AI.272.1.8.2020.RS Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
RSS
Ogłoszenie nr 556243-N-2020 z dnia 2020-07-01 r.
AI.272.1.8.2020.RS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 556243-N-2020
Numer ogłoszenia: 540124902-N-2020
Adres strony internetowej (url): https://powiatleborski.bip.gov.pl
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i drukarek
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 32813.82
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Ul. Spółdzielcza 33, Kod pocztowy: 09-407 Miejscowość: Płock Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41871.66
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 36316.98 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49815.00 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa kserokopiarek
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 21056.91
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Techno-Biuro Janusz Golla
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. 3 Maja 8, Kod pocztowy: 84-200 Miejscowość: Wejherowo Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25960.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 22632.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39237.00 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lębork, 29.07.2020
AI.272.1.8.2020.RS
INFORMACJE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania:Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Powiat Lęborski 84-300 Lęborku ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia, o wyniku postępowania:
W związku z otrzymaną w dniu 28.07.2020 r. informacją o uchyleniu się od podpisania umowy przez firmę F.H.U CONTRAKT Adam Goik, ul. Karpacka 11, 40-216 Katowice, Zamawiający zgodnie z art.94 ust. 3 dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w część 2
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 2 - Dostawa kserokopiarek
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 2 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 8 złożona przez:
Techno-Biuro Janusz Golla
ul. 3 Maja 8,
84-200 Wejherowo
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca, który złożył ofertę nr 8 na część 2, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%.
Jednocześnie informujemy, iż termin podpisania umowy przypada na 6 dzień po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Lębork, 22.07.2020
AI.272.1.8.2020.RS
INFORMACJE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania:Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Powiat Lęborski84-300 Lęborku ul. Czołgistów 5, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą”, niniejszym zawiadamia, o wyniku postępowania:
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 1
Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i drukarek
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 1 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 6 złożona przez:
Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Ul. Spółdzielcza 33,
09-407 Płock
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca, który złożył ofertę nr 6 na część 1, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 1:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
1 |
INFUS Katarzyna Fuśnik Ul. Sienkiewicza 7A/4, 10-268 Olsztyn |
57,23 |
40,00 |
97,23 |
2 |
SUNTAR Sp. z o. o. Ul. Boya Żeleńskiego 5b 33-100 Tarnów |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
||
3 |
Web-profit Maciej Kuźlik Ul. Spokojna 18 41-940 Piekary Śląskie |
50,43 |
40,00 |
90,43 |
6 |
Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk Ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
7 |
DIGITALED sp. z o. o. Ul. Słowackiego 35/7 80-257 Gdańsk |
55,56 |
40,00 |
95,56 |
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części 2
Część 2 - Dostawa kserokopiarek
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 2 w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy została uznana i wybrana oferta nr 4 złożona przez:
F.H.U CONTRAKT Adam Goik
Ul. Karpacka 11,
40-216 Katowice
Uzasadnienie wyboru:Wykonawca, który złożył ofertę nr 4 na część 2, spełniał warunki udziału w postępowaniu i wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: cena – 60%, termin dostawy – 40%.
