Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE „FESTIWALU OTWARTYCH UMYSŁÓW” W FORMIE PIKNIKU NAUKOWEGO" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 13:00:18 +0200 <![CDATA[ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE „FESTIWALU OTWARTYCH UMYSŁÓW” W FORMIE PIKNIKU NAUKOWEGO]]>

PO.272.3.59.2018

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.59.2018 w formie„Ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie „Festiwalu Otwartych umysłów” w formie pikniku naukowego w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).” o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy.

 

Umowa została zawarta w dniu 06.07.2018 roku z Wykonawcą:

Inter_Edu Dawid Kubacki

ul. Sędzickiego 1/15

84-100 Puck

 


 

PO.272.3.59.2018

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.59.2018 w formie„Ogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie „Festiwalu Otwartych umysłów” w formie pikniku naukowego w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).”

o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).

 

Zamawiający:                                                                  

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:

Inter_Edu Dawid Kubacki

ul. Sędzickiego 1/15

84-100 Puck

 

l.p.

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

1

Inter_Edu Dawid Kubacki

ul. Sędzickiego 1/15

84-100 Puck

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE - 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt

2

Konsorcjum: LOGICO Grzegorz Adamowicz ul. Słupska 8/3, 70-852 Szczecin             

Kompania Marzeń Paweł Królik ul. Dunikowskiego 38b, 70-123 Szczecin

CENA – 28,02 pkt
DOŚWIADCZENIE - 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 68,02 pkt

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta złożona przezInter_Edu Dawid Kubackispełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała 100 pkt. w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego

 

 


 

 

Referat Programów Pomocowych (PO)                                                                     

PO.272.3.59.2018

Symbol wnioskodawcy                                                                                 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE „FESTIWALU OTWARTYCH UMYSŁÓW” W FORMIE PIKNIKU NAUKOWEGO W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY”

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Anna Niedzielin, Mateusz Podlewski

Nr faksu:59 8632-850

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie „Festiwalu Otwartych umysłów” w formie pikniku naukowego w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

 

1)      CEL REALIZACJI FORMY WSPARCIA:

Realizowana przez Wykonawcę forma wsparcia ma mieć charakter edukacyjny i przeprowadzona musi być przede wszystkim w oparciu o metodę eksperymentalną, doświadczalną, naukową.

Celem realizacji pikniku jest:

- rozbudzanie zainteresowań i kreatywności u uczniów poprzez współpracę z otoczeniem zewnętrznym

- nabycie przez uczniów nowych umiejętności i doświadczeń poprzez zabawę.

Uczniowie zapoznają się z otaczającymi ich zjawiskami od strony naukowej w ciekawy i przystępny sposób, co pomoże im wzmocnić kompetencje kluczowe niezbędne na rynku pracy z szeroko rozumianego obszaru nauk przyrodniczo-matematycznych i nauk ścisłych (chemii, fizyki, biologii, geografii, matematyki i robotyki). Zajęcia w ramach pikniku przewiduje się przeprowadzić w oparciu o metodę eksperymentu, muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów.

W efekcie realizacji formy wsparcia zakłada się:

- zwiększenie u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej)

- rozbudzenie kreatywności i innowacyjności poprzez nauczanie oparte na metodzie eksperymentu.

Podczas pikniku zrealizowana zostanie prezentacja doświadczeń i eksperymentów z udziałem uczestników pikniku, pokazy interaktywne i warsztaty. Pokazowe doświadczenia zachęcą uczniów do zagłębienia się w tematykę naukową.

2) CZAS TRWANIA, MIEJSCE, GRUPA DOCELOWA:

-czas trwania– maksymalnie 5 godzin (jednak nie krócej niż 3 godziny  zegarowe) w ciągu jednego dnia.

-miejsce realizacji- piknik odbędzie się na terenie miasta Lęborka (stadion szkolny/boisko/sala gimnastyczna) – dokładne miejsce realizacji wskazuje Zamawiający na co najmniej 30 dni przed planowaną datą jego odbycia. Piknik planuje się zorganizować w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), w miesiącu wrześniu lub październiku 2018 roku.

-grupa docelowa– przewiduje się, że w jednodniowym pikniku udział weźmie około 800 osób (uczniowie, nauczyciele i rodziny), jednakże odbiorcami głównymi będą uczniowie szkół/placówek Powiatu Lęborskiego, uczestniczących w realizacji projektu:

-Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku/ Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

-Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Lęborku (szkoły podstawowej/ gimnazjum/ szkoły ponadgimnazjalnej)

-Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

-Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

-Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

-Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Karola Wojtyły w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

Wszystkie działania muszą być dostosowane poziomem do młodzieży ww. szkół (w większości szkoły ponadgimnazjalne).

 

3) FORMUŁA REALIZACJI:

Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć w ramach pikniku realizację części:

I- scenicznej;

II- stoiskowej naukowo-eksperymentalnej (stoiska badawcze oraz rozwijające kreatywność).

