Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy WICKO, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy WICKO" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 08:42:38 +0200 <![CDATA[Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy WICKO, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy WICKO]]>
Nr  G.XIV. 3421/16/GK/08
Lębork, dnia 10.08.2009 r.
 
OGŁOSZENIE  ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia: 134311 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009

1. Nazwa zamawiającego

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
telefon 8624800, fax  8621406
Strona www. Powiat-lebork.com
E-mail - starostwo-lebork@poczta .onet.pl

Godziny urzędowania - od 8 do 16 w poniedziałek, pozostałe dni tygodnia od 730 do 1530

2.Określenie trybu zamówienia

Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. nr 223 poz.1655z 2007 r. z  zm./

3.Przedmiot zamówienia:  obejmuje wykonanie:

Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy  WICKO, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy WICKO - załącznik nr 9.

Powierzchnia 21 598` ha, działek 7016,ilość jednostek rejestrowych - 3211, ilość budynków 3377.

Zakres prac obejmuje wykonanie: ewidencji budynków na teren całej gminy Wicko , która obejmuje 16 obręby,  wykonanie tej pracy podzielone jest na dwa etapy : Etap I i Etap II ,  czynności jakie trzeba wykonać w poszczególnych etapach są opisane w   ,,Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy  WICKO " stanowiącym załącznik nr  9 do SIWZ .

CPV : 7427500 00-7  Usługi badawcze i geodezyjne,

          722520  00-6  Usługi komputerowe w zakresie archiwizacji

3.Materiały przetargowe na stronie internetowej www. Powiat.leborki.samorzad:pl. lub  w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, pokój 127.
 

4.Zleceniodawca nie dopuszcza składania ofert : częściowych, wariantowych, równoważnych.

5.Termin wykonania zamówienia:

etap I do dnia 30 listopada 2009 roku.
etap II do dnia 31 sierpnia 2010 roku

6. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5,pokój Nr 16 do dnia 25.08.2009 r. do godziny 1000 zgodnie z ustaleniami zawartymi w  ,,Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "

Otwarcie ofert w dniu  25.07.2008 r.  godziny 10 30

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny i spełnienia warunków

 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

1.1 prowadzą działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia,

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia  w programie  EWID lub w innym programie umożliwiającym pobranie danych EGiB w formacie SWDE oraz załadowanie różnicowego formatu SWDE do bazy EGiB z zachowaniem historii zmian.

2.1 posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu I i II.

2.2 Dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie co najmniej 3 zamówień z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty składania oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3  zamówień polegających na wykonywaniu modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków lub  zamówień podobnych w systemie  EWID  lub w innym programie .

3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonywanie zamówienia.

4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

b/ Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1a/ pkt 1.1 i pkt 4 SWIZ. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów.

c/ Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formy „spełnia - nie spełnia".

Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

8. Dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zał. Nr 2.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców publicznego udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

2) Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

3) Wykaz zawierający, co najmniej 3 zamówień realizowane przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień  polegających na wykonywaniu modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w systemie turbo EWID innym programie  + referencje - zał. nr 4.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenia zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego wykonawcę, który wykonywał w/w prace.

4) Wykaz osób i podmiotów, które będą  uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. Nr 5.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymienione dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, dysponuje w/w osobami i podmiotami.

5) Kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje osób, które będą wykonywać zamówienie, tj. świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji zakres I i II.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje wymaganymi osobami.

6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada wykonawca-zał. Nr 6,

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego wykonawcę, który dysponuje wymaganymi narzędziami i urządzeniami.

9.  Kryteria oceny ofert : cena 100%

10. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

11. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

12.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Lębork, dnia 10.09.2009 r.

G.XIV.3421/16/GK/09

 

  


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork, informuje, że  zamówienie publiczne które obejmuje:

Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy  WICKO, województwo pomorskie.

Postępowanie o zamówienie publiczne było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. nr 223 poz.1655z 2007 r. z  zm./

 

Do realizacji  tego zamówienia Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą, którą złożyła Firma :    

,,GEOBAZA"  Spółka z o. o , 84-300 Lębork, ul. Łokietka 10/2
Cena ofertowa: 168 900,00 zł netto, 206 058, 00 zł. brutto.




Uzasadnienie

 

Oferenci uczestniczący w wyborze oferty zaproponowali za wykonanie przedmiotu zamówienia następujące ceny:

1.   GEOPARTNER Spółka z o. o spółka komandytowa,
      80-405 Gdańsk, ul. Sebastiana  Klonowicza 2F/2
Cena ofertowa netto  192 750,00 zł. Cena brutto 235 155,00 zł.

2 ,, GEOBAZA"  Spółka z o. o , 84-300 Lębork, ul. Łokietka 10/2
Cena ofertowa: 168 900,00 zł netto, 206 058, 00 zł. brutto.

 
Najniższą cenę zaproponowała Firma wymieniona w pkt.2



Kryterium oceny ofert: cena 100%

 
Do wykonania tego zamówienia wpłynęły 2 ważne  oferty  z których dokonano wyboru Oferty  najkorzystniejszej.

 
Nie było wykonawców wykluczonych






Lębork: Modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy WICKO, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy WICKO.
Numer ogłoszenia: 242203 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134311 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy WICKO, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy WICKO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy WICKO, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy WICKO - załącznik nr 9. Powierzchnia 21 598 ha, działek 7016,ilość jednostek rejestrowych - 3211, ilość budynków 3377. Zakres prac obejmuje wykonanie: ewidencji budynków na teren całej gminy Wicko , która obejmuje 16 obręby, wykonanie tej pracy podzielone jest na dwa etapy : Etap I i Etap II , czynności jakie trzeba wykonać w poszczególnych etapach są opisane w Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy WICKO stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7, 72.25.20.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 173000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nie dotyczy

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOBAZA Spółka z o. o, ul. Łokietka 10/2, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 168 900
  • Oferta z najniższą ceną: 168 900 oferta z najwyższą ceną: 192 750
  • Waluta: PLN.
]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/wykonanie-modernizacji-ewidencji-gruntow-i-budynkow-dla-obszaru-gminy-wicko-wojewodztwo-pomorskie-zgodnie-z-projektem-modernizacji-ewidencji-gruntow-i-budynkow-dla-obszaru-gminy-wicko Wed, 22 Jun 2016 13:51:00 +0200