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu na część 2:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość otrzymanych punktów |
||
W kryterium cena |
W kryterium termin dostawy |
Łącznie |
||
2 |
SUNTAR Sp. z o. o. Ul. Boya Żeleńskiego 5b 33-100 Tarnów |
34,61 |
40,00 |
74,61 |
4 |
F.H.U CONTRAKT Ul. Karpacka 11, 40-216 Katowice |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
5 |
COPY CONTROL SERVICE S.C. Ul. Żelazna 67/31L 00-871 Warszawa |
43,16 |
40,00 |
83,16 |
6 |
Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk Ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock |
37,78 |
40,00 |
77,78 |
8 |
Techno-Biuro Janusz Golla Ul. 3 Maja 8 84-200 Wejherowo |
52,31 |
40,00 |
92,31 |
Jednocześnie informujemy, iż termin podpisania umowy przypada na 6 dzień po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 15.07.2020 godz: 10.00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze AI.272.1.8.2020.RS o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek
do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
L.p. |
Nazwa (firmy), adres |
NUMER CZĘSCI |
CENA OFERTY |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
1 |
INFUS Katarzyna Fuśnik Ul. Sienkiewicza 7A/4, 10-268 Olsztyn |
1 |
43 898,70 zł |
5 |
2 |
- |
- |
||
2 |
SUNTAR Sp. z o. o. Ul. Boya Żeleńskiego 5b 33-100 Tarnów |
1 |
36 316,98 zł |
5 |
2 |
39 237,00 zł |
5 |
||
3 |
Web-profit Maciej Kuźlik Ul. Spokojna 18 41-940 Piekary Śląskie |
1 |
49 815,00 zł |
5 |
2 |
- |
- |
||
4 |
F.H.U CONTRAKT Ul. Karpacka 11, 40-216 Katowice |
1 |
- |
- |
2 |
22 632,00 zł |
5 |
||
5 |
COPY CONTROL SERVICE S.C. Ul. Żelazna 67/31L 00-871 Warszawa |
1 |
- |
- |
2 |
31 463,40 zł |
5 |
||
6 |
Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk Ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock |
1 |
41 871,66 zł |
5 |
2 |
35 943,06 zł |
5 |
||
7 |
DIGITALED sp. z o. o. Ul. Słowackiego 35/7 80-257 Gdańsk |
1 |
45 219,12 zł |
5 |
2 |
- |
- |
||
8 |
Techno-Biuro Janusz Golla Ul. 3 Maja 8 84-200 Wejherowo |
1 |
- |
- |
2 |
25 960,00 zł |
5 |
||
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia Część 1 – 46 300 zł Część 2 – 26 000 zł
|
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 2020-07-01
Adres strony internetowej (url): https://powiatleborski.bip.gov.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-14, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-15, godzina: 10:00,
10.07.2020 r.
AI.272.1.8.2020.RS
Modyfikacja SIWZ
1) W załączniku nr 1 i 2 do SIWZ zmodyfikowano minimalne wymagania dotyczące monitora:
było
Przekątna |
24", 61cm |
Panel |
TN LED, matowe wykończenie |
Rozdzielczość fizyczna |
1920 x 1080 @75Hz (HDMI&DisplayPort, 2.1 megapixel Full HD) |
Format obrazu |
16:9 |
Jasność |
250 cd/m² typowa |
Kontrast statyczny |
1000:1 typowy |
Kontrast ACR |
80M:1 |
Czas reakcji |
1ms |
Kąty widzenia |
poziomo/pionowo: 170°/160°, prawo/lewo: 85°/85°, góra/dół: 80°/80° |
Kąty widzenia CR>5 |
poziomo/pionowo: 178°/170°, prawo/lewo: 89°/89°, góra/dół: 89°/89° |
Kolory |
16.7mln 8bit (6bit + Hi-FRC) (sRGB: 99%; NTSC: 72%) |
Synchronizacja pozioma |
30 - 80KHz |
Synchronizacja pionowa |
55 - 75Hz |
Powierzchnia robocza szer. x wys. |
531.4 x 298.9mm, 20.5 x 11.5" |
Plamka |
0.277mm |
Kolor |
czarna, matowa |
Wejście sygnału |
VGA x1 |
HDCP |
tak |
Wyjście słuchawkowe |
tak |
Redukcja niebieskiego światła |
tak |
Flicker free |
tak |
Języki menu OSD |
PL |
Przyciski |
Power, Menu/ Wybierz, W górę/ Głośność, W dół/ ECO, Exit, Wejście |
Parametry regulowane |