I część scenicznaobejmuje zabezpieczenie minimum:

- zaznajomionego z przedstawianą tematyką konferansjera, który będzie prowadził całość formy wsparcia, dbał o należytą realizację i dynamiczny rozwój wydarzeń, a także o komfort osób uczestniczących w wydarzeniu. Całość będzie prowadzona w przystępnym dla uczestników języku, konferansjer będzie opisywał wszystkie wydarzenia, inicjował kolejne działania;

- realizacji pokazów przeprowadzanych na bieżąco z dziedziny min. chemii i fizyki w trakcie całego pikniku, nie mniej niż 20 różnych spektakularnych, widowiskowych pokazów, które można powtarzać tylko dla różnych grup biorących udział w pikniku;

- realizacji konkursów naukowych.

II część stoiskowanaukowo-eksperymentalna obejmująca zabezpieczenie minimum następujących stoisk/stacji badawczych:

CHEMICZNE – pokazy z dziedziny chemii dot. ognia, dymu, reakcji chemicznych itp. z użyciem kurtyny dymnej, materiałów pirotechnicznych;

FIZYCZNE – pokazy z zastosowaniem ciekłego azotu, eksplozja, implozja, jak działa i powstaje elektryczność;

BIOLOGICZNE – budowa człowieka, funkcje organów, jak działa mózg;

GEOGRAFICZNE/GEOGRAFICZNO-ASTRONOMICZNE - tematyka związana z budową ziemi i wszechświata, kosmos - zjawiska i procesy w nich zachodzące;

MATEMATYCZNE/MATEMATYCZNO-ROBOTYCZNE – różnego rodzaju zadania i zagadki logiczne, pokazy robotów;

KREATYWNOŚCI – gry, konkurencje rozwijające twórcze myślenie.

Wykonawca może również zaproponować poza powyższymi obligatoryjnymi dodatkowe stoiska, które przyczynią się do osiągnięcia celu realizacji tej formy wsparcia.

Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel do obsługi wszystkich stoisk naukowych przez cały czas trwania pikniku (poprzez obsługę stoiska należy rozumieć sprawowanie kontroli nad wykonywanymi czynnościami oraz opowiadanie o zjawiskach zachodzących przy danych procesach). W mniejszych grupach uczniowie będą odwiedzać kolejno stoiska eksperymentalno-badawcze podzielone tematycznie. Każde stoisko Wykonawca wyposaży w niezbędne do przeprowadzenia eksperymentów materiały, łącznie z materiałami przeznaczonymi dla uczestników do wykonywania eksperymentów, w odpowiedniej ilości do liczby osób planowanych do objęcia wsparciem. Część ta musi być zrealizowana w formie warsztatowej, laboratoryjnej, zawierającej interaktywne pokazy, eksperymenty.

Piknik będzie realizowany w formule otwartej, przewiduje się rotacyjny udział uczniów w tej formie wsparcia. Dokładny harmonogram uczestnictwa Zamawiający ustali z Wykonawcą, biorąc pod uwagę ww. obligatoryjne działania oraz program zatwierdzony przez Zamawiającego.

 

 

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

1) Wykonawca zrealizuje usługę w sposób kompleksowy, zobowiązany jest  do zapewnienia minimum:

- konferansjera i pozostałej kadry obsługowej oraz materiałów, sprzętu i wyposażenia do realizacji części I

- wskazanych stanowisk naukowych wyposażonych w sprzęt i materiały zużywalne oraz animatorów pokazów i doświadczeń – minimum 8 stanowisk

- kreatywnej strefy rozrywki - zabezpieczenie niezbędnego wyposażenia (konkurencje, gry kreatywne)

- potrzebnych:

·         materiałów zużywalnych w odpowiedniej ilości do liczby osób uczestniczących, a także wszystkich materiałów potrzebnych do przeprowadzenia eksperymentów, w tym np. fartuchy; pipety; zlewki; probówki; kolby; odczynniki; zestawy laboratoryjne; modele; inne zestawy; puzzle; gry, w tym także wielkogabarytowe; klocki; roboty

·         sprzętu: namiotów, nagłośnienia, okablowania, sceny/podwyższenia, a także transportu całości niezbędnego wyposażenia; montażu i demontażu całości wymaganego sprzętu i materiałów

2) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:

- odpowiedniego przygotowania miejsca, w którym będzie świadczona usługa, w zakresie niezbędnym do jej prawidłowej realizacji, także dla osób niepełnosprawnych;

- realizacji pikniku zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn;

- dbania o wysoką jakość realizowanej usługi oraz zabezpieczenie jej przebiegu na właściwym poziomie;- zrealizowania przedmiotu zamówienia przy pomocy ekspertów dziedzin o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,

- świadczenia usługi, w tym przeprowadzania eksperymentów i pokazów zgodnie z  obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości, przy zachowaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa;

- zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom pikniku. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie realizacji umowy;

- dbania na bieżąco o czystość w miejscu świadczenia usługi;

- usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze i doprowadzenia go do stanu pierwotnego (w tym usunięcia i utylizacji odpadów powstałych w związku ze świadczeniem usługi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa)

- posprzątania po zakończeniu wydarzenia i wywozu odpadków w tym samym dniu, w którym odbywa się piknik

- wykonania i dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowym do Zamawiającego dokumentacji fotograficznej z realizacji usługi (płyta CD dla Zamawiającego zawierająca minimum 100 zdjęć, przedstawiających uczniów/ uczennice biorących udział w pikniku),

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji realizacji zleconej usługi – na każdym etapie.

