł brutto                                    92,72 pkt.

numer oferty               3
nazwa (firma) Starogardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane „S‑Bud" S.A., ul. Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański,
CENA OFERTY                     2 162 752,55 zł brutto                                    96,40 pkt

 
numer oferty               4
nazwa (firma) Przedsiębiorstwo Budowlane SOMBUD Sp. z o.o., ul. Polna 6C, 83-314 Somonino,
CENA OFERTY                     2 289 240,27 zł brutto                                    91,07 pkt.

numer oferty               5
nazwa (firma) Zakład Robót Ogólnobudowlanych Stanisław Repiński, ul. Fałata 10, 83-400
CENA OFERTY                     2 224 779,72  zł brutto                                   93,71 pkt.


numer oferty               6
nazwa (firma) Firma Handlowo- Usługowo- Budowlana „MAXI-MIX" Kazimierz Felski,
ul. Wybickiego 17, 83-424 Lipusz,
CENA OFERTY                    2 686 845,00 zł brutto                                    77,59 pkt.

numer oferty               7
nazwa (firma) WASKO Piotr Dawidowski, ul. Kosynierów 37/7, 84-230 Rumia,
CENA OFERTY                     2 279 929,32 zł brutto                                    91,44 pkt.


numer oferty               8
nazwa (firma) POLSCAN Marcin Ślusar, ul. Andersa 10, 76-200 Słupsk,
CENA OFERTY                     2 346 014,01 zł brutto                                    88,87 pkt.




Numer oferty              9

nazwa (firma) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MILENIUM” Jarosław Kamiński, ul. Rzemieślnicza 11, Leszno, 83-307 Kiełpino

CENA OFERTY                     2 520 407,83 zł brutto                                    82,72 pkt.



numer oferty               11
nazwa (firma) B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska, ul. Sikorskiego 2C, 83-000 Pruszcz Gdański,
CENA OFERTY                     2 909 238,56 zł brutto                                    71,66 pkt.

numer oferty               12
nazwa (firma) „SUMABUD" Zakład Usług Inwestycyjnych Roman Małkiewicz Spółka Jawna, ul. Tuwima 23/117, 76-200 Słupsk,
CENA OFERTY                     2 702 149,71 zł. brutto                                   77,16 pkt.

 
numer oferty               13
nazwa (firma) Usługi Ogólnobudowlane „KELLER" Witold Keller, ul. Topolowa 9, Mosty, 84-300 Lębork,
CENA OFERTY                     2 100 000,00 zł. brutto                                   99,28 pkt.

numer oferty               14
nazwa (firma) Zakład Ogólnobudowlany Roman Wójcik, ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork,
CENA OFERTY                     2 212 770,00 zł. brutto                                   94,22 pkt.

numer oferty               15
nazwa (firma) Usługi Drogowo-Budowlane i Kanalizacyjne ARKA-BUD, Robakowo 56, 84-242 Luzino,
CENA OFERTY                     2 477 491,24 zł. brutto                                   84,15


Wykonawców wykluczonych - 1

numer oferty                 10

Zakład Budowlany Dzida i Zaręba spółka jawna, ul. Pionierów 4B, 84-300 Lębork

 

Zamawiający zgodnie z art.24 ust.2 pkt.2 ustawy Pzp wyklucza Wykonawcę z postępowania, gdyż do upływu terminu składania ofert nie wniósł wadium.

 

Ofert odrzuconych - 1

numer oferty               10

Zakład Budowlany Dzida i Zaręba spółka jawna, ul. Pionierów 4B, 84-300 Lębork

CENA OFERTY            2 099 885,40 zł

Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art.89 ust.1 pkt 5, gdy została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

(wpisać wykonawców, których oferty zostały odrzucone, wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, czyli przywołaniem konkretnych wad złożonych ofert i przepisów prawa lub postanowień siwz uzasadniających odrzucenie)

 

Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w dniu 15 lutego 2011 roku.
 