ustawienia obrazu (kontrast, jasność, OD, ACR, ECO. Redukcja niebieskiego światła), wejście, audio (głośność, wycisz, cyfrowe audio), ustawienia kolorów, regulacje obrazu (autokonfiguracja, pozycja pozioma, pozycja pionowa, taktowanie, faza, ostrość, regulacje trybu wideo), język, ustawienia (pozycja OSD, czas wygaszenia OSD, logo startowe, automatyczne wyłączenie), informacje, przywróć |
Wbudowane głośniki |
2 x 1W |
Zakres regulacji |
wysokość, pivot (rotacja), obrót, pochył |
Kąt pochylenia |
22° w górę; 5° w dół |
Standard VESA |
100 x 100mm |
Kable |
zasilający, HDMI |
Zasilacz |
wewnętrzny |
Zasilanie |
AC 100 - 240V, 50/60Hz |
Gwarancja |
Nie mniej niż 24 miesiące |
jest
Przekątna |
24", 61cm |
Panel |
TN LED, matowe wykończenie |
Rozdzielczość fizyczna |
1920 x 1080 @75Hz (HDMI&DisplayPort, 2.1 megapixel Full HD) |
Format obrazu |
16:9 |
Jasność |
250 cd/m² typowa |
Kontrast statyczny |
1000:1 typowy |
Kontrast ACR |
80M:1 |
Czas reakcji |
1ms |
Kąty widzenia |
poziomo/pionowo: 170°/160°, prawo/lewo: 85°/85°, góra/dół: 80°/80° |
Kolory |
16.7mln 8bit (6bit + Hi-FRC) (sRGB: 99%; NTSC: 72%) |
Synchronizacja pozioma |
31 – 85 kHz |
Synchronizacja pionowa |
56 – 75 Hz |
Powierzchnia robocza szer. x wys. |
531.4 x 298.9mm, 20.9 x 11.8" |
Plamka |
0.277mm |
Kolor |
czarna, matowa |
Wejście sygnału |
VGA x1 |
HDCP |
tak |
Wyjście słuchawkowe |
tak |
Redukcja niebieskiego światła |
tak |
Flicker free |
tak |
Języki menu OSD |
PL |
Przyciski |
Power, Menu/ Wybierz, W górę/ Głośność, W dół/ ECO, Exit, Wejście |
Parametry regulowane |
ustawienia obrazu (kontrast, jasność, OD, ACR, ECO. Redukcja niebieskiego światła), wejście, audio (głośność, wycisz, cyfrowe audio), ustawienia kolorów, regulacje obrazu (autokonfiguracja, pozycja pozioma, pozycja pionowa, taktowanie, faza, ostrość, regulacje trybu wideo), język, ustawienia (pozycja OSD, czas wygaszenia OSD, logo startowe, automatyczne wyłączenie), informacje, przywróć |
Wbudowane głośniki |
2 x 1W |
Zakres regulacji |
wysokość, pivot (rotacja), obrót, pochył |
Kąt pochylenia |
22° w górę; 5° w dół |
Standard VESA |
100 x 100mm |
Kable |
zasilający, HDMI |
Zasilacz |
wewnętrzny |
Zasilanie |
AC 100 - 240V, 50/60Hz |
Gwarancja |
Nie mniej niż 24 miesiące |
2) w SIWZ zmodyfikowano miejsce i termin składania ofert
było
12.1 Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
b) termin składania ofert: do dnia 14.07.2020 r., do godz. 10.00
12.2 Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork, sala nr 9
b) termin otwarcia ofert: w dniu 14.07.2020 r., o godz. 10.30
jest
12.1 Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
b) termin składania ofert: do dnia 15.07.2020 r., do godz. 10.00
12.2 Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork, sala nr 9
b) termin otwarcia ofert: w dniu 15.07.2020 r., o godz. 10.30
10.07.2020 r
W dniu 9 lipca 2020 roku do zamawiającego wpłynęły na skrzynkę e-mail zapytania dotyczące zamówienia publicznego nr. AI.272.1.8.2020.RS o nazwie „Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Lęborku.”
1) Pytanie wykonawcy:
Proszę o uaktualnienie załącznika nr 2. Występują w nim błędy w tabelach oferowanych urządzeń.
Dla przykładu poz. Skaner szczelinowy A4 - 1 szt - a w wymogach minimalnych jest opis drukarki.
Zamawiający odpowiada:
Załącznik został uaktualniony i poprawiono pomyłkę edytorską.
2) Pytanie wykonawcy:
Ze względu na brak dostępności opisanego monitora (pasuje tylko jeden model), który już nie jest produkowany, proszę o zmianę następujących parametrów monitora "Monitor 24" - 11szt:
a. wykreślenie wymogów dotyczących "kąty widzenia CR>5"
b. synchronizacja pozioma: z "30 - 80 KHz" na "31 - 80 KHz"
Zamawiający odpowiada:
Z powodu braku dostępności monitora zamawiający zmodyfikuje szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3) Pytanie wykonawcy:
Czy Zamawiający dopuszcza dostawę kurierem sprzętu w niniejszym postępowaniu?