4) Wykonawca opracowuje i przekaże Zamawiającemuw terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy szczegółowy program pikniku razem ze scenariuszem pokazów i eksperymentów - w programie muszą znaleźć się zagadnienia adekwatne do celu realizacji pikniku i opisu przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu umowy może nastąpić po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego programu i scenariusza.

 

5) Zamawiający zapewnia:

-przeprowadzenie naboru uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników warsztatów. Uczestnikami warsztatów mogą być osoby niepełnosprawne (w tym uczniowie SpecjalnegoOśrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Lęborku, z różnymi rodzajami niepełnosprawności),

- udostępnienie Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia do przeprowadzenia na terenie miasta Lęborka (stadion szkolny/boisko/sala gimnastyczna),

- dostęp do wyznaczonego miejsca poboru prądu.

W miejscu odbywania pikniku zostanie zapewniony catering (poczęstunek) realizowany przez podmiot zewnętrzny w ramach odrębnej usługi nie dotyczącej tego postępowania.

 

6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

7) Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;

8) W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników projektu;

9) Wykonawcazobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowywanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”) miejsca realizacji usługi oraz dokumentów, w tym programu, scenariusza, korespondencję itd.

 

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna

 

Źródło finansowania zamówienia

Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

 

80000000-4         Usługi edukacyjne i szkoleniowe

3.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

Termin realizacji pikniku naukowo-integracyjnego „Festiwal otwartych umysłów”,  przewiduje się na wrzesień lub październik 2018 roku. Dokładny termin realizacji wskazuje Zamawiający na co najmniej 30 dni przed planowaną datą jego odbycia.Zleceniobiorca wykona przedmiot umowy najpóźniej do 20 października 2018 roku.

 

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

a)      Wiedzy i doświadczenia Wykonawcy w zakresie organizacji form wsparcia o charakterze edukacyjno-naukowym dla co najmniej 400 uczniów szkół w zakresie 1 formy wsparcia.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:

·         w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 edukacyjno-naukową formę wsparcia dla co najmniej 400 uczniów szkół w zakresie 1 formy wsparcia.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:

1.       Złożyć na formularz ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 1 do Ogłoszenia formularz ofertowy.

2.       Złożyć Wykaz wykonanych usług– wg załącznika nr 5 z referencjami.

 

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.

4.       Wykaz wykonanych usług z referencjami.– wg załącznika nr 5.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

 

 

V.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

Nr PO.272.3.59.2018 - ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE „FESTIWALU OTWARTYCH UMYSŁÓW” W FORMIE PIKNIKU NAUKOWEGO W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY”

współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

NIE OTWIERAĆ PRZED 21 czerwca 2018r. godz. 11.15

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 21 czerwca 2018r. do godz. 11.00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 21 czerwca 2018r o godz. 11.15.

 

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Pozostałe kryteria: Doświadczenie w organizacji form wsparcia dla uczniów przy użyciu eksperymentów, rozwijających ich kreatywność- 40% Kryterium 2 (K2)

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia w organizacji wsparcia dla uczniów, rozwijających ich kreatywność.

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

  • nie zostanie zaznaczona żadna kategoria lub zostanie zaznaczona kategoria, że nie organizował żadnej formy wsparcia dla uczniówprzy użyciu eksperymentów,rozwijającej ich kreatywność– 0 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria – doświadczenie w organizacji 1–5 form wsparcia dla uczniówprzy użyciu eksperymentów,rozwijających ich kreatywność– 10 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria - doświadczenie w organizacji 6-10 form wsparcia dla uczniówprzy użyciu eksperymentów,rozwijających ich kreatywność– 20 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria - doświadczenie w organizacji11–20 form wsparcia dla uczniówprzy użyciu eksperymentów,rozwijających ich kreatywność– 30 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria - doświadczenie w organizacji21i więcej form wsparcia dla uczniówprzy użyciu eksperymentów,rozwijających ich kreatywność– 40 pkt.

 

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert
z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

X.         INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.

3.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Wzór umowy – załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3
  4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4
  5. Wykaz wykonanych usług– załącznik nr 5
]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/zorganizowanie-i-przeprowadzenie-festiwalu-otwartych-umyslow-w-formie-pikniku-naukowego Mon, 11 Jun 2018 10:49:00 +0200