Otrzymują:
1)             ELWOZ Sp. z o.o., ul. Szklana 44, 83-334 Miechucino,
2)             Przedsiębiorstwo Robót Energetyczno-Budowlanych „BUDREM" Roman Rybak, ul. Krótka 1, 84-242 Luzino,
3)             Starogardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane „S‑Bud" S.A., ul. Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański,
4)             Przedsiębiorstwo Budowlane SOMBUD Sp. z o.o., ul. Polna 6C, 83-314 Somonino,
5)             Zakład Robót Ogólnobudowlanych Stanisław Repiński, ul. Fałata 10, 83-400 Kościerzyna,
6)             Firma Handlowo- Usługowo- Budowlana „MAXI-MIX" Kazimierz Felski, ul. Wybickiego 17, 83-424 Lipusz,
7)             WASKO Piotr Dawidowski, ul. Kosynierów 37/7, 84-230 Rumia,
8)             POLSCAN Marcin Ślusar, ul. Andersa 10, 76-200 Słupsk,
9)             Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MILENIUM" Jarosław Kamiński, ul. Rzemieślnicza 11, Leszno, 83-307 Kiełpino,
10)         Zakład Budowlany Dzida i Zaręba spółka jawna, ul. Pionierów 4B, 84-300 Lębork,
11)         B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska, ul. Sikorskiego 2C, 83-000 Pruszcz Gdański,
12)         „SUMABUD" Zakład Usług Inwestycyjnych Roman Małkiewicz Spółka Jawna, ul. Tuwima 23/117, 76-200 Słupsk,
13)         Usługi Ogólnobudowlane „KELLER" Witold Keller, ul. Topolowa 9, Mosty, 84-300 Lębork,
14)         Zakład Ogólnobudowlany Roman Wójcik, ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork,
15)         Usługi Drogowo-Budowlane i Kanalizacyjne ARKA-BUD, Robakowo 56, 84-242 Luzino,
16)         PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk, ul. Gliniana 17E, 84-300 Lębork - Mosty.




Ogłoszenie powiązane:


Ogłoszenie nr 360323-2010 z dnia 2010-12-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Lębork
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku, przy ul. M. Reja 18, na...
Termin składania ofert: 2011-01-05