Zamawiający odpowiada:
Zamawiający dopuszcza dostawę kurierem sprzętu na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia.
4) Pytanie wykonawcy:
Czy zamawiający w części 2 zapytania Dostawa kserokopiarek dopuszcza dodatkowy podajnik papieru w podstawie urządzenia o symbolu PC-116?
Zamawiający odpowiada:
Zgodnie z SIWZ wymagany jest dodatkowy podajnik w podstawie na kółkach. Podajnik PC-116 spełnia to kryterium i jest dopuszczony.
5) Pytanie wykonawcy:
Czy zamawiający w części 2 zapytania Dostawa kserokopiarek wymaga zastosowania automatycznego podajnika oryginałów RADF (standard) czy Dualscan ADF (opcja )
Zamawiający odpowiada:
Zgodnie z SIWZ wymagana jest pojemność podajnika do 100 oryginałów; A6-A3; 35-163 g/m²; oraz szybkość skanowania (mono/kolor) - do 100/100 obrazów/min. w trybie jednostronnym, do 200/200 obrazów/min. w trybie dwustronnym. Wykonawca może zaoferować dowolny kompatybilny z proponowanym urządzeniem podajnik automatyczny spełniający te parametry.
AI.272.1.8.2020.RS
W dniu 2 lipca 2020 roku do zamawiającego wpłynęło na skrzynkę e-mail zapytanie dotyczące zamówienia publicznego nr. AI.272.1.8.2020.RS o nazwie „Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Lęborku.”
Pytanie wykonawcy:
Proszę o informację czy możemy podejść do wybranych pozycji z części 1 w przetargu
Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Mianowice: Część 1 2.3.10
Zamawiający odpowiada:
Zamówienie zostało podzielone na części i należy złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub obu części zamówienia (zgodnie z art. 36aa ust. 1 i 2 Pzp), nie dopuszczalne jest podejście tylko do wybranych pozycji w części.
Ogłoszenie nr 556243-N-2020 z dnia 2020-07-01 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - sprzętu komputerowego, oprogramowania i kserokopiarek do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
Numer referencyjny: AI.272.1.8.2020.RS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i drukarek 1. Drukarka biurowa mono A4 5 szt. 2. Monitor 11 szt. 3. Skaner szczelinowo – płaski A4 1 szt. 4. Komputer z systemem operacyjnym, myszki i klawiatury 4 szt. 5. Dysk twardy HDD 1TB 2 szt. 6. Karta graficzna 1 szt. 7. Zasilacze awaryjne - UPS 11 szt. 8. Oprogramowanie biurowe 5 szt. 9. Laptop z systemem operacyjnym, myszka 1 szt. 10. Skaner stolikowy A4 1 szt. 11. Drukarka A4 mono 1 szt Część 2 - Dostawa kserokopiarek 1. Kserokopiarka kolorowa 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości wyposażenia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
48900000-7 |
30232100-5 |
30213000-5 |
30121430-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5; inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e-mail: iodo@starostwolebork.pl); Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w branży logistycznej w ZSMI w Lęborku w ramach projektu „Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych) PO.272.1.7.2020 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i drukarek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Drukarka biurowa mono A4 5 szt. 2. Monitor 11 szt. 3. Skaner szczelinowo – płaski A4 1 szt. 4. Komputer z systemem operacyjnym, myszki i klawiatury 4 szt. 5. Dysk twardy HDD 1TB 2 szt. 6. Karta graficzna 1 szt. 7. Zasilacze awaryjne - UPS 11 szt. 8. Oprogramowanie biurowe 5 szt. 9. Laptop z systemem operacyjnym, myszka 1 szt. 10. Skaner stolikowy A4 1 szt. 11. Drukarka A4 mono 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0, 48900000-7, 30232100-5, 30213000-5, 30121430-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa kserokopiarek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kserokopiarka kolorowa 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30121430-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wytworzył: | Rafał Sakowicz |
---|---|
Data wytworzenia: | 01.07.2020 |
Opublikował w BIP: | Rafał Sakowicz |
Data opublikowania: | 01.07.2020 13:20 |
Liczba wyświetleń: | 2 |