Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 12:18:31 +0200 <![CDATA[Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014]]>

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 50077 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 50067 - 2014 data 10.03.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.
  • W ogłoszeniu jest: Część NR: 2 Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 9593,66 Oferta z najniższą ceną: 9593,66 / Oferta z najwyższą ceną: 11644,03 Waluta: PLN..
  • W ogłoszeniu powinno być: Część NR: 2 Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 9642,32 Oferta z najniższą ceną: 9642,32 / Oferta z najwyższą ceną: 11644,03 Waluta: PLN



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Numer ogłoszenia: 50067 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29509 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014 1. Wszystkie marki materiałów biurowych wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) mają jedynie na celu określenie minimalnej jakości materiałów biurowych wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować materiały innych producentów pod warunkiem, że ich jakość jest nie gorsza od jakości materiałów biurowych wskazanych marek. 2. Materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 3. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 1 dnia od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego (faxem) częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu o 10% ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w części 2 podyktowane brakiem zapotrzebowań. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Koszalińska 5H, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11291,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13174,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13174,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13481,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, ul. Czołgistów 32, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14436,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9593,66

  • Oferta z najniższą ceną: 9593,66 / Oferta z najwyższą ceną: 11644,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa papieru do plotera Oce Ware 600

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Papiernicza GRAFIT II Krystyna Jędrzejczyk, ul. Czołgistów 32, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 616,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 627,30

  • Oferta z najniższą ceną: 627,30 / Oferta z najwyższą ceną: 648,00

  • Waluta: PLN.




INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze OR.272.1.15.2014 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

„Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014"

Zamawiający:

Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork ;
woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com
 



informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

W CZĘŚCI  1



Wybrany Wykonawca
 
RODAN Sp. z o.o.
60-201 Poznań, ul. Górecka 17
76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H
 
Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
 
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II

Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84-300 Lębork
 
71,52pkt
 
RODAN Sp. z o.o.

60-201 Poznań, ul. Górecka 17
76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H
 
100,00 pkt.
 
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
 
brak
 
 
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia
 
brak
 
 
 
         

 
 

W CZĘŚCI 2



Wybrany Wykonawca
 
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II
Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84-300 Lębork
 
Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
 
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II

Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84-300 Lębork
 
100,00 pkt
 
RODAN Sp. z o.o.

60-201 Poznań, ul. Górecka 17
76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H
 
82,81 pkt.
 
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
 
brak
 
 
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia
 
brak
 
 
 
         

 
 

W CZĘŚCI 3



Wybrany Wykonawca
 
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II
Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84-300 Lębork
 
Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
 
Hurtownia Papiernicza GRAFIT II

Krystyna Jędrzejczyk
ul. Czołgistów 32
84-300 Lębork
 
100,00 pkt
 
REPROTOP Sp. z o.o.

ul. Mazowiecka 113
30-023 Kraków
 
96,81 pkt.
 
RODAN Sp. z o.o.

60-201 Poznań, ul. Górecka 17
76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H
 
77,40 pkt.
 
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
 
brak
 
 
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia
 
brak
 
 
 
         

 

Data wysłania informacji do Wykonawców 24-02-2014

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia 01-03-2014






W dniu 18 lutego 2014 dokonano modyfikacji SIWZ - do pobrania w załącznikach

SIWZ mat biurowe 2014 po zmianach.doc 






W dniu 17-02-2014 r do Zamawiającego wpłynęło zapytanie do opisu przedmiot zamówienia:


Część 2

poz. 1 koperta C6 jedn. szt., czy op ?, op = szt
poz. 2 koperta C4 jedn. szt., czy op ?, op = szt
poz. 3 koperta E4 jedn. szt., czy op ?, op = szt
poz. 4 koperta brąz. jedn. szt. jedn. szt., czy op ?, op=szt
poz. 5 koperta B5 jedn. szt., czy op ?, op=szt
poz.15 wkład do Parkera - proszę dokładniej określić: typu Parker do długopisu, pióra kulkowego, czy wiecznego?
poz.84 tusz # 199PO - proszę dokładniej określić parametry tuszu?
poz. 85 poduszka do pieczątek - wymiary w mm?

Część 3
poz.1, poz.2, poz.3 - Czy Zamawiający dopuszcza papier na rolce x 175 m?
 
Zamawiający odpowiada

Część 2
W pozycjach od 1 do 5 w kolumnie 2 (Nazwa artykułu) Zamawiający określił liczbę kopert jaka ma być w  1 opakowaniu. W kolumnie 3 (jednostka) powinno być „opakowań" (op)
 
poz.15 - wkład Parker do długopisu
poz. 84 tusz do stempli gumowych na bazie alkoholu, szybkoschnący (50s) do śliskich powierzchni np.: szkło, metal itd. poj.50 ml
poz. 85 - wymiary w cm
 
Część 3

poz.1, poz.2, poz. 3 Zamawiający dopuszcza papier w rolce x 175m

Ponadto w poz. 2 Zamawiający zmienia rozmiar papieru na:
594 x 170 m, średnica wałka 3 cale






OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Numer ogłoszenia: 29509 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014 1. Wszystkie marki materiałów biurowych wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) mają jedynie na celu określenie minimalnej jakości materiałów biurowych wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować materiały innych producentów pod warunkiem, że ich jakość jest nie gorsza od jakości materiałów biurowych wskazanych marek. 2. Materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 3. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 1 dnia od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego (faxem) częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu o 10% ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w części 2 podyktowane brakiem zapotrzebowań. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 5 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji niemożności wykonania przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie z powodu działania siły wyższej, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:30, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru do plotera Oce Ware 600.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do plotera Oce Ware 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/sukcesywne-dostawy-materialow-biurowych-do-siedziby-starostwa-powiatowego-w-leborku-w-roku-2014 Tue, 28 Jun 2016 13:22:00 +0200