Lębork: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I CZĘŚCIĄ SOCJALNĄ PRZY SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 53271 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360323 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I CZĘŚCIĄ SOCJALNĄ PRZY SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W LĘBORKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i częścią socjalną przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Lęborku, przy ul. M. Reja 18, na dz. Nr 364 obręb 3 Lębork. Przedsięwzięcie stanowi element projektu p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. Ogólna charakterystyka obiektu: Obiekt sali gimnastycznej jest dwukondygnacyjny (parter + częściowe podpiwniczenie). Na parterze znajduje się sala gimnastyczna o wymiarach 12x24m, pokój nauczycieli, dwie salki do zajęć korekcyjnych. W poziomie piwnicy umieszczono zaplecze socjalno-szatniowe dla sal, oraz wymiennikownię. Budynek sali połączony jest z istniejącą szkołą, poprzez jedno z istniejących wyjść. Inwestycja zajmie część utwardzonego placu od strony ulicy C. Skłodowskiej, a także zajmie miejsce 2 istniejących budynków gospodarczych, które trzeba będzie wyburzyć. Istnieje także konieczność wycięcia dwóch istniejących drzew. Przedmiotowe zamierzenie znajduje się w strefie bezwzględnej ochrony archeologiczno-konserwatorskiej i jest objęte nadzorem konserwatorskim. Prace ziemne muszą być prowadzone pod nadzorem archeologicznym. Wniosek o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku wraz z wymaganymi prawem załącznikami złoży Wykonawca. Charakterystyka obiektu: powierzchnia zabudowy 550.2 m2 powierzchnia całkowita 949,9 m2 powierzchnia użytkowa 815,0 m2 kubatura 5.005 m3. Zakres prac do wykonania: Roboty poprzedzające - prace archeologiczne, Roboty budowlane, Roboty instalacji sanitarnych: - instalacja wodno-kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej, Roboty instalacji elektrycznych. W ramach zadania Wykonawca wykona pełen zakres robót określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót w sposób zgodny ze Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWOiR)) jak również wszelkie zobowiązania wynikające ze wzoru umowy oraz niniejszej SIWZ. 1 Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: 1) Przed rozpoczęciem wszelkich prac umieszczenie powierzonej przez Zamawiającego tablicy informacyjnej przy realizowanym obiekcie, informującej o wsparciu projektu ze strony funduszy unijnych. Miejsce umieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane. 2) Po zakończeniu prac, a przed odbiorem obiektu, umieszczenie tablicy pamiątkowej, powierzonej przez Zamawiającego. Miejsce umieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie odbioru obiektu. 3) Zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem funkcjonowania szkoły i bezpieczeństwem uczniów i pracowników. 4) Zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, w czasie kiedy na obiekcie pozostaną ustawione rusztowania. 5) Usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac. 6) Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją projektową. 7) W pomieszczeniu wymiennikowni wykonanie: studzienki schładzającej z odprowadzeniem do kanalizacji, doprowadzenie do węzła cieplnego wydzielonego obwodu elektrycznego 230V/400V oraz wentylacji nawiewnej. 8) Nadzór archeologiczny, 9) Wykonanie świadectwa energetycznego dla obiektu objętego projektem. 2 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3 Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). 4 Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy, kierowników robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Wszelkie zobowiązania wynikające ze wzoru umowy załączonego do SIWZ (załącznik nr 1). 5 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. 6 Przekazanie placu budowy wybranemu Wykonawcy nastąpi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 7 Odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru. Odbiór prac wyszczególniony w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia do odbioru, przy czym zgłoszenie musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z umową i pozbawione wszelkich wad. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w ciągu 14 dni, od daty pisemnego zgłoszenia do odbioru, przy czym zgłoszenie musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt jest pozbawiony wszelkich wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 8 Brak któregoś z dokumentów wymienionych w pkt. 7 lub brak potwierdzenia przez inspektora nadzoru, że prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt jest pozbawiony wszelkich wad spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru robót. 9 Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur za bezusterkowe wykonane elementy rozliczeniowe zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ i nr 1 do umowy. Potwierdzenia wykonania danego zakresu robót dokonuje osoba nadzorująca roboty w protokole odbioru robót. 10 Podstawą do finansowania będzie uzgodniony przez Wykonawcę i Inwestora harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji z podziałem na elementy rozliczeniowe, z zastrzeżeniem, że ostatni element rozliczeniowy nie może być mniejszy jak 20% wartości zamówienia. 11 Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót (STWOiR) oraz dokumentacji projektowej. 12 Zamawiający w trakcie wykonywania robót będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia odpowiednich aprobat technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczonego źródła spełniają wymagania SST w czasie postępu robót. Pozostałe materiały budowlane powinny spełniać wymagania jakościowe określone Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, o których mowa w SST.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 71.35.19.14-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 3. Funkcje miejskie i metropolitalne, Działania 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej, Poddziałanie 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk, ul. Gliniana 17E, 84-300 Lębork- Mosty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 2064314,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2084850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2084850,00/ Oferta z najwyższą ceną: 2909238,56

  • Waluta: PLN.




Lębork: ROBOTY BUDOWLANE UZUPEŁNIAJĄCE DOT. BUDOWY SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I CZĘŚCIĄ SOCJALNĄ PRZY SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W LĘBORKU.
Numer ogłoszenia: 84527 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE UZUPEŁNIAJĄCE DOT. BUDOWY SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I CZĘŚCIĄ SOCJALNĄ PRZY SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W LĘBORKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: z powierzchni 750 m2 mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm, mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia ceglanego gr. 15 cm, załadowanie i wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki oraz jego utylizacja..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: tak, projekt/program: Projekt p.n. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 3. Funkcje miejskie i metropolitalne, Działania 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej, Poddziałanie 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk, ul. Gliniana 17E, 84-300 Lębork - Mosty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 40576,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45000,01

  • Oferta z najniższą ceną: 45000,01/ Oferta z najwyższą ceną: 45000,01

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są roboty budowlane, które stanowią powtórzenie zamówienie podstawowego - udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Dopuszczenie możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wartości 20% zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu i SIWZ zamówienia podstawowego. Udzielona wartość zamówienia mieści się w powyższej kwocie. Zostało udzielone temu samemu wykonawcy na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Wykonanie zamówienia uzupełniającego jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego.

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 24.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.06.2016 07:56
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF